Hamownia

miejsce na wykresy i ich komentowanie

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 2858
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: łódź

09 sie 2019, 12:20

Broonek pisze:
09 sie 2019, 11:09
Alex pisze:
06 sie 2019, 16:29
Bardzo ładny przyrost w większości zakresu poza okolicami 4 i
7krpm. Pewnie wyraźnie czuc to w jeździe.
No czuć, czuć. Zibi powiedział, że to okolice odpalenia zmiennej fazy i albo za mało powietrza albo paliwa się robi.
strojone bedzie?
pozdrawiam
Alex :-)
Czarna NC 1.8
była sobie czerwona ŚlicznotkaNAfL 1.6/90+ --> 114KM 134Nm :twisted:
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Broonek
Donator
Donator
Posty: 437
Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

21 paź 2019, 17:51

Podsyłam wykres NC 2.0 po kolektorze i remapie .
Najtańsze konie mam wrażenie w MX-5 .
Załączniki
D12D615C-7082-41F6-ABAD-8DEF25DAE7ED.jpeg
D12D615C-7082-41F6-ABAD-8DEF25DAE7ED.jpeg (1.92 MiB) Przejrzano 1302 razy
D92CEC84-C47B-4838-9888-FB6EC550525B.jpeg
D92CEC84-C47B-4838-9888-FB6EC550525B.jpeg (3.99 MiB) Przejrzano 1302 razy
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4475
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: Inny
Lokalizacja: Białystok

21 paź 2019, 18:58

A ja wrzucę ciekawe porównania:
1) NC 2,0 z kolektorem i remapem vs NC 2,5 na seryjnym kolektorze

2) NC 2,5 na seryjnym kolektorze vs NC 2,5 Kokona (wydech, kolektor, trochę zmieniony kolektor dolotowy i wylot z głowicy)
Załączniki
DSC_0425~2.JPG
DSC_0425~2.JPG (2.9 MiB) Przejrzano 1292 razy
Awatar użytkownika
Broonek
Donator
Donator
Posty: 437
Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

21 paź 2019, 19:08

W tym pierwszym gdzie 160 kunia to jakoś niuta dużo wyszło nie ?
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4475
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: Inny
Lokalizacja: Białystok

21 paź 2019, 21:51

Nie, tyle wychodzi w tym silniku, a nawet kilka KM i Nm więcej patrząc na wykresy innych użytkowników tych swapów. Moja była strojona zdalnie przez Amerykanów i nie do końca ufam czy było to zrobione optymalnie.
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 444
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

23 paź 2019, 8:58

Wszyscy to wszyscy babcia tez;)

ND2 2.0, kolektor BBR 4:1, koncowka wydechu bez tlumika od ISR, strojone przez disi-tune:
205KM/7425RPM 220Nm/4005RPM, odcinka przy 7800RPM
Obrazek
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek
Awatar użytkownika
tytusr
Posty: 192
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Katowice

12 lis 2019, 20:26

W temacie.. Wrzucam wykres po strojeniu. Swap NC 2.5L, kompresor kit Flying miata, wydech: kolektor wydechowy i sekcja centralna japspeed, katalizator magnaflow, tlumig końcowy MG motorsport Street. Dolot stożek... Strojenie Five
274KM i 323Nm
Załączniki
IMG-20191108-WA0002.jpg
IMG-20191108-WA0002.jpg (541.32 KiB) Przejrzano 1153 razy
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4475
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: Inny
Lokalizacja: Białystok

12 lis 2019, 20:35

Piękne wartości, ale co ten wykres taki pofalowany?
Awatar użytkownika
tytusr
Posty: 192
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Katowice

12 lis 2019, 20:52

[del][/del][quote=Fifkers post_id=504120 time=1573590901 user_id=911]
"Piękne wartości, ale co ten wykres taki pofalowany?"
[/quote]

Wersja robocza beta 😉
Podobno ta hamownia tak ma niestety. Może pojadę na jakąś inną jak będę miał czas
Ostatnio zmieniony 13 lis 2019, 16:25 przez tytusr, łącznie zmieniany 3 razy.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Danillo
Donator
Donator
Posty: 1147
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: NC
Wersja: Pure Fun Edition
Lokalizacja: W-wa

15 lis 2019, 22:36

Fakt, wykres jakby nie halo. Ale cyferki piękne, moc zacna ale jaki to ma moment... I już żaden diesel nie podskoczy, graty! :)

P.S. Chyba masz najmocniejszą 20th Anniversary worldwide :) Tak powinna wychodzić każda Anniverka :D
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 1306
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

07 sty 2020, 14:01

Panowie doświadczeni - czy na zimówkach jest sens jechać na hamownie, czy będą się miękkie gumy ślizgać na rolkach i generować duże straty od napędu?
Awatar użytkownika
pawel934
Posty: 78
Rejestracja: 18 mar 2019, 23:02
Model: ND
Lokalizacja: Warszawa

07 sty 2020, 17:09

Możesz jechać. Generowane straty nie mają znaczenia - pomiar zaczyna się od obliczenia strat i potem są one uwzględniane (finalny wynik to moc na silniku po uwzględnieniu strat) - wszak niezależnie od rodzaju opon itp. hamownia mierzy moment na kołach, a na wykresie jest moment i (obliczona z niego) moc na silniku :)
Powoli będzie się robiło torowe ND2 :) viewtopic.php?f=22&t=29547&view=unread#unread
Martin328
Posty: 7
Rejestracja: 16 wrz 2019, 17:22
Model: NB FL
Lokalizacja: Bieruń

27 lut 2020, 12:20

Opony nie maja za wiele do wyniku
zbynie
Donator
Donator
Posty: 388
Rejestracja: 20 paź 2013, 21:38
Model: NB FL
Wersja: Phoenix
Lokalizacja: Gdynia

18 maja 2020, 11:52

To i ja mogę już wrzucić swój wykresik.
Eaton M45 i DET3. No i oczywiście wprawne poczynania Mayk’ a
😁😁😁
Załączniki
97B2A944-EE81-40DD-8ECE-AE03C48236F1.jpeg
97B2A944-EE81-40DD-8ECE-AE03C48236F1.jpeg (2.43 MiB) Przejrzano 471 razy
Był Ford Escort 1,6 Cabrio '95
Jest Madzia NBFL Phoenix Supercharged
Jest Madzia ND Recaro Sport
Jest SLK 200 Kompressor
Awatar użytkownika
Krzych
Donator
Donator
Posty: 317
Rejestracja: 25 sty 2016, 14:38
Model: NC
Wersja: 1.8 energy 2006
Lokalizacja: Gorlice/Małopolska

29 cze 2020, 14:56

Pojechałem ze stockowym NCkiem 1.8 przedliftem na hamowanie - względem fabryki tylko cobalt z tyłu .
Hamownia Dynomet pro 600 sync czy jakoś tak :roll:
Chciałem zobaczyć co słychać pod maską przed jakimikolwiek zmianami.

Pomiar: 124,5 HP/6462 Rpm, 154,0 Nm/4483 Rpm (temp. 20°C)
Dane katalogowe (?): 126 PS or 124 bhp or 93 kW / 6500 rpm, 167 Nm or 123 lb.ft / 4500 rpm.
Załączniki
Mazda MX-5 NC 1.8 stock 2006 - 2020-06-25.jpg
Mazda MX-5 NC 1.8 stock 2006 - 2020-06-25.jpg (1.41 MiB) Przejrzano 281 razy
Ostatnio zmieniony 29 lip 2020, 12:23 przez Krzych, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
chebum
Posty: 23
Rejestracja: 21 cze 2020, 11:16
Model: NC FL
Wersja: 2.0 5b
Lokalizacja: Warszawa

29 cze 2020, 15:53

Broonek pisze:
21 paź 2019, 17:51
Podsyłam wykres NC 2.0 po kolektorze i remapie .
Cześć,
Który to jest kolektor?
Awatar użytkownika
Krzych
Donator
Donator
Posty: 317
Rejestracja: 25 sty 2016, 14:38
Model: NC
Wersja: 1.8 energy 2006
Lokalizacja: Gorlice/Małopolska

29 lip 2020, 12:16

Dla porównania pojechałem na tą samą hamownię z moją NA z silnikiem 1.8 z nbfl i (niestety) stożkiem wciągającym ciepłe powietrze znad kolektora...
Do tego coś tam lekko zbyt bogata mieszanka została stwierdzona.

Wykres z hamowni: 131,9 HP / 6618 rpm, 148Nm / 5312 rpm (temp. 24°C).
Dane katalogowe (chyba te właściwe): 146 PS or 144 bhp or 107 kW / 7000 rpm, 168 Nm or 123 lb.ft / 5000 rpm
wykres mazda MX5 NA 1_8vvt_smaal.jpg
wykres mazda MX5 NA 1_8vvt_smaal.jpg (119.01 KiB) Przejrzano 148 razy
ODPOWIEDZ