Graty pod turbo do NA z 97r. :D

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Bozexxx
Posty: 241
Rejestracja: 05 mar 2017, 19:22
Model: NA
Lokalizacja: Rybnik

22 lip 2019, 9:57

Siemano !
Kompletuję graty pod turbo i mam kilka pytań :)
Czy sprzęgło wystarczy obić kewlarem czy trzeba inwestować w mocniejszy docisk ? (Gdzie znajdę sprzęgło do mazdy które wytrzyma te 250km jeśli obicie kewlarem nie wystarczy ?)
Lista rzeczy potrzebnych:
-sterowanie
-wtryski
-turbo
-kolektor
-wydech 2.5'
-wskaźniki
-sprzęgło
-chłodnica
-bov
Czy o czymś zapomniałem ?
Albo co by jeszcze można dorzucić ,żeby wszystko dobrze hulało :D ?
Pozdro ! 8-)
NA 97r. 90km :D
viewtopic.php?f=22&t=24312&view=unread#unread
IG : bozo.wymiata
Awatar użytkownika
pirul
Moderator techniczny
Moderator techniczny
Posty: 2308
Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
Model: Inny
Wersja: RX-7 FB2 '83
Lokalizacja: Kraków

22 lip 2019, 10:22

Zakładam, że masz zdrowy silnik, który nie będzie wymagał rewizji miesiąc po montażu doładowania, bo jeśli nie to najpierw znajdź zapasowy słupek w dobrym stanie.

A poza tym FMIC + orurowanie, downpipe, smarowanie / chłodzenie turbiny (trzeba zdjąć miskę żeby dospawać spływ więc nowa uszczelka miski potrzebna), wydajniejsza pompa paliwa, turbotimer, zimniejsze świece, w zależności od turbo może zewnętrzny WG.


No i dobrze gdyby to jeszcze było w stanie się zatrzymać czymś lepszym niż seryjny hebel z 90KM.
Bozexxx
Posty: 241
Rejestracja: 05 mar 2017, 19:22
Model: NA
Lokalizacja: Rybnik

22 lip 2019, 11:56

pirul pisze:
22 lip 2019, 10:22
Zakładam, że masz zdrowy silnik, który nie będzie wymagał rewizji miesiąc po montażu doładowania, bo jeśli nie to najpierw znajdź zapasowy słupek w dobrym stanie.

A poza tym FMIC + orurowanie, downpipe, smarowanie / chłodzenie turbiny (trzeba zdjąć miskę żeby dospawać spływ więc nowa uszczelka miski potrzebna), wydajniejsza pompa paliwa, turbotimer, zimniejsze świece, w zależności od turbo może zewnętrzny WG.


No i dobrze gdyby to jeszcze było w stanie się zatrzymać czymś lepszym niż seryjny hebel z 90KM.
Wydajniejsza pompa paliwa od ilu koni jest potrzebna ?
Co polecasz w kwestii hebli ? :D
Silnik raczej jest zdrowy ,kompresję trzyma jak należy wszystko jest w jak najlepszym porządku :)
A co z tym sprzęgłem ?Bo nie wiem czy obicie w kewlar wystarczy :d
NA 97r. 90km :D
viewtopic.php?f=22&t=24312&view=unread#unread
IG : bozo.wymiata
wojteks
Posty: 969
Rejestracja: 05 maja 2012, 19:54
Model: NA
Lokalizacja: Podkarpackie

22 lip 2019, 12:32

Heble to BigBrake z dobrymi klockami wskazane, sprzęgło do 1.8 mniej więcej pasuje od niektórych 626.
bartek1706
Posty: 42
Rejestracja: 29 lip 2017, 16:10
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

30 lip 2019, 14:39

U mnie w NB przy sprzęgle z 1.6 obitym kevlarem u Radzikowskiego wszystko było dobrze... jeśli nie kopałeś sprzęgła ;) Jedno strzał wytrzymało, drugie już zaczęło ślizgać. Podobno w 1.8 sprzęgło ma większą średnicę i lepiej daje rade, więc warte rozważenia - do wymiany z zamachem oczywiście.
ODPOWIEDZ