Det3 / problem z gaśnięciem

NBFL '03 1.6T

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

tompio
Posty: 1
Rejestracja: 14 sie 2018, 16:39
Model: NB FL
Wersja: '03 Phoenix
Lokalizacja: Kielce

14 sie 2018, 23:35

W pierwszych słowach chciałem się przywitać ze wszystkimi miatowiczami, od dawna jesteśmy (ja z synem - nasza wspólna pasja) pasywnie aktywni na forum, ale teraz nadeszła potrzeba i chęć zaistnienia wśród społeczności :D

TD04@0.6bar
Det3 Piggyback

Na zimnym wszystko chodzi bezproblemowo, jednak po osiągnięciu temp roboczej głównym problemem jest gaśnięcie po naciśnieniu sprzęgła przy schodzeniu z wysokich obrotów tj powyżej 4-5 tys, co jest najbardziej irytujące, a szczgólnie myśl że turbina ma odcięte smarowanie :cry: i wyraźne trudności w utrzymaniu stabilnych obrotów po zatrzymaniu się / po odpaleniu na ciepłym.

Czy może być to spowodowane autoadaptacją ECU, który dąży do prawidłowej mieszanki i przez to rozjeżdżają się mapy z detem?? Ale nic nie sugeruję, bo sam rozkładam ręce
NB FL '03 Phoenix
1.6T (TD04 + Det3) ???KM ???Nm
seria: 120,1KM@6950rpm | 138Nm@4969rpm
Awatar użytkownika
loony
Posty: 5
Rejestracja: 11 lis 2017, 16:19
Model: NB FL
Lokalizacja: Kielce

26 mar 2019, 14:42

Czy DET3 masz podpięty tak jak napisałeś jako piggyback czy Fuel Implant ?
Jeżeli piggyback to jakie masz wtryski ? Może ECU nie jest w stanie wystarczająco skrócić czasu wtrysku...
ODPOWIEDZ