Zawieszenie KW
KW V3
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Jeździłem na KW V3 HLS - czyli dodatkowo z hydraulicznym liftem, ale sam gwint jest ten sam, w Porsche 911 Turbo (997) - kozacki zawias, byłem naprawdę zdziwiony, że na dziurach i warszawskim wyrypie ten zawias potrafi tak pracować i być całkiem komfortowy. Na drugie pytanie nie odpowiem bo nie mam porównania, ale zasłyszałem opinie od bardziej doświadczonych, że KW V3 to na prawdę wysoka półka i daje rade również na drodze, gdzie np Ohlins Road & Track to jedna wielka taczka w mieście
Pamiętam mniej więcej Bump miał chyba około 12 stopniową regulację, rebound chyba coś koło 16. Na początek ustawiłem oba po środku, później po testach utwardziłem bumpa o jakieś 4 stopnie, rebound pozostał na środku.
Jaki koszt takiego zawiasu do Miaty ?
Jaki koszt takiego zawiasu do Miaty ?
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
<ironic mode on>
A na forum BMW nie ma ludków co odpowiedzą?
<ironic mode off>
Z opisu na forum BMW wniosłem, że miałeś nie grzebać
A na forum BMW nie ma ludków co odpowiedzą?
<ironic mode off>
Z opisu na forum BMW wniosłem, że miałeś nie grzebać
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
- pmcomp
- Posty: 2563
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
Dziubas pisze:<ironic mode on>
A na forum BMW nie ma ludków co odpowiedzą?
<ironic mode off>
Z opisu na forum BMW wniosłem, że miałeś nie grzebać
Na forum BMW znają się na BMW dla dresów i pałkarzy .
Tylko krowa nie zmienia zdania. Padł mi amor z przodu, drugo tez zaraz wyzionie ducha ... czemu mam zkładać słabe stocki, ktore tylko za EDC kosztują majatek?
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
pmcomp pisze:Tylko krowa nie zmienia zdania. Padł mi amor z przodu, drugo tez zaraz wyzionie ducha ... czemu mam zkładać słabe stocki, ktore tylko za EDC kosztują majatek?
That's the spirit!
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
-
- Posty: 185
- Rejestracja: 01 mar 2015, 11:16
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wałbrzych
Miałem do czynienie z V3 do Renault Clio - Jak dla mnie za tą kasę jest to dobry zestaw do pierwszego wycieku i pierwszej regeneracji. System dwururowy w zaworach - masakra zeby zregenerowac cokolwiek. B16 i Ohlinsy bazują na 46mm tłoku więc można je przerabiać i przestrajać w nieskończoność.
Ja nie polecam KW
Ja nie polecam KW
- pmcomp
- Posty: 2563
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
Zawais założony. Jak dla mnie RE-WE-LA-CJA.
Jest twardo, a miętko. Znakomicie wybiera dziury. Na razie chwile pojechane po mieście. Ustawiony na parametrach fabrycznych max. do góry jak można.
Pod katem jezdnym oczywiście. Jak bedzie z serwisem mam nadzieję nie doswiadczać. A amorow sie nie regeneruje tylko kupuje nowe.
Pozdro
Jest twardo, a miętko. Znakomicie wybiera dziury. Na razie chwile pojechane po mieście. Ustawiony na parametrach fabrycznych max. do góry jak można.
Pod katem jezdnym oczywiście. Jak bedzie z serwisem mam nadzieję nie doswiadczać. A amorow sie nie regeneruje tylko kupuje nowe.
Pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
- pmcomp
- Posty: 2563
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
Jest do ND: http://sidmotorsport.pl/pl/v3/96528-zaw ... 3-15-.html
Jest do NC: https://www.vividracing.com/variant-coi ... 44371.html
Po tygodniu mogę napisać, że moim zdaniem nie ma żadnego porównania do Teina.
Jest do NC: https://www.vividracing.com/variant-coi ... 44371.html
Po tygodniu mogę napisać, że moim zdaniem nie ma żadnego porównania do Teina.
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
- pmcomp
- Posty: 2563
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
konior pisze:Jak dla mnie za tą kasę jest to dobry zestaw do pierwszego wycieku i pierwszej regeneracji. System dwururowy w zaworach - masakra zeby zregenerowac cokolwiek.
BO regeneracji dokonuje się u producenta, a nie w szopie
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
Pmcomp jesteś wieloletnim członkiem forum i uważam, że takie wypowiedzi nie przystoją. Nieznam kolegi Koniora i nie wiem co i jak robi, ale insynowanie z góry, że robi to źle i byle gdzie jest niegrzeczne.pmcomp pisze:konior pisze:Jak dla mnie za tą kasę jest to dobry zestaw do pierwszego wycieku i pierwszej regeneracji. System dwururowy w zaworach - masakra zeby zregenerowac cokolwiek.
BO regeneracji dokonuje się u producenta, a nie w szopie
Znam wiele nieautoryzowanych serwisów (nie tylko w dziedzinie motoryzacji), które napewno nie dostają od producenta, a często mają wieloletnie doświadczenie lepsze niż serwis autoryzowany.
Wysłane z mojego COL-L29 przy użyciu Tapatalka
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
ree pisze:Znam wiele nieautoryzowanych serwisów (nie tylko w dziedzinie motoryzacji), które napewno nie dostają od producenta, a często mają wieloletnie doświadczenie lepsze niż serwis autoryzowany.
Powiedziałbym więcej - dziś cały świat jest totalnie jednorazowy. Producentom nie zależy na możliwościach naprawy czegokolwiek, najlepiej wymiana całych nierzadko kosztownych modułów nawet w przypadku gdy usterka jest drobna i łatwa do naprawienia.
Autoryzacja producenta często oznacza wieksze związanie rąk niż dostęp do wsparcia technicznego. Z traktowaniem partnera przez producenta tez różnie bywa ...
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- pmcomp
- Posty: 2563
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
ree pisze:Pmcomp jesteś wieloletnim członkiem forum i uważam, że takie wypowiedzi nie przystoją. Nieznam kolegi Koniora i nie wiem co i jak robi, ale insynowanie z góry, że robi to źle i byle gdzie jest niegrzeczne.pmcomp pisze:konior pisze:Jak dla mnie za tą kasę jest to dobry zestaw do pierwszego wycieku i pierwszej regeneracji. System dwururowy w zaworach - masakra zeby zregenerowac cokolwiek.
BO regeneracji dokonuje się u producenta, a nie w szopie
Nic takiego nie napisałem i nie było to moją intencją. Jeśli ktoś poczuł się urażony to przepraszam.
Z tego co sie dowiedziałem amortyzatory z tego zawieszenia mozna poddać procesowi regeneracji u producenta.
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
- Liliputek
- Donator
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
pmcomp pisze:Zawais założony. Jak dla mnie RE-WE-LA-CJA.
Jest twardo, a miętko. Znakomicie wybiera dziury. Na razie chwile pojechane po mieście. Ustawiony na parametrach fabrycznych max. do góry jak można.
Pod katem jezdnym oczywiście. Jak bedzie z serwisem mam nadzieję nie doswiadczać. A amorow sie nie regeneruje tylko kupuje nowe.
Pozdro
Czy jeździłeś już może na tym zawiasie po torze? jeżeli tak, to jak przyczepność? jak wybieranie zakrętów?
A jazda w mieście wystarczająco komfortowa?
LILIPUTEK - z miłości do jazdy
-
- Posty: 185
- Rejestracja: 01 mar 2015, 11:16
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wałbrzych
KW jako producent swoich gratów daje zniżkę na zakup kolejnego setu w przypadku gdy sie zgłosisz do nich z zapytaniem o regeneracje. Niektorzy producenci sami nie chca regenerowac swojego sprzetu bo bardziej opłaca się opchnąć kolejny set klientowi niż drutować obecny.
- pmcomp
- Posty: 2563
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
Liliputek pisze:pmcomp pisze:Zawais założony. Jak dla mnie RE-WE-LA-CJA.
Jest twardo, a miętko. Znakomicie wybiera dziury. Na razie chwile pojechane po mieście. Ustawiony na parametrach fabrycznych max. do góry jak można.
Pod katem jezdnym oczywiście. Jak bedzie z serwisem mam nadzieję nie doswiadczać. A amorow sie nie regeneruje tylko kupuje nowe.
Pozdro
Czy jeździłeś już może na tym zawiasie po torze? jeżeli tak, to jak przyczepność? jak wybieranie zakrętów?
A jazda w mieście wystarczająco komfortowa?
Nie, nie miałem okazji smigać po torze. Zrobiłem ok. 600 km po mieście i ok. 1600 km po autostradzie.
Było ciut za twardo, auto zachowywało się jak piłka tzn. po autobanie "skakało" góra-dół. Zmieniłem wczoraj dwa klicki w kierunku mięcej na dobiciu i odbiuciu we wszystkich czterech amorach.
Po mieście dziury wybiera rewelacyjnie. Wysokość gwintu ustawiona na fabryczną tzn. w BMW Z4 jest ok 10mm niżej niż seria.
pozdro
Ostatnio zmieniony 02 paź 2018, 11:45 przez pmcomp, łącznie zmieniany 1 raz.
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
- pmcomp
- Posty: 2563
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
konior pisze:KW jako producent swoich gratów daje zniżkę na zakup kolejnego setu w przypadku gdy sie zgłosisz do nich z zapytaniem o regeneracje. Niektorzy producenci sami nie chca regenerowac swojego sprzetu bo bardziej opłaca się opchnąć kolejny set klientowi niż drutować obecny.
Dzięki za info.
Nie dziw się mojemu podejściu skoro sam używasz słowa ... DRUTOWAĆ, z którym mam fatalne skojarzenia. Drutowało sie kiedyś bezpieczniki w instalacjach elektrycznych co groziło konsekwencjami.
pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
- Liliputek
- Donator
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
................pmcomp pisze:Liliputek pisze:pmcomp pisze:Zawais założony. Jak dla mnie RE-WE-LA-CJA.
Jest twardo, a miętko. Znakomicie wybiera dziury. Na razie chwile pojechane po mieście............
Pozdro
Czy jeździłeś już może na tym zawiasie po torze? jeżeli tak, to jak przyczepność? jak wybieranie zakrętów?
A jazda w mieście wystarczająco komfortowa?
Ciężko coś świadomie wybrać (każdy producent chwali swoje) ale dzięki za opinię, będę dalej się zastanawiał co wybrać.
LILIPUTEK - z miłości do jazdy
- janux
- Donator
- Posty: 310
- Rejestracja: 03 sie 2017, 12:21
- Model: NC
- Wersja: Sport
- Lokalizacja: Białystok
Z tego co widziałem, to znowu jest zakup grupowy na zawieszenia ISC - zniżka 400zł.
Jak był poprzedni ZG i pytałem o ceny do NC to w zależności od wersji 3100/3600zł (ceny już po zniżce 400zł).
https://www.facebook.com/ISC.Poland/
Jak był poprzedni ZG i pytałem o ceny do NC to w zależności od wersji 3100/3600zł (ceny już po zniżce 400zł).
https://www.facebook.com/ISC.Poland/
-
- Posty: 185
- Rejestracja: 01 mar 2015, 11:16
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wałbrzych
Jakbys potrzebował jakis informacji to pytaj. Znam wiekszosć zawiasów od strony technicznej. W zasadzie wiem co i jak jest wykonane.
Nie zajmuje sie tylko regeneracją ale strojeniem damperów do różnej maści bryczek ;p
Nie zajmuje sie tylko regeneracją ale strojeniem damperów do różnej maści bryczek ;p