Hamownia

miejsce na wykresy i ich komentowanie

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

23 lis 2009, 16:01

majk pisze:Najważniejsza jest dupohamownia właściciela i banan na twarzy jeżeli moc jest wystarczająca;p

Dokładnie :mrgreen: Akurat z tego pomiaru to mnie najbardziej przebieg krzywych interesował, a nie jakie cyferki się w szczycie pojawią :mrgreen: Ale szczerze mówiąc nie spodziewałem się, że te badziewnie zrobione mazdowe zmienne fazy jednak całkiem spory efekt dają, jak na ich prostacką konstrukcję :mrgreen:

Pozdr
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
bartezm
Posty: 87
Rejestracja: 25 mar 2009, 14:54
Lokalizacja: Szczecin

24 lis 2009, 13:20

a to i ja dam cos od siebie
zaczynamy zabawe w poszukiwaniu mocy
[URL=http://img691.imageshack.us/i/wjazdnahamownie.jpg/]Obrazek[/URL]
oto wynik pierwszego pomiaru:
[URL=http://img691.imageshack.us/i/pomiar1.jpg/]Obrazek[/URL]
po tym byl wymieniony kat, swiece i urwany kabel od swiecy. Po tych zabiegach ponownie sie hamowalem ale zmienilem hamownie na V-tech. W tej poprzedniej na bandurskiego w szczecinie odsluga jest jeszcze z PRL (robia wszystko z łaską tak jak by chcieli a nie mogli a poziom odpowiedzi jest ponizej poziomu okien piwnicy - niepolecam)
wykres troszke pofalowal pewnie ze wzgledu na zastepcze kable nie pierwszej jakosci, ale pare koni przybylo...
[URL=http://img413.imageshack.us/i/pomiarpomodach.jpg/]Obrazek[/URL]
reszta pewnie sie ukrywa w starym wydechu... nie robilem tego ze wzgledu na inne plany i by to bylo niepotrzebne wydanie kasy
Moja Madzia: [url=http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=81607]MX-5 NBFL'01[/url] Moja Hania: [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=215&t=92461]Honda HR-V[/url]
Draqo
Posty: 62
Rejestracja: 05 maja 2009, 14:21
Lokalizacja: Warszawa

25 lis 2009, 21:46

majkel_c pisze:
pmcomp pisze:Poza tym to chyba jednak wartości na silniku?

Na kołach według softu hamowni.
pmcomp pisze:Na kołach powinno być ze 35-40 mniej.

Tak mówią w krainie hamburgera :wink: Tylko nie wiadomo do końca jak to liczą :wink:

Po
eM


Tu się zgodzę z pmcomp, swoja miatke hamowałem w VTG i mam na wykresie podane straty mocy na układzie (obciążeniówki to dość dobrze wyliczają) i przy dwóch hamowaniach są straty 35KM i 30KM, wiec jeśli to co masz podane to miałoby być na kołach to na silniku miałbyś w okolicach 160-165KM.... a jeśli tak to przyznaj się skąd je wziąłeś :P

Jak tylko skan zrobię wykresu to wrzucę :)
spilner
Posty: 847
Rejestracja: 06 lut 2009, 9:02
Lokalizacja: Wwa

26 lis 2009, 11:48

Jak gadalim, drugie hamowanie na innej obciążeniówce powinno sporo wyjaśnić. W dodzwanianiu się na Mineralną dużą skuteczność wykazuje rafal. :mrgreen:
Na marginesie, nam też tam wymierzyli straty na ~30KM - więc jeśli Ptaszyna dała na kołach taki wynik jak powyżej, to ja bym się temu silnikowi chętnie przyjrzał... :twisted:
bartezm
Posty: 87
Rejestracja: 25 mar 2009, 14:54
Lokalizacja: Szczecin

26 lis 2009, 12:30

cos mi sie wydaje ze nasze wykresy sa bardzo podobne do siebie... i moc oscyluje ok 130-140KM na silniku a nie na kolach co jest bardziej realne w serii niz ponad 160...
Moja Madzia: [url=http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=81607]MX-5 NBFL'01[/url] Moja Hania: [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=215&t=92461]Honda HR-V[/url]
yanik
Posty: 1049
Rejestracja: 13 gru 2006, 19:24
Lokalizacja: Marki

26 lis 2009, 13:52

a mi sie wydaje ze to kwestia jakichś współczynników korygujących moc zaleznie od hamowni dla przykładu mój wykres
http://forum.mx5klubpolska.pl/download.php?id=948
spilner
Posty: 847
Rejestracja: 06 lut 2009, 9:02
Lokalizacja: Wwa

26 lis 2009, 16:00

Ciekawe. Indagowany pan na Mineralnej wyjaśnił, że po rozpędzeniu kół na rolkach i zmierzeniu mocy na kołach, ustrojstwo kręci się dalej siłą rozpędu i wtedy mierzony jest opór układu przeniesienia napędu.
Tylko czy wtedy straty mocy nie powinny być takie same np. dla wszystkich NA na gumach 205, a nie rosnąć w funkcji uzyskiwanej mocy? Niech się jakiś fizyk wypowie. :mrgreen:

edit: Może w ten deseń: straty są wynikiem oporu układu, który stanowi odwrotność momentu obrotowego-tak? Jeśli straty mocy liczymy analogicznie jak moc, czyli w tym przypadku siła oporu*obroty, przy wyższych obrotach straty KM powinny odpowiednio rosnąć. Jeśli więc maksymalna moc uzyskiwana jest dość wysoko, np. w okolicach 7000 rpm - straty będą odpowiednio wyższe niż w aucie które szczyt ma w okolicach 6000. Ma to sens? :neutral:
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

26 lis 2009, 16:43

Właśnie wróciłem z hamowni. ( po raz drugi :mrgreen: ) .Oczywiście do stanu fabrycznego brakuje parę koni ale razem z grupą tuningową z Leszna :mrgreen: próbujemy troszkę odzyskać.Polecam przyspieszyć zapłon,( ja mam teraz na 14 ) daje to naprawde niezłe efekty
(Zresztą widzę że nie tylko mi ubyło parę koników, mapetu i majkel c też troszkę pogubili.)
Moc max nie zmieniła się dużo ale za to jeśli spojrzycie na wykres momentu przy 2500 obrotów przybyło mi ok. 10 Nm :mrgreen: . A to już mi się podoba :mrgreen: i ma to wyraz w rzeczywistości bo madzia zbiera się teraz naprawdę wspaniale. ( szczególnie z niższych obrotów )
Tak jak pisałem wcześniej - właściciele NA - moc jest z nami :mrgreen:

Pan z hamowni powiedział że takie przyrosty ludzie uzyskują wydając niemałe pieniążki , także lektura forum opłaciła się. :mrgreen: .
Powiedział także patrząc na wykres że skoro silnik reaguje w ten sposób to gdyby to był jego samochód - to by zrobił zapłon na 16 :shock: Ale ja narazie zostawię tak jak jest aby nie zahaczyć o spalanie stukowe. ( chociaż mnie kusi , bo podczas ustawiania, mieliśmy na chwilę na 16 i nic nie stukało :shock: )
Załączniki
Resize of raport.gif
Ostatnio zmieniony 26 lis 2009, 17:48 przez Tomai, łącznie zmieniany 1 raz.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

26 lis 2009, 17:35

Draqo pisze:i przy dwóch hamowaniach są straty 35KM i 30KM, wiec jeśli to co masz podane to miałoby być na kołach to na silniku miałbyś w okolicach 160-165KM....

Akurat do 30-35 hp strat to mam niejakie wątpliwości. czteroałapowe subaryny mierzone na porządnych wzorcowanych instalacjach mają około 18 % strat w napędzie, więc mx-5 nie powinien mieć więcej od nich. A może akurat nie wiedzieć mam mniejsze straty w przeniesieniu napędu, albo hamownia na której się mierzyłem była inaczej skonfigurowana. Nie mam pojęcia.

Ale tak naprawdę to całe te pomiary to jest jedna magia i osobiście uważam że trzeba się do nich z rezerwą odnosić. Wystarczy jakiś drobiazg (uślizg kół na rolkach, niezachowanie jakiś warunków pomiaru) i błąd gotowy. Przy pomiarach Ptaszyny powieszonych powyżej miałem wątpliwości co do ustalania punktu obrotów na podstawie pokładowego obrotomierza i palca operatora hamowni. Czy na Mineralnej obroty silnika były zdejmowane podczas pomiaru z sygnału tacho ze złącza diagnostycznego ?

Tak jak napisałem powyżej podczas tego pomiaru nie interesowały mnie wartości szczytowe ale przebieg i to mam. Być może niezadługo będę robić kolejny pomiar i mogę się na Mineralną wybrać albo do VTG aby Waszą ciekawość zaspokoić :wink:
Na razie mam inną koncepcję co do pomiarów :mrgreen:
yanik pisze:a mi sie wydaje ze to kwestia jakichś współczynników korygujących moc zaleznie od hamowni dla przykładu mój wykres

Zgadzam się w 100%. Ta cała zabawa to jest jedynie reprezentacja imaginowanej mocy wedle wybranego modelu przy jakiś tam przyjętych współczynnikach. Czyli jak to mawiał mój wykładowca od fizyki półprzewodników "uzyskaliśmy co prawda wynik obarczony 80 % błędem, ale coś tam policzyliśmy" :mrgreen:

Ponieważ w zimie będę potrzebował dość często sprawdzać różnice przebiegu, zorganizowałem sobie model matematyczny dla pomiaru drogowego i jeden gotowy soft do przeliczeń takich pomiarów. Taki pomiar wymaga jedynie zasilenia danymi obrotów silnika w funkcji czasu (jako podstawa do wyliczenia przyspieszenia), reszta jest wyliczana na podstawie przeróżnych współczynników. Zobaczymy za parę dni jak sobie model zaimplementuję i oba produkty zasilę danymi. Jeśli uda się sensownie ustalić współczynniki, to wystarczy wtedy zrobić jeden referencyjny pomiar na dobrej hamowni (obsługiwanej przez doświadczonego operatora) i resztę można sobie samemu na kompie wyliczać na podstawie logów z komputera...

Pozdro
eM
Ostatnio zmieniony 26 lis 2009, 17:49 przez majkel, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5457
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

26 lis 2009, 17:43

Akurat do 30-35 hp strat to mam niejakie wątpliwości. czteroałapowe subaryny mierzone na porządnych wzorcowanych instalacjach mają około 18 % strat w napędzie, więc mx-5 nie powinien mieć więcej od nich.

Straty w mx5 wynosza ok 30 koni, to sie zgadza. Natomiast nigdy nie jest to procentem a konkretną wartoscią. Starty sa stałe bez wzgledu na ilosc koni jaka dorzucimy pod maske ;)
Tak wiec 18% w subaru impreza to jakies 45-50 koni strat i wszystko sie zgadza :cool:
majkel_c pisze:Ale tak naprawdę to całe te pomiary to jest jedna magia i osobiście uważam że trzeba się do nich z rezerwą odnosić.

Dokladnie, mądrze prawisz. Wyniki nalezy traktowac jako punkt wyjsciowy do porownywania efektow modyfikacji ale pamietajac by kolejny pomiar odbyl sie na tej samej hamowni ;)
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

26 lis 2009, 17:46

Fiveopac pisze: pamietajac by kolejny pomiar odbyl sie na tej samej hamowni


tak zrobiłem :wink:
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

26 lis 2009, 18:06

Tomai pisze:( chociaż mnie kusi , bo podczas ustawiania, mieliśmy na chwilę na 16 i nic nie stukało :shock: )

Nie przesadzaj :mrgreen: Bardzo ładnie Ci na dole przyrosło jak na kompletnie bezinwestycyjną modyfikację. Pociągniesz zapłon za wysoko, pojedziesz gdzieś dalej gdzie przypadkiem zatankujesz jakieś marne paliwo i będzie problem. Przestawianie zapłonu na parkingu przy drodze to mało ciekawa perspektywa :mrgreen:

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

26 lis 2009, 18:12

majkel_c pisze: Bardzo ładnie Ci na dole przyrosło jak na kompletnie bezinwestycyjną modyfikację.


Wiem i cieszy mnie to ogromnie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

majkel_c pisze:, pojedziesz gdzieś dalej gdzie przypadkiem zatankujesz jakieś marne paliwo


No właśnie tego bym się obawiał najbardziej, jakiejś małej stacji gdzieś w trasie, ustawienie - 14 - bedzie bardziej uniwersalne.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Sek
Posty: 479
Rejestracja: 06 kwie 2009, 21:01
Model: NA
Lokalizacja: Leszno

26 lis 2009, 18:22

Tomai nie kuś losu. to bezpieczne ustawienie, a 16 to już trochę jak rosyjska ruletka. tak jak Majkel_c napisał ładnie przyrosło na dole i o to chodziło. wykresik b.ładny krzywa momentu ładnie wyrównała się w dolnym zakresie.
i to wszystko gratis :mrgreen: :mrgreen:
blaise
Posty: 442
Rejestracja: 24 kwie 2008, 1:05
Lokalizacja: wa-wa bielany
Kontakt:

30 lis 2009, 23:46

to jeszcze moj mega profesjonalny wykresik :)
jak widac przy drugim przebiegu nastapilo jkaies dziwne odciecie... ale nie wiadomo dlaczego.
tez mi kilka kucy ubylo.

moze faktycznie stary uklad wydechowy ma na to wplyw + moj nieseryjny tlumik z wiszaca koncowka :)
Załączniki
MX5hamowanie.png
MX5hamowanie.png (10.82 KiB) Przejrzano 16058 razy
"Wskakuj mała (dozwolone do lat 18tu)"
Mayk
Posty: 2346
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

30 lis 2009, 23:52

Ja tam Was nie rozumiem, wszystkim Wam moc ubywa a mi jakoś nie ;)
110@???KM
134@???Nm
Awatar użytkownika
Yoozef
Posty: 645
Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:19
Lokalizacja: Wawa

01 gru 2009, 10:55

Powiedział także patrząc na wykres że skoro silnik reaguje w ten sposób to gdyby to był jego samochód - to by zrobił zapłon na 16 :shock: Ale ja narazie zostawię tak jak jest aby nie zahaczyć o spalanie stukowe. ( chociaż mnie kusi , bo podczas ustawiania, mieliśmy na chwilę na 16 i nic nie stukało :shock: )


I Pan ma rację. Ja jeżdżę od 2 lat na kącie 16+ i nic nie stuka.
Zwracam uwagę, silnik 1,6 był konstruowanuy pod paliwo 87.
U nas masz 95 . więc bez obawy nic Ci nie będzie stukać .
Niekiedy wlewam 98 i też nie stuka.
Zmień. Mnie kusi 18+ ale wtedy juz tylko paliwo 98.
Przy 16+ i 98 nie stwierdziłem podwyższonej temperatury silnika i to latem.
Miłego eksperymentu
Y
Ostatnio zmieniony 11 gru 2009, 9:45 przez demol, łącznie zmieniany 1 raz.
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

01 gru 2009, 10:59

Yoozef pisze:pod paliwo 87

Amerykańskie 87 ? To o ile mnie pamięć nie myli co najmniej 91 według europejskiej techniki pomiarowej...

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Awatar użytkownika
Yoozef
Posty: 645
Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:19
Lokalizacja: Wawa

01 gru 2009, 14:03

majkel_c pisze:
Yoozef pisze:pod paliwo 87

Amerykańskie 87 ? To o ile mnie pamięć nie myli co najmniej 91 według europejskiej techniki pomiarowej...


A może i wg norm japońskich?
Co by nie było to zapas jest i można się trochę
tym pobawić bez wielkiego ryzyka.
Po 15 kkm na tym ustawieniu nie widzę( ani słyszę )
żadnych negatywnych zmian.
Jak go kupiłem to był ustawiony na na ca 12 .
Ostatnio zmieniony 11 gru 2009, 9:46 przez demol, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Yoozef
Posty: 645
Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:19
Lokalizacja: Wawa

01 gru 2009, 15:24

Yoozef pisze:
majkel_c pisze:
Yoozef pisze:pod paliwo 87

Amerykańskie 87 ? To o ile mnie pamięć nie myli co najmniej 91 według europejskiej techniki pomiarowej...

Odszukałem to co miałem na myśli i odsyłam do
http://www.miata.net/garage/ignition.html#Advancing
można sobie samemu wyrobić pogląd co się ryzykuje
Y
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

01 gru 2009, 19:05

Mayk pisze:Ja tam Was nie rozumiem, wszystkim Wam moc ubywa a mi jakoś nie


Za to Tobie ubyło z portfela a nam nie :wink:


Yoozef pisze:I Pan ma rację. Ja jeżdżę od 2 lat na kącie 16+ i nic nie stuka.
Zwracam uwagę, silnik 1,6 był konstruowanuy pod paliwo 87.
U nas masz 95 . więc bez obawy nic Ci nie będzie stukać .
Niekiedy wlewam 98 i też nie stuka.
Zmień. Mnie kusi 18+ ale wtedy juz tylko paliwo 98.
Przy 16+ i 98 nie stwierdziłem podwyższonej temperatury silnika i to latem.
Miłego eksperymentu



No proszę Yoozef kusi mnie coraz bardziej.
Skoro twoja zielona miata jeździ na 16 a moja też jest zielona..... :mrgreen:

A tak na poważnie to Ty masz 1.6 a ja 1.8 ale to chyba nie robi różnicy ?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
demol
Administrator
Administrator
Posty: 748
Rejestracja: 07 wrz 2006, 12:41
Model: NC FL
Wersja: 2.0 PRHT
Lokalizacja: Warszawa

11 gru 2009, 9:48

Tomai pisze:No proszę Yoozef kusi mnie coraz bardziej.
Skoro twoja zielona miata jeździ na 16


Yoozef to hardcore :) u niego zawsze bedzie działać, nawet 20 stopni ... a ty jak zrobisz to będziesz miał dziurę w tłoku :)
Fuksja i Turkus :)
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

11 gru 2009, 12:13

Poczytałem sobie ma miatanet , myślę że dość ważne :

The difference between going from the stock 10° to 14° is much more noticeable than going from 14° to 18°

To chyba zostanę na 14 na razie. Nie uzyskam zbyt dużo a będzie bezpieczniej.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
Yoozef
Posty: 645
Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:19
Lokalizacja: Wawa

11 gru 2009, 21:18

Yoozef to hardcore :) u niego zawsze bedzie działać, nawet 20 stopni ... a ty jak zrobisz to będziesz miał dziurę w tłoku :)[/quote]

No i widzisz Demolu , wystraszyłeś Tomai i będzie sobie teraz tylko pyr pyr pyr przy 14
a ja zooooommmm przy 16+ a przy 18+ to lepiej nie zapeszać. Zobaczymy na wiosnę.
Sam masz automatic control i jest koniec zabawy.
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

15 gru 2009, 21:20

Odkopuję :wink:
Posiada ktoś może dyno seryjnego 1.8 NB ? Nie chodzi mi o wygrzebane w necie tylko własnoręcznie zrobione. Zupełnie seryjny musi być, najlepiej europejska wersja :wink:

Pozdr
eM
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1845
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

15 gru 2009, 22:25

wgrajmy seryjna mapę i jedzmy na hamownie? hmm może piątek?:)
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

15 gru 2009, 22:59

Sluba pisze:wgrajmy seryjna mapę i jedzmy na hamownie? hmm może piątek?:)

hehe :mrgreen: Do Twojej to byśmy musieli na szybko załozyć seryjny dolot, seryjny wydech i seryjnego kompa :mrgreen: za dużo roboty :mrgreen:
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1845
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

15 gru 2009, 23:06

nie to nie ... chciałem dobrze:D

p.s. kombinujemy coś z ta mocniejsza mapa?
irakleo ogarnij pw :)
fuzzy-wuzzy
Posty: 12
Rejestracja: 14 lis 2009, 21:43
Lokalizacja: Poznań

29 mar 2010, 11:00

W najbliższym czasie organizowany będzie kolejny dyno-day na hamowni geko-cars w Poznaniu. Koszt (prawdopodobnie 60 pln.) i konkretny termin będzie podany wkrótce. Zainteresowanych proszę o stworzenie wstępnej listy.

W ubiegłym roku frekwencja przerosła wszelkie oczekiwania, pojawiły się osoby i auta z różnych klubów. Mam nadzieję, że w tym roku będzie podobnie.
Pozdrawiam
a3-club.net
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

29 mar 2010, 13:36

fuzzy-wuzzy pisze:W najbliższym czasie organizowany będzie kolejny dyno-day na hamowni geko-cars w Poznaniu. Koszt (prawdopodobnie 60 pln.) i konkretny termin będzie podany wkrótce. Zainteresowanych proszę o stworzenie wstępnej listy.

W ubiegłym roku frekwencja przerosła wszelkie oczekiwania, pojawiły się osoby i auta z różnych klubów. Mam nadzieję, że w tym roku będzie podobnie.
Pozdrawiam


Jeśli będzie to około 10. kwietnia (lub później) to mogę się pojawić...

pytanie, czy mierzą AFR? Bo jeśli nie, to mogę dać namiar na miejsce, gdzie można to za 50zł zrobić ;)
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
ODPOWIEDZ