Mx5 NB 2.5 V6
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 lis 2014, 10:16
- Model: NB
- Wersja: Miracle
- Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
Uszanowanko !
Czy interesował się ktoś swapem silnika z mx6?
Nie znalazłem ani wątku na forum, ani takiej miaty.
Moje 1.8 bierze olej wiec pojawił się dylemat remont / swap
Pozdrawiam Artur
Czy interesował się ktoś swapem silnika z mx6?
Nie znalazłem ani wątku na forum, ani takiej miaty.
Moje 1.8 bierze olej wiec pojawił się dylemat remont / swap
Pozdrawiam Artur
Nie ma na forum takiego projektu, ale na yt widiałem NA z tym silnikiem. Koszt takiego swapa to pewnie 2x wartość NB
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 lis 2014, 10:16
- Model: NB
- Wersja: Miracle
- Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
A jaka NB? Bo wczoraj z kumplem kupiliśmy za trochę ponad 3500
Wiec taki koszt byłby całkiem rozsądny
Wiec taki koszt byłby całkiem rozsądny
szymek pisze:tylko dlaczego 2,5 z mx6 a nie na przykład 3.2 z Omegi B?
Jeden i drugi jest średnio sensowny. Ilość włożonych zasobów w taki swap jest gigantyczna, więc zakup silnika to nie jest jakaś znaczna część wydatków. Jeżeli ma się budę, silnik, dużo umiejętności i czasu można się bawić dla własnej przyjemności, inaczej nie ma to najmniejszego sensu. Jeżeli silnik trzeba kupić to istnieją zdecydowanie lepsze typy.
RS pisze:Jeden i drugi jest średnio sensowny.
To poprosimy o sensowną propozycję
Omegę B w "całości" kupuję się w okolicach 2,5-3,5k Budowa z tanich i łatwo dostępnych części, gwarantuje szybkie i tanie likwidowanie fuckupów
tinuviel pisze:ee tam Opla będziecie wsadzać do miaty....
Opel ma taki plusik, że jak będzie Tobie mało KM i Nm, to możesz go dmuchnąć. W serii, ten motor wytrzymuje ponad 400KM.
-
- Donator
- Posty: 743
- Rejestracja: 10 maja 2014, 8:22
- Model: Inny
- Wersja: Fiesta ST
- Lokalizacja: Gdańsk
Phil Alexa z Car Throttle ma mieć wrzucane V6 z MX-6 (ile nazw własnych w jednym zdaniu!). Więc pewnie pojawi się tam sporo informacji na ten temat.
https://www.carthrottle.com/post/ive-re ... rand-plan/
https://www.carthrottle.com/post/ive-re ... rand-plan/
#miatarri
Kostek pisze:ciekawi mnie jedynie waga takiego silnika z opla czy będzie dużo większa
Internety powiadają, że:
Mazdowe BP z osprzętem to +/-150kg
Oplowe Y32SE z osprzętem to +/-190kg
i dla porównania, LS1 z osprzętem +/-225kg
+/- bo nigdzie nie wyszczególnili, ile osprzętu ktoś miał na myśli.
szymek pisze:budowa z tanich i łatwo dostępnych części
Za to lubię Opla. Oplowskie V6 jest świetnym swapem ale w GMy, gdzie prawie wszystko jest P&P, ewentualnie wymaga dorobienia jednej łapy. Są prawie klocki, które się składa i tam koszt silnika jest znacznym kosztem całej operacji. To nie sławne Oplowskie X20XEV, ale i tak zacznijmy od znalezienia sztuki, która nie żłopie oleju.
szymek pisze: gwarantuje szybkie i tanie likwidowanie fuckupów
Jeżeli robisz coś po raz drugi to nigdy nie jest tanio. Wolę to określać kosztami nauki i nabywania doświadczenia .
szymek pisze:W serii, ten motor wytrzymuje ponad 400KM.
Nie widzę szans na założenie dwóch małych burbawek, a jedna duża to kilometry dolotu i wydechu. Kilogramy, chociaż przy V6 przy którym środek ciężkości przesunięty jest do tyłu powinno dać się przeżyć. Samym cywilnym dolotem i wydechem można dobić w okolice 250hp.
Zastanówcie się co trzeba zrobić:
-czy silnik siądzie w sanki > nowe sanki > trzeba zrobić szablony- ma to sens przy robieniu kilku sztuk.
-czy miska siądzie na nowe sanki > przespawanie starej miski/nowa miska,
-wybierak zmiany biegów też raczej nie siądzie na seryjne miejsce,
-kolektory wydechowe, oryginalne powinny się dać wcisnąć, są bardzo kompaktowe ale do równoodległoścówki to im daleko,
-wywalenie PPF, trzeba dorobić mocowanie do skrzyni i dyfra
-wiązka i ECU powinny być proste w przeszczepie,
-trochę modyfikacji dolotu,
-modyfikacja wału,
-sprzęgło i tu i tu jest hydrauliczne, więc co najwyżej przewód i ewentualnie pompa w innym rozmiarze, ciekawostka: wysprzęglik do 3.0 V6 kosztuje 500pln.
Roboty jest dokładnie tyle samo co przy włożeniu V8 i jej koszty są znacznie większe od wartości całej Omegi z takim V6 i skrzynią. Przy jednej sztuce koszty są absurdalne. Zastanawia mnie jakie by był przy 3-4 autach. Wtedy może się to okazać bardzo ciekawym rozwiązaniem.
Przywołałem silnik Opla nie bez przyczyny, ponieważ od dawna kolega Andego męczy taką jednostkę w swoim aucie z bardzo dobrym skutkiem. Projekt oparty na jednej sprężarce, która daje radę
Co do V8... jak tylko trafię/imy "6" w totka, to ja kupuję budę NA i silnik 5.0V8 z merca... Andy chyba robił już z ciekawości wstępną przymiarkę i raczej wejdzie
Co do V8... jak tylko trafię/imy "6" w totka, to ja kupuję budę NA i silnik 5.0V8 z merca... Andy chyba robił już z ciekawości wstępną przymiarkę i raczej wejdzie
- Załączniki
-
- astra.jpg (62.47 KiB) Przejrzano 5625 razy
- Kim Son San
- Posty: 2017
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
j3x z Hondy mocowane na http://www.superfastmiatas.com/JV6%20Miata%20Kit.html Koszt gratów zamknie się w 20k, reszta to robota.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
Kim Son San pisze:j3x z Hondy
Szybkie spojrzenie na allegro. Za słupek chcą prawie 5500zł. Moim zdaniem to go dyskwalifikuje. I skrzynia z Mxa, która się może szybko zmielić. Zestaw z przesyłką z USA i podatkiem też tani nie będzie, a robiąc na miejscu najlepiej korzystać z lokalnych gratów.
Patrząc tutaj ceny bieda wersji (około 300hp) w serii nie są straszne, a samym zrobieniem wydechu i strojeniem powinno się coś uzyskać.
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... 20mercedes
Tylko albo raczej aż problem z dorobieniem adaptera do sensownej skrzyni, skrzynia+adapter+jakiś standalone do sterowania wszystkiego zdecydowanie przekroczą cenę słupka. W wypadku swapu na Opla spokojnie można użyć ECU z Opla.
Pytanie czy to ma jakąkolwiek szansę się zmieścić przy delikatnym cięciu nadwozia.
Jeżeli swap na V6 zamknąłby się w 10k na gotowo, to V8 jest drogie. Jeżeli ma to być 20 to z mojego punktu widzenia jest to mocno abstrakcyjne, ale nie zastanawiałbym się nad dołożeniem kolejnych 6k, żeby to jednak było V8.
Edit:
Robiąc zestaw pod Opla droga do zasadzania Saabowskiego B204/B234 będzie już bardzo krótka, a to do mnie bardzo przemawia w rozsądnych pieniądzach.
- Polinski
- Posty: 403
- Rejestracja: 16 maja 2011, 8:58
- Model: NA
- Wersja: rotrex keczup
- Lokalizacja: krk
Inzynierowie Forda i Mazdy zrobili kiedys projekt NB z silnikiem 3.0 Duratec: http://www.miata.net/news/v6.html
Znalazlem firme w UK, ktora zrobila kit do NA uzywajacy silnika AJ30 od Jaguara (w gruncie rzeczy jest to ten sam silnik co Duratec) – the Rocketeer https://www.youtube.com/watch?v=hguW3i-0Ux8
Przeszukalem pol internetu za info o tym swapie i zebralem calosc moich znalezisk w jeden post:
AJ V6 od Jaguara spelnia wszystkie wymagania dobrego dawcy do swapu:
Plusy
Lekki – aluminiowy blok i glowica – 165 kg
Kompaktowy – wielkosci mazdowego KLDE, ktory uchodzi za jeden z mniejszych widlastych szostek
Mocny – 240 hp i 293 Nm
Tani – od 1000 zl za slupek
Wytrzymaly
Powszechnie dostepny
VVT, kuty korbowod
Rozwojowy – na driftworks po portingu, wydechu i dolocie wyskoczylo 290 hp. Noble uzywa tego silnika z twin turbo.
Minusy:
Dwumasowe kolo zamachowe w serii Jaguara
Dziwna miska olejowa – do zmiany (opcje: Mondeo; X-type)
Rozrusznik po zlej stronie
Silnik ten jezdzi w kilku Jaguarach w konfiguracjach RWD i FWD, wiec nie bedzie mial problemow ze smarowaniem:
2000–present Jaguar S-Type, 240 hp (179 kW) and 216 ft-lb (293 N·m)
2002–present Jaguar X-Type, 231 hp (172 kW) and 209 ft-lb (283 N·m)
2009–present Jaguar XF, 240 hp (179 kW) and 221 ft-lb (300 N·m)
Jest kilka rozwiazan, ktore moga ulatwic nam zycie - miedzy innymi pasujaca miska olejowa i kolektor dolotowy.
Duratec 2.5 dimensions:
20"L x 24"W x 26" tall
http://locostbuilders.co.uk/upload/Back ... 20size.jpg
KLZE 2.5 dimensions:
18.5" long , 21" wide , and 21" tall (thats a bare engine , with a slightly shortened sump )
http://locostbuilders.co.uk/upload/Back ... ine%20.jpg
Duratec 3.0 weight:
3.0 = 270 lbs bare – 123 kg.
360LB for a "Ford Duratec 2.5/3.0 V6 "fully dressed" (164 kg).
O uzywaniu kola zamachowego z Mondeo 2.5 V6:
Even though the block is basically a duratec, the hole PCD on the end of the crank is different to Fords which meant the flywheel from a Mondeo won't fit. I could have made a custom one but the cost were just too high. For the moment it will do and if he ever needs to change to a solid one then at least there is plenty of space inside the bell-housing now to do so.
I am using s type flywheel with a X type (mondeo) clutch plate. Which is 1" 23 spline. W polaczeniu ze skrzynia RX8.
Inne opcje kol zamachowych:
Noble uses Fidanza flywheel #186251
Crosschecked application Ford Contour (Cougar, Mysique) 2.5L same as 3.0L available from Jeggs $385
2.5L Contour Flywheel works on 3.0L verified.Used 4.6L Ford ARP flywheel bolts
Cougar V6: I have scrounged the single-mass flywheel and the pressure plate of a Ford Cougar V6 that falls perfectly into this engine, same diameter, same anchor and position, etc ...
And also the clutch collar must adapt in changing it
Cougar clutch disc diameter: 240mm Exterior. Interior 170 mm. 23 splined teeth
S14 clutch disc diameter: 240 mm Exterior. Interior 160 mm. 24 splined teeth
O uzywaniu kolektora dolotowego/ssacego z Mondeo 2.5:
The Duratec V6 inlet will fit, but needs a 30mm thick spacer plate between the lower and upper manifold parts. This is lower but wider.
O uzywaniu miski olejowej z Mondeo 2.5:
Along with the mondeo sump you will need the oil pickup pipe as well. It would also be interesting to take a look at an X-TYPE 3.0 sump It should be a similar shape and maybe a little bigger and better suited than the mondeo one.
Engine Size: 2.5 Type: Duratec VE Oil Capacity: 5.5L Oil Type: 5w-30
Engine Size: 3.0 Type: Duratec SE Oil Capacity: 5.7L Oil Type: 5w-30
O uzywaniu glowic z 2.5:
2.5L heads is because the smaller chambers bump the compression a point.
I na koniec rozpiska potrzebnych czesci i kilka kwot, na podstawie zestawu Rocketeer i allegro:
Roughly speaking, XP2 kit looks like this (Mazda MX-5 MK1):
Adapter plate (25mm CNC machined Aluminium)
Bespoke Lightweight flywheel (steel)
Crapengineering subframe + new mounts to be designed – 3000 zl / modyfikacja sanek MX5 1000 zl
Mondeo Oil Sump + dipstick – 200zl + 200zl
Mondeo intake manifold + spacer - 50zl + 1000 zl
Full exhaust (SS) – 3000 zl
Megasquirt – 2000 zl
Water pump (electric)
Thermostat housing
Hose kit
Engine loom
Bushing kit front subframe
COPS – OEM Jag
Oil Filter adapter spigot
Various sundries/nut/bolts/brackets etc
You will need:
1x Jaguar S-Type 3.0l V6 (AJ30) Engine – 2000 zl
including:
Starter motor
Lower induction ports with injectors
Fuel rail
Mass damper front Pulley
Recommended but not essential:
6 speed gearbox (for strength not ratios) – 1000 zl
Min 3.9:1 Final drive diff (preferably Limited Slip) – 1000 zl
Bigger brakes(!) – 1000 zl
Znalazlem firme w UK, ktora zrobila kit do NA uzywajacy silnika AJ30 od Jaguara (w gruncie rzeczy jest to ten sam silnik co Duratec) – the Rocketeer https://www.youtube.com/watch?v=hguW3i-0Ux8
Przeszukalem pol internetu za info o tym swapie i zebralem calosc moich znalezisk w jeden post:
AJ V6 od Jaguara spelnia wszystkie wymagania dobrego dawcy do swapu:
Plusy
Lekki – aluminiowy blok i glowica – 165 kg
Kompaktowy – wielkosci mazdowego KLDE, ktory uchodzi za jeden z mniejszych widlastych szostek
Mocny – 240 hp i 293 Nm
Tani – od 1000 zl za slupek
Wytrzymaly
Powszechnie dostepny
VVT, kuty korbowod
Rozwojowy – na driftworks po portingu, wydechu i dolocie wyskoczylo 290 hp. Noble uzywa tego silnika z twin turbo.
Minusy:
Dwumasowe kolo zamachowe w serii Jaguara
Dziwna miska olejowa – do zmiany (opcje: Mondeo; X-type)
Rozrusznik po zlej stronie
Silnik ten jezdzi w kilku Jaguarach w konfiguracjach RWD i FWD, wiec nie bedzie mial problemow ze smarowaniem:
2000–present Jaguar S-Type, 240 hp (179 kW) and 216 ft-lb (293 N·m)
2002–present Jaguar X-Type, 231 hp (172 kW) and 209 ft-lb (283 N·m)
2009–present Jaguar XF, 240 hp (179 kW) and 221 ft-lb (300 N·m)
Jest kilka rozwiazan, ktore moga ulatwic nam zycie - miedzy innymi pasujaca miska olejowa i kolektor dolotowy.
Duratec 2.5 dimensions:
20"L x 24"W x 26" tall
http://locostbuilders.co.uk/upload/Back ... 20size.jpg
KLZE 2.5 dimensions:
18.5" long , 21" wide , and 21" tall (thats a bare engine , with a slightly shortened sump )
http://locostbuilders.co.uk/upload/Back ... ine%20.jpg
Duratec 3.0 weight:
3.0 = 270 lbs bare – 123 kg.
360LB for a "Ford Duratec 2.5/3.0 V6 "fully dressed" (164 kg).
O uzywaniu kola zamachowego z Mondeo 2.5 V6:
Even though the block is basically a duratec, the hole PCD on the end of the crank is different to Fords which meant the flywheel from a Mondeo won't fit. I could have made a custom one but the cost were just too high. For the moment it will do and if he ever needs to change to a solid one then at least there is plenty of space inside the bell-housing now to do so.
I am using s type flywheel with a X type (mondeo) clutch plate. Which is 1" 23 spline. W polaczeniu ze skrzynia RX8.
Inne opcje kol zamachowych:
Noble uses Fidanza flywheel #186251
Crosschecked application Ford Contour (Cougar, Mysique) 2.5L same as 3.0L available from Jeggs $385
2.5L Contour Flywheel works on 3.0L verified.Used 4.6L Ford ARP flywheel bolts
Cougar V6: I have scrounged the single-mass flywheel and the pressure plate of a Ford Cougar V6 that falls perfectly into this engine, same diameter, same anchor and position, etc ...
And also the clutch collar must adapt in changing it
Cougar clutch disc diameter: 240mm Exterior. Interior 170 mm. 23 splined teeth
S14 clutch disc diameter: 240 mm Exterior. Interior 160 mm. 24 splined teeth
O uzywaniu kolektora dolotowego/ssacego z Mondeo 2.5:
The Duratec V6 inlet will fit, but needs a 30mm thick spacer plate between the lower and upper manifold parts. This is lower but wider.
O uzywaniu miski olejowej z Mondeo 2.5:
Along with the mondeo sump you will need the oil pickup pipe as well. It would also be interesting to take a look at an X-TYPE 3.0 sump It should be a similar shape and maybe a little bigger and better suited than the mondeo one.
Engine Size: 2.5 Type: Duratec VE Oil Capacity: 5.5L Oil Type: 5w-30
Engine Size: 3.0 Type: Duratec SE Oil Capacity: 5.7L Oil Type: 5w-30
O uzywaniu glowic z 2.5:
2.5L heads is because the smaller chambers bump the compression a point.
I na koniec rozpiska potrzebnych czesci i kilka kwot, na podstawie zestawu Rocketeer i allegro:
Roughly speaking, XP2 kit looks like this (Mazda MX-5 MK1):
Adapter plate (25mm CNC machined Aluminium)
Bespoke Lightweight flywheel (steel)
Crapengineering subframe + new mounts to be designed – 3000 zl / modyfikacja sanek MX5 1000 zl
Mondeo Oil Sump + dipstick – 200zl + 200zl
Mondeo intake manifold + spacer - 50zl + 1000 zl
Full exhaust (SS) – 3000 zl
Megasquirt – 2000 zl
Water pump (electric)
Thermostat housing
Hose kit
Engine loom
Bushing kit front subframe
COPS – OEM Jag
Oil Filter adapter spigot
Various sundries/nut/bolts/brackets etc
You will need:
1x Jaguar S-Type 3.0l V6 (AJ30) Engine – 2000 zl
including:
Starter motor
Lower induction ports with injectors
Fuel rail
Mass damper front Pulley
Recommended but not essential:
6 speed gearbox (for strength not ratios) – 1000 zl
Min 3.9:1 Final drive diff (preferably Limited Slip) – 1000 zl
Bigger brakes(!) – 1000 zl
a moze od razu 500KM ?
http://allegro.pl/silnik-2-9-v6-biturbo ... ml#thumb/2
http://allegro.pl/silnik-2-9-v6-biturbo ... ml#thumb/2
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
-
- Donator
- Posty: 1269
- Rejestracja: 22 cze 2013, 9:20
- Model: NA
- Wersja: Eunos
- Lokalizacja: Bristol
Seryjnie w Jagu (x-type 2001 3.0 awd, takigo mamy jako daily) ten silnik szalu nie robi, wolni sie kreci i mocy nie czuc. Pewnie w miacie byl by zywszy itd. Podobno dobrze wystrojony na itb do 400hp moze dociagnac. Tak czy siak sporo potencjalu ma w sobie.
Jest jeszcze opcja2.5 czy 2.1 v6
Jest jeszcze opcja2.5 czy 2.1 v6
Panowie a może cos z naszego podwórka np:
VR6. ( 170-200KM)
Plusy:
Silnik lekko szerszy niz R4
Lekko dluższy niz R4
Duży dostęp do części zamiennych
Minusy:
Ciężki blok jest z żeliwa
Silnik jest wysoki
Silnik z vw
http://redirect.viglink.com/?format=go&jsonp=vglnk_147567077720713&key=e7a6f005fab2cf9f1521e459be93b2fd&libId=itww5rev010004jo000MAkavjni20&loc=http%3A%2F%2Fforum.miata.net%2Fvb%2Fshowthread.php%3Ft%3D302758&v=1&type=U&out=http%3A%2F%2Fforums.fourtitude.com%2Fzerothread%3Fid%3D3415929%26page%3D1&ref=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F&title=VR6%20Miata%20Can%20it%20be%20done%3F%20-%20MX-5%20Miata%20Forum&txt=http%3A%2F%2Fforums.fourtitude.com%2Fzerothread%3Fid%3D3415929%26amp%3Bpage%3D1
Offtop: 1uz-fe by ładnie siedział w madzi .
VR6. ( 170-200KM)
Plusy:
Silnik lekko szerszy niz R4
Lekko dluższy niz R4
Duży dostęp do części zamiennych
Minusy:
Ciężki blok jest z żeliwa
Silnik jest wysoki
Silnik z vw
http://redirect.viglink.com/?format=go&jsonp=vglnk_147567077720713&key=e7a6f005fab2cf9f1521e459be93b2fd&libId=itww5rev010004jo000MAkavjni20&loc=http%3A%2F%2Fforum.miata.net%2Fvb%2Fshowthread.php%3Ft%3D302758&v=1&type=U&out=http%3A%2F%2Fforums.fourtitude.com%2Fzerothread%3Fid%3D3415929%26page%3D1&ref=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F&title=VR6%20Miata%20Can%20it%20be%20done%3F%20-%20MX-5%20Miata%20Forum&txt=http%3A%2F%2Fforums.fourtitude.com%2Fzerothread%3Fid%3D3415929%26amp%3Bpage%3D1
Offtop: 1uz-fe by ładnie siedział w madzi .
mogę mieć auto w każdym kolorze o ile jest to kolor czarny......e39 touring
Perliście biała NB 1.8......
Perliście biała NB 1.8......
Rs.
X20xev nie jest sławny. C20xe jest.
V6 opla jest male lekkie.wysprzeglik centralny to nie problem. Latwo go zastąpić zewnetrznym z omegi A. Siknik znosi 500-600 na korbe.tłoki 2,2 bara ze sprężarki o wirniku 87mm.
Vr6 jest tez opcja. Do 3,2 wklamy wal z 2,8 mamy odprężone 3.0 ktore przyjmie 600hp
Można tez isc w sabb lub volvo r4 po500hp
Skrzynia do 450 potem loteria.
Szukalem alernatywy i tylko c32 amg wydaje sie sensowne. V8 ? Ls to technologiczne dno. Coyot forda jest 3lvl wyzej. Silniki amg tez.
A co do carthrottle i Phila... tam jest festiwal drutu.
X20xev nie jest sławny. C20xe jest.
V6 opla jest male lekkie.wysprzeglik centralny to nie problem. Latwo go zastąpić zewnetrznym z omegi A. Siknik znosi 500-600 na korbe.tłoki 2,2 bara ze sprężarki o wirniku 87mm.
Vr6 jest tez opcja. Do 3,2 wklamy wal z 2,8 mamy odprężone 3.0 ktore przyjmie 600hp
Można tez isc w sabb lub volvo r4 po500hp
Skrzynia do 450 potem loteria.
Szukalem alernatywy i tylko c32 amg wydaje sie sensowne. V8 ? Ls to technologiczne dno. Coyot forda jest 3lvl wyzej. Silniki amg tez.
A co do carthrottle i Phila... tam jest festiwal drutu.
Andy pisze:X20xev nie jest sławny. C20xe jest.
RS pisze:To nie sławne Oplowskie X20XEV, ale i tak zacznijmy od znalezienia sztuki, która nie żłopie oleju.
Wiem, miałem Opla. Miałem na myśli sławę w kontekście żarcia oleju-X20XEV ciężko jest przebić.
Nie prawda. Jedyną wada sa lecace Uszczelki pod głowa. Ogolnie świetnie buduja moc.
-
- Donator
- Posty: 186
- Rejestracja: 05 kwie 2015, 11:07
- Model: NB
- Wersja: 1.6
- Lokalizacja: Gdańsk
Jak jesteście przy V6 można zainteresować się jeszcze silnikiem z 300ZX. Aktualnie na facebookowej grupie MX5 BUY AND SELL jest na sprzedanie NA z tym motorem.