Zawieszenie KW

KW V3

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

23 sie 2018, 13:18

Miał ktoś z tym do czynienia na jakimś wozie?

http://www.kw-suspensions.pl/kw-variant-3/

Obrazek
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 974
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

25 sie 2018, 0:52

Podpinam się pod pytanie.
I jeszcze dodam następne: co lepsze Bilstein B16 czy KW V3 albo KW Clubsport może?
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
Awatar użytkownika
Świder
Posty: 13
Rejestracja: 09 sie 2018, 12:45
Model: NC
Wersja: Niseko

26 sie 2018, 22:15

Jeździłem na KW V3 HLS - czyli dodatkowo z hydraulicznym liftem, ale sam gwint jest ten sam, w Porsche 911 Turbo (997) - kozacki zawias, byłem naprawdę zdziwiony, że na dziurach i warszawskim wyrypie ten zawias potrafi tak pracować i być całkiem komfortowy. Na drugie pytanie nie odpowiem bo nie mam porównania, ale zasłyszałem opinie od bardziej doświadczonych, że KW V3 to na prawdę wysoka półka i daje rade również na drodze, gdzie np Ohlins Road & Track to jedna wielka taczka w mieście :)
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

27 sie 2018, 9:40

Dzięki. Zawias juz zamowiony.
Pamietasz moze ustawienia?
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Awatar użytkownika
Świder
Posty: 13
Rejestracja: 09 sie 2018, 12:45
Model: NC
Wersja: Niseko

27 sie 2018, 10:37

Pamiętam mniej więcej :) Bump miał chyba około 12 stopniową regulację, rebound chyba coś koło 16. Na początek ustawiłem oba po środku, później po testach utwardziłem bumpa o jakieś 4 stopnie, rebound pozostał na środku.

Jaki koszt takiego zawiasu do Miaty ? :)
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

28 sie 2018, 8:52

Nie wiem, ja kupiłem do BMW Z4.
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Awatar użytkownika
Dziubas
Posty: 1701
Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
Model: NB
Wersja: miatasm.com
Lokalizacja: Warszawa

30 sie 2018, 0:36

<ironic mode on>
A na forum BMW nie ma ludków co odpowiedzą?
<ironic mode off>
Z opisu na forum BMW wniosłem, że miałeś nie grzebać :)
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Awatar użytkownika
Świder
Posty: 13
Rejestracja: 09 sie 2018, 12:45
Model: NC
Wersja: Niseko

30 sie 2018, 6:39

Też mam BMW i do nich to raczej lecą gwinty TA Tesco i podobnej klasy, a nie wysoka pólka przekraczająca wartość pojazdu :)

Żarty żartami, ale jako posiadacz rozumiem, że mogło nie być chętnych do doradzenia ;)
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

30 sie 2018, 18:37

Dziubas pisze:<ironic mode on>
A na forum BMW nie ma ludków co odpowiedzą?
<ironic mode off>
Z opisu na forum BMW wniosłem, że miałeś nie grzebać :)


Na forum BMW znają się na BMW dla dresów i pałkarzy :ryjezesmiechu: .

Tylko krowa nie zmienia zdania. Padł mi amor z przodu, drugo tez zaraz wyzionie ducha ... czemu mam zkładać słabe stocki, ktore tylko za EDC kosztują majatek?
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Awatar użytkownika
Dziubas
Posty: 1701
Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
Model: NB
Wersja: miatasm.com
Lokalizacja: Warszawa

30 sie 2018, 21:42

pmcomp pisze:Tylko krowa nie zmienia zdania. Padł mi amor z przodu, drugo tez zaraz wyzionie ducha ... czemu mam zkładać słabe stocki, ktore tylko za EDC kosztują majatek?

That's the spirit!
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
konior
Posty: 185
Rejestracja: 01 mar 2015, 11:16
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Wałbrzych

08 wrz 2018, 10:27

Miałem do czynienie z V3 do Renault Clio - Jak dla mnie za tą kasę jest to dobry zestaw do pierwszego wycieku i pierwszej regeneracji. System dwururowy w zaworach - masakra zeby zregenerowac cokolwiek. B16 i Ohlinsy bazują na 46mm tłoku więc można je przerabiać i przestrajać w nieskończoność.
Ja nie polecam KW
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

11 wrz 2018, 18:54

Zawais założony. Jak dla mnie RE-WE-LA-CJA.
Jest twardo, a miętko. Znakomicie wybiera dziury. Na razie chwile pojechane po mieście. Ustawiony na parametrach fabrycznych max. do góry jak można.
:winner:

Pod katem jezdnym oczywiście. Jak bedzie z serwisem mam nadzieję nie doswiadczać. A amorow sie nie regeneruje tylko kupuje nowe.

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

15 wrz 2018, 8:09

Jest do ND: http://sidmotorsport.pl/pl/v3/96528-zaw ... 3-15-.html

Jest do NC: https://www.vividracing.com/variant-coi ... 44371.html

Po tygodniu mogę napisać, że moim zdaniem nie ma żadnego porównania do Teina.
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

15 wrz 2018, 8:10

konior pisze:Jak dla mnie za tą kasę jest to dobry zestaw do pierwszego wycieku i pierwszej regeneracji. System dwururowy w zaworach - masakra zeby zregenerowac cokolwiek.


BO regeneracji dokonuje się u producenta, a nie w szopie :kciuk:
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
ree
Posty: 2576
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:51
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

15 wrz 2018, 9:02

pmcomp pisze:
konior pisze:Jak dla mnie za tą kasę jest to dobry zestaw do pierwszego wycieku i pierwszej regeneracji. System dwururowy w zaworach - masakra zeby zregenerowac cokolwiek.


BO regeneracji dokonuje się u producenta, a nie w szopie :kciuk:
Pmcomp jesteś wieloletnim członkiem forum i uważam, że takie wypowiedzi nie przystoją. Nieznam kolegi Koniora i nie wiem co i jak robi, ale insynowanie z góry, że robi to źle i byle gdzie jest niegrzeczne.
Znam wiele nieautoryzowanych serwisów (nie tylko w dziedzinie motoryzacji), które napewno nie dostają od producenta, a często mają wieloletnie doświadczenie lepsze niż serwis autoryzowany.

Wysłane z mojego COL-L29 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4583
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

15 wrz 2018, 9:56

ree pisze:Znam wiele nieautoryzowanych serwisów (nie tylko w dziedzinie motoryzacji), które napewno nie dostają od producenta, a często mają wieloletnie doświadczenie lepsze niż serwis autoryzowany.

Powiedziałbym więcej - dziś cały świat jest totalnie jednorazowy. Producentom nie zależy na możliwościach naprawy czegokolwiek, najlepiej wymiana całych nierzadko kosztownych modułów nawet w przypadku gdy usterka jest drobna i łatwa do naprawienia.

Autoryzacja producenta często oznacza wieksze związanie rąk niż dostęp do wsparcia technicznego. Z traktowaniem partnera przez producenta tez różnie bywa ...


przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

15 wrz 2018, 10:38

ree pisze:
pmcomp pisze:
konior pisze:Jak dla mnie za tą kasę jest to dobry zestaw do pierwszego wycieku i pierwszej regeneracji. System dwururowy w zaworach - masakra zeby zregenerowac cokolwiek.


BO regeneracji dokonuje się u producenta, a nie w szopie :kciuk:
Pmcomp jesteś wieloletnim członkiem forum i uważam, że takie wypowiedzi nie przystoją. Nieznam kolegi Koniora i nie wiem co i jak robi, ale insynowanie z góry, że robi to źle i byle gdzie jest niegrzeczne.


Nic takiego nie napisałem i nie było to moją intencją. Jeśli ktoś poczuł się urażony to przepraszam.

Z tego co sie dowiedziałem amortyzatory z tego zawieszenia mozna poddać procesowi regeneracji u producenta.
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 974
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

30 wrz 2018, 7:15

pmcomp pisze:Zawais założony. Jak dla mnie RE-WE-LA-CJA.
Jest twardo, a miętko. Znakomicie wybiera dziury. Na razie chwile pojechane po mieście. Ustawiony na parametrach fabrycznych max. do góry jak można.
:winner:

Pod katem jezdnym oczywiście. Jak bedzie z serwisem mam nadzieję nie doswiadczać. A amorow sie nie regeneruje tylko kupuje nowe.

Pozdro


Czy jeździłeś już może na tym zawiasie po torze? jeżeli tak, to jak przyczepność? jak wybieranie zakrętów?
A jazda w mieście wystarczająco komfortowa?
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
konior
Posty: 185
Rejestracja: 01 mar 2015, 11:16
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Wałbrzych

02 paź 2018, 10:49

KW jako producent swoich gratów daje zniżkę na zakup kolejnego setu w przypadku gdy sie zgłosisz do nich z zapytaniem o regeneracje. Niektorzy producenci sami nie chca regenerowac swojego sprzetu bo bardziej opłaca się opchnąć kolejny set klientowi niż drutować obecny.
konior
Posty: 185
Rejestracja: 01 mar 2015, 11:16
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Wałbrzych

02 paź 2018, 10:53

pozatym chciałem sie tylko podzielić spostrzeżeniami i wiedza na tej temat i tyle ;p
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

02 paź 2018, 11:44

Liliputek pisze:
pmcomp pisze:Zawais założony. Jak dla mnie RE-WE-LA-CJA.
Jest twardo, a miętko. Znakomicie wybiera dziury. Na razie chwile pojechane po mieście. Ustawiony na parametrach fabrycznych max. do góry jak można.
:winner:

Pod katem jezdnym oczywiście. Jak bedzie z serwisem mam nadzieję nie doswiadczać. A amorow sie nie regeneruje tylko kupuje nowe.

Pozdro


Czy jeździłeś już może na tym zawiasie po torze? jeżeli tak, to jak przyczepność? jak wybieranie zakrętów?
A jazda w mieście wystarczająco komfortowa?


Nie, nie miałem okazji smigać po torze. Zrobiłem ok. 600 km po mieście i ok. 1600 km po autostradzie.

Było ciut za twardo, auto zachowywało się jak piłka tzn. po autobanie "skakało" góra-dół. Zmieniłem wczoraj dwa klicki w kierunku mięcej na dobiciu i odbiuciu we wszystkich czterech amorach.

Po mieście dziury wybiera rewelacyjnie. Wysokość gwintu ustawiona na fabryczną tzn. w BMW Z4 jest ok 10mm niżej niż seria.

pozdro
Ostatnio zmieniony 02 paź 2018, 11:45 przez pmcomp, łącznie zmieniany 1 raz.
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

02 paź 2018, 11:45

konior pisze:KW jako producent swoich gratów daje zniżkę na zakup kolejnego setu w przypadku gdy sie zgłosisz do nich z zapytaniem o regeneracje. Niektorzy producenci sami nie chca regenerowac swojego sprzetu bo bardziej opłaca się opchnąć kolejny set klientowi niż drutować obecny.


Dzięki za info.
Nie dziw się mojemu podejściu skoro sam używasz słowa ... DRUTOWAĆ, z którym mam fatalne skojarzenia. Drutowało sie kiedyś bezpieczniki w instalacjach elektrycznych co groziło konsekwencjami.

pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 974
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

02 paź 2018, 19:54

pmcomp pisze:
Liliputek pisze:
pmcomp pisze:Zawais założony. Jak dla mnie RE-WE-LA-CJA.
Jest twardo, a miętko. Znakomicie wybiera dziury. Na razie chwile pojechane po mieście............
Pozdro


Czy jeździłeś już może na tym zawiasie po torze? jeżeli tak, to jak przyczepność? jak wybieranie zakrętów?
A jazda w mieście wystarczająco komfortowa?
................


Ciężko coś świadomie wybrać (każdy producent chwali swoje) ale dzięki za opinię, będę dalej się zastanawiał co wybrać.
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
Awatar użytkownika
janux
Donator
Donator
Posty: 310
Rejestracja: 03 sie 2017, 12:21
Model: NC
Wersja: Sport
Lokalizacja: Białystok

02 paź 2018, 21:02

Z tego co widziałem, to znowu jest zakup grupowy na zawieszenia ISC - zniżka 400zł.
Jak był poprzedni ZG i pytałem o ceny do NC to w zależności od wersji 3100/3600zł (ceny już po zniżce 400zł).

https://www.facebook.com/ISC.Poland/
konior
Posty: 185
Rejestracja: 01 mar 2015, 11:16
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Wałbrzych

03 paź 2018, 9:00

Jakbys potrzebował jakis informacji to pytaj. Znam wiekszosć zawiasów od strony technicznej. W zasadzie wiem co i jak jest wykonane.
Nie zajmuje sie tylko regeneracją ale strojeniem damperów do różnej maści bryczek ;p
ODPOWIEDZ