Witam !
Tak jak w temacie nurtuje mnie pytanie jakie sprzęgło wybrać ...
W przyszłości planuję podnieść moc ,ale jest to moje daily więc nie może to być sprzęgło typowo na tor ...
Jedyne dwie opcje jakie mi wpadły do głowy to :
-https://tomson.com.pl/product-pol-3217- ... 6v-B6.html
-obicie sprzęgła w kewlar
Nie znalazłem żadnych innych zestawów ,jeśli ktoś miał sprzęgło które podlinkowałem prosił bym o opinię ,albo jeśli ktoś zna jakiś inny gotowy zestaw dostępny w Polsce to proszę o link
Pozdro !
Auto :Mx5 NA 97r, 1.6 90km
Jakie sprzęgło wybrać ?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
Większość radzi opcję Kevlar AFAIK
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
AFAIK ?
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
As Far As I KnowBozexxx pisze:AFAIK ?
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
200-220 km