Fotele sportowe
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Wiem że mają, s2000 a drugi nie pamiętam ;d Ale cena jest sporo niższa niż sparco, a jakość moim zdaniem taka sama.
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
A jakie to "laminatowe" kubły z niższej półki cenowej mieszczą się do MX-5'ki? O ile przy kubłach z laminatu występuje niższa półka cenowa?
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Albo gdzie w Warszawie można pojechać i poprzymierzać?
Do okruszków nie należę , więc raczej interesują mnie fotele gabarytu Bimarco Futura itp.
Do okruszków nie należę , więc raczej interesują mnie fotele gabarytu Bimarco Futura itp.
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
Dżunior pisze:A jakie to "laminatowe" kubły z niższej półki cenowej mieszczą się do MX-5'ki? O ile przy kubłach z laminatu występuje niższa półka cenowa?
Hmm, zarówno Mirco jak i Bimarco (jeśli jeszcze to niska pólka) - mają zwymiarowane swoje fotele, więc nie rozumiem pytania Oczywiście kluczowa jest wartość wymiaru "e" , czyli szerokość fotela u dołu . W mirco dla przykładu 3-4 modele powinny zadziałać plug and play ..
-
- Donator
- Posty: 2803
- Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
- Model: NB MSM
- Wersja: Szarik
- Lokalizacja: Poznań
Remik w Miacie szerokość "siedziska" to nie problem. Problemem jest szerokość i design na wysokości barków bo właśnie tam jest baaaardzo ciasno(chyba że wywalisz tapicerkę drzwi zostawiając gołą blachę)
Rules are made to be broken
Ciekawe czy eNCek jest szerszy na wysokości ramion. Bez przymiarki się pewnie nie obędzie :-/
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
Hantkus pisze:Remik w Miacie szerokość "siedziska" to nie problem. Problemem jest szerokość i design na wysokości barków bo właśnie tam jest baaaardzo ciasno(chyba że wywalisz tapicerkę drzwi zostawiając gołą blachę)
Ja u siebie zamówiłem skrócone uszy w tym miejscu z 57 do 52 cm. Dopłata 30zł chyba i po problemie;) Szerokość u dołu będzie problemem tylko w NB (NC nie mam pojęcia bo nawet nie siedziałem).
-
- Administrator
- Posty: 748
- Rejestracja: 07 wrz 2006, 12:41
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Warszawa
autopaga pisze:Ja u siebie zamówiłem skrócone uszy w tym miejscu z 57 do 52 cm. Dopłata 30zł chyba i po problemie;) Szerokość u dołu będzie problemem tylko w NB (NC nie mam pojęcia bo nawet nie siedziałem).
Czy mozesz specyfikować liste modów fotela GT ?
Dlaczego GT jest problemem u dołu w NB?
Czy Twoj GT jest zamontowany do fabrycznych szyn ?
Fuksja i Turkus
Post powyżej napisałem że mam model WRC. tak do fabrycznych, ale musiałem odrobinę rozwiercić otwory bo niestety można zamówić otwory na wymiar ale tylko w obrębie 2cm lewo prawo.
1. Dolne mocowania dł. 30cm, szerokość kierowca 32cm do lewej, pasażer 34cm centralnie.
2. Boczne mocowania standard.
3. Uszy skrócenie do 52cm.
4. Rant siedziska skrócenie do 44cm.
5. Materiał czarny żakard.
6. Poduszka siedziska płaska jak LS.
7. Logo czerwone mirco wrc.
Materiał żakard bardzo fajny, ale niestety nie da się lędźwiowych poduszek do tego zamówić (nie przyczepią się).
Na dzień dzisiejszy może uszy skróciłbym tylko z zewnętrznych stron, bo trochę widać że coś jest cięte.
1. Dolne mocowania dł. 30cm, szerokość kierowca 32cm do lewej, pasażer 34cm centralnie.
2. Boczne mocowania standard.
3. Uszy skrócenie do 52cm.
4. Rant siedziska skrócenie do 44cm.
5. Materiał czarny żakard.
6. Poduszka siedziska płaska jak LS.
7. Logo czerwone mirco wrc.
Materiał żakard bardzo fajny, ale niestety nie da się lędźwiowych poduszek do tego zamówić (nie przyczepią się).
Na dzień dzisiejszy może uszy skróciłbym tylko z zewnętrznych stron, bo trochę widać że coś jest cięte.
-
- Administrator
- Posty: 748
- Rejestracja: 07 wrz 2006, 12:41
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Warszawa
autopaga pisze:Post powyżej napisałem że mam model WRC. tak do fabrycznych, ale musiałem odrobinę rozwiercić otwory bo niestety można zamówić otwory na wymiar ale tylko w obrębie 2cm lewo prawo.
1. Dolne mocowania dł. 30cm, szerokość kierowca 32cm do lewej, pasażer 34cm centralnie.
2. Boczne mocowania standard.
3. Uszy skrócenie do 52cm.
4. Rant siedziska skrócenie do 44cm.
5. Materiał czarny żakard.
6. Poduszka siedziska płaska jak LS.
7. Logo czerwone mirco wrc.
Materiał żakard bardzo fajny, ale niestety nie da się lędźwiowych poduszek do tego zamówić (nie przyczepią się).
Na dzień dzisiejszy może uszy skróciłbym tylko z zewnętrznych stron, bo trochę widać że coś jest cięte.
To jeszcze powiedz mi do jakich szyn zamocowałeś ten fotel, czy do jakiś szyn uniwersalnych czy może tych spod oryginalnego fotela czy jakaś może inna opcja.
DEX wsadzenie kubła na seryjne szyny jest prostsze niż się wydaje, w każdym aucie się da.
Andy, dla mnie to nie takie proste
Zastanawiam się jak to rozwiązać (montaż do ori szyn) bo nie dość, że odległości nie są równe (rozstaw śrub w przypadku fotela pasażera ma 35 cm, a kierowcy 33cm) to otwory w seryjnym fotelu nie są symetrycznie na środku tylko przesunięte w bok...
Zastanawiam się jak to rozwiązać (montaż do ori szyn) bo nie dość, że odległości nie są równe (rozstaw śrub w przypadku fotela pasażera ma 35 cm, a kierowcy 33cm) to otwory w seryjnym fotelu nie są symetrycznie na środku tylko przesunięte w bok...
Jak sie dorobię kubełków, to wyprodukuje gotowe mocowania cięte laserem , żeby były P&P, chyba zę będę komuś jakiś sensowny kubeł wkładał to przymierze i do miaty W styczniu na pewno Bimarco jakieś będę miał, i może jakiegoś mirco.
- kociol
- Donator
- Posty: 995
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
Sprawdzalem Bimarco Expert i Bimarco Cobra2... Niestety przy zostawieniu orginalnych szyn i zrobieniu pod nie mocowan siedzenie laduje wyzej niz seria - sprawdzane w NB i NBfl. Co wiecej obydwa fotele maja problem z szerokoscia na wysokosci ramion/barkow - trzeba uciac "uszy", zeby mozna bylo drzwi zamknac.
Jezeli ktos z Was bedzie mial pomysl na mocowanie z mozliwoscia przesuwu w miejsce standartowych mocowan to jestem mocno zainteresowany
Jezeli ktos z Was bedzie mial pomysl na mocowanie z mozliwoscia przesuwu w miejsce standartowych mocowan to jestem mocno zainteresowany
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.