[elektronika] Alternatywne komputery sterujace
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Chwilowo mogę chyba tylko powiedzieć, że rodzima produkcja. SA. Wygląda bardzo apetycznie, dopytałem o kilka funkcjonalności, które mnie akurat interesowały i są - postaram się wyciągnąć więcej informacji niebawem.
Wygląda to w skrócie tak:
Wygląda to w skrócie tak:
Ostatnio zmieniony 05 maja 2012, 23:00 przez majkel, łącznie zmieniany 2 razy.
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Coś zupełnie nowego? Możesz zdradzić kiedy produkt ma szanse ujrzeć światło dzienne i jak konkurencyjny będzie cenowo?
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Dżunior pisze:Coś zupełnie nowego? Możesz zdradzić kiedy produkt ma szanse ujrzeć światło dzienne i jak konkurencyjny będzie cenowo?
Coś zupełnie nowego. Cena i data premiery chwilowo nie jest jeszcze znana, aczkolwiek dopytuję i robię listę innych pytań
Dlatego osoby chcące montować DETa czy MSa z mojego punktu widzenia powinny się chwilowo wstrzymać.
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
dmk pisze:Coś zupełnie nowego.
Zgaduj zgadula A jego nazwa ma 7 liter ?
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
majkel_c pisze:dmk pisze:Coś zupełnie nowego.
Zgaduj zgadula A jego nazwa ma 7 liter ?
Jego producenta, jego głównego inżyniera, czy jego czego
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
snafu pisze:jeśli będzie współpracowało z mazdowskimi zapłonami z NB
i da rade wysterować alternator to czemu nie
Z alternatorem jest tak, że przy MSie (niech mnie majkel_c poprawi, jeśli bzdury piszę) nawet trzeba zbudować sobie osobny układ. W tym wypadku będzie analogicznie, ale osobiście jeśli będę "to" montował, to zostawię możliwe do takich celów komputer od NB (immo, alternator).
Z zapłonem problemu być nie powinno, ale to się okaże niedługo
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
To Colina robota?
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
A jak z obsługą zmiennych faz na dwóch wałkach?
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
demol pisze:A jak z obsługą zmiennych faz na dwóch wałkach
w miacie masz sterowany tylko jeden
Na Miacie świat się nie kończy... .
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
MiC pisze:ale podejrzewam że jeszcze trochę wody w Wiśle upłynie zanim ktoś to do mazdy założy
Bo jak w każdym nowym produkcie upłynie trochę czasu zanim się ustabilizuje i do jakiejś sensownej wersji dojdzie. Zresztą teraz to i tak dzielenie skóry na niedźwiedziu jeszcze. A co do alternatyw MSa, ten rok może być naprawdę ciekawy. Nie tylko ten produkt będzie osiągał finalną wersję.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
majkel, gdybyś przypadkiem wiedział coś, kiedyś, o kimś poszukującym beta testerów - numer do mnie znasz...
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5473
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
majkel_c pisze:Zresztą teraz to i tak dzielenie skóry na niedźwiedziu jeszcze. A co do alternatyw MSa, ten rok może być naprawdę ciekawy. Nie tylko ten produkt będzie osiągał finalną wersję.
skoro juz o tym wspomniales http://boundaryengineering.com/drupal/node/11
Plug&Play
demol pisze:jedyne 1350$
Cóż, nikt nie mówił że będzie tanio Hydra kosztuje 1600$, ciekawe na ile sobie wycenią wersję gotową do NC
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5473
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
majkel_c pisze:Cóż, nikt nie mówił że będzie tanio Hydra kosztuje 1600$, ciekawe na ile sobie wycenią wersję gotową do NC
Nie wycenia Elektroniczna przepustnica kontrolowana przez ECU i DSC chyba, ze jako świnka. Poza tym komp NC(FL) bardzo fajnei sie da fleszować
demol pisze:jedyne 1350$
Coż, życie marka zobowiązuje
Fiveopac pisze:Nie wycenia Elektroniczna przepustnica kontrolowana przez ECU i DSC chyba, ze jako świnka.
Myślę że wycenią, o ile będzie zainteresowanie. Elektroniczna przepustnica nie jest problemem technicznym, DSC faktycznie, nikt go oczywiście nie będzie odtwarzał. Ale zawsze mogą to zrobić jako standalone/paralel (nie świnkę)...
Fiveopac pisze:Poza tym komp NC(FL) bardzo fajnei sie da fleszować
Ale to zmienia jedynie mapy, a nie modyfikuje szerzej funkcjonalności. Kwestia potrzeb, dla jednego wystarczy flash, dla innego nie.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
I co z tym polskim SA? Nie narodził się? Żyje? Umarł?
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Wejdź na SR, forum główne i znajdziesz wątek o EMU... Żyje to mało powiedziane, chyba się zapiszę w kolejce bo chętnych jest miliard, chyba, że Jadźwin będzie się ogarniał na bieżąco, musiałbym napisać do niego, stoi auto na warsztacie, gdzie by to pięknie podpasowało...
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Moim zdaniem, biorąc pod uwagę możliwości EMU i support (Jadźwin sprawnie odpisuje na maile) cena jest zdecydowanie uczciwa. Stworzenie takiego urządzenia i oprogramowanie go to gigantyczna praca, trzeba się szanować i nie rozdawać swojego czasu i wiedzy za pół-darmo.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
EMU się rodzi już dość długo, pewnie jak każda konstrukcja będzie miała pewne plusy i minusy. Mnie w tej koncepcji brakuje modularności, takiej jak robią to w swoich produktach Brytole. Sądząc po (niestety mało precyzyjnych) danych na temat EMU jest konstrukcyjnie mocno nastawiona na obsługę silników europejskich. Te kawałki w przypadku na przykład japońców nie są kompletnie potrzebne a podnoszą cenę. Natomiast na chwilę obecną wydaje mi się, że będzie to niezłe SA do zastosowań sportowych aczkolwiek będzie mu brakowało sporo funkcji dla SA cywilnego (tzn obsługującego kupę gratów poza wtryskiem i zapłonem).
Tak czy inaczej na pewno znajdzie jakieś tam grono użytkowników. Z DETem chłopaki już długo by nie pociągnęli, mimo że jest względnie tani. Im nowsza i bardziej zaawansowana konstrukcja silnika tym gorzej świnie rodzaju DETa dają się do nich porządnie wszepiać.
Normalna cena. Ani to drogo ani tanio. Mam tylko nadzieję że do konstrukcji użyli porządnych komponentów z klasy automotive...
Akurat sprawne odpisywanie na maile to nie jest jeszcze support Jadźwin jest bardzo oszczędny (żeby nie powiedzieć lakoniczny) w publicznych wypowiedziach o funkcjonalności, co nieco utrudnia ocenę rozwiązania a i później implementację.
Po
eM
Po
eM
Tak czy inaczej na pewno znajdzie jakieś tam grono użytkowników. Z DETem chłopaki już długo by nie pociągnęli, mimo że jest względnie tani. Im nowsza i bardziej zaawansowana konstrukcja silnika tym gorzej świnie rodzaju DETa dają się do nich porządnie wszepiać.
Bardock pisze:Ale te 2000 zł?
Normalna cena. Ani to drogo ani tanio. Mam tylko nadzieję że do konstrukcji użyli porządnych komponentów z klasy automotive...
hella_flush pisze: i support (Jadźwin sprawnie odpisuje na maile)
Akurat sprawne odpisywanie na maile to nie jest jeszcze support Jadźwin jest bardzo oszczędny (żeby nie powiedzieć lakoniczny) w publicznych wypowiedziach o funkcjonalności, co nieco utrudnia ocenę rozwiązania a i później implementację.
Po
eM
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
Z tego co pisał o MS'ie, że ma słabej jakości komponenty to raczej wrzucą coś lepszego. oprócz tego, też zwróciłem uwagę w tym wątku, że są bardziej nastawieni na EU silniki.
Natomiast co do ceny, to porównał swój produkt do MS3, a w innej części wątku poruszał kwestie nie wrzucania pewnych modułów których 3/4 klientów nie wykorzysta i przez co cena będzie mniejsza, dlatego wzdrygnąłem na widok ceny bo nie pasuje mi porównanie EMU do MS3.
Natomiast co do ceny, to porównał swój produkt do MS3, a w innej części wątku poruszał kwestie nie wrzucania pewnych modułów których 3/4 klientów nie wykorzysta i przez co cena będzie mniejsza, dlatego wzdrygnąłem na widok ceny bo nie pasuje mi porównanie EMU do MS3.
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Takie to niby EMU pod europejskie silniki a na razie odpalają na tym UZty i JZty . Tak czy owak sporo osób czeka na wersję "finalną" i myślę, że wszystkie niedociągnięcia szybko zostaną wykryte i względnie sprawnie usunięte. Ja kibicuje temu projektowi strasznie mocno, czas już eksportować polskie graty tuningowe w świat a nie odwrotnie .
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.