Dolot powietrza AEM-21-640P

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
marzdin
Donator
Donator
Posty: 364
Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
Model: Inny
Wersja: NCFL mode by Five
Lokalizacja: Wrocław

21 maja 2017, 21:42

Czy ktoś z Was używa takiego dolotu w NCFL ?
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
Awatar użytkownika
marzdin
Donator
Donator
Posty: 364
Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
Model: Inny
Wersja: NCFL mode by Five
Lokalizacja: Wrocław

04 cze 2017, 13:54

Ewentualnie jekis ciekawy dolot pod stozek do ncfl
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
jqb
Donator
Donator
Posty: 1174
Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:14
Model: Inny
Wersja: Ikarus ;)
Lokalizacja: Warszawa

04 cze 2017, 17:36

http://m.ebay.co.uk/itm/Skuzzle-Mazda-G ... Ciid%253A1

Ten wydaje się ciekawy. Producent mówi że nawet coś daje. Chociaż, nc standardowo ma świetnie zaprojektowany dolot.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
mike
Donator
Donator
Posty: 501
Rejestracja: 20 wrz 2016, 9:41
Model: NC
Wersja: 2.0 Sport
Lokalizacja: Katowice

05 cze 2017, 9:49

A czy z dolotem w NC fabrycznie nie jest tak, że np. w NBku jak chcecie mieć fajny zimny dolot, to kupuje się za ~1k pln dolot z IL motorsport, który właśnie mniej więcej wygląda jak konstrukcja w NC? :)
Awatar użytkownika
marzdin
Donator
Donator
Posty: 364
Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
Model: Inny
Wersja: NCFL mode by Five
Lokalizacja: Wrocław

05 cze 2017, 18:47

Tak sie naczytalem ze stozek lepiej brzmi i zwieksza moment w srednich zakresach, ten dolot o ktory pytam niby fajny ale zeby przeczyscic trzeba rozkrecic pol przodu, chyba ze cos odnosnie dzwieku i momentu da mokry filtr panelowy montowany w oryginalnej puszce madzi
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
Awatar użytkownika
unaimed1337
Donator
Donator
Posty: 384
Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
Model: NC FL
Wersja: Turbo
Lokalizacja: Rybnik/Kraków

06 cze 2017, 15:40

Chodzi Ci o wkładkę K&N ? Ja miałem i w sumie nie czułem żadnej różnicy.
Ogólnie sam stożek w NC raczej zbyt wiele nie da, tam dolot jest bardzo sensownie zaprojektowany i ciężko będzie Ci przebić pod tym względem fabrykę.
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2641
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

07 cze 2017, 12:20

Wkładka K&N daje chyba tylko walory dźwiękowe, w mocy nie czuję żadnej różnicy. Po 1 sezonie wyczyściłem ja dedykowanym cleanerem i wyglada jak nowa.
Jak u siebie będę robił zderzak to planuję to ustrojstwo wsadzić:
http://www.moss-europe.co.uk/shop-by-model/mazda/mx5/fuel-system-induction-controls/air-filtration-induction/cold-air-induction-kit-cobalt-904-377.html
Ale wcześniej przekopię internety czy na pewno warto.
Awatar użytkownika
marzdin
Donator
Donator
Posty: 364
Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
Model: Inny
Wersja: NCFL mode by Five
Lokalizacja: Wrocław

15 cze 2017, 18:59

A te filtry "wkładki" K&N przychodzą już naolejone, czy oprócz filtra trzeba dokupić środek natłuszczający do filtra?
Ostatnio zmieniony 15 cze 2017, 19:49 przez marzdin, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
Awatar użytkownika
unaimed1337
Donator
Donator
Posty: 384
Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
Model: NC FL
Wersja: Turbo
Lokalizacja: Rybnik/Kraków

15 cze 2017, 19:05

Są naolejone :).
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
Awatar użytkownika
marzdin
Donator
Donator
Posty: 364
Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
Model: Inny
Wersja: NCFL mode by Five
Lokalizacja: Wrocław

15 cze 2017, 19:51

Qrcze, może tylko założę ten filtr K&N a aftermarkowy dolot ze stożkiem na razie sobie odpuszcze
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
Awatar użytkownika
AdrianBo
Posty: 19
Rejestracja: 09 lip 2016, 9:56
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: Krk

21 wrz 2017, 21:18

I co ktoś coś wykminil ze stożkiem? czy zostało na wkładce K&Na? :)
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1699
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

22 wrz 2017, 7:34

odnośnie wkładek K&N, Pipercross i innych: przede wszystkim mają zdecydowanie mniejsze opory przepływu niż standardowe. Teoretycznie powinno więc wiecej powietrza dostawać się do cylindrów co powinno przełozyć się na osiągi (wzrost w granicach błędu statystycznego). Na wykresach z hamowni utrzymują jednakowe parametry (w zasadzie to silnik utrzymuje) zarówno przy przebiegu 0km jak i 20kkm czego nie można powiedzieć o filtrach papierowych. Dźwięk wkładki jest wytłumiony przez obudowę więc nie wpływan na wzrost libido :P
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
ODPOWIEDZ