Siemano !
Kompletuję graty pod turbo i mam kilka pytań
Czy sprzęgło wystarczy obić kewlarem czy trzeba inwestować w mocniejszy docisk ? (Gdzie znajdę sprzęgło do mazdy które wytrzyma te 250km jeśli obicie kewlarem nie wystarczy ?)
Lista rzeczy potrzebnych:
-sterowanie
-wtryski
-turbo
-kolektor
-wydech 2.5'
-wskaźniki
-sprzęgło
-chłodnica
-bov
Czy o czymś zapomniałem ?
Albo co by jeszcze można dorzucić ,żeby wszystko dobrze hulało ?
Pozdro !
Graty pod turbo do NA z 97r. :D
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Zakładam, że masz zdrowy silnik, który nie będzie wymagał rewizji miesiąc po montażu doładowania, bo jeśli nie to najpierw znajdź zapasowy słupek w dobrym stanie.
A poza tym FMIC + orurowanie, downpipe, smarowanie / chłodzenie turbiny (trzeba zdjąć miskę żeby dospawać spływ więc nowa uszczelka miski potrzebna), wydajniejsza pompa paliwa, turbotimer, zimniejsze świece, w zależności od turbo może zewnętrzny WG.
No i dobrze gdyby to jeszcze było w stanie się zatrzymać czymś lepszym niż seryjny hebel z 90KM.
A poza tym FMIC + orurowanie, downpipe, smarowanie / chłodzenie turbiny (trzeba zdjąć miskę żeby dospawać spływ więc nowa uszczelka miski potrzebna), wydajniejsza pompa paliwa, turbotimer, zimniejsze świece, w zależności od turbo może zewnętrzny WG.
No i dobrze gdyby to jeszcze było w stanie się zatrzymać czymś lepszym niż seryjny hebel z 90KM.
Wydajniejsza pompa paliwa od ilu koni jest potrzebna ?pirul pisze: ↑22 lip 2019, 10:22Zakładam, że masz zdrowy silnik, który nie będzie wymagał rewizji miesiąc po montażu doładowania, bo jeśli nie to najpierw znajdź zapasowy słupek w dobrym stanie.
A poza tym FMIC + orurowanie, downpipe, smarowanie / chłodzenie turbiny (trzeba zdjąć miskę żeby dospawać spływ więc nowa uszczelka miski potrzebna), wydajniejsza pompa paliwa, turbotimer, zimniejsze świece, w zależności od turbo może zewnętrzny WG.
No i dobrze gdyby to jeszcze było w stanie się zatrzymać czymś lepszym niż seryjny hebel z 90KM.
Co polecasz w kwestii hebli ?
Silnik raczej jest zdrowy ,kompresję trzyma jak należy wszystko jest w jak najlepszym porządku
A co z tym sprzęgłem ?Bo nie wiem czy obicie w kewlar wystarczy :d
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 29 lip 2017, 16:10
- Model: NA
- Lokalizacja: Warszawa
U mnie w NB przy sprzęgle z 1.6 obitym kevlarem u Radzikowskiego wszystko było dobrze... jeśli nie kopałeś sprzęgła Jedno strzał wytrzymało, drugie już zaczęło ślizgać. Podobno w 1.8 sprzęgło ma większą średnicę i lepiej daje rade, więc warte rozważenia - do wymiany z zamachem oczywiście.