Opony na tor

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Broonek
Donator
Donator
Posty: 441
Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

20 sty 2018, 9:45

Myślisz ?
W Mx et jest 40 a tu mamy 23 wiec na mid brake chyba wejdą ?
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

20 sty 2018, 9:54

Raczej stawiałbym na small break'i. Obstawiam, że zaciski w feldze się nie schowają.

Obstawiam, bo krąży takie zdanie po spotach i warsztatach: "kiepskie te small'e - nic nie hamują ... no, ale chociaż 13stki wchodzą".
Obrazek
Awatar użytkownika
Broonek
Donator
Donator
Posty: 441
Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

20 sty 2018, 11:11

Jutro zrobię test i będzie wiadomo .
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
Awatar użytkownika
tomasz01
Donator
Donator
Posty: 3513
Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
Model: NB
Wersja: Magic
Lokalizacja: Warszawa Usrynów

20 sty 2018, 11:59

13ki masz?!?
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4566
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

20 sty 2018, 13:02

Są w ogóle jakieś sensowne opony w 13kach?

Swego czasu miałem przez chwilę pomysł na kola 14'' do ścigania bo masa nieresorowana itede ale dostępność i ceny opon szybko wybiły mi to z glowy

wytapatalkowane
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

20 sty 2018, 13:55

Broonek pisze:Jutro zrobię test i będzie wiadomo .


Mój błąd. Na FB dostałem info, że wchodzi na większe tarcze w Hondzie niż u nas są mediumy.
Warto spróbować w takim razie, bo A048 to podobno bardzo zacna guma (słyszałem od zaprzyjaźnionego Mini).

Alex pisze:Są w ogóle jakieś sensowne opony w 13kach?


R888R i właśnie A048.

Ja chciałem na 14'' założyć A048, ale nie ma.
Kombinowałem nad 15 na tor, ale skoro są A048 to może warto rozważyć 13''.
Ciekawe tylko, czy to się za bardzo na boki nie gibie.
... i - chyba - A048 do najnowszych (technologicznie) opon nie należy, ale to może być zaleta (tak dobre zrobili od początku) albo wada (nie chce im się poprawiać). Obstawiam pierwsze.
Obrazek
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1391
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

20 sty 2018, 14:19

Technologicznie nie jest zła bo nadal ja produkują ale już bez homologacji drogowej E. Problemem są przepisy. Teoretycznie następca 048 jest 052 tyle że brak wyboru mieszanek jak przy 048 hard medium soft. No ale spełnia normy hałasu i ma znaczek e. Ale czasy 052 bez rewelacji. Tylko ciut szybciej niż ad08r.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Awatar użytkownika
Broonek
Donator
Donator
Posty: 441
Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

20 sty 2018, 16:20

Kolega z Hondy mówił że te AD048 205/60 trochę się kładą.
Ja rozważam założenie na nie slików aby móc rywalizować w innych zawodach niż MC z Hondami , które na nich latają a ponadto maja więcej mocy :)
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

20 sty 2018, 16:49

piwo - jak zwykle, dzięki za info.

Broonek - daj znać jak z tą felgą. Nie brałem pod uwagę 13'' i pewnie nadal 15'' może być tańszą opcją, ale eksperymentować nie zawadzi :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Davidoff.
Posty: 74
Rejestracja: 14 sie 2015, 12:21
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Lublin

21 sty 2018, 13:26

Mała masa skupiona na małej średnicy to jedno, drugie to mały obwód= krótsze przełożenia.
Takie felgi wchodziły mi w poprzednim aucie na styk na hamulce 255 przód 269 tył. Z przodu trzeba było szlifować zacisk, pasowanie prawie że na szczelinomierz :)
Podobno z dużym dystansem (właśnie w hondzie) wchodzą na hamulce do 262 przód.
Awatar użytkownika
Broonek
Donator
Donator
Posty: 441
Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

22 sty 2018, 18:20

Arvinski pisze:piwo - jak zwykle, dzięki za info.

Broonek - daj znać jak z tą felgą. Nie brałem pod uwagę 13'' i pewnie nadal 15'' może być tańszą opcją, ale eksperymentować nie zawadzi :)


Hello
Podsyłam link do wątku Migreny gdzie opisałem pomysł oraz kilka faktów.
Pozdro

viewtopic.php?f=22&t=22369&p=451540#p451540
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

23 sty 2018, 6:06

THX. Bardzo ciekawy projekt :)
Obrazek
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1391
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

23 sty 2018, 21:15

Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Awatar użytkownika
tomasz01
Donator
Donator
Posty: 3513
Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
Model: NB
Wersja: Magic
Lokalizacja: Warszawa Usrynów

23 sty 2018, 21:29

U nas na giełdzie też wisi chyba ;)
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1391
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

25 sty 2018, 16:41

Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Awatar użytkownika
rout
Donator
Donator
Posty: 78
Rejestracja: 31 mar 2018, 23:09
Model: NC FL
Wersja: 2.0 Sport PRHT
Lokalizacja: Łódź

24 maja 2018, 10:30

Witam, odkopie trochę temat.

Kupiłem niedawno (pod koniec kwietnia) MX-5 NC FL 2.0 Sport z 2010r z dwoma kompletami opon, oba na osobnych oryginalnych kompletach felg OEM Mazdy 17”. Jeden zestaw felg wygląda jak nowy (zimowy), drugi ma już jakieś obtarcia. Letnie opony to Bridgestone Potenza RE050A 205/45r17 88w, bieżnika bardzo ładny, bo Mazda mało jeździła. Ma 34tys przebiegu z czego część na letnich, część na zimowych oponach. Na Bridgestone Mazda pewnie wyszła z fabryki, więc mają już 8 lat. Drugi zestaw to zimówki Continental WinterContact TS850P 88V kupione w 2015 roku, wyglądają jak nowe.

Przymierzam się do wypróbowania Mazdy na torze i układam sobie pomału informację o oponach. Wydaje mi się, że na początek dobrym rozwiązaniem będzie zostawienie tak jak jest, czyli „dokończenie” tych 8 letnich opon Bridgestone Potenza RE050A. 8lat to już sporo jak na opony, wyglądają bardzo ładnie i pewnie nie maiły za dużo okazji do przegrzania się, ale wiek robi swoje. Później chciałbym dokupić osobny komplet opon letnich i osobny komplet opon „do zabawy”, żeby nie męczyć tych letnich.
Na początku liczyłem, że przeznaczę do tego celu felgi, które są obecnie w letnim komplecie opono 17x7J, ale nie ma w sprzedaży Federal 595RS-R w rozmiarze 205/45r17, jest tylko 215/45r17. Niby się mieści, ale z tego co widzę, wszyscy u których się „mieści” wymieniają szybko felgi na 17x8J lub chociaż 17x7,5j, bo „robi się trochę balon”. Czyli najprawdopodobniej felgi letnie muszą zostać do opon letnich , ale będę musiał zapolować na felgi na tor. Przy felgach 17x8J i Federal 595RS-R 205/45r17 czasami jest problem z ocieraniem o nadkola. Na razie nie planuje montować ProKitu czy czegokolwiek robić z zawieszeniem, ale już na wszelki wypadek szukam rozwiązania na przyszłość. Druga opcja to dokupienie felg 16x7J i opon 205/50/r16.
Zestaw 16x7J i opony 205/50/r16 jest tańszy i nadkola są „bezpieczne”. W zestawie 17x8J i Federal 595RS-R 205/45r17 opony są trochę szersze, trochę niższe i pewnie na taką felgę będzie większy wybór innych opon, ale za to taki zestaw wyjdzie drożej.

Która opcja jest lepsza?
Awatar użytkownika
heretic
Posty: 446
Rejestracja: 05 lut 2015, 0:57
Model: ND
Wersja: SkyPassion+
Lokalizacja: Łódź

09 cze 2018, 23:41

Na oponach jest data produkcji, więc łatwo możesz sprawdzić jak stare są te potenzy (oznaczenie DOT). Jeśli mają faktycznie 8 lat to ja bym się ich pozbył bo szkoda kasy za track day, benzynę, klocki etc. żeby się użerać ze starymi oponami. Jakość opon naprawdę robi różnicę w jeździe ;)
Mam u siebie ad08r 215/45r17 na fabrycznej feldze 17x7 i nie ma żadnego problemu, więc skoro masz felgi OEM których możesz użyć to poszedłbym w tę stronę (no chyba że masz ochotę na nowe felgi :geeejj: )
Awatar użytkownika
rout
Donator
Donator
Posty: 78
Rejestracja: 31 mar 2018, 23:09
Model: NC FL
Wersja: 2.0 Sport PRHT
Lokalizacja: Łódź

11 cze 2018, 11:09

Dziękuję za radę. :)
Niedawno miałem okazję sprawdzić te opony w SJS na torze Kilece. Miałem szkolenie pierwszego stopnia, wersja indywidualna.
Ludzie na zajęciach grupowych, chyba więcej gadali i sluchali wykładów niż jeździli. W wersji indywidualnej udało mi się zrobić trochę ponad 100km na torze. Prawie cały czas z wyłączonym DSC. Średnie spalanie z włączoną klimą wyszło 18.6 l/100 :)
Nie mam porównania do innych opon, ale auto trzymało się drogi bardzo fajnie. Znaczenie może mieć to, że u poprzedniego właściciela auto sporo stało w garażu, zanim wrócił z kontraktu. Dziękibtemu opona nie była wystawiona na działanie warunków atmosferycznych i pewnie mniej razy była "rozgrzewana" przez co guma cały czas jest plastyczna/miękka.
Cały czas mają dużo bieżnika, ale postaram się "dokończyć je' w tym sezonie, a na przyszły wejdzie coś nowego, na te oryginalne felgi.
Awatar użytkownika
DawidWRB
Posty: 26
Rejestracja: 19 paź 2017, 14:19
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Wrocław

16 wrz 2018, 9:30

W nawiązaniu do odpowiedzi na pytanie, które zadałem w złym miejscu.

piwo pisze:
regulamin serii w której amatorsko się ścigam wyklucza stosowanie semi, więc pomysł padł na Advana, którego producent traktuje jako UHP

Pytanie kto będzie oceniał co jest semi a co uhp.
Sicka od innych opon łatwo odróżnić bo jak nazwa mówi są gładkie i nie mają homo e. A opon mające homologację e ciężko podzielić.
Pilot sport 4s to semi? A może sport contact 6 to semi? A może pzero corsa to semi?


Właśnie problem w tym, że regulamin jest nieprecyzyjny, ale jest to świeża seria (Pixers CUP), więc może się poprawi na przyszły rok. Z mojej wiedzy (znalezionej w necie) wynika, że semi slick jest zawsze na "R Compound", a AD08R i ogólnie UHP są na "MS Compound".
Awatar użytkownika
VooR
Donator
Donator
Posty: 750
Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
Model: NB
Wersja: Miatoza
Lokalizacja: Poznań

16 wrz 2018, 12:43

Pytanie z innej beczki - na wypad na tor jednorazowy nie wiem czy jest sens kombinować inne koła i myślę żeby zaryzykować jechanie na tym co mam - P Zero Nero GT 205/45 na feldze 8J. Z racji szerokości felgi mam tam lekki naciąg i trochę się obawiam czy w pewnym momencie nie położy mi się opona i nie zniszczę felgi... Co myślicie?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."

Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Awatar użytkownika
pudel
Posty: 402
Rejestracja: 24 sty 2017, 16:13
Model: ND
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Kraków

16 wrz 2018, 22:18

VooR pisze:Pytanie z innej beczki - na wypad na tor jednorazowy nie wiem czy jest sens kombinować inne koła i myślę żeby zaryzykować jechanie na tym co mam - P Zero Nero GT 205/45 na feldze 8J. Z racji szerokości felgi mam tam lekki naciąg i trochę się obawiam czy w pewnym momencie nie położy mi się opona i nie zniszczę felgi... Co myślicie?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Już to przerabiałem i powiem Ci szczerze że jazda na tor na "zwykłych" oponach to bardzo zły pomysł. Po pierwsze nie będziesz miał kompletnie frajdy z jazdy, opony będą się kładły, pływały, piszczały. To będzie taka walka. Po drugie zniszczysz je szybciej niż Ci się wydaje. Może nie koniecznie zjedziesz do końca ale wyząbkujesz na pewno, a dowiesz się o tym jak tylko wyjedziesz z toru na zwykłą drogę. Nie musisz od razu kupować slicków, ale może lepiej warto zainwestować w oponę z twardą ścianką, np Federal?
Awatar użytkownika
DawidWRB
Posty: 26
Rejestracja: 19 paź 2017, 14:19
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Wrocław

17 wrz 2018, 7:23

pudel pisze:
VooR pisze:Pytanie z innej beczki - na wypad na tor jednorazowy nie wiem czy jest sens kombinować inne koła i myślę żeby zaryzykować jechanie na tym co mam - P Zero Nero GT 205/45 na feldze 8J. Z racji szerokości felgi mam tam lekki naciąg i trochę się obawiam czy w pewnym momencie nie położy mi się opona i nie zniszczę felgi... Co myślicie?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Już to przerabiałem i powiem Ci szczerze że jazda na tor na "zwykłych" oponach to bardzo zły pomysł. Po pierwsze nie będziesz miał kompletnie frajdy z jazdy, opony będą się kładły, pływały, piszczały. To będzie taka walka. Po drugie zniszczysz je szybciej niż Ci się wydaje. Może nie koniecznie zjedziesz do końca ale wyząbkujesz na pewno, a dowiesz się o tym jak tylko wyjedziesz z toru na zwykłą drogę. Nie musisz od razu kupować slicków, ale może lepiej warto zainwestować w oponę z twardą ścianką, np Federal?


W tym roku zacząłem przygodę z torową jazdą i mogę tylko potwierdzić to co zostało wyżej napisane. Dobre drogowe opony GoodYear Eagle F1 Assymetric 2 (treadwear 200, temperatura AA i niestety miękkie boki) w rozmiarze 205/45R16 przy standardowym ciśnieniu 1.8-2.2 bara kładą się strasznie i są nieprzewidywalne. Po napompowaniu w okolice 3.0 auto zaczyna całkiem nieźle jeździć, ale rozkład temperatury jest bardzo kiepski, opona przegrzewa się centralnie (ok. 80 st.C. po 15 minutach ognia w temp. otoczenia 30-35st.C), znika w tym miejscu w oczach, a boki opony od strony zewnętrznej auta mocno ząbkują. Opony kupiłem nowe, mam przejeżdżone jakieś 2-3h na torze oraz może 2k. km spokojnej jazdy po ulicy i musiałem je odwrócić stronami, aby ząbki zaczęły ścierać się w drugim kierunku. W zasadzie za jakieś 1-3h na torze będą nadawały się już na śmietnik lub do upalania.
Awatar użytkownika
matth
Donator
Donator
Posty: 278
Rejestracja: 15 wrz 2015, 23:03
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Poznań

23 wrz 2018, 9:01

Pompujesz je na 3.0 na tor? Eeehmm. Przejechałem na swoich tor Poznan i Jastrząb, ale na 1.8 (na ciepło). Opony zużyte równo i wyglądają zupełnie dobrze.
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1391
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

25 wrz 2018, 9:10

a jaki czas miales? to powie czy jechales turystycznie czy walczac o czas.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Awatar użytkownika
DawidWRB
Posty: 26
Rejestracja: 19 paź 2017, 14:19
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Wrocław

25 wrz 2018, 11:48

matth pisze:Pompujesz je na 3.0 na tor? Eeehmm. Przejechałem na swoich tor Poznan i Jastrząb, ale na 1.8 (na ciepło). Opony zużyte równo i wyglądają zupełnie dobrze.


Tak, to normalna praktyka w przypadku opon z miękką ścianką (również wersje opon XL to żadna twarda ścianka, jedynie odrobinę twardsza od zwykłej). Spróbuj na 1-2 okrążenia 2.7-2.9 na ciepło i zobacz jak się jeździ.
Awatar użytkownika
beecon
Posty: 94
Rejestracja: 23 mar 2015, 13:14
Model: NA
Wersja: 1.8T
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

23 sty 2019, 17:47

Panowie, odkurzę trochę temat :)

Stoję przed dylematem przy zakupie opon do turbo mx5 (200km), budżet ok 1250zł, tory na których będę jeździć to raczej gokart'owe obiekty: pszczółki, toruń, koszalin i sesje max 10min mam do wyboru :

1. Federal 595 RS-RR 205/50/15
2. RACE GC m. średnia 195/50/15
3.EXTREME VR2 R7 m. średnia 195/50/15

Co byście wybrali/ polecili? Czy różnica w szerokości na plus Federala zrekompensuje podobno gorsze klejenie względem rywali?
Awatar użytkownika
VooR
Donator
Donator
Posty: 750
Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
Model: NB
Wersja: Miatoza
Lokalizacja: Poznań

23 sty 2019, 18:02


beecon pisze:Panowie, odkurzę trochę temat :)

Stoję przed dylematem przy zakupie opon do turbo mx5 (200km), budżet ok 1250zł, tory na których będę jeździć to raczej gokart'owe obiekty: pszczółki, toruń, koszalin i sesje max 10min mam do wyboru :

1. Federal 595 RS-RR 205/50/15
2. RACE GC m. średnia 195/50/15
3.EXTREME VR2 R7 m. średnia 195/50/15

Co byście wybrali/ polecili? Czy różnica w szerokości na plus Federala zrekompensuje podobno gorsze klejenie względem rywali?
Federale wychodzą o rozmiar szersze w stosunku do drogowych opon. I mają dobry stosunek ceny do wytrzymałości do właściwości jezdnych. Plus sporo osób na nich jeździ, więc można się porównywać łatwiej. Na pozostałych nie jeździłem więc się nie wypowiem.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."

Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
mutra
Donator
Donator
Posty: 3662
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

28 sty 2019, 19:44

.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2019, 9:12 przez mutra, łącznie zmieniany 1 raz.
mutra
Donator
Donator
Posty: 3662
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

28 sty 2019, 19:44

.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2019, 21:00 przez mutra, łącznie zmieniany 1 raz.
mutra
Donator
Donator
Posty: 3662
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

28 sty 2019, 19:44

.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2019, 20:59 przez mutra, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ