Filtr stożkowy

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

szymek
Posty: 1491
Rejestracja: 06 cze 2013, 14:55
Lokalizacja: Poznań

09 lut 2017, 9:43

Nie mam NA... pytanie: czy za ścianą grodziową zmieści się stożek? Jeśli nie, to opcja, jak na zdjęciu poniżej.
Załączniki
IMG_3608.jpg
IMG_3616.jpg
Awatar użytkownika
KyRy
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
Model: NA
Wersja: Chiquita
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Kontakt:

09 lut 2017, 9:55

szymek pisze:czy za ścianą grodziową zmieści się stożek?

Nie zmieści się
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1697
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

09 lut 2017, 12:20

W zasadzie to chodzi wyłacznie o sposób czerpania zimnego powietrza. W miejscu gdzie na zdjęciu jest otwór to w NA jest rurka dochodząca do jakiegoś zbiorniczka płynu. Na zdjęciu u Phill'a dobrze ją widać. Trzeba by było ją zapewne przenieść poniżej zbiorniczka i otwór zrobić tam gdzie jest przypięta spinką do grodzi.
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
Awatar użytkownika
KyRy
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
Model: NA
Wersja: Chiquita
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Kontakt:

10 lut 2017, 12:49

KyRy pisze:chcę doprowadzić do niego jakimś elastycznym przewodem powietrze z pasa przedniego

Coś takiego poczyniłem jak na zdjęciach poniżej.
Jakieś opinie? Spełni to swoją rolę?
Załączniki
IMG_20170210_122121.jpg
IMG_20170210_122035.jpg
IMG_20170210_131748.jpg
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 611
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

10 lut 2017, 13:11

jak podepniesz do wylotu powietrza z odkurzacza albo bedziesz jechal ponad 100 na godzine to moze miec jakis sens:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
szymek
Posty: 1491
Rejestracja: 06 cze 2013, 14:55
Lokalizacja: Poznań

10 lut 2017, 14:17

Spróbujcie pokombinować, aby w rurach dolotu (np. ta stalowa pomiędzy kolankami za stożkiem) wywiercić dziurkę i umocować jakiś elektroniczny termometr (czujnik na kabelku, wyświetlacz oczywiście w kabinie)... sposób prostacki, ale powinien odpowiedzieć na Twoje pytanie.
Chyba, że jest sposób odczytania temp. z ori czujnika temp. w dolocie, bez większych ingerencji w elektrykę/elektronikę.
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 611
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

10 lut 2017, 21:26

w nowszych generacja przez OBD mozna ta temperature odczytac w NA zostaje chyba tylko custom termometr:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

11 lut 2017, 6:42

szymek pisze:Spróbujcie pokombinować, aby w rurach dolotu (np. ta stalowa pomiędzy kolankami za stożkiem) wywiercić dziurkę i umocować jakiś elektroniczny termometr (czujnik na kabelku, wyświetlacz oczywiście w kabinie)... sposób prostacki, ale powinien odpowiedzieć na Twoje pytanie.
Chyba, że jest sposób odczytania temp. z ori czujnika temp. w dolocie, bez większych ingerencji w elektrykę/elektronikę.

Jest sposob (nie mowie ze wygodny :-P ) by odczytac temperature bez zewnetrznego termometru. Trzeba podlaczyc woltomierz do seryjnego czujnika w dolocie i znac (wyliczyc np w excelu) zaleznosc napiecie-temperatura. pomiar temp przez ecu jest robiony na tej zasadzie, uklad jest zasilany z 5V, pullup do plusa przez rezystor o ile pamietam 2k7, charakterystyka czuunika ktory jest termistorem ntc jest typowa

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Yoozef
Posty: 643
Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:19
Lokalizacja: Wawa

26 lut 2017, 23:14

KyRy pisze:
KyRy pisze:

Coś takiego poczyniłem jak na zdjęciach poniżej.
Jakieś opinie? Spełni to swoją rolę?


Ciebie i tak na tych stu zakrętach mało kto dogoni więc te doloty czy inne przeloty
to chyba tylko cicha pasja ukrytego odlotowego wynalazcy ;) a nie szalonego ściganta :D
Koncepcja ma coś w sobie o czym można by było długo rozmawiać z uwagi na dłuuugi dolot .
Morfi ponad rok temu podał taki link http://www.autospeed.com/cms/A_110680/article.html.
napisany przez australijskiego fana MX5. To ciekawa obserwacja poparta pomiarami m.in jak
długość rury wpływa na opory przepływu.Rozwiązanie pokazane przez Szymka jest podobne do Pana Kangura.
Czyli krótka gruba rura. Nawet wygląda lepiej, bardziej mocarnie tak na jakieś 250 kucyków :D
regulator przepływy jest chyba wraz z stożkiem ukryty w tym eleganckim baniaczku.
Ma murowany spadek oporów przepływu o ca 40% Co to daje ? patrz link.Kolejna istotna sprawa
to temperatura. Robiłem wstępne pomiary różnicy temp przy poborze powietrza przed chłodnicą i
komorze silnika na wysokości mocowania amortyzatora - temp powietrza 7 stopni -
wolna jazda po mieście. Różnica jest znaczna.. Do tego można jeszcze dołożyć temp z czujnika
temp przed przepławką. Niestety jest beznadziejna pogoda na takie eksperymenty więc
powtórka pomiarów nastąpi jak przyjdzie wiosna. Korzystając z fatalnej pogody " wydrukowałem"
1 szt MXe ( czyli MX extended cold air flow).Pasuje do NA 1,6 i do NA po przeszczepie 1.8 i 1.8NBFL.
Stożek na zdjęciu to taka jednorazowa zabawka za ca 45 zł.
Załączniki
IMG_1935L.JPG
MX5 mk1 cold air intake DIY Yoozef
IMG_1935L.JPG (57.84 KiB) Przejrzano 5702 razy
Kopiuj  z IMG_1936.JPG
MX5 mk1 cold air intake DIY Yoozef
Kopiuj  z IMG_1937.JPG
MX5 mk1 cold air intake DIY Yoozef
Ostatnio zmieniony 23 mar 2017, 8:03 przez Yoozef, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
kammich
Posty: 2925
Rejestracja: 24 lip 2009, 9:55
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

27 lut 2017, 5:17

Masz pliki tego dolotu do druku 3D? Możesz to udostępnić?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
ols
Donator
Donator
Posty: 671
Rejestracja: 29 lip 2013, 13:27
Model: NA
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

27 lut 2017, 18:06

Prawdopodobnie najlepsza relacja efekt/koszt ma taka modyfikacja: https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=474759
Kawałek rury, dziura w grodzi do podszybia, gotowe.
Ktoś na forum próbował tej opcji?
Awatar użytkownika
Yoozef
Posty: 643
Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:19
Lokalizacja: Wawa

07 mar 2017, 9:00

[quote="ols"]Prawdopodobnie najlepsza relacja efekt/koszt ma taka modyfikacja: https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=474759 Kawałek rury, dziura w grodzi do podszybia, gotowe.

To prawda . Dziura ,rura strzelamy z bata i w rurę . :D
Praktyczne przyznaję ale nie zmniejsza ale zwiększa opory przepływu.

Poszukując oszczędności w "drukowaniu" MXe powstała nowa wersja .
Materiałowo koszty sporo spadają . Opory przepływu maleją tyle ile
daje wyjęcie (z pierwszej wersji MXe) min 40 cm dolotu. Dla przepławki z NA
nie robiłem przymiarki ale powinna się zmieścić. Łącznie pracy adaptacyjnej znacznie mniej.
Na przykład nie potrzeba przesuwać, podginać i mocować mini-chłodnicy płynu
układu servo jeżeli stosujesz (jak u mnie ) stożek w obudowie o wysokości > 170 mm .
Załączniki
MXe modif.JPG
MX5 mk1 1.8 swap cold air intake DIY Yoozef
MXe modif.JPG (118.31 KiB) Przejrzano 5617 razy
Ostatnio zmieniony 23 mar 2017, 8:10 przez Yoozef, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

07 mar 2017, 19:06

Yoozef pisze:Poszukując oszczędności w "drukowaniu" MXe powstała nowa wersja.

mozna wiecej info? podejdzie to do NA 1.6 ? dostepnosc, cena??
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Yoozef
Posty: 643
Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:19
Lokalizacja: Wawa

07 mar 2017, 21:24

Alex pisze:mozna wiecej info? podejdzie to do NA 1.6 ? dostępność, cena??


Alex
Sam jestem ciekawy czy podejdzie do NA ,W " łikend "postaram się sprawdzić czy zmieści się przepławka z NA.
Pamiętaj jednak ,że to rozwiązanie w przypadku NA wymaga przedłużenia kabla przepławki i obniżenia
mocowania chłodnicy( pisałem o tym wcześniej). Bez tego nie da się upchać rur dolotowych i podłączyć do compa
O dostępności będzie później.
Awatar użytkownika
kammich
Posty: 2925
Rejestracja: 24 lip 2009, 9:55
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

08 mar 2017, 5:22

Do wersji z klima ten sposób chyba nie podejdzie :(

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Yoozef
Posty: 643
Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:19
Lokalizacja: Wawa

08 mar 2017, 14:29

[quote="kammich"]Do wersji z klima ten sposób chyba nie podejdzie :(


Jak masz klimę to podaj mi ile zostaje mm /cm od chłodnicy + clima
Pewnie clima jest pierwsza a potem chłodnica ale nie oto chodzi.
Chodzi o wolną przestrzeń do krawędzi przepustnicy do zawalidrogi jaką jest
jakaś chłodnica . Mam przepławkę NA przyłożę , odejmę dodam , podzielę i
szybko się dowiemy , jak to się w gwarze mówi, czy wejdzie przepławka do worka :D
Załączniki
short MXe take 1_6 clima1.jpg
MX5 mk1 1.8 swap cold air intake DIY Yoozef
short MXe take 1_6 clima1.jpg (125.62 KiB) Przejrzano 5501 razy
Ostatnio zmieniony 23 mar 2017, 8:09 przez Yoozef, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kammich
Posty: 2925
Rejestracja: 24 lip 2009, 9:55
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

08 mar 2017, 17:10

Tu nie chodzi o chłodnice tylko otwór w który masz poprowadzony otwór jest już zajęty Obrazek

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Yoozef
Posty: 643
Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:19
Lokalizacja: Wawa

12 mar 2017, 0:56

Tu nie chodzi o chłodnice tylko otwór w który masz poprowadzony otwór jest już zajęty

A cóż tam u diabła siedzi :?: pytam z ciekawości bo jeszcze na własne oczy nie widziałem.
takiego modelu :o
Ale co by to nie było to dziura zajęta i wariant "short" nie do zastosowania.
Robiłem przymiarki z przepławka od NA. Brakuje na zdjęciu po prawej stronie przepławki
adaptera który zamienia dolot prostokątny na okrągły. Rurę dolotową można zawsze od tej strony
odpowiednio przyciąć. W tuningowych sklepach taki adapter jest do dostania
foto1.
MXe w_FM  NA hor.JPG
MX5 mk1 cold air intake DIY Yoozef
MXe w_FM NA hor.JPG (68.88 KiB) Przejrzano 5407 razy

Przepławka poziomo. Bez dodatkowego obniżenia chłodnicy nie da rady zamknąć klapy.
Przypuszczam też ,że trzeba przełożyć wentylator na drugą stronę bo obudowa termostatu
nie pozwala obniżyć położenia przepławki.
foto 2
przepławka pionowo.
MXe w_FM NA vert.JPG
MX5 mk1 cold air intake DIY Yoozef
MXe w_FM NA vert.JPG (69.52 KiB) Przejrzano 5407 razy

Bez przełożenia wentylatora z uwagi na wtyczkę do przepławki nie będzie można
obniżyć położenia przepławki i domknąć maskę silnika.
foto 3
New set.JPG
MX5 mk1 swap 1.8 cold air intake DIY Yoozef
New set.JPG (69.12 KiB) Przejrzano 5407 razy

Dla wersji którą obecnie instaluję u siebie po dodatkowym obniżeniu chłodnicy jest trochę luzu.
Zobaczymy jak pójdzie dokręcanie plastikowej osłony silnika.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2017, 8:08 przez Yoozef, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

14 mar 2017, 12:51

Yoozef pisze:Tu nie chodzi o chłodnice tylko otwór w który masz poprowadzony otwór jest już zajęty

A cóż tam u diabła siedzi :?: pytam z ciekawości bo jeszcze na własne oczy nie widziałem.
takiego modelu :o
Ale co by to nie było to dziura zajęta i wariant "short" nie do zastosowania.
Robiłem przymiarki z przepławka od NA. Brakuje na zdjęciu po prawej stronie przepławki
adaptera który zamienia dolot prostokątny na okrągły. Rurę dolotową można zawsze od tej strony
odpowiednio przyciąć. W tuningowych sklepach taki adapter jest do dostania
foto1.
MXe w_FM NA hor.JPG

Przepławka poziomo. Bez dodatkowego obniżenia chłodnicy nie da rady zamknąć klapy.
Przypuszczam też ,że trzeba przełożyć wentylator na drugą stronę bo obudowa termostatu
nie pozwala obniżyć położenia przepławki.
foto 2
przepławka pionowo.
MXe w_FM NA vert.JPG

Bez przełożenia wentylatora z uwagi na wtyczkę do przepławki nie będzie można
obniżyć położenia przepławki i domknąć maskę silnika.

w NA z ABSem nie da sie tego zamontowac gdyz jest tam wlot do zbiornika spryskiwaczy
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
KyRy
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
Model: NA
Wersja: Chiquita
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Kontakt:

14 mar 2017, 16:58

zbiornik do spryskiwaczy jest po drugiej stronie
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

14 mar 2017, 17:39

KyRy pisze:zbiornik do spryskiwaczy jest po drugiej stronie

ty patrzysz na trzecie zdjecie gdzie jest 1.8, w przypadku 1.6 ktore jest na dwoch pierwszych niestety potrzebujemy otworu po lewej stronie (kierowcy) ktory jest zajety. Wiec d. zbita, trzeba szukac innego rozwiazania.
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
endriu
Posty: 59
Rejestracja: 27 cze 2015, 9:09
Model: NB FL
Wersja: Impuls

21 maja 2017, 12:08

Panowie chce zakupic stozek, ale znajomy namawia mnie zebym bral o razu airboxa.
Co o tym sadzicie? Czy airbox nie zmienia glosnosci stozka?
henorek
Donator
Donator
Posty: 411
Rejestracja: 04 gru 2016, 16:48
Model: NB FL
Wersja: 1.8VVT '02
Lokalizacja: Warszawa

21 maja 2017, 13:24

I to i to nic nie da albo da bardzo niewiele więc weź to co lepiej brzmi :D Ja bym brał stożek
Awatar użytkownika
Rudy
Donator
Donator
Posty: 666
Rejestracja: 27 mar 2015, 17:24
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary I
Lokalizacja: Szczecin, Sandnes

21 maja 2017, 15:02

henorek pisze:I to i to nic nie da albo da bardzo niewiele więc weź to co lepiej brzmi :D Ja bym brał stożek


+1000

Co prawda nie słuchałem airboxa na żywo ale IMHO stożek daje akustycznie z miliun kunia :D
Najlepszy mod za tą kasę ever :kciuk:
SMERFETA<----------
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
Awatar użytkownika
endriu
Posty: 59
Rejestracja: 27 cze 2015, 9:09
Model: NB FL
Wersja: Impuls

21 maja 2017, 21:09

Rudy pisze:
henorek pisze:I to i to nic nie da albo da bardzo niewiele więc weź to co lepiej brzmi :D Ja bym brał stożek


+1000

Co prawda nie słuchałem airboxa na żywo ale IMHO stożek daje akustycznie z miliun kunia :D
Najlepszy mod za tą kasę ever :kciuk:


Z ciekawosci przejarzalem Twoja fure. Bardzo spodobal mi sie przeniesienie filtra na druga strone:
download/file.php?id=36076&mode=view
chyba skopiuje :kciuk:
kicu13
Posty: 51
Rejestracja: 30 sty 2017, 22:33
Model: Inny
Wersja: Miracle
Lokalizacja: bot

12 cze 2017, 8:51

Odkopując temat.
Czy ktoś może polecić jakiś dobry stożek albo cały zestaw do 1.8 nb? Myślałem o zestawie K&N, ale może macie jakieś inne propozycje?
I co do umiejscowienia filtra może też macie jakieś dokładne wytyczne jak zrobić to najlepiej.
Z góry dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
KyRy
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
Model: NA
Wersja: Chiquita
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Kontakt:

12 cze 2017, 9:27

A czytałeś przynajmniej kilka stron wstecz tego co odkopałeś?
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
kicu13
Posty: 51
Rejestracja: 30 sty 2017, 22:33
Model: Inny
Wersja: Miracle
Lokalizacja: bot

12 cze 2017, 15:53

KyRy pisze:A czytałeś przynajmniej kilka stron wstecz tego co odkopałeś?



Tak czytałem, wiem że słynny zestaw za 135zl jest super. Chciałem się bardziej dowiedzieć czy nadal jest super czy są może jakieś inne możliwości które weszły na rynek. Czy te K&N faktycznie nie sprawdzają się w mazdach czy chodziło to że dają mniejsze walory dźwiękowe? Jeśli nic się nie zmieniło to również będę szedł w ten zestaw SIMOTA tylko chciałem się upewnić dlatego odkopałem. Fakt może źle sformułowałem poprzedniego posta ale tym chyba wszystko wyjaśniłem.
Awatar użytkownika
thekingisback
Posty: 486
Rejestracja: 18 lip 2009, 14:31
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: częstochowa

19 cze 2017, 23:05

Hej chyba zamówię ten dolot z il motorsport a ktoś moze ma taki u siebie i może powiedzieć czy faktycznie podniósł moc jak sugeruje wykres z hamowania.
http://ilmotorsport.de/shop/article_det ... 6fff0beccf
"Woda, której dotykasz w rzece, jest ostatkiem tej, która przeszła, i początkiem tej, która przyjdzie; tak samo teraźniejszość."
Awatar użytkownika
Yoozef
Posty: 643
Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:19
Lokalizacja: Wawa

22 cze 2017, 15:59

[quote="thekingisback"]Hej chyba zamówię ten dolot z il motorsport a ktoś moze ma taki u siebie i może powiedzieć czy faktycznie podniósł moc jak sugeruje wykres z hamowania.


Kto bogatemu zabroni wygody i większych wydatków :D
Pomysł i wykonanie ciekawe bo mało inwazyjne i wszystkie potrzebne elementy w zestawie.
Nawet bez wyższej szkoły gotowania na gazie można to założyć samemu. ;)
Tylko pamiętaj ,że zostajesz z filtrem papierowym który ma gorsze parametry przepływu
i pozbawiony jest poprawy efektów dźwiękowy. :)
Nie słyszałem tego zestawu w oryginale ale nie oczekuję ,że pomysłodawca się tym zajmował.
Będziesz miał dźwięk za sobą( wydech-tłumik) a nie przed sobą jak to jest w przypadku stożka.
Ja po wstawieni mojego short cut cold air intake jeżdżę z bardziej
wygiętym bananem :D pomijając inne korzyści.
Stożek do 3,2 krpm jest cichym urządzeniem więc przy 100km/h na 5 biegu nie czuje się zmiany akustycznej :(
ale potem tak do 7 krpm ma duży wpływ na wygięcie banana, :o
ODPOWIEDZ