Opony na tor

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1155
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

18 paź 2020, 11:42

Dobry czas do zakupu opon. Ceny poleciały w dół
https://www.sklepopon.com/opona-letnia/ ... CsQAvD_BwE
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 900kg, RWD+LSD, race tcs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem
tor Poznań 2019r: 1m48,8s
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1155
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

25 paź 2020, 11:37

To ja tylko dodam na szybko
https://m.tirerack.com/tires/tests/test ... sultCharts
Falken Azenis RT660 vs Hankook Ventus R-S4 vs Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect (240) vs Yokohama Advan A052

I) hamowanie na mokrym
1) Yokohama Advan A052 107.9feet
2) Falken Azenis RT660 119,5feet
3) Hankook Ventus R-S4 126,4feet
4) Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect 129,1feet

II) hamowanie na suchym
1) Yokohama Advan A052 73,2feet
2) Falken Azenis RT660 73,6feet
3) Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect 74,3feet
4) Hankook Ventus R-S4 75,2feet

III) lap time na suchym
1) Yokohama Advan A052 29,33s
2) Falken Azenis RT660 29,4s
3) Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect 29,6s
4) Hankook Ventus R-S4 29,62s

IV) lap time na mokrym
1) Yokohama Advan A052 33,2s
2) Falken Azenis RT660 33,87s
3) Hankook Ventus R-S4 35,32s
4) Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect 34,9s

a052 miazdzy cup2 connect w kazdych warunkach
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 900kg, RWD+LSD, race tcs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem
tor Poznań 2019r: 1m48,8s
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1155
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

14 lis 2020, 7:46

Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 900kg, RWD+LSD, race tcs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem
tor Poznań 2019r: 1m48,8s
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1155
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

20 gru 2020, 10:38

Ciekawa opinia
https://www.lotustalk.com/threads/new-a ... 020/page-6


Wreszcie wróciłem na tor Willow, aby przetestować A052. Taka sama konfiguracja kół, zawieszenia i układu napędowego, jak w Trofeo R. Auto to Elise kompresor ze standardowym silnikiem, 1,8, nieregulowanymi amorami Penskes i felgami 15x8 na przodzie i 15x8,5 na tyle. Rozmiar opon dla obu modeli to 205/50-15 na przodzie i 225/50-15 na tyle.
Czasy przedstawiają się następująco:

Trofeo R : 1:24,90
A052 : 1: 23,36 *
Trofeo R był świeży, podczas gdy A052 miał już 3 dni na torze i 12 cykli grzania.

Wiele osób w Internecie już to powiedziało, ale A052 są mega szybkie. Są z łatwością o sekundę szybsze niż Trofeo R w porównywalnych warunkach i prawdopodobnie nawet więcej.

* Byłem w odpowiednim tempie przez okrążenie, które mogło być w 1:22, zgodnie z czasami sektorów, ale samochód wjechał na tor przede mną i musiałem się z niego wycofać.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 900kg, RWD+LSD, race tcs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem
tor Poznań 2019r: 1m48,8s
Awatar użytkownika
Grzybohun
Posty: 483
Rejestracja: 31 paź 2019, 18:12
Model: NA
Wersja: 1991
Lokalizacja: WWA

16 sty 2021, 10:04

Piwo masz jakieś zdanie na temat Race GC mieszanka średnia jako "broń" na rundy MC?
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1155
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

20 sty 2021, 5:17

teraz wychodzi race rgc 02 czyli wzor bieznika z dunlopa 03g. kiedys Jacek testowal w swojej rx8 to opony race gc byly znacznie (ponad 1s na pol minucie) wolniejsze od vr2 czy cup2.
jak co skupilbym sie albo na race rgc 02 albo jednak na vr2.
https://www.facebook.com/racegc
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 900kg, RWD+LSD, race tcs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem
tor Poznań 2019r: 1m48,8s
ODPOWIEDZ