alternatywne zawieszenia

gwinty i inne elementy

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

saygoodbye
Posty: 119
Rejestracja: 07 lut 2011, 15:30
Lokalizacja: Tarnów

25 kwie 2011, 18:27

Spotkał się może któryś z szanownych Kolegów z tym zawieszeniem, ciekaw jestem co o tym myślicie ? Cena chyba troche za niska żeby to było coś warte - http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-mazda-mx5-mx-5-98-05-i1568836346.html
hella_flush
Posty: 1156
Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
Lokalizacja: DW

25 kwie 2011, 21:49

saygoodbye pisze:Spotkał się może któryś z szanownych Kolegów z tym zawieszeniem, ciekaw jestem co o tym myślicie ? Cena chyba troche za niska żeby to było coś warte - http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-mazda-mx5-mx-5-98-05-i1568836346.html


Ładniej opakowane Ta-Technix. Fajne na zlot show&shine, żeby położyć auto na glebie, fatalne żeby polatać po winklach na polskich "drogach" i "torach".
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Tycjan
Posty: 1048
Rejestracja: 27 paź 2007, 14:57
Model: NB MSM
Wersja: Mazdaspeed
Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin

25 kwie 2011, 21:56

http://cgi.ebay.co.uk/MAZDA-MX5-1990-05-TEIN-SUPER-STREET-COILOVER-KIT-/280611641173?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4155c1d755#ht_2451wt_1139

Pytanie dla znawców - czy jest tu wszystko, czy coś jeszcze potrzebuję dokupić ?
NA`94 1.8 Supercharged - Laser Blue - 230 KM, 264 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
hella_flush
Posty: 1156
Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
Lokalizacja: DW

25 kwie 2011, 22:04

Niby wszystko fajnie. Ale spróbuj zregenerować w PL Teina, który po 10-15 tyś zesra się bankowo. Brak zestawów naprawczych doprowadza do nerwicy. Wydajesz sporo kasy na jednorazowy zawias. Części zamienne do Koni, Bilsteina, BC Racing itp. dostaniesz od ręki - regeneracja Teina to droga przez mękę...
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2011, 22:14 przez hella_flush, łącznie zmieniany 3 razy.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Mayk
Posty: 2346
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

25 kwie 2011, 22:05

Wszystko jest, nic więcej nie trzeba :)
110@???KM
134@???Nm
Tycjan
Posty: 1048
Rejestracja: 27 paź 2007, 14:57
Model: NB MSM
Wersja: Mazdaspeed
Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin

25 kwie 2011, 22:28

hella_flush pisze:Niby wszystko fajnie. Ale spróbuj zregenerować w PL Teina


W PL ? A jest to w ogóle możliwe, pytam bo nie wiem ? W PL jest tylko kilka miesięcy w roku. Mała dygresja: swoje mazdy (obydwie pochodzące z Niemiec) serwisuję w niemieckim serwisie - błękitną od 2 lat (zdziwił się Herr Ilm jak zobaczył mx-5 z kompresorem he he :grin: ). Natomiast czerwona jest od 1992 roku nieprzerwanie serwisowana tylko w Niemczech. Kompresor i pierdoły do błękitnej kupiłem w US, części do przeróbek kupiłem w IL`u, Parady Spec-2 kupiłem do obydwu mazd w Pasewalku (Maklenburgia). Właściwie to - tak na spokojnie - nie wiem czy coś mam w tych mazdach z PL. Więc i Tein mogę regenerować w DE albo kupić nowe w UK. Ja tylko w dowodzie mam wpisane Świnoujście, co już nawet nie jest prawdą, ale luzik :grin:

W skrócie - jeśli można to zrobić w UE, to nie widzę problemu, bo od kiedy nie ma granic przestałem myśleć tylko o PL. Jeśli jest coś w UE tzn. że jest to na miejscu.

Mayk pisze:Wszystko jest, nic więcej nie trzeba

Dziękuję.
NA`94 1.8 Supercharged - Laser Blue - 230 KM, 264 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
hella_flush
Posty: 1156
Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
Lokalizacja: DW

25 kwie 2011, 22:54

Tycjan pisze:W skrócie - jeśli można to zrobić w UE, to nie widzę problemu, bo o PL nawet nie pomyślałem.


Nie chodzi o miejsce serwisowania tylko o dostępność części zamiennych oraz ludzi chętnych do składania tego typu zawieszeń dysponująych odpowiednią wiedzą i cierpliwością. W wypadku Teina dostępność gratów i fachowców jest równie mierna w PL, DE i w innych krajach UE. Prawdopodobnie wkrótce się to zmieni ale na razie Tein jest w naszej szerokości geograficznej zawieszeniem niemalże jednorazowym.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Awatar użytkownika
majk
Posty: 2112
Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
Model: NB FL
Wersja: 1.6 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

26 kwie 2011, 8:44

hella_flush pisze:
saygoodbye pisze:Spotkał się może któryś z szanownych Kolegów z tym zawieszeniem, ciekaw jestem co o tym myślicie ? Cena chyba troche za niska żeby to było coś warte - http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-mazda-mx5-mx-5-98-05-i1568836346.html


Ładniej opakowane Ta-Technix. Fajne na zlot show&shine, żeby położyć auto na glebie, fatalne żeby polatać po winklach na polskich "drogach" i "torach".

No z tym to się nie zgodzę. Zawias to jest zawias, który jest idealnym kompromisem pomiędzy czymś twardym i codzienną jazdą. dobry stosunek ceny do jakości, polecam zagłębić się w opinie o tym zawiasie(nie tylko miatą człowiek żyje, inne auta też istnieją i też mają amortyzatory! ba! nawet skręcają! :mrgreen: ).
Poza tym umówmy się, ile osób w PL wykorzysta to zawieszenie na 'torze'? Słowo tor znalazło się w cudzysłowiu bo wybaczcie ale kilku zamkniętych lotnisk torami nazwać nie można. Myślę, że nie ma co się spinać żeby kupować zawieszenie z regulacją bóg wie czego bo do cholery większość naszych aut 99% czasu spędza na drodze publicznej, a tutaj raczej się nie ścigamy. Sporadyczne wypady na tzw. pojeżdżawki bez problemu załatwia każde nawet seryjne zawieszenie, wystarczy się nauczyć je dobrze wykorzystywać, bo wszyscy chyba są świadomi jak daleko są do granicy kiedy to auto ich zacznie ograniczać, a nie oni sami i ich umiejętności?
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996

Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
hella_flush
Posty: 1156
Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
Lokalizacja: DW

26 kwie 2011, 9:01

Z większością Twojej wypowiedzi się zgadzam, ale co do zawieszenia Maxx Motorsport zwanego dalej zawiasem no name zgodzić się nie mogę.

Tego typu zawiasy, występujące pod wieloma nazwami (jak chcesz możesz wypuścić na rynek identyczny zawias pod marką "Majk"), są bardzo podatne na szybką dezintegrację w warunkach drogowych PL. Może sprawiają dobre wrażenie na pierwszy rzut oka, ale są robione z tanich materiałów, mają "cienkie" lagi i kosztują w Chinach (rozmawiałem z przedstawicielem producenta dokładnie takich zawiasów) grosze. To się rozpada szybko i nie ma za bardzo co z tym potem zrobić. Chyba, że po dziurach jeździsz zupełnie spacerowo - ale ile można wytrzymać taką jazdę?

W podobnych pieniądzach lepiej kupić amory od Koni (to nawet ze sprężynami tak zwane STRT) czy Bilsteina. Auta tak na glębę nie rzucimy ale nie będziemy "panikować" przed każdą dziurą.

Co do wstawiania dobrych zawiasów do Mx'a - moim zdaniem warto, gdyż seryjny zawias w NA kładzie to auto na zakrętach skutecznie odbierając przyjemność z jazdy ale Twoje argumenty są sensowne i jestem w stanie je zrozumieć.

Pozdrawiam

P.S.
Co do torów - niby ich w Polsce nie mamy. Ale na Poznaniu można pośmigać po dużej pętli w każdy drugi dzień YTP (albo na prywatnych imprezach) i na Rakietowej we Wrocku podzikować, Stary Kisielin to fajna opcja, Kielce całkiem często goszczą ścigantów. Jak się dobrze poogarnia to co dwa, trzy tygodnie są fajne eventy w różnych częściach kraju. Trzeba szyć z czego się da ;).
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

26 kwie 2011, 9:50

hella_flush pisze:Niby wszystko fajnie. Ale spróbuj zregenerować w PL Teina, który po 10-15 tyś zesra się bankowo.

hmmm....czyli np. pmcomp, ravestation, sluba i kilku innych forumowiczów mają już od dawna zawias do wymiany skoro eksploatują swoje auta na Teinie i pokonali już takie przebiegi :?:
ps. osobiście jestem fanem Bilsteina B14 lub B16 które w zerkopolu można do woli regenerować ale na nowy mnie nie stać a na rynku wtórnym spotkałem się z takim zawiasem tylko raz i ktoś mi go zdmuchnął sprzed nosa.
hella_flush
Posty: 1156
Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
Lokalizacja: DW

26 kwie 2011, 10:18

irakleo pisze:
hella_flush pisze:Niby wszystko fajnie. Ale spróbuj zregenerować w PL Teina, który po 10-15 tyś zesra się bankowo.

hmmm....czyli np. pmcomp, ravestation, sluba i kilku innych forumowiczów mają już od dawna zawias do wymiany skoro eksploatują swoje auta na Teinie i pokonali już takie przebiegi :?:


A oni jeżdżą swoimi autami na co dzień po polskich dziurach z normalnymi prędkościami? Pytam bo nie wiem, ale z ich wątków wnioskuje, że nie bardzo, do daily driving mają inne fury. Tein to super zawias i "Lubię to!" ale projektowany był na trochę inne warunki :).

irakleo pisze:ps. osobiście jestem fanem Bilsteina B14 lub B16 które w zerkopolu można do woli regenerować ale na nowy mnie nie stać a na rynku wtórnym spotkałem się z takim zawiasem tylko raz i ktoś mi go zdmuchnął sprzed nosa.


Faaajne zawiasy a Zerkopol to klasa sama w sobie, oprócz regeneracji mogą Ci zawias ustawić jak chcesz.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Standby
Posty: 907
Rejestracja: 01 lis 2007, 14:08
Lokalizacja: Vava Town
Kontakt:

26 kwie 2011, 11:08

hella_flush, a Twoja opinia jest poparta jakąkolwiek praktyką? Miałeś w ręce tego Teina, który rozpadł się po 15 tysiącach km? Jaki % wszystkich zawiasów Teina jeżdżących po naszych drogach stanowiły felerne egzemplarze? A może znasz kogoś kto wygiął amor Teina na polskich drogach? Czy tylko usłyszałeś, że kolega koleżanki, która chodzi z kolegą szwagra słyszał, że komuś poci się amor Teina? Właściwie to chyba nie Teina, a Weiteca, ale też tjuningowy.
Łoś
chbr
Posty: 574
Rejestracja: 26 mar 2010, 10:14
Model: NC FL
Wersja: Sport
Lokalizacja: WWA

26 kwie 2011, 11:21

miałem Teina SS w Civicu i mi nie podpasował, kanapowy zawias a drogi jak cholera (zielony ludzik kosztuje:))
co do trwałości też nie było za dobrze, ale to tylko moje doświadczenia i może jednostkowy przypadek
sebna
Posty: 2726
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:01
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Dublin

26 kwie 2011, 17:29

saygoodbye pisze:http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-mazda-mx5-mx-5-98-05-i1568836346.html


Według niemców i holendrów zawias sypie się po 10 - 15k ich dróg... każą unikać jak ognia (ma miata net jest trochę o tym zawiasie gdzie się właśnie wyżej wymienieni wypowiadają).

Pozdro
Tycjan
Posty: 1048
Rejestracja: 27 paź 2007, 14:57
Model: NB MSM
Wersja: Mazdaspeed
Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin

26 kwie 2011, 17:30

chbr pisze:miałem Teina SS w Civicu i mi nie podpasował, kanapowy zawias a drogi jak cholera (zielony ludzik kosztuje:))


824 euro to drogi ? Pytam bo mi ta cena odpowiada jak za cztery amortyzatory na gwincie. Można coś kupić lepszego lub równie dobrego w tańszej cenie ?
NA`94 1.8 Supercharged - Laser Blue - 230 KM, 264 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
chbr
Posty: 574
Rejestracja: 26 mar 2010, 10:14
Model: NC FL
Wersja: Sport
Lokalizacja: WWA

26 kwie 2011, 17:58

Tycjan pisze:
chbr pisze:miałem Teina SS w Civicu i mi nie podpasował, kanapowy zawias a drogi jak cholera (zielony ludzik kosztuje:))


824 euro to drogi ? Pytam bo mi ta cena odpowiada jak za cztery amortyzatory na gwincie. Można coś kupić lepszego lub równie dobrego w tańszej cenie ?


ksport, ale nie jestem obiektywny:)
hella_flush
Posty: 1156
Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
Lokalizacja: DW

26 kwie 2011, 21:44

Standby pisze:hella_flush, a Twoja opinia jest poparta jakąkolwiek praktyką? Miałeś w ręce tego Teina, który rozpadł się po 15 tysiącach km? Jaki % wszystkich zawiasów Teina jeżdżących po naszych drogach stanowiły felerne egzemplarze? A może znasz kogoś kto wygiął amor Teina na polskich drogach?


Nie chodzi o egzemplarze felerne czy gięcie amorów. Po prostu nie są one projektowane pod względem bicia rekordów km po polskich drogach i wylewają się. Tak znam taki przypadek i wiem, że nie jest on odosobniony.

Pozdrawiam
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5460
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

26 kwie 2011, 22:05

hella_flush pisze:Teina, który po 10-15 tyś zesra się bankowo

Jakie ty głupoty wypisujesz ostatnio to głowa mała. Zaprzestań prosze i zacznij poznawać rzeczy od strony praktycznej, nie teoretycznej od kolegi kolegów.
Tycjan pisze:Pytanie dla znawców - czy jest tu wszystko, czy coś jeszcze potrzebuję dokupić ?

Tak, wszystko co potrzebujesz a nawet wiecej (osiemset naklejek +15 do respektu)
chbr pisze:kanapowy zawias

Na skreconej na maksie twardosci jest po prostu beton i czuc namalowane pasy na asfalcie :mrgreen:
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
wiktoch
Posty: 758
Rejestracja: 28 cze 2008, 22:29
Lokalizacja: Warszawa

04 maja 2011, 21:32

Zestaw TEINa SS prezentuje się ciekawie ale kosztuje krocie. Ja właśnie przymierzam się do wymiany swojego zawiasu i chciałem się zapytać co sądzicie o konfiguracji Bilsteina B8 wraz ze springami Eibacha PRO KIT (lub ewentualnie droższymi H&R). Czy ktoś jeździ/jeździł na takiej konfiguracji?

Jeszcze ceny w jakich są one do kupienia:
EIBACH 811 zł/komplet (H&R 980 zł/komplet)
Bilstein B8 przód 469 zł/szt., tył 459 zł/szt
(co wychodzi ponad 1100-1200 zł mniej niż TEIN SS).

Pozdr
Wik
pozdr
wik
Lukjor
Posty: 204
Rejestracja: 13 lip 2010, 13:57
Lokalizacja: W-wa/Białołęka

04 maja 2011, 21:41

Daj znać jak będziesz już coś konkretnego wybierał ;) Sam noszę się z zamiarem wymiany zawiechy, tylko zdecydować się nie mogę co kupić :P Też myślałem o B6/B8, bo przedstawiony kosztorys to górna granica moich możliwości finansowych :mrgreen:
"Wydałem mnóstwo kasy na alkohol, laski i szybkie samochody, resztę po prostu zmarnotrawiłem..." - George Best :D
hella_flush
Posty: 1156
Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
Lokalizacja: DW

04 maja 2011, 22:48

Może ten temat Was (Wiktoch i Lukjor) zainteresuje: http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?p=102152#102152

Do zamówienia brakuje jednej osoby, ale jest już prawie pewna więc zamówienie wkrótce, a potem nie wiadomo kiedy, na forum na razie idą 3 sztuki.

P.S.

Nie ja to ogarniam, ale mam kontakt z gościem i mocno go wałkowałem, jak macie pytania to śmiało.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Lukjor
Posty: 204
Rejestracja: 13 lip 2010, 13:57
Lokalizacja: W-wa/Białołęka

04 maja 2011, 23:28

hella_flush, wysłałem PW.
"Wydałem mnóstwo kasy na alkohol, laski i szybkie samochody, resztę po prostu zmarnotrawiłem..." - George Best :D
Awatar użytkownika
kammich
Posty: 2925
Rejestracja: 24 lip 2009, 9:55
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

05 maja 2011, 7:18

wiktoch, w cenie 2800 masz gwint gaza ;) nie znam się, ale może warto poszukać opini o tym? :)

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-mazda-mx-5-gaz-shocks-i1561403155.html
Awatar użytkownika
MiC
Posty: 830
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:35
Model: NB
Wersja: najmocniejsze N/A
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

05 maja 2011, 10:14

mysle za te pieniadze, no może niewiele większe można wyrwać GAZa GOLDa...
BC Racing to chinol tak czy tak i wiem że różnie bywa u nich z jakością, raz jest wszystko OK, raz się potrafi coś urwać. Gaz podobno daję charakterystykę każdego amora w komplecie.
To nie moje doświadczenia, ale człowieka który jest przedstawicielem kilku firm i je serwisuje (znana osoba na racingforum)
Nie mówię, że BC racing zły, trzeba rozważyć za i przeciw i cenę...
Jeżeli ja dostanę dobrą ofertę na chiński zestaw BC, K2 itd też pewnie kupie :)
powodzenia!
N/A is best!!!
LOUD pipes save lives!!!
hella_flush
Posty: 1156
Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
Lokalizacja: DW

05 maja 2011, 11:50

MiC pisze:BC Racing to chinol tak czy tak i wiem że różnie bywa u nich z jakością, raz jest wszystko OK, raz się potrafi coś urwać.


Technicznie to jest tajwańczyk robiony na zamówienie i pod kontrolą firmy z UK (to nie jest brand skośniaków). Zbiera w świecie dobre i bardzo dobre opinie, a w Polsce na razie rozwalono jeden amor, próbując latać na asfaltowym zawiasie po szutrze. No i do BC Racing dostępne są od ręki zestawy naprawczo-regeneracyjne.

MiC pisze: Gaz podobno daję charakterystykę każdego amora w komplecie.


W BC można wybrać twardość sprężyn przy każdym zamówieniu.

MiC pisze:Nie mówię, że BC racing zły, trzeba rozważyć za i przeciw i cenę...
Jeżeli ja dostanę dobrą ofertę na chiński zestaw BC, K2 itd też pewnie kupie :)
powodzenia!


A ja nie twierdze, że BC to zawias klasy Ohlinsa ;)

D2 czy K-Sporta nie mieszaj z BC ;)

Co do rozważania za i przeciw masz pełną rację, pewnie gdybym miał kupić BC po regularnej cenie to bym się zdecydował na coś innego, ale ceny przy tym zamówieniu grupowym są moim zdaniem bardzo atrakcyjne.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
saygoodbye
Posty: 119
Rejestracja: 07 lut 2011, 15:30
Lokalizacja: Tarnów

05 maja 2011, 12:35

wiktoch pisze:Jeszcze ceny w jakich są one do kupienia:
EIBACH 811 zł/komplet (H&R 980 zł/komplet)
Bilstein B8 przód 469 zł/szt., tył 459 zł/szt
(co wychodzi ponad 1100-1200 zł mniej niż TEIN SS).


Pod koniec lutego pisałem do MTS24,(www.mts24sklep.pl ) przysłali mi ofertę na komplet amortyzatorów B6 sport / B8 sprint za kwotę 1700 zł, czyli prawie 100 zł taniej. Co do sprężyn na stronie www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=744 mają komplet h&r w promocyjnej cenie - 800 zł :)
Maks
Posty: 835
Rejestracja: 06 maja 2010, 9:36
Lokalizacja: Warszawa

05 maja 2011, 12:43

hella_flush pisze:MiC napisał/a:

BC Racing to chinol tak czy tak i wiem że różnie bywa u nich z jakością, raz jest wszystko OK, raz się potrafi coś urwać.



Technicznie to jest tajwańczyk robiony na zamówienie i pod kontrolą firmy z UK (to nie jest brand skośniaków). Zbiera w świecie dobre i bardzo dobre opinie, a w Polsce na razie rozwalono jeden amor, próbując latać na asfaltowym zawiasie po szutrze. No i do BC Racing dostępne są od ręki zestawy naprawczo-regeneracyjne.


Zgodzę się z hella_flush, dodam jeszcze, że Agi w swoim Filipku ma taki zawias i jest on chwalony :wink:
Niewiele jest rzeczy niemożliwych dla pilności i wprawy.
Samuel Johnson.
Awatar użytkownika
MiC
Posty: 830
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:35
Model: NB
Wersja: najmocniejsze N/A
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

05 maja 2011, 12:50

ja nie mówię że jest nie chwalony...
za te pieniądze sam może kupię...
mówię tylko że za regularną cenę należałoby się zastanowić...
Koleś który zajmuję się głównie ohlinsem ostatnio pokazywał BC z urwanym górnym mocowaniem :winner:
mówił że czasami się zdarza gorsza sztuka, a nie że jest to śmietnik...
peace!
N/A is best!!!
LOUD pipes save lives!!!
Awatar użytkownika
majk
Posty: 2112
Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
Model: NB FL
Wersja: 1.6 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

05 maja 2011, 12:50

xXxaMMaxXx pisze:
hella_flush pisze:MiC napisał/a:

BC Racing to chinol tak czy tak i wiem że różnie bywa u nich z jakością, raz jest wszystko OK, raz się potrafi coś urwać.



Technicznie to jest tajwańczyk robiony na zamówienie i pod kontrolą firmy z UK (to nie jest brand skośniaków). Zbiera w świecie dobre i bardzo dobre opinie, a w Polsce na razie rozwalono jeden amor, próbując latać na asfaltowym zawiasie po szutrze. No i do BC Racing dostępne są od ręki zestawy naprawczo-regeneracyjne.


Zgodzę się z hella_flush, dodam jeszcze, że Agi w swoim Filipku ma taki zawias i jest on chwalony :wink:

Co znaczy że jest on chwalony? Kto chwali? Ile km na nim zrobił? W jakich warunkach?
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996

Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Maks
Posty: 835
Rejestracja: 06 maja 2010, 9:36
Lokalizacja: Warszawa

05 maja 2011, 12:54

majk pisze:Co znaczy że jest on chwalony? Kto chwali? Ile km na nim zrobił? W jakich warunkach?

Np. Śluba, który się nawet zastanawiał, czy swojego Teina nie zamienić :wink:

majk, a Ty przypadkiem nie składałeś też zamówienia na ten zawias? Bo teraz proszą o potwierdzenia w tym zakupie grupowym :roll:
Niewiele jest rzeczy niemożliwych dla pilności i wprawy.
Samuel Johnson.
ODPOWIEDZ