Filtr stożkowy

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
R.E.D.
Donator
Donator
Posty: 2364
Rejestracja: 22 mar 2007, 12:27
Model: NB FL
Lokalizacja: silesia

05 lis 2007, 23:39

jesli kupujesz gotowy kit to jest w zestawie. jesli kupujesz oddzielnie to chyba wg uznania i miejsca pod maska :wink:
DieSpinnePL
Posty: 1982
Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
Model: NA
Lokalizacja: Skawina/Kraków

06 lis 2007, 15:35

A wie ktoś jakiej wielkości jest ten z zestawu?? Chodzi mi o wymiary (albo najlepiej model)
Awatar użytkownika
R.E.D.
Donator
Donator
Posty: 2364
Rejestracja: 22 mar 2007, 12:27
Model: NB FL
Lokalizacja: silesia

06 lis 2007, 16:45

w typhoonie jest dokladnie taki:
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=RU-4870
DieSpinnePL
Posty: 1982
Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
Model: NA
Lokalizacja: Skawina/Kraków

06 lis 2007, 17:58

Dziękuję :)
DieSpinnePL
Posty: 1982
Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
Model: NA
Lokalizacja: Skawina/Kraków

03 sty 2008, 22:41

I stało się :) Założyłem :)
Piękny kit K&N :) Tzn nie jest to dokładnie przygotowany przez K&N tylko przez GT SERWIS na podstawie tych z K&N :)

Co do efektów to przerosły moje oczekiwania. Z racji tego, że do tej pory miałem standardowy układ dolotowy przechodzący kilka centymetrów od kolektora wydechowego na którego NIE miałem osłony, a teraz mój układ dolotowy idzie sobie daleko od tego źródła ciepła to... poczułem znaczny przypływ mocy! Jeszcze na dniach będę miał osłonę kolektora to już będzie w ogóle git :) Jak dla mnie to wzrost i na niskich i na wysokich obrotach (na wysokich znaczny).
Co do dźwięku to jest idealnie. Jak odpale auto to praktycznie nie słychać różnicy. Jak jade delikatnie to też praktycznie bez różnicy. Ale jak depnę po gazie to... :shock: Teraz pewnie przez pare miesięcy będę miał ogromne spalanie... Bo tak piękny jest dźwięk na wysokich obrotach, że cały czas kusi żeby troche później wsadzać bieg :wink:

Wstępnie nagrałem dwa filmiki. Ale od razu mówie, że filmiki są fatalnej jakości. Ani nic tak naprawdę nie widać, ani nic tak naprawdę nie słychać. Mikrofon wbudowany w aparat cyfrowy nie należy do cudów techniki, nie czarujmy się ;) Pozatym ważne jest też na czym Wy będziecie słuchać ;)
Mój brat ma studio nagrań. Jakiś mikrofon porządny na pewno uda mi sie załatwić, teraz tylko zastanawiam się na co nagrać dźwięk z mikrofonu :) Coś przenośnego by sie przydało, ale jeszcze nie wiem jak to rozwiążę. Zobaczymy. Wstępnie daje linka do tych 2 mega amatorskich filmików.



http://www.speedyshare.com/856164232.htmlObrazek
Cientki
Posty: 524
Rejestracja: 28 cze 2007, 22:58
Lokalizacja: Warszawa

03 sty 2008, 22:52

Ladnie mruczy :)
ps. fajne, puste, sliskie drogi. W sam raz na tylnionapedowca :wink:
DieSpinnePL
Posty: 1982
Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
Model: NA
Lokalizacja: Skawina/Kraków

03 sty 2008, 23:17

ps. fajne, puste, sliskie drogi. W sam raz na tylnionapedowca :wink:


wiesz... tutaj akurat jest filmik jak wyjeżdżam z placu o średnicy około 100metrów i był pusty :P Jeździłem sobie slajdami, ale trzymać w jednej ręce aparat a drugą ręką slajdować to nie jest za łatwo :P Z dwiema wolnymi rękami łatwo nie jest na lodzie a co dopiero tak :P W razie czego mam też ten filmik jak sie ślizgam, ale to nie na temat i nic ciekawego tam za bardzo do oglądania nie ma :P Ciemno jest, więc ciezko się zorientować w temacie :P


A autko teraz mruczy rewelacyjnie. Pomyśle nad tym nagraniem dźwięku :)
cichy114
Posty: 30
Rejestracja: 01 lis 2007, 23:08
Lokalizacja: Warszawa

04 sty 2008, 19:51

DieSpinnePL mozesz wrzucic fotke calego dolotu :?:
DieSpinnePL
Posty: 1982
Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
Model: NA
Lokalizacja: Skawina/Kraków

04 sty 2008, 23:16

cichy114, na razie mi wstyd. Brudno pod maską niesamowicie :P
Jak będę miał osłonę i wyczyszczę sobie silnik to dopiero wtedy :wink:
cichy114
Posty: 30
Rejestracja: 01 lis 2007, 23:08
Lokalizacja: Warszawa

05 sty 2008, 0:59

ok, czekam na foto :wink:
Siwy
Posty: 31
Rejestracja: 29 maja 2007, 9:01
Lokalizacja: Warszawa

05 sty 2008, 7:59

DieSpinnePL, Czy mozesz powiedziec ile zlotowek musiales poswiecic na taka modyfikacje?
DieSpinnePL
Posty: 1982
Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
Model: NA
Lokalizacja: Skawina/Kraków

05 sty 2008, 11:32

Siwy, mogę powiedzieć :)

Wszystko załatwiałem w cenach hurtowych :)
Teraz już wiem, dlaczego orginalny kit K&N jest taki drogi. Widzicie tę "gumkę" niebieską przed rurą? Normalnie kupuje się ją na metry. Metr najtańszej o średnicy 70mm kosztuje... 240zł netto :roll: Ja mam akurat Samco. Jej koszt to jakieś 2x więcej :P Normalnie nie da sie tego kupić "na centymetry" tylko na metry. Dlatego tyle trwało u mnie montowanie tego stożka, bo kombinowałem jak by tu nie kupować metra silikonowej rurki za kilka stówek :P

Z racji tego, że zrobił mi to znajomy i po cenach hurtowych to koszty wyniosły:

Filtr K&N - 170zł
Rura ze spawaniem i polerowaniem - 60zł
robocizna - flaszka
Łącznik Samco - free :)

Czyli razem 250zł :)
Efekt - miażdży :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Update: Stożek działa tak. Jak nie dasz więcej jak 50% gazu to nawet nie będziesz wiedział że on tam jest :P Tzn nie słychać go. On naprawdę głośno i genialnie pracuje tylko przy gazie do dechy. Wtedy to jest pomruk doskonały... A jak jade normalnie lekko po mieście to nikt by mnie nawet nie posądzał o to, że mam tam taki filtr zamontowany.
Bardzo fajnie sie składa, że dźwięk silnika 1.8 w mx5 jest taki przyjemny. W okolicach 3 tys pojawia się ten lekki ale bardzo sympatyczny pomruk z wydechu (którego prawie nie słychać przy zamkniętym dachu, przynajmniej u mnie). Ale tak od 5 tys to dźwięk nie jest jakiś rewelacyjny. Od 3 do 5 jest fajnie, ale potem to już takie rzeźbienie :( Ze stożkiem nie ma już tego :) Jest świetny dźwięk silnika! Można jechać do paru tysięcy żeby w ogóle nie było słychać stożka. A można też przy 2tys depnąć i zaczyna sie mruczenie :)
A co do mocy, to pod koniec roku wyjątkowo zatankowałem benzyne 95. I powiem tak. Jeśli ktoś wyczuwa róznicę między 95 a 98 to różnica w mocy w moim przypadku jest zdecydowanie większa. W ogóle nie ma co porównwywać. Auto wyrywa do przodu. Być może to przez to że wcześniej pewnie miałem poprzedni filtr brudny, za blisko dolot do kolektora wydechowego i teraz mam takiego kopa. Być może. Nie jechałem inną mx5 z silnikiem 1.8 więc nie mam jak porównać. Na jakimś spocie sie przejedzie ktoś moją 1.8 i porówna do swojej :) Dla mnie znaczna różnica.
Siwy
Posty: 31
Rejestracja: 29 maja 2007, 9:01
Lokalizacja: Warszawa

06 sty 2008, 18:37

DieSpinnePL, Pozazdrościć tylko :wink:
DieSpinnePL
Posty: 1982
Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
Model: NA
Lokalizacja: Skawina/Kraków

09 sty 2008, 21:51

[URL=http://www.speedyshare.com/722958343.html]tutaj[/URL] możecie sobie ściągnąć trochę ponad 1mb mp3 nagrane pół profesjonalnie. Dlaczego pół profesjonalnie? Bo nagrywałem tylko jeden kanał na mikrofonie stereofonicznym.
Jest dużo basu, więc mam nadzieje, że będziecie tego słuchać na czymś lepsiejszym niż głośniki z laptopa :P Dźwięk praktycznie idealnie jest odwzorowany (przynajmniej na moich kolumnach)
DieSpinnePL
Posty: 1982
Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
Model: NA
Lokalizacja: Skawina/Kraków

29 sty 2008, 22:50

Poniżej obiecane fotki :) Klikajcie :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na fotkach nie widać jeszcze podpórki która trzyma rure dolotową. Jest ona wykonana z polerki dokładnie jak cały dolot :)
vox
Posty: 879
Rejestracja: 21 paź 2007, 5:29
Model: NB
Lokalizacja: Branice opolskie

30 sty 2008, 7:40

Hm :roll:
Tak sobie dumam, czy aby nie jest to przerost formy nad sensem montażu filtra jako takiego. I tak:
1. czy ta rurka musi być chromowana (błyszcząca), zwłaszcza w sąsiedztwie zwykłej pokrywy zaworów. No chyba,że ktoś robi taki hight-end jak fiveopack.
2. ta niebieska "gumka" - cóż ona ma cudowne właściwości, że taką ma wartość :shock:
czy nie można w charakterze elastycznego łącznika wykorzystać podobnego elementu, chociażby z innej mazdy :?:
Proszę bez urazy, to nie żadna osobista wycieczka, tylko ogólne rozważania - chętnie zapoznam się z opiniami na temat moich uwag.
DieSpinnePL
Posty: 1982
Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
Model: NA
Lokalizacja: Skawina/Kraków

31 sty 2008, 0:41

Ad 1. Oczywiście ze może być to inna rurka :) Ja sobie wziąłem akurat taką polerowaną bo różnica w cenie jest naprawdę symboliczna (chyba 20zł).
Chcesz mat - nie ma sprawy. Chcesz czarną - raczej też bez najmniejszych problemów.

Ad 2. Możesz sobie zakleić to nawet i taśmą izolacyjną. Ale chyba nie o to chodzi... Te gumki są po to stworzone, zeby właśnie w takich miejscach je dawać :) Ja robiłem jak już mówiłem - profesjonalnie, więc użyłem tego czego trzeba :) A jak by wyglądało zastosowanie czegoś innego? Nie wiem. Potrzebujesz tego tylko pare centymetrów. Średnica to 70mm jak byś sobie gdzieś szukał czegoś zastępczego :)

Ja w żaden sposób nie neguje gdy ktoś chce wykorzystac coś tańszego, alternatywnego. Jak ktoś leje olej rzepakowy do baku diesla, albo jeździ na gazie to jego sprawa :wink:
vox
Posty: 879
Rejestracja: 21 paź 2007, 5:29
Model: NB
Lokalizacja: Branice opolskie

31 sty 2008, 22:01

I to jest konstruktywna reakcja na moje uwagi
ciekaw jestem, czy jak się zdecyduję na stożek, to nie zmienię zdania :smile:
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5460
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

31 sty 2008, 22:14

DieSpinnePL, ładnie zrobione, teraz czas, by pozostale elementy dorownaly rurce dolotowej ;) Za samco +15 do respektu ;)
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
mopek
Posty: 170
Rejestracja: 03 lut 2008, 17:06
Lokalizacja: Ostrzeszów

11 lut 2008, 10:59

DieSpinnePL, chyba pozwole sobie podpatrzyc ten patent ale mysle o stozku simota ssm(caly z metalowej siatki), tylko widze masz chyba ABS, wiec masz moze troszke inny uklad osprzetu wokol silnika, bo mam wrazeznie, ze mnie sie chvba nie uda wcisnac tak bardzo pod sciane grodziowa filtra bo mam tam jakies "gajgi" i jakby ciasniej, tak patrzac na fotke i pod moja maske ;)
DieSpinnePL
Posty: 1982
Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
Model: NA
Lokalizacja: Skawina/Kraków

11 lut 2008, 22:28

mopek, tak mam ABS (który aktualnie nie działa :P )
Może masz inaczej dlatego, że masz wersje z Ameryki? BTW to jak to jest że masz 1.8l z 1993r? To były już wtedy takie silniki montowane?

A sposób montażu oczywiście mopozwalam podpatrzeć ;) Filtr do 1.8l jest dosyć dużych rozmiarów. Przed zakupem proponuje zastanowić sie gdzie go wsadzisz. Na pewno znajdziesz wymiary tego filtra którego chcesz wsadzić. Ja osobiście nie znam tej firmy. Jak znasz i wiesz, że szkody Ci nie narobi to kupuj :)

A skoro w tym miejscu gdzie ja mam filtr Ty masz więcej szpejów, to znaczy że je skąś zabrali. Może w inne miejsce by sie dało wsadzić? Nie wiem. Kombinuj. A jak sie na tym nie znasz to podjedź do kogoś kto sie zna. Źle zamontowany, lub zły filtr może pogorszyć Ci moc silnika. Dobry filtr i dobrze zamontowany oprócz przepięknego brzmienia polepszy ciut dane techniczne. Ale o ile to nie wiem. Wybiore sie na hamownie jak będą jechali Mazdami z forum mazdaspeed :) Tylko nie wiem ile było przed modyfikacją. Więc jeśli ktoś dysponuje wykresem 1.8l z NA to miło by było gdyby sie nim pochwalił :)

Aha. Jak panuje cisza i stoje na luzie to jest przyjemny dźwięk wdechu przez filtr :) Teraz go dopiero słysze jak sie z nim troche rozjeździłem :) Na początku nie słyszalny.
Ostatnio usłyszałem, że "mam fajny wydech". Z dumą odparłem, że to nie wydech tylko "dźwięk spod maski" :)

A jak brzmi stożek to możecie zapytać osoby które były na spocie w Krakowie :)
mopek
Posty: 170
Rejestracja: 03 lut 2008, 17:06
Lokalizacja: Ostrzeszów

11 lut 2008, 23:05

wiec sprawa wyglada tak obejrzalem te papiery i data podpisania umowy przez nabywce to polowa grudnia a data testu auta i rocznik 94 wiec sam zgupialem, ale przegladajac papiery i silnik porownujac z innymi z fotek wychodzi na 1,8. mysle ze nikt sie nie rypnal :D dokumenty z TUV w niemczech bo ten sam wlasciciel po roku ja zwiozl do niemiec i z nich takze wychodzi to samo.
a co do miejsca zeby pochlanial powietrze to raczej jest z tym ze chyba mam tam jakies mocowania jakis pierdolek(a filtr jest raczej mniejszy niz Twoj, dobrze ze mowisz wiec sie upewnie czy pasuje do 1,8 aczkolwiek podano moc do 190KM dla niego, nie piszac nic o pojemnosci), a co do reszty nie oczekuje przyrostu bimoto:P ale oczekuje reakcji na gaz i lepszy dol przez lepsza mozliwosc zassania powietrza, mam troche pojecia, wiecej moj ojciec, ale mam zamiar pogadac z goscmi z okolicy co sie zajmuja takimi kombinacjami, klade nacisk na odstawienie od zrodla ciepla i wlasnie swobodny przeplyw zeby mu bylo lzej sie zywic:), (zobaczymy to sa wizje moja swinka-skarbonka schudla bo sie pastwisko popsulo)
leDiable
Posty: 942
Rejestracja: 29 lip 2007, 0:20
Lokalizacja: Kraków

11 lut 2008, 23:37

DieSpinnePL pisze:Źle zamontowany, lub zły filtr może pogorszyć Ci moc silnika. Dobry filtr i dobrze zamontowany oprócz przepięknego brzmienia polepszy ciut dane techniczne. Ale o ile to nie wiem. Wybiore sie na hamownie jak będą jechali Mazdami z forum mazdaspeed Tylko nie wiem ile było przed modyfikacją. Więc jeśli ktoś dysponuje wykresem 1.8l z NA to miło by było gdyby sie nim pochwalił


Zgodzę się z tobą a zarazem nie zgodzę. Sam filtr powietrza niewiele daje poza dźwiękiem. Na pewno nie da więcej mocy przy seryjnym dolocie. Łapie więciej powietrza ale co z tego skoro kolektor dolotowy masz seryjny i stanowi wąskie gardło? Wymienisz kolektor ssący to wąskie gardło zrobi się na kolektorze wydechowym i silnik będzie mulił. Dopiero po kompletnej zmiane wydechu i dolotu, stożek ma sens jeśli chodzi o podniesienie mocy.

Zasada jest jedna: więcej powietrza + więcej paliwa = więcej mocy. Zmieniając coś w aucie pod kątem przyrostu mocy, musimy się zastanowić jak to wpłynie na dawkowanie powietrza/paliwa do komor spalania. Jeżeli nie wpłynie w żaden sposób to nie podniesie nam to mocy.

I tak: cały dolot wpłynie dodatnie na dawkowanie powietrza, przez co będzie więcej spalin i będą się kotłować w kolektorze wydechowym, o ile wydech jest seryjny, i silnik będzie mulił. Po zmianie wydechu na odpowiedni pomoże on w oczyszczaniu ze spalin i wtedy dolot ma sens :wink:

Sam stożek nic nie daje tak naprawdę a gadki że zwiększa moc i poprawia dolny zakres obrotów to dla 95% aut mit w który nie należy wierzyć. Te pozostałe 5% to auta które seryjnie mają "wąskie gardło" na filtrze powietrza i przy seryjnym dolocie+wydechu może być zassane więcej powietrza niż ze standardowym filtrem. Ale i tak nie warto spodziewać się rewelacji - przyrost mocy na stożku to maksymalnie 2-3 KM i 3-4 Nm (w zależności od silnika, jednak zwykle 0-1KM i 0-2 Nm) :neutral:

Do tego do wad stożka na pewno należy to że zasysa różne syfy wraz z powietrzem i trzeba go czyścić co jakiś czas. Poza tym filtry stożkowe są bardziej podatne na zasysanie ciepłego powietrza z komory silnika bo zasysają powietrze bardziej wydajnie niż standardowe filtry.

Jeżeli koniecznie chcesz montować stożek a nie masz pieniędzy na cały dolot+wydech to chociaż zrób komore izotermiczną dla niego.. Chociaż nie jest to też rewelacyjne rozwiązanie bo ograniczasz mu dostęp do powietrza. Zaletą jest jednak to że wtedy filtr chapie tylko chłodne powietrze. Doprowadzając do takiej komory (powinna być około 2-3 razy większa od stożka a takie coś cięzko pomieśćic) rure spod zderzaka masz pewność że będzie łapał tylko zimne powietrze.


Kilka moich przemyśleń, doświadczeń i odrobinka wiedzy teoretycznej z tigra-team i tuning klub krakow - mam nadzieje że się przyda.


Pomoże mi ktoś z elektryką i podświetleniem?
Pozdrawiam :wink:
mopek
Posty: 170
Rejestracja: 03 lut 2008, 17:06
Lokalizacja: Ostrzeszów

12 lut 2008, 10:49

ok, dzieki za rade, jak mowilem to sa na razie opcje ktore mialbym na uwadze,

hm co do wydechu to nie jestem pewien jest zmieniony/wymieniony ale nie umiem go porwnac z innym, na wolnych obrotach sobie tak dziwnie brzeczy jakby "popierdywal" a przy wyzszych obrotach i puszczaniu gazu jest taki efekt jakby wrecz puszczal perfidne "baczki":P nie jest to bardzo glosny dzwiek ale wrazenie jakby takie metalizne a nic w nim raczej luznie nie jest bo szukalem na poczatku, dzwiek porownalbym do postukiwania mlotkiem w kowadlo :D z wydechu, z tym ze nie ryczy podczas jazdy jak star z dwoma przyczepami pod gore :)

tak masz racje z tym co mowisz co jest bardzo logiczne, ale myslalem tu o tym ze autko bedzie mialo glownie lzej pociagac powietrze z filtra, bo tak to wiadomo polerowany dolot i kolektor itd., raczej nie naleze do tych co klada dwa paski na maske i maja 100KM wiecej:P
DieSpinnePL
Posty: 1982
Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
Model: NA
Lokalizacja: Skawina/Kraków

12 lut 2008, 22:15

leDiable, fajnie fajnie, tylko zapomniałeś o jednej rzeczy. Przepływomierzu ;)

A co dodania mocy to ja odczułem wzrost. Wcześniej już o tym pisałem.

Przedtem nie miałem osłony kolektora wydechowego a układ dolotowy przechodził kilka centymetrów od gorących do około 600*C rur kolektora wydechowego. Pozatym nie wiem w jakim stanie tam w ogóle miałem filtr powietrza ;)

Teraz mam osłonę kolektora wydechowego, odległość najbliższej części układu dolotowego od kolektora wydechowego jest kilkakrotnie większa! Filtr nowy.
Ja poczułem lekki przypływ mocy. Dodatkowo dźwięk silnika na wysokich obrotach powoduje zastrzyk adrenaliny bo wkręca się az miło :)

mopek, a może to stare świece/kable? Ja miałem na niskich obrotach (ok 2000rpm) tak, że jak nacisnąlem więcej gazu to mi coś tam popierdywało i dławiło mi go. Wymieniłem kable i świece i przeszło :)
meiselp
Posty: 151
Rejestracja: 12 sty 2007, 16:31
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

26 kwie 2008, 10:47

czy ktos zetknął się może z tym filtrem? czy warto wydać pieniądze? co o tym myślicie?

http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=122&oid=702&depth=2&page=0&count=7&PHPSESSID=ce789722e91c0c73dfd66ecbcfa6a9b5
Załączniki
NA1-2800_1.jpg
NA1-2800_1.jpg (22.27 KiB) Przejrzano 10223 razy
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

26 kwie 2008, 11:45

Spory koszt a jaki zysk mocy? Na moje oko niewielki.....ale mogę sie mylic
DieSpinnePL
Posty: 1982
Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
Model: NA
Lokalizacja: Skawina/Kraków

26 kwie 2008, 13:18

meiselp, cena kosmiczna.

Zysku mocy raczej w ogóle nie będzie.
Dźwięk "silnika" prawdopodobnie pozostanie bez najmniejszych zmian.

Ja jak wiesz (lub nie :P ) mam stożkowy filtr powietrza. On podobno dodaje troche mocy (jakieś symboliczne dodatkowe konie). Ale ja nie po to go zakładałem. Ja go zakładałem dla dźwięku który jest świetny :)

A Ty co chciałbyś osiągnąć?

PS: Jak się będziemy widzieć, to przypomnij mi, żebym Ci pokazał to co ja mam pod maską.
meiselp
Posty: 151
Rejestracja: 12 sty 2007, 16:31
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

26 kwie 2008, 14:19

nie łudziłem się, że przybędzie mi 20 % mocy ale liczyłem na drobną poprawę momentu
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

26 kwie 2008, 20:30

meiselp pisze:nie łudziłem się, że przybędzie mi 20 % mocy ale liczyłem na drobną poprawę momentu


Ten diwajs to chyba jeszcze za "zimny" dolot ma robić... To pewnie z 5 koni
przybędzie... Może... Za takie pieniądze to chyba bym się nie brał, szczególnie
że pewnie jeszcze dłubanina z montażem /na zdjęciu są jakieś kable czyli
pewnie wiązkę od przepływomierza trzeba przedłużać.../

Po
M
ODPOWIEDZ