Fotele sportowe
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- flatline
- Donator
- Posty: 2173
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Jest jeszcze kwestia dołu - po stronie kierowcy tunel się rozszerza na wysokości przedniej krawędzi fotela. Ja przy Mirco GT musiałem robić metaloplastykę, żeby siedzieć +-centralnie.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
Xl od gt jest 2cm szerszy ale za to 2cm krotszy. Myslisz ze by wystarczyl mlotek? To ma byc do gruza wiec na estetyce malo mi zalezy:)
Mx-5 NB 1.6 Evolution Orange - Pomarańczka
Mx-5 NB 1.6 MMC Spec - Gruz
Mx-5 NB 1.6 MMC Spec - Gruz
- flatline
- Donator
- Posty: 2173
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Zależy jak daleko musisz siedzieć, młotek wystarczy
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
- Lucas Z
- Donator
- Posty: 1915
- Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Czy ktoś pakował Bimarco Cobre 2 do NB? Bo wiem że do NA owszem
https://www.facebook.com/lukaszzawalskifotografia Zapraszam do polubienia !
-
- Donator
- Posty: 939
- Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
- Model: NC
- Wersja: Miata PRHT 2.0
- Lokalizacja: DW
- Kontakt:
czy ktoś z Was może mi podpowiedzieć, jakie szyny i prowadnice z regulacją spośród dostępnych bezproblemowo na rynku (te typowe z inter-rally, itp., za 200-400 zł) pasują w możliwie największym stopniu do otworów w NCku?
Pewnie każde są zdecydowanie za krótkie i trzeba do nich dołożyć jakieś płaskowniki, ale które wymagają najmniejszej rzeźby?
Chcę wrzucić kubły ale mieć możliwość przynajmniej minimalnej regulacji, a jednocześnie na OEM szynach chcę mieć OEM fotele, tak żeby szybko zmienić zestaw w razie czego.
Pewnie każde są zdecydowanie za krótkie i trzeba do nich dołożyć jakieś płaskowniki, ale które wymagają najmniejszej rzeźby?
Chcę wrzucić kubły ale mieć możliwość przynajmniej minimalnej regulacji, a jednocześnie na OEM szynach chcę mieć OEM fotele, tak żeby szybko zmienić zestaw w razie czego.
Lucas Z pisze:Czy ktoś pakował Bimarco Cobre 2 do NB? Bo wiem że do NA owszem
ja właśnie próbuje
mocowania by Cybyl
przekrzywia mi fotel przodem na lewo w strone drzwi, ale wyczytałem że tam tunel jest szerszy, mam zdjęta wykładzinę więc to jeszcze raz przymierze i zrobie foty, i standardowo ucho bardzo wystaje
sama pozycja za kierownica w tym fotelu i mocowania cybula jesli chodzi o regulacje przod tyl, gora dol sa super, nie dokonca pasuja pod fabryczne otwory na szyny, ale to msuz eobmierzyc i mam mu to wszystko opisac, bo cobra II jest szeroki w dupie 40cm wiec inaczje on sie uklada w aucie, wiekszosc stosuje jednak wąskie fotele i moze dlatego nei ma problemu (bo chyba jako jedyny zglosilem rpoblem z tego co mi Cybul napisal )
walczę z kubłem od Mirco i mocowaniem Cybula i mam dokładnie taką samą sytuację jak @Zawodnik.
Mocowanie powoduje przekoszenie fotela w lewo :/
Problem leży w prawym mocowaniu. Przy tylnym otworze mocowanie idzie "głębiej" do środka auta niż przy przednim, które blokuje się o tunel środkowy. Powoduje to właśnie skierowanie fotela w lewo.
Niestety jedyną opcją jaką widzę jest ucięce flexem części mocowania, tak żeby było "chudsze" w przedniej części, co spowoduje, że będzie je można osadzić "głębiej" tak jak tył.
Trochę kibel z tym mocowaniem :/
I jak myślałem że zdążę przed MMC to teraz już nie ma takiej opcji.
Mocowanie powoduje przekoszenie fotela w lewo :/
Problem leży w prawym mocowaniu. Przy tylnym otworze mocowanie idzie "głębiej" do środka auta niż przy przednim, które blokuje się o tunel środkowy. Powoduje to właśnie skierowanie fotela w lewo.
Niestety jedyną opcją jaką widzę jest ucięce flexem części mocowania, tak żeby było "chudsze" w przedniej części, co spowoduje, że będzie je można osadzić "głębiej" tak jak tył.
Trochę kibel z tym mocowaniem :/
I jak myślałem że zdążę przed MMC to teraz już nie ma takiej opcji.
zawodnik pisze:Lucas Z pisze:Czy ktoś pakował Bimarco Cobre 2 do NB? Bo wiem że do NA owszem
ja właśnie próbuje
Dziś poległem na zestawie Cobra 2 + mocowania custom do NA. Mam dokładnie takie samo wyzwanie. Zamontowałem eleganckie płaskowniki + mocowania foteli w formie kątowników. Bimarco Cobra 2 jest na tyle szeroka z przodu, że kątownik przykręcony do fotela zapiera się o wybrzuszenie w tunelu i nie pozwala na swobodne opadnięcie całości na płaskowniki. Jeśli poprzesuwam to tak aby szyny leżały na płaskownikach - efekt jest jednakowy tj. fotel skręca w lewo przodem. Będe kombinował po MC....
Młotkowanie tunelu panowie, troche drastyczne ale to jedyna opcja, żeby zamontować ten fotel,
ja u siebie podwinąłem wykładzine i dość trochę sklepałem tunel w tych okolicach młotkiem gumowym
i spasowałem to na swoich mocowaniach
ja u siebie podwinąłem wykładzine i dość trochę sklepałem tunel w tych okolicach młotkiem gumowym
i spasowałem to na swoich mocowaniach
Zamiast młotkowac tunel można trochę przyciąć prawe mocowanie (Cybula), żeby było węższe. Wtedy fotel pójdzie bliżej środka i nie będzie przekoszony.
Ja po bojach i zdartych dłoniach w końcu zamontowałem fotel dedykowany do Mx5 Mirco na mocowaniach Cybula.
Fotel ustawiłem tak daleko do tyłu jak tylko mogłem i co ciekawe - mimo mega wąskich uszu - ucho z lewej strony opiera się o słupek w aucie i trzeszczy :/
Siedzi się bardzo podobnie jak w ori fotelu z gąbkotomią, fakt że w kuble siedzę wyprostowany, a w ori fotelach zawsze mniej lub bardziej się garbiłem.
Ogólnie myślałem, że będzie niżej...
Ja po bojach i zdartych dłoniach w końcu zamontowałem fotel dedykowany do Mx5 Mirco na mocowaniach Cybula.
Fotel ustawiłem tak daleko do tyłu jak tylko mogłem i co ciekawe - mimo mega wąskich uszu - ucho z lewej strony opiera się o słupek w aucie i trzeszczy :/
Siedzi się bardzo podobnie jak w ori fotelu z gąbkotomią, fakt że w kuble siedzę wyprostowany, a w ori fotelach zawsze mniej lub bardziej się garbiłem.
Ogólnie myślałem, że będzie niżej...
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1055
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Przejrzałem temat, ale w sumie nadal nie mam do końca pewności, więc:
szybkie pytanie - Fotel Mirco GT, miata NB, mocowania pewnie będę miał od mirco boczne - da radę to zmieścić i spasować? Chciałbym przykręcić mocowania do szyn żeby mieć regulację przód tył. Tak, wiem, że mają w ofercie kubełki pod MX5, które są węższe, ale w moim odczuciu wyglądają jak kupa i napewno takiego fotela u siebie nie zamontuję, zwykły GT jest dużo dużo ładniejszy i takie chcę.
szybkie pytanie - Fotel Mirco GT, miata NB, mocowania pewnie będę miał od mirco boczne - da radę to zmieścić i spasować? Chciałbym przykręcić mocowania do szyn żeby mieć regulację przód tył. Tak, wiem, że mają w ofercie kubełki pod MX5, które są węższe, ale w moim odczuciu wyglądają jak kupa i napewno takiego fotela u siebie nie zamontuję, zwykły GT jest dużo dużo ładniejszy i takie chcę.
luki_92_92 pisze:Przejrzałem temat, ale w sumie nadal nie mam do końca pewności, więc:
szybkie pytanie - Fotel Mirco GT, miata NB, mocowania pewnie będę miał od mirco boczne - da radę to zmieścić i spasować? Chciałbym przykręcić mocowania do szyn żeby mieć regulację przód tył. Tak, wiem, że mają w ofercie kubełki pod MX5, które są węższe, ale w moim odczuciu wyglądają jak kupa i napewno takiego fotela u siebie nie zamontuję, zwykły GT jest dużo dużo ładniejszy i takie chcę.
tylko ze ten fotel do mx5 to jest GT ze zwezonymi uszami zeby weszlo do mx5 (53cm chyba zamiast 59). Możesz próbować ze zwyklym GT, najwyzej przytniesz uszy jak nie wejdzie
Mx-5 NB 1.6 Evolution Orange - Pomarańczka
Mx-5 NB 1.6 MMC Spec - Gruz
Mx-5 NB 1.6 MMC Spec - Gruz
-
- Donator
- Posty: 411
- Rejestracja: 04 gru 2016, 16:48
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8VVT '02
- Lokalizacja: Warszawa
A ja trochę z innej mańki zapytam, co sądzicie o pomyślę dorobienia mocowania na szelki w seryjnych fotelach z NBFL (jednoczęściowych)? Chodzi o przelotki na pasy. Typowe kubły psują mi moją wizję wnętrza a tak mogę sobie wydrukować w 3D osłonę przelotki i będę miał dobrze trzymające eleganckie fotele za pół darmo, nie wspominając już o zostawieniu grzania tyłka
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1055
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Galazka pisze:luki_92_92 pisze:Przejrzałem temat, ale w sumie nadal nie mam do końca pewności, więc:
szybkie pytanie - Fotel Mirco GT, miata NB, mocowania pewnie będę miał od mirco boczne - da radę to zmieścić i spasować? Chciałbym przykręcić mocowania do szyn żeby mieć regulację przód tył. Tak, wiem, że mają w ofercie kubełki pod MX5, które są węższe, ale w moim odczuciu wyglądają jak kupa i napewno takiego fotela u siebie nie zamontuję, zwykły GT jest dużo dużo ładniejszy i takie chcę.
tylko ze ten fotel do mx5 to jest GT ze zwezonymi uszami zeby weszlo do mx5 (53cm chyba zamiast 59). Możesz próbować ze zwyklym GT, najwyzej przytniesz uszy jak nie wejdzie
Tak ja wiem że ten MX5 to jest zwężony GT ale w moim odczuciu wygląda okropnie właśnie przez te zwężone uszy i napewno takiego fotela do samochodu nie włożę
tak wygląda GT
tak wygląda GT MX5 (zdjęcie od nich dostałem)
Znalazłem na forum zdjęcie tych GT w MX5 czyli jakoś da się je dopasować, dlatego pytam czy dużo rzeźby żeby to spasować do wnętrza?
- Lucas Z
- Donator
- Posty: 1915
- Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kitson ma przelotki w fotelu nbfl
https://www.facebook.com/lukaszzawalskifotografia Zapraszam do polubienia !
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1055
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
-
- Donator
- Posty: 411
- Rejestracja: 04 gru 2016, 16:48
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8VVT '02
- Lokalizacja: Warszawa
A kojarzy ktoś jakąś alternatywe dla Sparco Roadster? Szukam czegoś na miasto co będzie trzymało chociaż trochę lepiej niz seria z NBFL, było na tyle wygodne żeby pasażerowie mnie nie przeklinali i ładnie wyglądało. Wydaje mi się, że w/w idealnie by moje potrzeby zrealizował ale kupienie go graniczy z cudem..
Czy może lepiej oddać serie do ogarniętego tapicera na usztywnienie i poszerzenie boczków?
Czy może lepiej oddać serie do ogarniętego tapicera na usztywnienie i poszerzenie boczków?
możesz spróbować zrobić gąbkotomie na plecach - wtedy plecy pójdą trochę do tyłu, a tym samym boczki lepiej trzymają. Odcinaj gąbkę płatami to zawsze będziesz mógł wrócić do poprzedniego ustawienia
Ja tak zrobiłem - było lepiej. Choć ostatecznie i tak wylądował kubełek
Ja tak zrobiłem - było lepiej. Choć ostatecznie i tak wylądował kubełek
Panowie czy jest szansa wsadzic mirco rs 2 do nbka?
widze ze kolega wyzej wsadzil bimarco cobra 2 a on wymiarowo podobny ale jak wiem z tymi wymiarami to roznie jest.
moze ktos prubowal wsadzic cos podobnego?
widze ze kolega wyzej wsadzil bimarco cobra 2 a on wymiarowo podobny ale jak wiem z tymi wymiarami to roznie jest.
moze ktos prubowal wsadzic cos podobnego?
- Załączniki
-
- wymiary-rs2.jpg (88.18 KiB) Przejrzano 2168 razy
- jjocer
- Posty: 127
- Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Raczej bez szans, ja mam Momo Lesmo One i jest na styk. Porównaj sobie wymiary:
https://momo.com/en/product/track/seats ... lesmo-one/