SWAP silnika 2.0 z NC do NB

czy pasuje P&P???

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

GRAF
Posty: 298
Rejestracja: 05 cze 2008, 21:35
Lokalizacja: Kraków

13 lip 2008, 16:37

jak jest ladna pogoda to miata jest swietna ale fakt w deszczu mnie troche denerwuje
Ben_sage
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2007, 22:50

13 lip 2008, 22:45

Moim zdaniem miata pokazuje swoje oblicze wlasnie w deszczu na placu ewentualnie na sniegu wtedy fun jest naprawde niesamowity , nie trzeba szybko jezdzić zeby mieć przyjemność.

Marzy mi sie szeroki tor bez barierek i polany deszczem , taki fan ze ..........

Subaru jest do czego innego przedewszystkim do wykrecania szybkich czasów w różnych warunkach.Co nie oznacza że rwd jest kiepskie w kiepskich warunkach.

Moim zdaniem wiekszy fun daje mx-5 niż subaru.

Przedewszystkich duzo trudniej wykorzystać możliwosci tego auta,na drodze może okazać sie tylko bezpieczniejsze pod warunkiem ze umiemy wykorzystać możliwosci 4x4 zostaje tylko zima ,chyba że w rajdach jezdzisz.Moj brat ma 1.8T quattro i wiem po jego przykladzie on kocha tylko zime i kjs.

Mnie sie w subaru podoba tylko T i boxer bo quattro wolalbym z audi.

Zrob turbo i dobij na 180hp seryjny wrx moze sobie wtedy już nie poradzić.
Masz kase brakuje ci mocy zrób turbo licze że w przyszlym tygodniu pokazesz nam swoje plany :)

Czemu cię w deszczu denerwuje?
Mnie tylko jedno wk..wiało jak musiala stać na deszczu zawsze mialem tego stresika ze coś siknie do srodka :)
GRAF
Posty: 298
Rejestracja: 05 cze 2008, 21:35
Lokalizacja: Kraków

14 lip 2008, 12:03

Ben_sage pisze:Czemu cię w deszczu denerwuje?
\
bo nie moge jezdzic wtedy bez dachu a to uwielbiam
odnosnie Subaru to sie nie zgadzam auto jest inne niz MX5 i jest szczegolnie STI zaje.....ste!!!
aktywny dyfer centralny (+ reczna zmiania stopnia spiecia mozesz miec bardziej RWD badz 4x4) spera przod, mocna szpera tyl, żadne quatto tego nie ma... i jeszcze ten dzwiek i niezniszczlny zawias
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5459
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

14 lip 2008, 18:00

GRAF pisze:bo nie moge jezdzic wtedy bez dachu a to uwielbiam

Wiecej gazu = mniej mokro ;)
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
Awatar użytkownika
Konrad
Posty: 516
Rejestracja: 23 mar 2006, 10:39
Model: NA
Wersja: BRG TAN
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

15 lip 2008, 8:00

Przy naszych koleinach trzeba jeszcze brać pod uwagę fontanny z przeciwnego lub równoległego pasa - zalewają niezależnie od prędkości;)
ALWAYS BLUE SKY !!!
2004-2019 1.6 NB '99 Bandit
2019- NA'92 BRG TAN
Awatar użytkownika
Akar.Zaephyr
Posty: 311
Rejestracja: 09 kwie 2008, 2:15
Model: Inny
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

19 lip 2008, 0:46

Fiveopac pisze:
GRAF pisze:bo nie moge jezdzic wtedy bez dachu a to uwielbiam

Wiecej gazu = mniej mokro ;)


Sprawdzałem na trasie Katowice - Bielsko-Biała.
Niestety, jak pier****ło ulewą to 120km/h nie dawało schronienia.
Tak jak GRAFa, mnie też wkurza deszcz bo nie mam serca zjeżdżać na bok, składać perseninga i windshota i stawiać dachu. Wolę ten kawałek w deszczu przejechać, zwłaszcza że mam takie szczęście że mnie łapie kawałek przed garażem :D

Sorry za OT :)
"Klucznik" Akar
Ex-owner of 409.945th Miata
Current ND2 dreamer.
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5459
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

19 lip 2008, 22:28

Niestety, jak pier****ło ulewą to 120km/h nie dawało schronienia.


No to proponuje :

Obrazek
;)
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
ODPOWIEDZ