jakie zegary kupować - megawątek o wskaźnikach

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

28 gru 2009, 22:34

Wiesz ... Mikołaj był ... mam trochę dzindziorów do wydania :wink: .

A tak poważniej :mrgreen: to parę parametrów nt. jak auto jeździ mając pod maską troszkę więcej koników, co by go za szybko nie popsuć, można by z tego odczytać.

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

28 gru 2009, 22:51

pmcomp pisze:A tak poważniej :mrgreen: to parę parametrów nt. jak auto jeździ mając pod maską troszkę więcej koników, co by go za szybko nie popsuć, można by z tego odczytać.

Aha -))
pmcomp pisze:Ja wiem, że od nadmiaru informacji można dostać kota :lol: :shock:

Niektórzy też twierdzą że można zgłupieć, uspokoić się w zupełnie nieuzasadniony sposób, bo czegoś na czytniku nie widać, albo przywalić w latarnię bo się człowiek za bardzo skupi oglądając latające cyferki :mrgreen:
Ale tak na poważnie :wink:
Na temat scangauga się mogę wypowiedzieć, bo go akurat mam.
Nic mądrego to on nie robi. W trybie monitora możesz sobie wyświetlić jednocześnie na ekraniku 4 odczyty czujników dostępnych z puli wszystkiego co udostępnia przez OBD2 seryjne ECU. I to właściwie tyle mądrości tego diwajsu. Jeśli chodzi o widoczność po ciemku znakomita, w słońcu lekko gorzej. Podłączenie proste i bezproblemowe, jedynie do gniazda OBD2 pod konsolą.
Zaletą jest niewątpliwie dokładny cyfrowy odczyt czujników temperatury, zamiast domyślania się położenia analogowych wskazówek. Reszty parametrów typu wyprzedzenie zapłonu, otwarcie przepustnicy czy wtrysków raczej się na codzień w trybie ciągłym nie używa.
Diwajs ma też oprócz tego tryby czytnika i kasownika błędów komputera i taki bardziej zaawansowany komputer wyliczający spalanie i takie tam.
Brak mu funkcji datalogera i alarmów progowych.
O ile sobie dobrze przypominam... Ty masz chyba peceta wbudowanego w deskę ? To samo mógłbyś osiagnąć poprzez jakiś interfejs typu elm podłaczony do tego peceta i sprytny soft.

Drugi z zalinkowanych zegarków to to samo, tyle że trochę inaczej wygląda...

Pozdr
eM
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

28 gru 2009, 23:03

majkel_c pisze:O ile sobie dobrze przypominam... Ty masz chyba peceta wbudowanego w deskę ?


Yyyyy ?????

Możesz przybliżyć?

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

28 gru 2009, 23:09

pmcomp pisze:
majkel_c pisze:O ile sobie dobrze przypominam... Ty masz chyba peceta wbudowanego w deskę ?


Yyyyy ?????

Możesz przybliżyć?

Pozdro


No ten wielki telewizor... to nie jest monitor od jakiegoś CarPC ?

Po
eM
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

28 gru 2009, 23:13

Kiedyś widziałem u Przemasiego w konserwie taki tablet wbudowany w konsolę który potrafił różne cuda.....Przemo ogarnia te tematy kompleksowo :wink:
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

28 gru 2009, 23:19

majkel_c pisze:[No ten wielki telewizor... to nie jest monitor od jakiegoś CarPC ?


Aaaaaa ... znaczy mój telewizor :mrgreen: .
Trza było odrazu tak mówić.

Nie nada się.
To jest głupi telewizor, pozwala tylko słuchać, oglądać i nawigować (choć to potrafi liczyć prędkości, czasy i takie tam, ale spalania już nie).

On za PC-a będzie robił jak się do niego PC-a podepnie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

28 gru 2009, 23:34

pmcomp pisze:On za PC-a będzie robił jak się do niego PC-a podepnie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

A no to doopa :mrgreen:
Wydaje mi się że akurat w Twoim przypadku ta aparaturka zalinkowana powyżej ma średni sens. Będziesz miał w instalację wpiętą proświnię, w związku z tym odczytać za ich pomocą w sensowny sposób bezpośrednio z ECU mógłbyś jedynie to, czego proświnia nie zmodyfikuje. Czyli głównie położenie przepustnicy i czujniki temperatury.
Wydaje mi się że dudki i cenne miejsce na desce lepiej w tym przypadku poświęcić na jakiś wskaźnik boosta lub ewentualnie AFRa...

Pozdr
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

28 gru 2009, 23:40

W przypadku MS-a można by chyba trochę więcej odczytać na takim mini PC-cie ?
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

29 gru 2009, 0:03

irakleo pisze:W przypadku MS-a można by chyba trochę więcej odczytać na takim mini PC-cie ?

W przypadku MSa masz masę opcji do wyboru :mrgreen: Masz dostęp do wszystkiego co się na nim dzieje :wink: Na takim PCie możesz sobie uruchomić normalnego megatune lub jego nowszą odmianę tunerstudio. Bo to jest w końcu normalny pecet, i używasz go jak notebooka, tyle że z ekranem wbudowanym w deskę. Ja się zresztą jakiś czas temu sam zastanawiałem nad wrzuceniem jakiegoś złomowatego notebooka na stałe do bagażnika i podłączenia do niego takiego telewizora. Tyle, że mi taki telewizor wizualnie akurat do emiksa niespecjalnie pasuje :mrgreen:
Drugą opcją jest podpięcie się do MSa czymś małym, na przykład jakimś starym PDA typu Palm, lub PDA z windowsem i emulatorem palma na pokładzie. Na Palma jest kilka fajnych aplikacji, które wyświetlają podstawowe parametry pracy a jednocześnie, jeśli urządzonko ma kartę pamięci, wszystkie dane możesz w tym czasie na nią logować. I je potem w domowym zaciszu przy winku przeanalizować na notebooku...

Po
eM
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

09 sty 2010, 20:44

Co sądzicie o gaugach firmy STRI?

http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=stri+gauge&_sacat=0&_trksid=p3286.m270.l1313&_odkw=stri&_osacat=0

http://www.striracing.com/pro_d_e.htm

To chyba jest górna półka. Jak to się ma do np. popularnych i tanich Auto Gauge?
Mój wskaźnik od BMW M3 nie przyjdzie, eBayowiec nie miał towaru, dobrze że chociaż oddał kasę, muszę więc coś "na szybko" wymyślić.

BTW w Polsce kosztują identycznie jak w Stanach (ale niestety dużo).

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Awatar użytkownika
majk
Posty: 2112
Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
Model: NB FL
Wersja: 1.6 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

10 sty 2010, 9:24

Stri są jak najbardziej ok, ja bym szukał czegoś co by się zgrało z kolorem podświetlenia:) Bardzo mi się podobają Autogauge Step motor(Demol ma takie w wannie). Wszelkie możliwe testy mówią że są jak najbardziej ok. Jak się odezwiesz do Odinna na forum turbokillers.com to może się zdarzyć że Ci powie że został jeszcze komplet z zakupów grupowych w bardzo dobrej cenie.
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996

Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

10 sty 2010, 9:27

majk pisze:Stri są jak najbardziej ok, ja bym szukał czegoś co by się zgrało z kolorem podświetlenia:) Bardzo mi się podobają Autogauge Step motor(Demol ma takie w wannie). Wszelkie możliwe testy mówią że są jak najbardziej ok. Jak się odezwiesz do Odinna na forum turbokillers.com to może się zdarzyć że Ci powie że został jeszcze komplet z zakupów grupowych w bardzo dobrej cenie.


STRI ma zegary. które kolorem odpowiadałyby Miacie.

Biała tarcza z czarnymi cyframi, podświetlenie burrsztynowe, które powoduje że cyfry stają się czerwone.

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Awatar użytkownika
majk
Posty: 2112
Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
Model: NB FL
Wersja: 1.6 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

10 sty 2010, 10:01

No to kupuj :mrgreen: Jeszcze możesz poszukać Omori albo całego kitu Greedyego.
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996

Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

10 sty 2010, 10:43

Profi zestaw Greddy zaboli finansowo o wiele bardziej niż STRI
Awatar użytkownika
majk
Posty: 2112
Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
Model: NB FL
Wersja: 1.6 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

10 sty 2010, 11:01

irakleo pisze:Profi zestaw Greddy zaboli finansowo o wiele bardziej niż STRI

wiem, no ale przecież on już tyle kasy wydał... :mrgreen:
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996

Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

10 sty 2010, 12:29

majk pisze:
irakleo pisze:Profi zestaw Greddy zaboli finansowo o wiele bardziej niż STRI

wiem, no ale przecież on już tyle kasy wydał... :mrgreen:


:razz:

Nie ma nic gorszego niz zapomnieć zadbać o szczegóły.

Czego wszystkim życzę.

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Awatar użytkownika
majk
Posty: 2112
Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
Model: NB FL
Wersja: 1.6 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

10 sty 2010, 12:39

Dobra tam, jak zawsze trzymam kciuki za każdą modyfikacje i tyle.
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996

Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

10 sty 2010, 19:20

pmcomp pisze:BTW w Polsce kosztują identycznie jak w Stanach (ale niestety dużo).

Pogrzeb w sklepach poza ebay. Wydaje mi się że widziałem je kiedyś nieco taniej niż w powyższym linku. Ale fakt, ładne są...

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

15 sty 2010, 0:23

No to przeszukałem chyba cały internet i powiem Wam nie jest łatwo.

Moje wymagania były proste:
- wskaźnik dobry jakościowo
- elektryczny
- kompletny z MAP sensorem
- "podobny" do wskaźników w NBFL.
- nie puszczający mnie z torbami

Najgorzej było z przedostatnim punktem. Chciałem, żeby tak jak w Miacie zegar miał biały cyferblat z czarnymi cyframi oraz po podświetleniu dawał taką amberowo/pomarańczowo/czerwoną poswiatę.

Znalazłem tylko coś takiego, z serii Phantom:

[URL=http://img709.imageshack.us/i/5776d.jpg/]Obrazek[/URL]

http://www.autometer.com/cat_gaugedetail.aspx?gid=2638&sid=7
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Auto-Meter-5776-Phantom-Boost-Vac-30-IN-HG-15-PSI_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem414c3238b4QQitemZ280451233972QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#shId

Ten akurat jest wyskalowany do 15 PSI, są też do 30-u:
http://www.autometer.com/cat_gaugedetail.aspx?gid=2639&sid=7

Tutaj podświetlenie jest realizowane przez żarówkę z nałożeniem zielonej lub czerwonej nakładki zmieniejącej kolor. Czyli mozna komboniwać i dobrać kolor dowolny.

Tutaj moje pytanie: który ew, wybrać. Moje plany to ok. 6-7 PSI w stage 1 i ok. 11-11.5 PSI w stage 2. Jak rozumiem ciśnienie doładowania przy kompresorze "samo z siebie" wzrosnąć nie może więc ten do 15 PSI powinien być dokładniejszy. Czy mam rację? Czy jest możliwa jakaś awaria, gdzie ciśnienie może gwałtownie skoczyć?

Czy ktoś tym handluje w Polsce czy w Europie?

Co o tym sądzicie?

Pozdro
Ostatnio zmieniony 15 sty 2010, 14:38 przez pmcomp, łącznie zmieniany 1 raz.
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Awatar użytkownika
Dżunior
Donator
Donator
Posty: 4106
Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Recaro
Lokalizacja: Calpe / NDM
Kontakt:

15 sty 2010, 1:05

Moim zdaniem zdecydowanie 0-15psi. Nawet przy docelowym doładowaniu 11,5psi będziesz miał zapas, a gdy zamarzy Ci się kręcenie powyżej 15psi zakup nowego zegara będzie akurat jednym z najmniejszych wydatków... :mrgreen:

Nie wiem jak Ty, ale ja zdecydowanie wolę obserwować wskazówkę ochoczo zasuwającą po cyferblacie niż taką która podryguje w ledwie zauważalny sposób... :razz: :mrgreen:
MX-5 ND SkyFreedom 8-)
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Awatar użytkownika
majk
Posty: 2112
Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
Model: NB FL
Wersja: 1.6 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

15 sty 2010, 6:38

pmcomp zmień może już nazwę tematu na Gauges czy cuś bo powoli się robi z tego skarbnica wiedzy o wszelkiego rodzaju wskaźnikach, będzie dobre na przyszłość, jak ktoś zapyta jaki i gdzie zamontować woltomierz bo u kolegi w golfie fajnie wyglądał to mu powiemy:"użyj szukajki!"
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996

Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

15 sty 2010, 14:05

zobaczcie jakie fajne trzymadełka do wskaźników na obudowę kolumny:

http://www.horsepowerfreaks.com/performanceparts/Mazda/Miata/Gauges/Gauge_Pods

:mrgreen:
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

15 sty 2010, 14:35

majkel_c pisze:zobaczcie jakie fajne trzymadełka do wskaźników na obudowę kolumny:

http://www.horsepowerfreaks.com/performanceparts/Mazda/Miata/Gauges/Gauge_Pods

:mrgreen:


Fajne.
Ja zamówiłem to trzymadło na słupek.

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

27 sty 2010, 18:23

Jaki jest nasz wskaźnik pomiaru temperatury płynu chłodzącego dobrze wiemy.
Niedokładny i z dość małą bezwładnością.
Zapewne dlatego amerykańscy tunerzy od turbo i kompresorów namawiają mnie na instalację dodatkowego i dokładniejszego. Jest teraz ciekawy wątek w tym temacie na miata.net, poczytajcie: http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=362842 .

Moje pytanie tyczy się tego jaki wskaźnik mam wybrać: mechaniczny czy elektryczny i czym się one różnią.
W grę wchodzą dwa:
- mechaniczny: http://www.autometer.com/cat_gaugedetail.aspx?gid=2674&sid=7
- elektryczny: http://www.autometer.com/cat_gaugedetail.aspx?gid=3297&sid=7 , http://www.autometer.com/productPDF/1079A.pdf .

Jak działa ten elektryczny to mogę sobie wyobrazić ale jak działa ten mechaniczny, BTW dokładniejszy ? Niestety nie ma do niego instrukcji.

No i gdzie nejlepiej taki czujnik do tych wskaźników umieścić aby pokazywał temp. cieczy "w silniku" a nie np. w chłodnicy?

I co do tego trzeba jeszcze dokupić? Zapewne któryś z tych trójniczków tylko na jaką srednicę? : http://www.autometer.com/cat_accessorieslist.aspx?pid=15 .

POMOCY bo muszę zamówić do niedzieli aby paczkę skompletować.

Pozdro
Ostatnio zmieniony 27 sty 2010, 19:55 przez pmcomp, łącznie zmieniany 1 raz.
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5457
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

27 sty 2010, 19:49

pmcomp pisze:Jaki jest nasz wskaźnik pomiaru temperatury płynu chłodzącego dobrze wiemy.

Wg mnie drugorzędna sprawa. Duzo wazniejsza jest temp. oleju. Seryjny wskaznik temp. wody wystarczy, nie zauwazylem zeby mial on "laga", gdy przegrzejesz wode duzego spustoszenia nie bedzie (poza tym masz wielką chlodnice by temu zapobiegac), ale gdy przegrzejesz olej to gwarantowana kaplica.
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

27 sty 2010, 19:54

A jaki zakres temperatur powinien mieć taki wskaźnik temperatury oleju? W celsiuszach poproszę. A jaka wysoka temperatura oleju zrobi silnikowi kuku?

I ponawiam pytanie jaka jest różnica pomiędzy tymi wskaxnikami mechanicznymi i elektrycznymi gdyż dla temp. oleju także są dwa:
- mechaniczny: http://www.autometer.com/cat_gaugedetail.aspx?gid=2669&sid=7
- elektryczny: http://www.autometer.com/cat_gaugedetail.aspx?gid=3298&sid=7

I znowu te mechaniczne po skali wyglądają na dokładniejsze.

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Mayk
Posty: 2346
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

27 sty 2010, 19:55

Jeśli temperatura to oleju, tak jak sugeruje Fiveopac - woda to uzupełnienie.

120 stopni dla oleju to rozsądna granica, lepiej jej nie przekraczać. 130 to już stanowczo za dużo...
Ostatnio zmieniony 27 sty 2010, 19:57 przez Mayk, łącznie zmieniany 1 raz.
110@???KM
134@???Nm
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

27 sty 2010, 19:56

Mayk pisze:Jeśli temperatura to oleju, tak jak sugeruje Fiveopac - woda to uzupełnienie.


Kupuję. I do tego takie coś: http://www.good-win-racing.com/Mazda-Performance-Part/61-0408.html

Tylko który gaug !!!!!!!!!!!!! ???

PLIZ.

Pozdro

PS. zmieniłem tytuł posta na bardziej adekwatny do obecnego tematu.
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

27 sty 2010, 20:00

Jeśli chcesz dogadzać na maxa swojej mizi to zafunduj sobie zestaw wskaźników elektronicznych (boost, temp. oleju, egt) Greddy z programowanym alarmem itd. Nie jesteś w stanie w trakcie jazdy kontrolować wszystkich wartości na bieżąco podczas ostrego przyspieszania , gdy z mijanych drzew robi się żywopłot :mrgreen:
http://www.greddy.com/products/display/?Category=electronics&SubCategory=71
http://www.greddy.com/products/display/?Category=electronics&SubCategory=57
Ostatnio zmieniony 27 sty 2010, 20:09 przez irakleo, łącznie zmieniany 3 razy.
Mayk
Posty: 2346
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

27 sty 2010, 20:00

pmcomp pisze:Kupuję. I do tego takie coś: http://www.good-win-racin...rt/61-0408.html


Za niecałą stówkę:

http://allegro.pl/item902105982_podkladka_pod_filtr_oleju_honda_nissan_m18_m20.html

pmcomp pisze:Tylko który gaug !!!!!!!!!!!!! ???


Weź, który wolisz... I tak nie będziesz się przyglądał czy to 120 czy 121 stopni. Oba mają wystarczającą dokładność jak dla mnie - więc co za różnica? :mrgreen:
110@???KM
134@???Nm
ODPOWIEDZ