Cześć,
Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie temat ITB do NB, jednak z tego co zdążyłem się zorientować to jest to dość mało popularna modyfikacja i przez to mało o niej info na forum. Mnie ITB interesuje przede wszystkim ze względu na dźwięk jaki daje i również trochę przez to jak wygląda.
Do rzeczy. Czy można wstawić ITB w jakiś prosty sposób, czyli bez wymiany/modyfikacji ECU, na seryjnych wtryskach i generalnie na większości seryjnych podzespołach? Czyli wyrzucić kolektor, w jego miejsce wstawić przepustnice od motocykla, seryjne wtryski i wszystko zgrać z linką od przepustnicy. Tak jak wspominałem, głównie zależy mi na dźwięku i na dodatkową moc z tego nie liczę, jednak nie chciałbym żeby też spadła przez takie akrobacje. Ma ktoś może doświadczenie w tym temacie?
ITB w NB
Rozważania ogólne
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Daj linka
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Piękny wynik z 1,8. Aż chce się coś takiego
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód