Strona 1 z 1

Det3 / problem z gaśnięciem

: 14 sie 2018, 23:35
autor: tompio
W pierwszych słowach chciałem się przywitać ze wszystkimi miatowiczami, od dawna jesteśmy (ja z synem - nasza wspólna pasja) pasywnie aktywni na forum, ale teraz nadeszła potrzeba i chęć zaistnienia wśród społeczności :D

TD04@0.6bar
Det3 Piggyback

Na zimnym wszystko chodzi bezproblemowo, jednak po osiągnięciu temp roboczej głównym problemem jest gaśnięcie po naciśnieniu sprzęgła przy schodzeniu z wysokich obrotów tj powyżej 4-5 tys, co jest najbardziej irytujące, a szczgólnie myśl że turbina ma odcięte smarowanie :cry: i wyraźne trudności w utrzymaniu stabilnych obrotów po zatrzymaniu się / po odpaleniu na ciepłym.

Czy może być to spowodowane autoadaptacją ECU, który dąży do prawidłowej mieszanki i przez to rozjeżdżają się mapy z detem?? Ale nic nie sugeruję, bo sam rozkładam ręce

Re: Det3 / problem z gaśnięciem

: 26 mar 2019, 14:42
autor: loony
Czy DET3 masz podpięty tak jak napisałeś jako piggyback czy Fuel Implant ?
Jeżeli piggyback to jakie masz wtryski ? Może ECU nie jest w stanie wystarczająco skrócić czasu wtrysku...