Fotele sportowe

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

luki
Posty: 92
Rejestracja: 09 paź 2011, 18:37
Lokalizacja: Warszawa

24 lip 2014, 11:42

Tylko które z oferty Mirco się mieszczą ? Z tego co Hanktus napisał np. GT się nie mieści... Chyba, że chłopaki z firmy Mirco już wiedzą co i jak w kontekście naszych miatek?
Awatar użytkownika
flatline
Donator
Donator
Posty: 2174
Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom+Recaro
Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
Kontakt:

24 lip 2014, 11:49

LS na pewno wchodzi, WRC jeśli dobrze pamietam po przeróbkach.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."

Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

24 lip 2014, 13:03

Mieści się każdy model mirco, na etapie zamowienia prosisz o uszy (ramiona) max 55cm. Ja mam GT.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
autopaga
Posty: 3342
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:37
Lokalizacja: Szczecin

25 lip 2014, 8:20

XL według mnie podejdzie tylko do NA, ale to fakt po docięciu uszu z resztą nie ma problemu.
luki
Posty: 92
Rejestracja: 09 paź 2011, 18:37
Lokalizacja: Warszawa

25 lip 2014, 8:40

himber pisze:Mieści się każdy model mirco, na etapie zamowienia prosisz o uszy (ramiona) max 55cm. Ja mam GT.


Zamawiając fotel podawałeś jakiś "schemat" umocowania fotela? Masz go przymocowanego na sztywno czy zostawiłeś szyny? Pytam bo właśnie GT z ofert Mirco wpadł mi w oko.
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

25 lip 2014, 9:25

Poprosiłem o wersję GT do 126p. Mają gotową formę do malucha. Uszy w NB nie więcej jak 55cm w takej szerokości fotel delikatnie opiera się o boczek. Dupa szerzej o 2cm, prawy dolny róg fotela można poprosić o przycięcie ze względu na rozszerzający się tunel środkowy. Gąbkę pod dupą można poprosić o mniejszą, będzie niżej. Co do mocowań zamawiasz jak chcesz.... jak chcesz ori szyny to prosisz o mocowania dolne i rozstaw seryjnego fotela, autopaga chyba publikował wymiary. Jak chcesz na sztywno to standardowe mocowania boczne.... wtedy potrzebujesz:
A) mocowania jak w linku cobry
B) bocznych sztywnych mocowań + mocowanie omp do mx5
C) bocznych sztywnych mocowań + 2 grubych płaskowników

Można też poprosić o dolne mocowania i przykręcić do nich płaskowniki, ale przykręcenie ich później do auta jest problematyczne z racji kiepskiego dostępu. Ja najpierw przykręcam mocowania do auta, a później przykręcam do mocowań fotel.

Przydaje się konfrontacja 5kg młotek vs tunel. Czasami ciężko wyśrodkować fotel-kierownica-pedały.

Mój wyglada tak:
download/file.php?id=21628&mode=view
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
autopaga
Posty: 3342
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:37
Lokalizacja: Szczecin

25 lip 2014, 12:08

Dokładnie tak jak napisał himber, największy problem jest z ustawieniem fotela kierowcy, bo szyny nie są na środku względem kierownicy. W jednym z moich wątków o furze są moje pomiary, ale proponuję porównać do własnych bo musiałem troszkę popracować pilnikiem przy szynach. Ja dociąłem u siebie uszy do 52cm i mam zapas do boczków 1cm. Polecam materiał żakard.
luki
Posty: 92
Rejestracja: 09 paź 2011, 18:37
Lokalizacja: Warszawa

25 lip 2014, 12:54

Młotek?? Nie strasz ;-) I po co mi było oddawać auto do tapicera ;-) To ja chyba zostanę przy swoich ori :cry:
autopaga
Posty: 3342
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:37
Lokalizacja: Szczecin

25 lip 2014, 19:54

U mnie obeszło się bez młotka.
Awatar użytkownika
Lucas Z
Donator
Donator
Posty: 1915
Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

11 sie 2014, 13:17

Panowie ma ktoś u siebie Bimarco Cobra? Wchodzi bez rzeżby do NB/NBFL? jakie wrazenia? Przy 179 wzrotu i 78 kg wagi się zmieszczę?
Andy
Posty: 1146
Rejestracja: 30 maja 2012, 19:48
Lokalizacja: Gorzów wlkp

15 sie 2014, 16:45

Kup sobie mico GT, idealny dla ludzi o takim wzroście
gzy
Posty: 727
Rejestracja: 03 paź 2012, 10:27
Model: NA
Wersja: 1.8t
Lokalizacja: wwa

02 sty 2015, 11:27

Hej! Kupiłem lekko używane kubły sparco z olx'a z pasami i mocowaniami bocznymi, dla paseżara będę coś musiał wyczarować żeby te mocowania przykręcić, natomiast dla kierowcy zależy mi na przesuwaniu fotela.

Czy da radę takie boczne mocowania dokręcić do fabrycznych szyn? (nie mam ich musiałbym poszukać - miatę kupiłem z gołą podłogą)? Czy lepiej pójść w coś takiego (i czy to podejdzie do miaty NA'91)?
http://allegro.pl/szyny-do-fotela-omp-h ... 47480.html
gzy
autopaga
Posty: 3342
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:37
Lokalizacja: Szczecin

02 sty 2015, 20:12

Masz boczne czy dolne mocowania przy fotelu? Wygodnym rozwiązaniem jest umieszczenie bocznych mocowań na ori szynach.
gzy
Posty: 727
Rejestracja: 03 paź 2012, 10:27
Model: NA
Wersja: 1.8t
Lokalizacja: wwa

02 sty 2015, 22:09

Dostałem z fotelami cośco wygląda mniej więcej tak:
Obrazek

Czyli jest szansa żeby przykręcić to bez pośrednio do fabrycznych szyn? ktoś tak ma zrobione?
Z tego co zrozumiałem to ponieważ kubeł nie ma wcięć na szyny to będę siedziałwyżej niżna ori fotelach?
gzy
autopaga
Posty: 3342
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:37
Lokalizacja: Szczecin

03 sty 2015, 16:36

O właśnie, według mnie da radę dokręcić to do szyn i będzie gitara, a przy okazji można ustawić sobie kąt pochylenia fotela.
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

03 sty 2015, 16:49

Takie mocowanie boczne jest najlepsze - pozwala po kilku próbach dobrać odpowiednią pozycję za kierą . W Mirco mam tylko mocowanie dolne, i zdecydowanie brakuje możliwości regulacji góra dół ...
ravestation
Posty: 1563
Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
Model: Inny
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

26 sty 2015, 10:21

widzę jakąś nowość w rallyshopie

Sparco Drifting... niestety szukam po necie wymiarów i nie widzę....

Obrazek
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
Kurak
Posty: 3915
Rejestracja: 16 sie 2011, 1:39
Model: NA
Lokalizacja: P-ce
Kontakt:

26 sty 2015, 10:33

Wygląda smakowicie... szkoda że takie drogie rzeczy.
ravestation
Posty: 1563
Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
Model: Inny
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

26 sty 2015, 10:39

prawda, prawie 3k zł... niestety nawet na włoskiej stronie sparco nie ma wymiarów i boję się, że kolejny fotel nie do naszych aut :(
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
Awatar użytkownika
Lucas Z
Donator
Donator
Posty: 1915
Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

29 sty 2015, 17:20

Czy jest cień szansy że wpakuje Mirco RC (uzywka) do NBFL, ew, czy mozna jakos przyciąc uszy

wymiary.jpg
wymiary.jpg (89.23 KiB) Przejrzano 3609 razy
daxxx
Donator
Donator
Posty: 226
Rejestracja: 08 maja 2013, 8:24
Model: NB MSM
Lokalizacja: Warszawa Jelonki

29 sty 2015, 20:32

Lucas Z pisze:Czy jest cień szansy że wpakuje Mirco RC (uzywka) do NBFL, ew, czy mozna jakos przyciąc uszy

wymiary.jpg


Zdejmujesz materiał i pilnikiem poprawiasz według uznania od strony drzwi, nie ma problemu...laminat łątwo spiłować
autopaga
Posty: 3342
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:37
Lokalizacja: Szczecin

07 lut 2015, 17:23

Zresztą wystarczy spiłować tylko od strony drzwi.
Awatar użytkownika
Lucas Z
Donator
Donator
Posty: 1915
Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

11 lut 2015, 23:05

Udało mi się kupic Bimarco Cobre w zasadzie jak nówkę i chce zamontowac go do nbfl, ma mocowania dolne jakieś pomysły jak to zrobic, zalez mi najbardziej na pozostawieniu seryjnych szyn bo pewnie na dłuższe trasy będę wrzucał seryjny fotel.
Awatar użytkownika
seba1433
Posty: 903
Rejestracja: 28 kwie 2013, 23:23
Model: NB
Wersja: Modified :)
Lokalizacja: Pabianice

11 lut 2015, 23:12

Łatwiej przerzucić cały fotel z szynami, niż przekładać szyny między fotelami ;) Wpadnij, bo ja ma wyjęty jeden fotel, to sobie zobaczysz jak ja mam zrobione. Może Ci podpasuje.
Awatar użytkownika
Lucas Z
Donator
Donator
Posty: 1915
Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

11 lut 2015, 23:22

Sebcio taki właśnie jest plan by po prostu zmieniac całe fotele razem z szynami
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

24 mar 2015, 17:50

Czy zmieniał ktoś ustawienie kubła z oryginalnych szyn na montaż tradycyjnych mocowań bocznych osadzonych bezpośrednio na podłodze ?

Interesuje mnie zysk, jeśli jest - w stosunku do układu na szynach z mocowaniem dolnym w kuble. Pomijając fakt możliwości regulacji pionu przy układzie z mocowaniem bocznym (b. ważne) , zależy mi również na obniżeniu całego kubła , czy to ma miejsce - jak tak, ile cm możemy zyskać ?

Zastanawia mnie - czy w ogóle w MX-5 jest możliwe dobranie optymalnej pozycji do jazdy torowej - bez konieczności przerabiania (podwyższenia) kolumny kierownicy, która jak wiadomo w NB jest nieregulowana ..

A może w prosty sposób da się te kiere podnieść , i po problemie ... ?

Z góry dzięki za pomoc .
koucz
Posty: 160
Rejestracja: 25 maja 2010, 20:12
Lokalizacja: Białystok

03 maja 2015, 12:56

Przymierzam się do montażu kubełków i zastanawiam się co zrobić z poduszką powietrzną, którą mam w oryginalnych fotelach? Jak to bezpiecznie odłączyć i zabezpieczyć?
Awatar użytkownika
Dżunior
Donator
Donator
Posty: 4106
Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Recaro
Lokalizacja: Calpe / NDM
Kontakt:

03 maja 2015, 21:52

Pod fotelem masz jedną dużą kostkę realizującą wszystkie funkcje związane z fotelem (grzanie, czujnik zapiecia pasów, zajętości fotela, poduszka). Rozpinasz wtyczkę i tyle. Jeśli nie chcesz mieć błędu poduszki, musisz zasymulować jej istnienie odpowiednim rezystorem wpiętym w kostkę, ale tu już Ci nie pomogę.
MX-5 ND SkyFreedom 8-)
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

03 maja 2015, 22:17

remik pisze:Interesuje mnie zysk, jeśli jest - w stosunku do układu na szynach z mocowaniem dolnym w kuble. Pomijając fakt możliwości regulacji pionu przy układzie z mocowaniem bocznym (b. ważne) , zależy mi również na obniżeniu całego kubła , czy to ma miejsce - jak tak, ile cm możemy zyskać ?


To sobie sam odpowiem. Przymierzyłem ten sam fotel Mirco LS z mocowaniem bocznym pokazanym na zdjęciu poniżej (metalowe OMP - wyciągnięte na chwilę z Seja) . Otóż mocowanie boczne zamocowane na oryginalnych szynach nie ma większego sensu .Wysokość fotela w zasadzie nie różni się z tym momencie od serii - czyli znacznie za wysoko dla osoby powyżej 172-173 cm wzrostu.Całość wyszła ok 5 cm wyżej niż Mirco LS zamocowany na seryjnych szynach ale na mocowaniach dolnych .


W takiej sytuacji - chyba najlepszym rozwiązaniem - jeśli ktoś chce mieć możliwość regulacji pochylenia kubła (b. ważne) i pozycję nisko/podłoga - jest zrobienie lub kupno customowych mocowań bocznych które są osadzone na fabrycznych otworach w podłodze .

poniżej przykłady (linki) GMS , FM i Pro-Car

http://www.sportseats4u.co.uk/gsm-mazda ... _3240.html
http://949racing.com/server/nielex/spm_seat_rail.jpg
http://www.weekend-racer.com/pro-car-in ... version-2/
Załączniki
20150422_192732_n.jpg
Awatar użytkownika
Dżunior
Donator
Donator
Posty: 4106
Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Recaro
Lokalizacja: Calpe / NDM
Kontakt:

03 maja 2015, 23:05

Dokładnie taki sam efekt uzyskasz dorabiając płaskowniki z blachy i przykręcając mocowania boczne do wspomnianych płaskowników. Jedyna różnica to ok. 1[cm] wysokości który musisz pozostawić na śrubę łączącą płaskownik z mocowaniem.
Plusem takiego rozwiązania jest możliwość właściwie dowolnego ustawienia odległości fotela od kierownicy. Przy każdym gotowym uchwycie obracasz się w ramach kilku z góry zadanych pozycji.
MX-5 ND SkyFreedom 8-)
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
ODPOWIEDZ