Strona 4 z 4

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 08 lut 2016, 20:16
autor: SponeR
a masz namiary czy sam dorabiasz :D
bo średnice muszę zmierzyć :P

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 08 lut 2016, 20:38
autor: RS
SponeR pisze:a masz namiary czy sam dorabiasz

Zależy od potrzeb.

Po prostu nie rozumiem problemu jak cudowny ma być ten króciec, że przejście się do dobrego lokalnego hydraulicznego lub wpisanie formułki na allegro "kruciec xxmmm" nie daje efektów.
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... i-1-2-0203

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 08 lut 2016, 21:08
autor: SponeR
a tak nie patrzyłem :P dzięki :D

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 25 kwie 2016, 20:34
autor: SponeR
następne pytanie
czy toto jest coś warte czy lepiej unikać :P
http://fmic.pl/inne/666-adapter-downpipe-gt28-gt25.html

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 07 lip 2016, 6:48
autor: marrazz
z tego co pamietam, Greg z CarPassionChannel mial taka sama flansze do swojego broke&boosted, ale ja wywalil bo downpipe wychodzil prawie w scianie grodziowej i kolidowal z wezami nagrzewnicy.

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 07 lip 2016, 7:03
autor: SponeR
dzięki już ogarnięte :D
generalnie olałem sprawe i spawacze się martwili
edit
zainstalowałem w końcu nową szerokopasmówke (stara poszła z dymem- błąd e8 :evil: )
i przy booscie mam afr około 10 czyli raz 10.5 raz spada do 9.7
przy cruisingu krąży około 14.7 więc zegar i sonda są ok
no i pytanko - co sie może stać przy takim przelewie ? :(

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 16 lip 2016, 21:10
autor: SponeR
anyone ?

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 16 lip 2016, 23:32
autor: Fiveopac
SponeR pisze:no i pytanko - co sie może stać przy takim przelewie ?

Rozcienczany będzie olej. Na jakim doladowaniu jezdzisz?

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 17 lip 2016, 12:40
autor: SponeR
0.2 w peaku 0.3

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 18 lip 2016, 7:24
autor: Fiveopac
SponeR pisze:0.2 w peaku 0.3

Zbij AFR do 12.0-12.5 przy pełnym bucie w calym zakresie obrotow.

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 18 lip 2016, 12:28
autor: dmk
Fiveopac pisze:
SponeR pisze:0.2 w peaku 0.3

Zbij AFR do 12.0-12.5 przy pełnym bucie w calym zakresie obrotow.


Albo podbij doładowanie do 0.4 - przy takich AFRkach nawet nieruszona mapa będzie w miarę bezpieczna.

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 18 lip 2016, 18:02
autor: SponeR
mam FMU :lol:
12:1
może jakiś boost leak :roll:

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 29 lip 2016, 18:38
autor: SponeR
dobra zbiłem afr do 10 i nie nie zamierzam przynajmniej na razie inwestowac w świnie/stand alone
FMU ble i złe i wogóle - rozumiem, auto robi 50km (tak kilometrów) miesiecznie
pytanie "co sie może stać przy takim przelewie " dalej aktualne
to że troche benzyny sie nie spali i wyleci rura to wiem
ale czy jest ryzyko stuków, wygietych korb itd. ?
Fiveopac pisze:Rozcienczany będzie olej

tzn. pierścienie puszczą ?

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 29 lip 2016, 21:16
autor: wojteks
SponeR pisze:pierścienie puszczą ?

Niespalona benzyna wcieknie do oleju silnikowego. Olej jest jednak znacznie gęstszy i pierścienie sobie z nim jakoś radzą.

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 10 lis 2016, 12:53
autor: ubek
Jakieś sprawdzone miejsca gdzie wysłać do testów, ewentualnej regeneracji wtryski zolte z rxa?

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 11 lis 2016, 13:25
autor: Wenega
Promotor we Wrocławiu, ja chyba tam sprawdzałem..

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 11 lis 2016, 14:30
autor: ubek
Mam już worek siana szykować ? Jakieś normalne zakłady by się przydaly co robią to na bieżąco.

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 11 lis 2016, 14:56
autor: szymek

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 21 sty 2017, 21:29
autor: SponeR
z czego zrobic zamiennik blaszanej membrany w fmu (shim)
hamburgery robią z puszek od mountain dew ale z puszki żywca sie poddała po 20 km :facepalm:
najdłużej wytrzymała mi z energy drinka :lol:
oryginał jest stalowy a nie alu i ma grubosc 0.25 mm
teraz mam z puszki po sledziku i wracałem do domu na podciśnieniu (za grube)
oryginał kosztuje na jebaju jedyne 30$ + 78$ przesyłka :evil:

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 21 sty 2017, 22:50
autor: mutra
puszka od pepsi jest stalowa, od żywca jest z alu. idź do sklepu z magnesikiem i szukaj puszki 0.5 l stalowej :mrgreen:
BTW tytanowa blacha 10xmx10cmx1mm kosztuje na ebayu 4 funty - nie wiem czy się nada ale wiem że jest

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 23 sty 2017, 23:21
autor: Dr.KoKoN
1mm a 0,25mm to drobna różnica.... wywal to fmu !!!

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 24 sty 2017, 2:09
autor: mutra
Dr.KoKoN pisze:1mm a 0,25mm to drobna różnica

dokładnie czterokrotna :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 27 sty 2017, 22:17
autor: SponeR
FMU must go :lol:
rozglądam się za det3 i wtryskami od rexa
jak narazie blaszka z WD40 najlepiej robi robote 8-)
ale ideał toto nie jest, afr przy wot skacze na 0.3 sekundy do 15.8 i spada do 13
także tego dla chcących zakładać FMU
TYLKO NA DOJAZD NA HAMOWNIE :ryjezesmiechu:

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 22 lut 2017, 23:46
autor: pns
Mam prośbę czy mogłby ktos z większym stażem na forum wrzucic linki do projektów wolnossących które były realizowane na forum?

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 23 lut 2017, 9:29
autor: crazydunky
Przejrzyj temat http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=3331
Tam były rozkminy o modzeniu N/A. Zbyt wiele projektów takich na forum nie było (ja nie kojarzę).
Z rok temu ktoś sprzedawał nb z dłubniętym n/a to wszyscy chcieli wiedzieć ile koni przyszło za jaką kasę (Nie wiem czy ten wątek nie jest w archiwum)

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 23 lut 2017, 11:48
autor: flatline
Tak na szybko tek, które kojarzę (mówimy o NA/NB): tomat0, tiburon (NB odkupione przez Ślubę), Śluba (wszystkie są już doładowane albo zaraz będą), Artek, MiC (stroker), bardzo krótko i delikatnie zajcol.

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 10 mar 2017, 22:09
autor: SponeR
panowie sprawa poniekąd prosta
w trasie poluzowała mi si śruba od downpipe'u (juz chyba 4 raz) był mały przedmuch
chcąc dokrecic - ukreciłem :lol:
dojechac dojechałem, jutro ją wykrece ale czy moge wrzuci zamiast niej zwykłą szpilke np. 10.9 ?
czy musi byc jakaś wysokotemperaturowa :?:
mam fabryczne szpilki i nakretki z kołnierzem

edit
znalazłem ori szpilki wiec nevermind 8-)

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 04 wrz 2018, 22:56
autor: Kostek
Hej, ma ktoś może schemat podłączenia EMU i startowe ustawienia pod NBFL ? 1.6 najlepiej ale 1.8 też może być

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 06 wrz 2018, 19:56
autor: Kostek
Mam pytanie dotyczące hall sensora w MX5 nbfl czy podłączając do emu muszę zmienić na nim napięcie z 12v na 5v ? to samo na czujniku walka ?
Druga rzecz jaką konfigurację zastosować do czujnika walka ? 1 ząb ?

Re: Czaterja działu ciemnej strony Mocy

: 05 lut 2021, 23:26
autor: weede
Myślę, ze warto -> Mazda MX-5 Miata ND Kompressor Kit HKS GT2
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 6-223-5309