Hamownia

miejsce na wykresy i ich komentowanie

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

bartezm
Posty: 87
Rejestracja: 25 mar 2009, 14:54
Lokalizacja: Szczecin

30 wrz 2011, 12:52

snafu pisze:
przepustnica fi 58mm, uszczelka termo izolacyjna Hondata, stożek, dolot z kibel rury, osłona termiczna na stożek

no to moc tak samo jak i u mnie :wink: tylko u mnie seria :razz:
Moja Madzia: [url=http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=81607]MX-5 NBFL'01[/url] Moja Hania: [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=215&t=92461]Honda HR-V[/url]
snafu
Posty: 415
Rejestracja: 15 wrz 2008, 18:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

30 wrz 2011, 13:23

bartezm pisze:
snafu pisze:
przepustnica fi 58mm, uszczelka termo izolacyjna Hondata, stożek, dolot z kibel rury, osłona termiczna na stożek

no to moc tak samo jak i u mnie :wink: tylko u mnie seria :razz:


a niutków ile ci wyszło ??

już znalazłem czyli mam prawie 16 nm więcej :) a to idzie odczuć :)
Mazda mx5 NB 1,8 00r
hella_flush
Posty: 1156
Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
Lokalizacja: DW

30 wrz 2011, 14:02

bartezm pisze:no to moc tak samo jak i u mnie :wink: tylko u mnie seria :razz:


Na tej samej hamownii przy takim samym nawiewie i tym samym diagnoście? ;)
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

30 wrz 2011, 17:54

snafu czy Ty masz szerokopasmówkę na pokładzie? Jeśli tak mam dla Ciebie pewien pomysł - zrób sobie przełączanie map i wystroj na drugiej mapie auto na AFR na poziomie 12.2~12.4 w całym zakresie (z zachowaniem rozsądku na niskich obrotach i dużym podciśnieniu / małym otwarciu przepustnicy) i wybierz się na hamownię. Wyniki mogą być dość ciekawe :roll:
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1845
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

30 wrz 2011, 18:13

jak na nbfl 1.8 to ciagle conajmniej 10KM mniej niz seria
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
snafu
Posty: 415
Rejestracja: 15 wrz 2008, 18:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

30 wrz 2011, 19:15

muszę zmienić profil :) NB całe auto NBFL zderzak i lampy :) więc trzyma serie mocowo
Mazda mx5 NB 1,8 00r
mopek
Posty: 170
Rejestracja: 03 lut 2008, 17:06
Lokalizacja: Ostrzeszów

30 wrz 2011, 20:42

No ładnie Ci Panie wyszło ;)
piterson
Posty: 106
Rejestracja: 04 lut 2010, 22:01
Lokalizacja: Kraków

19 lis 2012, 21:27

Korzystając dziś z chwili wolnego podskoczyłem do zaprzyjaźnionej hamowni i oto poniżej efekt. Hamownia raczej wiarygodna i raczej nie "optymistyczna" bo już kilkanaście pomiarów tam zrobiliśmy...
Wynik mnie zaskoczył (pozytywnie) i w dodatku potwierdził odczucia o dużej elastyczności tego silnika. Ale jest to IMHO również wada w usportowionym aucie - silnik wydaje się taki "nijaki", w dodatku brzmienie mi nie przypadło do gustu. No ale to moje zboczenie - ja mam słabość do nerwowych silników o fatalnym przebiegu momentu obrotowego :???:
Załączniki
Mx-5.jpg
Awatar użytkownika
kociol
Donator
Donator
Posty: 995
Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
Model: NC FL2
Wersja: Sport Recaro
Lokalizacja: Krakow

20 lis 2012, 14:09

piterson, to jest obciazeniowka?
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty https://www.instagram.com/mad_fabworx/ Life is too short to drive a boring car.
piterson
Posty: 106
Rejestracja: 04 lut 2010, 22:01
Lokalizacja: Kraków

29 lis 2012, 22:47

kociol pisze:piterson, to jest obciazeniowka?


Niestety nie. Ale dość wiarygodna i powtarzalna.
Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

30 lis 2012, 11:39

to ja mam pytanko:
zmieniając przełożenie np. wymieniając dyfer 4,1 na 3,6 czy drugą stronę zapewne będzie miało to wpływ na to co wypluje hamownia ?
czy korektę można wprowadzić mając wiedzę jaki dyfer posiadamy jeżeli jest inny niż być powinien ?
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
Awatar użytkownika
Qbatron
Donator
Donator
Posty: 2549
Rejestracja: 10 kwie 2009, 20:23
Lokalizacja: Lublin

30 lis 2012, 13:02

Jaro pisze:to ja mam pytanko:
zmieniając przełożenie np. wymieniając dyfer 4,1 na 3,6 czy drugą stronę zapewne będzie miało to wpływ na to co wypluje hamownia ?
czy korektę można wprowadzić mając wiedzę jaki dyfer posiadamy jeżeli jest inny niż być powinien ?


Hamownia nie pyta jakie masz przelozenie tylko jakie masz obroty przy jakiejstam predkosci obrotowej rolek - z tego sobie wylicza przelozenie, takze zmiana dyfra nie powinna nic zmienic w szacowanej mocy silnika.
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

30 lis 2012, 14:52

Zmiana dyfra nie doda Ci MOCY :mrgreen:
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

30 lis 2012, 15:12

nie chodzi o dodawanie lecz o właściwą interpretacje wykresu i rzeczywistą po zmianie ale jak nie wpływa to nie ma problemu :mrgreen:
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
Awatar użytkownika
Qbatron
Donator
Donator
Posty: 2549
Rejestracja: 10 kwie 2009, 20:23
Lokalizacja: Lublin

30 lis 2012, 16:12

himber pisze:Zmiana dyfra nie doda Ci MOCY :mrgreen:


NO jak nie, oczywiscie ze krotszy dyfer doda mocy - niestety tylko tej mierzalnej przy pomocy dupohamownii :cool:
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1697
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

06 lip 2013, 13:15

Czy hamownia DYNAPROJEKT da realne wyniki pomiaru? Czy cena 150zł nie jest wygórowana?
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4565
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

20 paź 2013, 13:54

pochwale sie wykresem swojej seryjnej 90ki (tylko zaplon ma przestawiony na 14)

Obrazek

hamownia obciazeniowa MAHA w Nagaz - Lodz, uchodzi za wiarygodna.

ma ktos wykres wersji 115KM?
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

21 paź 2013, 8:28

Alex pisze:ma ktos wykres wersji 115KM?

http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=2140&postdays=0&postorder=asc&start=60
gdzieś na tej stronie

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
zajcol
Posty: 872
Rejestracja: 02 wrz 2012, 19:16
Model: Inny
Lokalizacja: Wiocha pod Wawą

29 paź 2013, 20:29

Obrazek

Prawie seria po remapie.
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
makler
Posty: 353
Rejestracja: 29 sie 2013, 9:25
Lokalizacja: Warszawa

03 cze 2014, 14:50

korzystając z wolnej chwili podjechałem na hamownie. jestem pozytywnie zaskoczony :winner: może to przez te świece irydowe które ostatnio zasadziłem ;D
Załączniki
mx5wu.jpg
Mx-5 2003 1.8 146 KM
ubek
Donator
Donator
Posty: 1340
Rejestracja: 24 lis 2012, 22:05
Lokalizacja: Łańcut

16 cze 2014, 23:44

Wrzucajcie swoje wykresy z hamowni zlotowej


"tak wiem że zaniżała" :ryjezesmiechu:

Obrazek

20letni silnik, seria, jakoś wysoko ta moc prawie przy 7tys ;)
Ostatnio zmieniony 18 cze 2014, 19:06 przez ubek, łącznie zmieniany 1 raz.
White NA BP'95
Szczupak
Posty: 1631
Rejestracja: 02 sty 2011, 13:06
Lokalizacja: Warszawa

17 cze 2014, 0:15

zjadła mi 15 kuca, nie ma co wrzucać :lol:
Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
Awatar użytkownika
dark_knight
Posty: 501
Rejestracja: 03 lis 2010, 9:47
Model: NC FL
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Wwa

17 cze 2014, 7:07

Może by tak ogarnąć jakieś dynoday w Wawie, ja jak i wiele innych osób nie doczekaliśmy się...
Awatar użytkownika
turbo pchała
Posty: 4336
Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Warszawa

18 cze 2014, 17:53

Trochę was to zasmuci ale hamownia była czynna do ostatniego klienta:) Byłem przedostatni o godzinie ~19:00, duże ukłony dla całej brygady za to.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Obrazek
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4565
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

18 cze 2014, 20:13

czester_ pisze:Trochę was to zasmuci ale hamownia była czynna do ostatniego klienta:) Byłem przedostatni o godzinie ~19:00, duże ukłony dla całej brygady za to.

i od pierwszego ktorym bylem ja :D Dzieki mojej czujnosci nie zanizala jeszcze mocniej bo panowie na poczatku sie upierali ze mam 72kM, bylo oczywiscie 72 ale kW. Potem im probowalem jeszcze tlumaczyc ze MXy moga miec roznie ustawiona odcinke ale zwatpilem.

Obrazek
pomiar 3 to seria (w Lodzi miala 104.4KM, wykres pare postow wyzej), pomiary 1 i 2 to moj remap ktory troszke nie wyszedl ;)
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
wojteks
Posty: 969
Rejestracja: 05 maja 2012, 19:54
Model: NA
Lokalizacja: Podkarpackie

19 cze 2014, 5:52

Alex pisze:Potem im probowalem jeszcze tlumaczyc ze MXy moga miec roznie ustawiona odcinke ale zwatpilem

Z tego wniosek że obsługa hamowni musi się jeszcze duuuuużo nauczyć.
KAROLLO121
Posty: 3
Rejestracja: 30 gru 2014, 18:41
Lokalizacja: Biała Podlaska

13 mar 2015, 16:20

Dzisiaj byłem na hamowni obciążeniowej Maha swoim sportivem, który różni się od serii tylko świecami irydowymi Desno i stożkiem apexi, który miło zaciąga gorące powietrze :) wynik 147,7 KM i 163 Nm
Załączniki
hamownia.png
Awatar użytkownika
turbo pchała
Posty: 4336
Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Warszawa

13 mar 2015, 16:24

Ladnie!
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Obrazek
Awatar użytkownika
Spaniard
Donator
Donator
Posty: 641
Rejestracja: 16 lip 2013, 21:30
Model: NC
Wersja: 2.0 AT
Lokalizacja: Piaseczno

20 kwie 2015, 16:31

Panowie, podpowie mi ktoś gdzie w Warszawie można się dobrze, miło i w sensowych pieniądzach (do 100 PLN) zmierzyć? Google'a potrafię używać. Po prostu zależy mi na sprawdzonym miejscu i rzetelnym pomiarze. Pzdr!
Awatar użytkownika
Spaniard
Donator
Donator
Posty: 641
Rejestracja: 16 lip 2013, 21:30
Model: NC
Wersja: 2.0 AT
Lokalizacja: Piaseczno

24 kwie 2015, 11:27

Nikt, nic nie pomoże? No nic... pojadę do 1wszego lepszego.
ODPOWIEDZ