Nitro w Mx5 Nb FL

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Noel
Posty: 186
Rejestracja: 23 paź 2007, 11:40
Lokalizacja: Żory

12 gru 2007, 17:23

witam,zamierzam załozyc podtlenek azotu do mojej mazdy,zakupiłem juz system firmy NX model compakt,jest to mokra instalacjaDysze +35 , +50 i +70 km.Mój silnik to 1.6.Chciałbym abyscie sie wypowiedzieli na ten temat,co sadzicie o tym pomysle,i czy jest ktos w polsce kto ma juz cos takiego w swojej madzi ?jakie wrazenia z jazdy...pozdrawiam
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

12 gru 2007, 19:00

U siebie stosuje dysze +50, silnik 1.6 po lifcie w NB jest troche wytrzymalosciowo wykastrowany w stosunku do NA ale z drugiej strony ma mniejsza kompresje. Na twoim miejscu zaczalbym od zalozenia dysz +35 i sprawdzenia auta na hamowni pod kątem AFR. To czego BARDZO potrzebujesz to zimniejsze swiece czyli jesli masz BKR5E-11 zamien na BKRE6E-11 oraz paliwa Pb98.
Nitro to bardzo fajna zabawka ale trzeba uzywac go z głową i byc swiadomym uzytkownikiem. Bardzo latwo zrobic krzywde silnikowi. Poprawna instalacja systemu determinuje czy auto bedzie jezdzic bezproblemowo czy splynie ci tłok lub wysadzi dolot.
Jest kilka żelaznych reguł stosowanai podtlenku, np. stosowanie powyzej 3500 obr, nie dopuszczenie do odcinki zaplonu przez za wysokie obroty, uzywanie tylko na wpelni otwartej przepustnicy (instalacja powinna miec czujnik otwarci przepustnicy) oraz odpowiednio dlugie schlodznie silnika po uzyciu podtlenku.

Wrazenia z uzytkowania? Bezcenne ;)
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
ODPOWIEDZ