Pasy szelkowe
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Czy ktoś z obecnych tutaj miał do czynienia z OMP Racing 4M. Czytałem na kilku forach, że pasy te się sprawdzają i mimo stosunkowo niskiej ceny ~390zł są porządnie wykonane. Waszym zdaniem można takie kupić czy lepiej w tej cenie kupić coś używanego np. z utraconą homologacją?
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- flatline
- Donator
- Posty: 2194
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Zagadaj do himbera, on takie ma/miał.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
czester_ pisze:Czy ktoś z obecnych tutaj miał do czynienia z OMP Racing 4M. Czytałem na kilku forach, że pasy te się sprawdzają i mimo stosunkowo niskiej ceny ~390zł są porządnie wykonane. Waszym zdaniem można takie kupić czy lepiej w tej cenie kupić coś używanego np. z utraconą homologacją?
Ja takie mam i polecam , chociaż następne będę chciał chyba z centralna klamra mimo braku homologacji drogowej, ponieważ wydaje mi się ze powinny się łatwiej zapinać, ponieważ tu na stałe są zapięte pasy ramienne z biodrowymi.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Znam minusy takiego rozwiązania, miałem okazję pojeździć ale to mi nie przeszkadza. Czy przy mocnym zapieciu się nie luzuja?
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Ponad 2 lata mam OMP Racing 4M i mogę coś o nich napisać...
PLUS
+ tanie
+ homologacja drogowa
+ dobrze wykonane, w końcu to oryginalny OMP
+ atestowane i sprawdzone
MINUSY
- trudne wypinanie się, nie da się uwolnić z nich jedną ręką (tak jak w pasach z centralną klamrą), o ile rozpięcie zapięcia to nie problem to ramiona zostają i aby je uwolnić konieczne jest poluzowanie pasów (potrzeba dwóch rąk do tego), dla mnie to największa wada
- miejsce dociągania na ramionach pasów szybko się wyrabia i powstają wyczuwalne zagłębienia
- regulacja pasa biodrowego jest przy zaczepach, a nie przy klamrze, w efekcie aby wyregulować pas często musimy wysiąść z fotela (mały ten mx-5)
- pas ma tendencję do przesuwania się do góry - brakuje 5/6 punktu dociągającego zapięcie w dół, w efekcie zapięcie zamiast na pasie biodrowym wędruje gdzieś na brzuch, ale to może być problem każdych 4 punktowych pasów
Obecne OMP Racing 4M w nowym sezonie wylądują u pasażera/pilota, a ja rozglądam się za 5/6 punktowymi OMP z centralną klamrą.
Aha zdecydowanie warto iść w 3" pasy na ramionach. 2" potrafią boleć. Oczywiście oryginalne. Nieoryginalne to możemy sobie kupić buty czy koszulkę. Bezpieczeństwo to oczywista oczywistość - https://www.youtube.com/watch?v=vFIXXZ8az-Q
PLUS
+ tanie
+ homologacja drogowa
+ dobrze wykonane, w końcu to oryginalny OMP
+ atestowane i sprawdzone
MINUSY
- trudne wypinanie się, nie da się uwolnić z nich jedną ręką (tak jak w pasach z centralną klamrą), o ile rozpięcie zapięcia to nie problem to ramiona zostają i aby je uwolnić konieczne jest poluzowanie pasów (potrzeba dwóch rąk do tego), dla mnie to największa wada
- miejsce dociągania na ramionach pasów szybko się wyrabia i powstają wyczuwalne zagłębienia
- regulacja pasa biodrowego jest przy zaczepach, a nie przy klamrze, w efekcie aby wyregulować pas często musimy wysiąść z fotela (mały ten mx-5)
- pas ma tendencję do przesuwania się do góry - brakuje 5/6 punktu dociągającego zapięcie w dół, w efekcie zapięcie zamiast na pasie biodrowym wędruje gdzieś na brzuch, ale to może być problem każdych 4 punktowych pasów
Obecne OMP Racing 4M w nowym sezonie wylądują u pasażera/pilota, a ja rozglądam się za 5/6 punktowymi OMP z centralną klamrą.
Aha zdecydowanie warto iść w 3" pasy na ramionach. 2" potrafią boleć. Oczywiście oryginalne. Nieoryginalne to możemy sobie kupić buty czy koszulkę. Bezpieczeństwo to oczywista oczywistość - https://www.youtube.com/watch?v=vFIXXZ8az-Q
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
- ma-rc
- Donator
- Posty: 167
- Rejestracja: 27 paź 2015, 18:41
- Model: NC FL2
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Kontakt:
Ja również przymierzam się do zakupu pasów i po zrobionym riserczu wybieram właśnie ten model.
Swoją drogą w jaki sposób macie (lub zamierzacie mieć) zamontowane pasy? Chodzi oczywiście o mocowania boczne. Chciałbym uniknąć wspawywania kostek jednocześnie nie tracąc dużo na bezpieczeństwie.
Swoją drogą w jaki sposób macie (lub zamierzacie mieć) zamontowane pasy? Chodzi oczywiście o mocowania boczne. Chciałbym uniknąć wspawywania kostek jednocześnie nie tracąc dużo na bezpieczeństwie.
-
- Donator
- Posty: 361
- Rejestracja: 12 lut 2015, 10:55
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Warszawa
ma-rc pisze:Ja również przymierzam się do zakupu pasów i po zrobionym riserczu wybieram właśnie ten model.
Swoją drogą w jaki sposób macie (lub zamierzacie mieć) zamontowane pasy? Chodzi oczywiście o mocowania boczne. Chciałbym uniknąć wspawywania kostek jednocześnie nie tracąc dużo na bezpieczeństwie.
Jedyne sensowne mocowanie dolne szelek jakie widzę, od strony tunelu to przewiercenie otworu, oraz załapanie śruby oczkowej na płytkę z nakrętką.
Moja 10th Anniversary
- ma-rc
- Donator
- Posty: 167
- Rejestracja: 27 paź 2015, 18:41
- Model: NC FL2
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Kontakt:
Jarri pisze:Jedyne sensowne mocowanie dolne szelek jakie widzę, od strony tunelu to przewiercenie otworu, oraz załapanie śruby oczkowej na płytkę z nakrętką.
No właśnie, czyli kostka o której wspomniałem. Jednak ona chyba wymaga wspawania czy się mylę? Słyszałem o jakimś patencie montażu do dolnego mocowania fotela, jednak nie wiem w jaki sposób dokładnie to wygląda i czy spełnia jakiekolwiek wymogi bezpieczeństwa.
Od drugiej strony oczko można zamontować chyba do punktu montażu seryjnych pasów, prawda?
-
- Donator
- Posty: 361
- Rejestracja: 12 lut 2015, 10:55
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Warszawa
ma-rc pisze:Jarri pisze:Jedyne sensowne mocowanie dolne szelek jakie widzę, od strony tunelu to przewiercenie otworu, oraz załapanie śruby oczkowej na płytkę z nakrętką.
No właśnie, czyli kostka o której wspomniałem. Jednak ona chyba wymaga wspawania czy się mylę? Słyszałem o jakimś patencie montażu do dolnego mocowania fotela, jednak nie wiem w jaki sposób dokładnie to wygląda i czy spełnia jakiekolwiek wymogi bezpieczeństwa.
Od drugiej strony oczko można zamontować chyba do punktu montażu seryjnych pasów, prawda?
Co do wspawania tu trzeba potwierdzić, lecz aby było to zgodne z logiką i zał. J to płyka ma być . Co do mocowania do fotela to jest to ta sama zasada co seryjnie klamra pasów - to jest też mocowane do fotela, a nie podłogi. Lecz w przypadku szelek raz, że jest to niezgodne z zał. J, dwa, że masz zły kąt między pasem, a fotelem, a trzy, że nie jest to zbyt bezpieczne. W przypadku wyrwania fotela z mocowana mając pasy zamocowane w sposób prawidłowy to one utrzymają fotel względnie na miejscu. Co do mocowania od strony drzwi to śrubę oczkową pospolicie się wkręca w większości samochodów w dolne mocowanie pasa.
Moja 10th Anniversary
Z lewej strony ucho przykręcasz do ori mocowania pasów.
Z prawej strony kiedyś napisałem taki tutorial (jest w moim wątku):
1. Odkręcić zapięcie pasa OEM od fotela, klucz 18mm.
2. Odsunąć fotel do przodu i maksymalnie pochylić.
3. Odkleić róg tapicerki ścianki za fotelem oraz odsunąć tapicerkę tunelu środkowego.
4. Znaleźć miejsce na tunelu gdzie mamy podwójną blachę (widać spawy konstrukcyjne).
5. Wiertłem 12mm wiercimy dziurę.
6. Nacinamy tapicerkę, przekładamy ucho mocowania pasa szelkowego przez OEM zapięcie pasa, od spodu łapiemy specjalną nakrętką przyspawaną do kawałka blachy.
7. Malujemy jakimś szuwaksem przeciwko rdzy.
Takie ucho razem z ori zapięciem pozwoli na stosowanie pasów ori razem z szelkami - wygodne np. jak chcemy po bułki do sklepu skoczyć.
Z prawej strony kiedyś napisałem taki tutorial (jest w moim wątku):
1. Odkręcić zapięcie pasa OEM od fotela, klucz 18mm.
2. Odsunąć fotel do przodu i maksymalnie pochylić.
3. Odkleić róg tapicerki ścianki za fotelem oraz odsunąć tapicerkę tunelu środkowego.
4. Znaleźć miejsce na tunelu gdzie mamy podwójną blachę (widać spawy konstrukcyjne).
5. Wiertłem 12mm wiercimy dziurę.
6. Nacinamy tapicerkę, przekładamy ucho mocowania pasa szelkowego przez OEM zapięcie pasa, od spodu łapiemy specjalną nakrętką przyspawaną do kawałka blachy.
7. Malujemy jakimś szuwaksem przeciwko rdzy.
Takie ucho razem z ori zapięciem pozwoli na stosowanie pasów ori razem z szelkami - wygodne np. jak chcemy po bułki do sklepu skoczyć.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
- ma-rc
- Donator
- Posty: 167
- Rejestracja: 27 paź 2015, 18:41
- Model: NC FL2
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Kontakt:
himber, super tutorial, dzięki Upewnię się czy zgodnie z zał. J płytka nie wymaga spawania, ale na zdrowy rozsądek takie rozwiązanie jak w tutku powinno być wystarczające. Jakby tak było to super, bo jedna mała dziurka, to jednak mniejsza stała ingerencja w samochód niż spawanie budy. A na jak najmniejszej ingerencji mi zależy. U mnie akurat seryjne pasy wylecą także ominąłbym tylko punkt z OEMową klamrą.
-
- Donator
- Posty: 361
- Rejestracja: 12 lut 2015, 10:55
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Warszawa
Zał. J, 6.2:
"Zabronione jest mocowanie pasów bezpieczeństwa do foteli lub ich wsporników.
Pasy bezpieczeństwa mogą być zamontowane w punktach montażu seryjnych pasów."
"W każdym z nowo wykonanych punktów zamocowania dla pasów, musi być zastosowana
stalowa płyta wzmacniającą o powierzchni minimum 40 cm² i grubości minimum 3 mm. "
To chyba rozwiewa wszelkie wątpliwości
"Zabronione jest mocowanie pasów bezpieczeństwa do foteli lub ich wsporników.
Pasy bezpieczeństwa mogą być zamontowane w punktach montażu seryjnych pasów."
"W każdym z nowo wykonanych punktów zamocowania dla pasów, musi być zastosowana
stalowa płyta wzmacniającą o powierzchni minimum 40 cm² i grubości minimum 3 mm. "
To chyba rozwiewa wszelkie wątpliwości
Moja 10th Anniversary
- ma-rc
- Donator
- Posty: 167
- Rejestracja: 27 paź 2015, 18:41
- Model: NC FL2
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Kontakt:
Jarri, czy dobrze rozumiem, że w takim razie zał. J wyklucza zamontowanie płytki pionowo do środkowego tunela jak to ma miejsce w tutorialu himbera? Jeśli dobrze kumam, to w ten sposób zamocowana śruba pracuje na rozciąganie, a żeby pracowała na ścinanie musiałaby być chyba zamontowana poziomo bezpośrednio do podwozia.
W Hamerykach ludzie mocują też do izofixów, zdaje sie że otwory na nie są po obu stronach auta ale chyba tylko w nbfl.
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
To czy śruba będzie w przypadku Himbera zgodna z J czy nie, zależy od tego jak pas będzie poprowadzony, bo jeżeli pionowo do góry wzdłuż tunelu a dopiero potem do fotela -> czyli sama śruba będzie ścinana, to jest zgodne. Rzeczywistość mx5 ale jest taka, że pas będzie ucho rozciągał bo przelotka trafia z każdego fotela na tyle nisko że przy tym rozwiązaniu pas wpadnie bezpośrednio do niej, więc żeby skorzystać z metody otworu na tunelu, trzeba najlepiej zrezygnować z ucha, zastosować płytkę mocującą pas taką jak jest na obrazku z J., otwór powinien być możliwie nisko na tunelu, no i jeżeli przelotka fotela pozwoli tak poprowadzić by ścinalo.. to będzie zgodne.
J. To wytyczne, jak je spełnimy Nasza dowolność, na upartego spełnić J w 100% w każdym punkcie w mx5 to istna masakra, bo brakuje miejsca na wszystko co się sprawdza w normalnych futrach 5d/4d.
Co do stalowej płyty, bo gdzies cos mi świta ze ktos pytał, to w praktyce musi byc przyspawana. Nawet jezeli J tego nie precyzuje. Inaczej mówiąc żaden ogarnięty sędzia nie puści tego bez przyspawania.
J. To wytyczne, jak je spełnimy Nasza dowolność, na upartego spełnić J w 100% w każdym punkcie w mx5 to istna masakra, bo brakuje miejsca na wszystko co się sprawdza w normalnych futrach 5d/4d.
Co do stalowej płyty, bo gdzies cos mi świta ze ktos pytał, to w praktyce musi byc przyspawana. Nawet jezeli J tego nie precyzuje. Inaczej mówiąc żaden ogarnięty sędzia nie puści tego bez przyspawania.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Czy do tej płytki spawaliście od razu śrubę by było łatwo wszytko odkręcać od góry? Można w ogóle tak zrobić?
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- ma-rc
- Donator
- Posty: 167
- Rejestracja: 27 paź 2015, 18:41
- Model: NC FL2
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Kontakt:
RS pisze:Kup gotową płytkę z nakrętka i przynituj lub przykręć ją do budy żeby nie odpadła.
Dokładnie, również jestem przed montażem pasów, tylko dla bezpieczeństwa pewnie przyspawam tę płytkę do budy.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
RS pisze:Spawanie stali podwyższonej wytrzymałości w nieprzemysłowych warunkach to zło. Kup gotową płytkę z nakrętka i przynituj lub przykręć ją do budy żeby nie odpadła.
Wiesz co za radą pojechałem do sklepu by je kupić. Oglądałem te płytki w rallyshopie i zrobię sobie sam. Płytka ma 3mm i kosztuje 19zł. Zrobię takie sam z blachy 4-5mm i pospawam na około a nie w 2 miejscach. Dla mnie to co jest w sklepie to śmiech, nie wspominając, że nie ma tu atestów etc.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
Żadnych nitów. Nigdy nitów w żadnym miejscu gdzie mocujemy coś co ma przenosić. Zwłaszcza takie elementy jak pasy, el. kontrukcyjne w samochodzie itp.
Można to sobie samemu zrobić, spawać dowolnie, byle prawidłowo . Zaletą gotowców będzie że są w całości ocynkowane- przynajmniej z ocynkowanymi zawsze miałem styczność.
Można to sobie samemu zrobić, spawać dowolnie, byle prawidłowo . Zaletą gotowców będzie że są w całości ocynkowane- przynajmniej z ocynkowanymi zawsze miałem styczność.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
-
- Donator
- Posty: 361
- Rejestracja: 12 lut 2015, 10:55
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Warszawa
Przeprowadziłem rozmowę z sędzią technicznym z doświadczeniem w badaniu samochodów rajdowych i wyścigowych na poziomie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski i Mistrzostw Europy Rallycross. Rozmowa dotyczyła nurtującego tematu pasów oraz dodatkowych punktów mocowania. Płytki z nakrętką nie muszą być przyspawane w momencie mocowania ich od spodu samochodu. Spawanie jest konieczne w przypadku dołożenia mocowania wewnątrz samochodu. Nie miej jednak zalecane jest obspawanie płytki. I nie mam tu na myśli spawu ciągłego, a jedynie np narożniki. Miało by to zapobiec ewentualnemu obracaniu i odkręcaniu elementu. Lepiej tego chyba wyjaśnić się nie da
Moja 10th Anniversary
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Jakby kogoś to interesowało to poniżej filmik pokazujący 3 techniki mocowania pasów.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zGcN-JAMw3c#t=254[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zGcN-JAMw3c#t=254[/youtube]
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3777
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
Które klamry fejkowych TAKAT lubiły się zacinać?
Te okrągłe czy te standardowe?
Te okrągłe czy te standardowe?
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
kazde fejkowe pasy nadaja sie do plecaka nie do jazdy.
Kup najtansze markowe, albo chociazby rrs lub inne dziwne marki ktore przynajmniej maja papier nabyty legalnie nie udawaja czegos innego.
Kup najtansze markowe, albo chociazby rrs lub inne dziwne marki ktore przynajmniej maja papier nabyty legalnie nie udawaja czegos innego.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
I nie szukać naderwanych okazji...
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Odkopie trochę temat ale nie bardzo widzę info na ten temat. Jak wygląda mocowanie takich pasów do harnes bara (górne mocowania)? Większość modeli jest zakończona mocowaniami do śrub przypominającymi karabinki, a jak rozumiem w tym wypadku trzeba pasy zapętlić wokół samego harnes bara. Czy wszystkie modele da się w ten sposób zaczepić??
dokładnie, górne pasy owijasz wokół harnessbar w taki sposób:bgoka pisze: ↑09 gru 2019, 20:21Odkopie trochę temat ale nie bardzo widzę info na ten temat. Jak wygląda mocowanie takich pasów do harnes bara (górne mocowania)? Większość modeli jest zakończona mocowaniami do śrub przypominającymi karabinki, a jak rozumiem w tym wypadku trzeba pasy zapętlić wokół samego harnes bara. Czy wszystkie modele da się w ten sposób zaczepić??
https://www.youtube.com/watch?v=zGcN-JAMw3c
NB, 1/2NBFL, NC