Megasquirt P&P

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5451
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

27 lis 2011, 16:30

majkel_c pisze: Jemu na wolnych obrotach to lata. Więc to nie jest kwestia AE.

Ostatnio macalem pewnego ms'a, w ktorym na wolnych obrotach miagala kontrolka ae i obroty szalaly. Ingerencja w ten parametr rozwiazala temat.
majkel_c pisze:Bego jest drogie z natury. Ale przeczytajcie dokładnie specyfikację. Tam jest zapakowane nieco więcej niż w zwykłym DYI, a to trochę kosztuje. A poza tym w cenie jest zdaje się osprzęt do wiązek z NBfl, a on jest dość kosztowny. I trudno dostępny do kupienia w postaci pojedynczych elementów. Więc bym się tak bardzo nie skłaniał ku teorii, że to taka okrutnie przestrzelona cena.

Mozliwe, niemniej cena 2x wieksza niz PnP jest co najmniej zaskakujaca.
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

27 lis 2011, 21:23

Fiveopac pisze:Ingerencja w ten parametr rozwiazala temat.

To przypudrowaliście pryszcza :mrgreen: Znaczy usunęliście częściowo objaw ale nie zlikwidowaliście przyczyny którymi były jakieś szumy w obwodzie czujnika TPS. Podobny problem z TPS miał u siebie conrader.... Ale nie wiem co było w końcu przyczyną bo nie widziałem pacjenta osobiście...

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
mlody1921
Posty: 12
Rejestracja: 14 lis 2009, 14:34

23 gru 2011, 22:15

Szalejące obroty ustały gdy w Accel Enrichment Wizard przeszedłem z TPS na MAP i inne auto obroty lux, afr nie skacze poprostu bajka :)

Na dzień dzisiejszy MTX-L podpiety do mazdy zrobione kilka logów i coś powoli jeździ

Czy możecie mi powiedzieć jaki dla auta NA ustawić najbardziej idealny afr w tabeli Targer AFR
Awatar użytkownika
beecon
Posty: 94
Rejestracja: 23 mar 2015, 13:14
Model: NA
Wersja: 1.8T
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

13 kwie 2019, 15:57

Odkopie temat, mam nadzieje ze nikt mnie nie zabije :poklony:

Chciałbym sie podpiąć pod ms2 zeby ustawić sobie launch control, ale przy próbie odpalenia tuner studio i podłączenia sie do auta, wszedzie są informacje o tworzeniu nowego projektu.
Nie posiadam mapy z mojej mx5, czy jest możliwość żeby sie podłączyć do tej obecnie wgranej juz w msa'?

Chodzi oto zeby tam nic nie stracić z tego co jest wystrojone
Awatar użytkownika
turbo pchała
Posty: 4336
Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Warszawa

13 kwie 2019, 18:16

Tworzysz nowy projekt i tuner zaciągnie ustawienia z ms

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Obrazek
Awatar użytkownika
beecon
Posty: 94
Rejestracja: 23 mar 2015, 13:14
Model: NA
Wersja: 1.8T
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

06 paź 2019, 16:42

Panowie, da się w MS sprawdzić aktualne doładowanie??
Na wskaźniku DEPO pokazuje mi 0.55Bar ale nie wiem czy mu zaufać (to sie w ogole moze popsuć/przekłamywać?)

Po wizycie na hamowni miło się zaskoczyłem, ponieważ wynik 1.8 + T25 i wspomniane 0.55Bar dało wynik 227KM / 271NM
ALE prawie 5 lat temu bliźniaczy wynik ten silnik miał na 0.9Bar, a moja hamownia raczej należy do tych "mało optymistycznych"
ODPOWIEDZ