Strona 2 z 5

: 25 kwie 2010, 15:19
autor: pmcomp
Do wszystkich uturbiających lub uturbionych na silniku 1.6:

mam do zaoferowania oryginalne koło zamachowe od 1.8.
Fachowcy twierdzą, że lepiej w takim silniku 1.6 wymienić sprzęglo na od 1.8, oczywiście wzmocnione, np. jakis tam spiek. A wtedy potrzebne także koło zamachowe od 1.8.

Tadam, oto i ono: http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=4172

Pozdro

: 25 kwie 2010, 17:06
autor: Mayk
pmcomp pisze:Fachowcy twierdzą, że lepiej w takim silniku 1.6 wymienić sprzęglo na od 1.8


Nie to bym się czepiał ale z informacji na miataturbo.net wynika, że w sumie nie ma to sensu - i na przykład seryjne sprzęgło 1.6 wytrzymuje większe przyrosty od 1.8...

Po co pchać większą masę w przełożenie napędu skoro 1.6 wystarcza spokojnie do potrzeb turbomiatek?

No chyba, że o czymś nie wiem ;)


PS Tu nie chodzi o antyreklamę, po prostu jestem ciekaw :cool:

: 25 kwie 2010, 18:09
autor: pmcomp
Jak zwykle jest szkoła falenicka i otwocka.
Ja pokazuję tylko, że jak by co to mam.

A Twój post to żadna antyreklama, ja się "nie specjalizuję" w sprzedaży używanych klamotów do Miaty :mrgreen: .

Pozdro

: 18 maja 2010, 23:44
autor: blaise
bede musial w najlblizszym czasie zmienic sprzego w swoj 1.8 FLce. myslalem nad jakims lepszym firmowym sprzeglem organicznym np ATM.
i czytajac ten watek zaczalem sie zastanawiac czy nie przelozyc od razu zamachu od 1.6 i nie kupic sprzegla organicznego od 1.6.
co o tym myslicie? gra warta swieczki?
czy taka roznica 2kg bedzie odczuwalna?

: 19 maja 2010, 5:59
autor: majk
Przejedź się na spieku, to jest fun;)

: 19 maja 2010, 9:31
autor: blaise
ja oprocz funu chce tez moc stac w korkach :)

: 19 maja 2010, 9:42
autor: majk
Niedługo chłopaki pomontują u siebie i zobaczysz że nie jest tak źle. Chyba, że moja wcześniej na światło dzienne wyjdzie;p

: 19 maja 2010, 9:54
autor: blaise
w sumie bardziej chodzilo mi o sens przejscia na lzejsze kolo zamachowe z 1.6... czy moze lepiej odchudzic to z 1.8...

czy po przejsciu na zamach z 1.6 lub odchudzenie zamachu z 1.8 musze jeszcze jakos dociazac/odciazac caly uklad?

: 19 maja 2010, 10:50
autor: tmx89
ja mam kolo zamachowe z 1.6 na sprzedaz jak cos :D z NA tyle ze

: 19 maja 2010, 13:09
autor: JarMan
tmx89, A ty na jakim śmigasz ;)?

Aha i zastanawiam się czy jest sens odchudzać zamach z 1.6. Czy nie będzie za lekkie...

: 19 maja 2010, 13:15
autor: tmx89
1.6 mam ale z starego 1.6 mi lezy :) fiveopac mi powiedzial ze nie ma sensu odchudzac :)

: 11 lis 2010, 13:37
autor: thekingisback
a jest sens odchudzac zamach z 1.8 jak sie nie wymienia sprzegla?

: 11 lis 2010, 13:40
autor: mszczyrek
Nie, szkoda zachodu.

Michal

: 07 kwie 2011, 23:54
autor: Dr.KoKoN
napotkalem na cos takiego w necie :) http://www.youtube.com/watch?v=eaJNx7yWmk4&feature=related

: 08 kwie 2011, 6:34
autor: mszczyrek
Fajnie, tylko ze to jest "pusty przebieg" - bez obciążenia. W normalnej jezdzie powyzej pierwszego biegu trudno to zauwazyć. Z autopsji. Z drugiej strony zadnych negatywnych efektow tez nie zauwazylem.

Michał

: 08 kwie 2011, 9:34
autor: MiC
o zegar ciśnienia oleju działa :D
mój zamach odbieram w poniedziałek :)

: 08 kwie 2011, 13:08
autor: thekingisback
wydaje mi się ze tytuł filmiku mówi sam za siebie;)

: 08 kwie 2011, 13:21
autor: yanik
nie wiem jaki jest tytul bo nie znam japońskiego ale różnica jest bardzo niewielka;p

: 09 kwie 2011, 14:52
autor: sebna
Dlatego jak bym się decydował to bym szedł w 3.7kg a nie 5 :)

: 09 kwie 2011, 22:12
autor: mszczyrek
Tak lekkie kolo z tego co sie orientuje da juz "efekty uboczne" ....

Michał

: 09 kwie 2011, 23:00
autor: sebna
Na miata net śmigają na Fidanzach 3.7 i wszystko jest podobno cicho i kolorowo.

: 11 kwie 2011, 16:25
autor: mszczyrek
Nie nalezy wierzyć we wszystko co piszą na Miata.net :wink:

: 11 kwie 2011, 19:07
autor: sebna
To też prawda :mrgreen:

Re: Lekkie koła zamachowe - parametry i efekty

: 12 lut 2014, 12:41
autor: tmx89
dobra minely 3 lata :P cos sie ruszylo w temacie ? ktos jezdzi na odelzonym kole ?
opinie , pogloski itp ?

Re: Lekkie koła zamachowe - parametry i efekty

: 12 lut 2014, 14:01
autor: Bardock
haha niezły odkop. Ty to tmx89 jednak jesteś gość :D :)
No pewnie odchudzająć koło zamachowe trzeba wyważyć je razem z wałem i kołem pasowym. Ale generalnie wyżej chłopaki pisali, że nie warto. A co odchudzasz lexusika ? :D za ciężka kobyła ? :D

Re: Lekkie koła zamachowe - parametry i efekty

: 12 lut 2014, 19:47
autor: Morfi
przed 7,9kg -> po 4,8kg. Auto lepiej się wkręca. Wolne nie falują.

Re: Lekkie koła zamachowe - parametry i efekty

: 12 lut 2014, 20:46
autor: Tomai
chrism pisze:przed 7,9kg -> po 4,8kg. Auto lepiej się wkręca. Wolne nie falują.


Gdzie robiłeś ? jakie koszty ? jeśli można spytać ?

Re: Lekkie koła zamachowe - parametry i efekty

: 12 lut 2014, 21:01
autor: tmx89
Bardock pisze:haha niezły odkop. Ty to tmx89 jednak jesteś gość :D :)
No pewnie odchudzająć koło zamachowe trzeba wyważyć je razem z wałem i kołem pasowym. Ale generalnie wyżej chłopaki pisali, że nie warto. A co odchudzasz lexusika ? :D za ciężka kobyła ? :D

nom 1450 kg zywej wagi :P o 500 za duzo :D

Re: Lekkie koła zamachowe - parametry i efekty

: 12 lut 2014, 21:02
autor: tmx89
Tomai pisze:
chrism pisze:przed 7,9kg -> po 4,8kg. Auto lepiej się wkręca. Wolne nie falują.


Gdzie robiłeś ? jakie koszty ? jeśli można spytać ?

+1

no i jak z jazda po gorach czy da sie wjechac na podjazdach :) ?

Re: Lekkie koła zamachowe - parametry i efekty

: 12 lut 2014, 21:33
autor: Andy
nie trzeba wyważać lekkiego zamachu z wałem itd, nawet ze sprzęgłem nie trzeba wywarzać. Nigdy nie bije, wał jest wyważony, zamach i sprzęgło też. Otoczak z allegro świetnie to robi koszt około 200PLN z przesyłkami. W miacie jeszcze nie jeździłem na lekkim zamachu, ale w innych autach tak, lepiej sie wkręca, prędkość maks nie maleje, pod górki radzi sobie tak samo.