Filtr stożkowy

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Yoozef
Posty: 643
Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:19
Lokalizacja: Wawa

03 lut 2017, 7:39

AaaA pisze:do mnie wlasnie dotarl zestaw z filtrem Simota do NBFL 1.8 :) w weekend zamontuje i pomysle nad tym jak oddzielic zimne powietrze od cieplego:)


Przeglądałem wiele rozwiązań i zawsze nurtowało mnie to samo pytanie " Jak oddzielić zimne powietrze od ciepłego"
Pojawiło się jakiś czas temu rozwiązanie z poborem powietrza przed chłodnicą. Nawet pisano o wykonaniu rury dolotowej w technologi druku 3D.
To ja sobie "wydrukowałem" po swojemu. Całość wykonanie tego projektu zajęła sporo czasu ale efekt jest jak na zdjęciu.
Pozdrawiam wszystkich " stożkowców"
Załączniki
20170202_225029.jpg
MX5 mk1 1.8 swap cold air intake DIY Yoozef
Ostatnio zmieniony 23 mar 2017, 8:11 przez Yoozef, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
kammich
Posty: 2925
Rejestracja: 24 lip 2009, 9:55
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

03 lut 2017, 11:02

Z czego to wykonales? Podziel sie DIY :)

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Phill
Posty: 253
Rejestracja: 29 maja 2016, 10:42
Model: NA
Lokalizacja: Nowy Sącz

03 lut 2017, 12:25

rumi89 pisze:
Phill pisze:podłączam sie do pytania wyżej :D
plus jakiej średnicy mają być rury i stożek-wcześniej ktoś montował stożek do nb i tam pisali, że 70mm ale redukcja na przepływomierz w na ma fi 77mm więc czy zastosować redukcje 77->70mm i rury+stożek zamówić 70mm czy bez redukcji i całość kupić 77mm- czy to ma jakiekolwiek znaczenie ? :D
czyli podsumowując do zrobienia stożka w na potrzebuje:
-Stożek
-2 x rury 10cm
-redukcje przepływomierza
-2 x kolanka łączące
-mocowanie dolotu
-kilka opasek metalowych
-pewnie trytytki też się przydadzą :D


Phill pisze:podłączam sie do pytania wyżej :D
plus jakiej średnicy mają być rury i stożek-wcześniej ktoś montował stożek do nb i tam pisali, że 70mm ale redukcja na przepływomierz w na ma fi 77mm więc czy zastosować redukcje 77->70mm i rury+stożek zamówić 70mm czy bez redukcji i całość kupić 77mm- czy to ma jakiekolwiek znaczenie ? :D
czyli podsumowując do zrobienia stożka w na potrzebuje:
-Stożek
-2 x rury 10cm
-redukcje przepływomierza
-2 x kolanka łączące
-mocowanie dolotu
-kilka opasek metalowych
-pewnie trytytki też się przydadzą :D


Finalnie wyszło jak na zdjęciu.

Zamawiaj adapter Alu. Otwory pasują.
Ja zastosowałem kolano 135° i jedną rurkę Alu 15cm. Wszystko średnica 76mm łącznie ze stożkiem

Tak samo zamówiłem wszystko na 76mm, przejsciowke plastikowa i wywiercilem otwory (nie zdazylem przeczytac Twojego posta o alu :mrgreen: ) u mnie sa dwie rury 10 i 15 cm i dwa kolanka 90* . Wyszło podobnie jak u Ciebie . Jak masz zrobione mocowanie przepływomierza ? U mnie narazie wisi w powietrzu ale pasuje os z tym zrobić ;)
Tak to na chwilę obecną wygląda:
Załączniki
IMG_20170203_133559.jpg
Downhill, Cars & Rock'n Roll
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 611
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

03 lut 2017, 13:47

Yoozef pisze:To ja sobie "wydrukowałem" po swojemu. Całość wykonanie tego projektu zajęła sporo czasu ale efekt jest jak na zdjęciu.
Pozdrawiam wszystkich " stożkowców"

No to chyba jeden z nalepszych pomyslow dla NA, gdzie nie za bardzo jest gdzie pod maska zaczerpnac powietrza:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1697
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

04 lut 2017, 11:39

Joozef, to moze wydrukowalbys wiecej takich dolotow.
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
Awatar użytkownika
flatline
Donator
Donator
Posty: 2173
Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom+Recaro
Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
Kontakt:

04 lut 2017, 13:04

Morfi pisze:Joozef, to moze wydrukowalbys wiecej takich dolotow.
+1 :)
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."

Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Awatar użytkownika
tomasz01
Donator
Donator
Posty: 3513
Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
Model: NB
Wersja: Magic
Lokalizacja: Warszawa Usrynów

04 lut 2017, 13:24

flatline pisze:
Morfi pisze:Joozef, to moze wydrukowalbys wiecej takich dolotow.
+1 :)


+2 :D
henorek
Donator
Donator
Posty: 411
Rejestracja: 04 gru 2016, 16:48
Model: NB FL
Wersja: 1.8VVT '02
Lokalizacja: Warszawa

04 lut 2017, 13:31

Nie chciałbym być negatywnie nastawiony Panowie ale obawiam się, że cena takiego wydruku może Was zabić :D Drukowałem znacznie mniejsze rzeczy i nie było zbyt przyjemnie :D
Awatar użytkownika
flatline
Donator
Donator
Posty: 2173
Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom+Recaro
Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
Kontakt:

04 lut 2017, 13:35

To trochę względne - "markowe" CAI do miaty to w sumie też mały worek pieniędzy...
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."

Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Awatar użytkownika
Yoozef
Posty: 643
Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:19
Lokalizacja: Wawa

04 lut 2017, 20:14

Morfi pisze:Joozef, to moze wydrukowalbys wiecej takich dolotow.


Oczywiście ,że mogę i miło mi ,ze Wam się takie " drukowanie 3D" spodobało".Problem jest jednak bardziej :D skomplikowany niż to się no"oko" wydaje.Ale o tym dowiecie się na końcu ;) Na początku trzeba sprawę zacząć wielowątkowo .
Patent jest ukierunkowany na NA lub na NB jeżeli pacjent zgodzi się na wycięcie otworu co najmniej fi 70 mm lub większy .Ja wykorzystałem jeden z otworów które jest w każdej NA. Z NA 1,6 jest problem z uwagi na rozmiar przepływomierza . Sprawa nie jest beznadziejna bo nad tym też się zastanawiałem ale zostawiam to innym do rozwiązania .Spece od MX5 widzą na zdjęciu ,że w tle uśmiecha się serce 1,8 L z NBFL.Moja 26 letnia NA przeszła ostatnio operacje transplantacji "serca" i przy tej okazji postanowiłem zafundować jej nowe" płuca".Przeglądnąłem dziesiątki zdjęć poprawy dostępu do zimnego powietrza i właściwie spodobały mi się 2 rozwiązania:
- mało inwazyjne I.L - ale cena mnie zmartwiła oraz fakt pozostania przy tradycyjnym filtrze papierowym
- rozwiązanie oparte na wydruku w technologi 3D części profilu dolotu.Tu już były próby opisane na forum
i wyszło że za 250- 300 zeta da się coś takiego wydrukować. Ale temat jak szybko zapłoną tak szybko wygasł.Postanowiłem nad tym popracować samodzielnie.Z analizy maksymalnie dostępnej przestrzeni po zamknięcie klapy wynikało ,że największą zawalidrogą jest grzbiet chłodnicy a nie belka na której przymocowany jest "odbojnik" klapy silnika.
zadanie 1 - trzeba obniżyć chłodnicę aby jej grzbiet był co najmniej na wysokość belki do której jest przymocowany odbjnik.
Chłodnica przymocowana jest : na dole 2 gumowe tulejki i metalowe kołki na zawleczkę - trzeba wywiercić w ramce chłodnicy 2 otwory ca 30 mm powyżej pierwotnego i przenieść kołki i ponownie osadzić chłodnicę na nowej wysokości,
Górne mocowanie - U mnie były 2 "ucha" ( chłodnica po 26 latach została wymieniona ) więc po założeniu 2 podkładek o dużo większej średnicy jakoś cudownie złapały chłodnicę z pominięciem "uchów"
zadanie 2- aby wygodnie zrobić zadanie 1 oraz przygotować sobie przestrzeń pod dalsze prace należy zdemontować pas przedni.Jeśli jeszcze się nie zniechęciłeś to dalsze prace przedyskutuj z żoną, dziewczyną , kochanką czy innym gender bo możne Cię czekać wiele niespodzianek.Zwłaszcza jeżeli masz " pojazd zabytkowy" i nigdy nie był zdejmowany pas przedni.Wykonanie tego pierwszy raz może zająć sporo czasu. Zardzewiałe śruby czy nakrętki .Spinki w nadkolach które nie dają wyjąć i takie tam inne ... odkrywasz rudą i widzisz ,że roboty nie ubywa tylko przybywa . Tu zakończę pierwszą część operacji przeszczepu "płuca" bo nie wiem czy wszystkim " stożkowcom" co się do poszukiwania zimnego powietrza zapalili odeszła ochota.
Ostatnio zmieniony 06 lut 2017, 7:15 przez Yoozef, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kammich
Posty: 2925
Rejestracja: 24 lip 2009, 9:55
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

04 lut 2017, 21:00

Czekam na kolejne części. Pas przedni miałem demontowany, jest ok :P

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
urabura
Posty: 53
Rejestracja: 24 kwie 2016, 0:04
Model: NB
Wersja: 1.8

05 lut 2017, 22:13

Wygląda to tak dobrze, że chyba warto.
brożyn miał racje.
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 611
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

06 lut 2017, 10:38

Dobra, wszystko poskladane razem i bardzo ladnie brzmi w NBFL 1.8, po dolozeniu oslony przed cieplym powietrzem wydaje sie, ze osiagi nie spadly:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
KyRy
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
Model: NA
Wersja: Chiquita
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Kontakt:

07 lut 2017, 19:57

Ktoś próbował montować stożek skierowany w stronę ściany grodziowej zamiast w kierunku lamp?
Jakieś za lub przeciw?

Obrazek
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Adam987
Posty: 254
Rejestracja: 03 paź 2012, 4:43
Model: NA
Lokalizacja: Mchc WPR

07 lut 2017, 19:59

Chyba mało miejsca tam jest żeby tak zrobić to co wkleiles to eunos/uk
Awatar użytkownika
KyRy
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
Model: NA
Wersja: Chiquita
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Kontakt:

07 lut 2017, 20:04

U siebie się zmieściłem w tamtą stronę "zestawem z Raszyna" ale nad złączem diagnostycznym ;)
Nawet rozpórka nie przeszkadza. Jutro postaram się wrzucić foto.
Tylko właśnie nie mogę się zdecydować w którą stronę będzie lepiej...
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
jqb
Donator
Donator
Posty: 1174
Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:14
Model: Inny
Wersja: Ikarus ;)
Lokalizacja: Warszawa

07 lut 2017, 20:14

KyRy pisze:U siebie się zmieściłem w tamtą stronę "zestawem z Raszyna" ale nad złączem diagnostycznym ;)
Nawet rozpórka nie przeszkadza. Jutro postaram się wrzucić foto.
Tylko właśnie nie mogę się zdecydować w którą stronę będzie lepiej...

Chyba w tą stronę jest całkiem ok, bo tam można jakos wziąć zimne powietrze z podszybia?
Awatar użytkownika
KyRy
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
Model: NA
Wersja: Chiquita
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Kontakt:

07 lut 2017, 20:20

Jest możliwość po wycięciu dziury w ściance.
Ale może samo uniesienie maski do góry na dystansach coś powinno już dać.
Ktoś, gdzieś kiedyś wrzucał grafikę jak wygląda wtedy przepływ powietrza pod maską ale nie mogę znaleźć.

Ja planuję wykorzystać jeszcze oryginalny łapacz powietrza z NA 1,6 żeby dostarczać zimne powietrze bezpośrednio z pasa przedniego ;)
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 611
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

08 lut 2017, 6:23

W NA mysle, ze lepiej jak filtr patrzy w strone podszybia z powodu lamp lub sprobowac snorkel przed chlodnice, w NB raczej lepiej zaciagac powietrze z przodu tam gdzie zaciagane jest originalnie powietrze tyle, ze trzeba to lepiej zabudowac:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
KyRy
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
Model: NA
Wersja: Chiquita
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Kontakt:

08 lut 2017, 7:37

No a dedykowany dolot od Racing Beat do NA jest kierowany wlasnie w stronę lampy ;)
Także ktoś tam też musiał nad tym myśleć.
'Hamburgery' zza wielkiej wody nawet nie bawią się wtedy w jakieś wielkie izolacje stożka
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Awatar użytkownika
KyRy
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
Model: NA
Wersja: Chiquita
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Kontakt:

08 lut 2017, 11:35

Jednak stożek skierowałem w stronę grodzi.
Myślę, że da mi to więcej możliwości na dostarczenie zimniejszego powietrza (z podszybia albo poprzez uniesienie maski).
Na drugim zdjęciu widać ten łapacz powietrza od 1,6. Jego drugi koniec wychodzi bezpośrednio pod stożkiem.
Docelowo jeszcze chcę doprowadzić do niego jakimś elastycznym przewodem powietrze z pasa przedniego.

Video: https://goo.gl/photos/QMS6avGwnWevxHcJ9
Załączniki
IMG_20170208_112054.jpg
IMG_20170208_115455.jpg
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 611
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

08 lut 2017, 12:10

Moim zdaniem jakbys tej maski nie unosil to dokad nie odzielisz strefy goracego powietrza od wlotu to wszystko to bedzie sie mieszac i podgrzeawac co da marny efekt:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4665
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

08 lut 2017, 12:12

Ale ten łapacz to przecież nic nie da :)
A jak uniesiesz maskę to zapomnij o chłodnym nawiewie. Będzie zaciągało gorące powietrze spod maski do wlotu w podszybiu.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Awatar użytkownika
KyRy
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
Model: NA
Wersja: Chiquita
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Kontakt:

08 lut 2017, 12:36

Dlaczego łapacz ma nic nie dać jak przedłużyłbym go aż do pasa przedniego (wlotu powietrza w zderzaku)?
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 611
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

08 lut 2017, 12:58

pamietaj ze dokad tego nie zmienisz powietrze leci tak jak mu najlatwiej:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4665
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

08 lut 2017, 12:59

Jak przedłużysz go aż do wlotu w zderzaku i skierujesz wylot do przodu tak, żeby powietrze podczas jazdy było wpychane przez tą rurę to miało by to sens, ale inaczej to nic nie da IMHO. Stożek nie zassie tego powietrza. Musiałby być zamknięty i ciągnąć powietrze tylko przez taką rurę. Simota robi takie stożki w obudowie (chyba z carbonu, albo jakiejś imitacji) i do takiej obudowy można podłączyć rurę wychodzącą np. do zderzaka, albo do otworu w grodzi i wtedy stożej ciągnie tylko chłodniejsze powietrze i nie ma dostępu do gorącego z komory silnika.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 611
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

08 lut 2017, 13:13

pewnie skonczy sie na tym, ze powstanie nastepna instalacja z plyt zagrzejnikowych:) - swoja droga to az dziwne, ze nikt nie produkuje taniego zestawu:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
Yoozef
Posty: 643
Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:19
Lokalizacja: Wawa

08 lut 2017, 16:13

AaaA pisze: - swoja droga to aż dziwne, ze nikt nie produkuje taniego zestawu:)



Tani zestaw ? co to miałoby oznaczać ?

-Stożek jednorazowego użytku do bezpośredniego podłączenia do rury dolotowej w plastikowej obudowie 50 zł . tanio ?
-3 kolanka 70/70/150 + 1 łącznik ALU + stożek w obudowie + 3-4 obejmy razem ca 400zł . tanio ? drogo?.
U mnie koszt materiałów bezpośrednich to 420 zł. + koszt druk 3/4D

Odnośnie NA 1,6 wygląda mi na to ,że mimo tej większej przepławki (ale braku czujnika temperatury) powinno się zmieścić pomiędzy silnik i chłodnicę przy użyciu rur/kolanek o fi 60/70mm . Potrzeba tylko wydłużyć kabel do przepławki .

Zamiast pisać przygotuje krótki filmik jak zrobić podejście przed chłodnicę w NA z silnikiem 1.8 NBFL.
.
Ostatnio zmieniony 08 lut 2017, 20:49 przez Yoozef, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 611
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

08 lut 2017, 16:43

Yoozef pisze: Tanii zestaw ? co to miałoby oznaczać ?.

mialem na mysli przegrode/airboxa to montazu ze zwyklym stozkiem a Ty chyba chcesz wydrukowac cos podobnego do cobalta, filmik na pewno wyjasni:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1697
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

09 lut 2017, 9:06

Czy próbował ktoś zrobić w NA dolot zimnego powietrza z podszybia poprzez otwór w grodzi?
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
ODPOWIEDZ