NC swap 1.8 na 2.0/2.5?

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje N/A

Moderator: Moderatorzy

Game
Posty: 3
Rejestracja: 13 lis 2018, 9:56
Model: NC

14 mar 2019, 16:27

Witam wszystkich. Kupiłem NC z uszkodzonym silnikiem 1.8 z myślą o swapie, na początku zdecydowałem się na 2.0 lecz po lekturze stwierdziłem, że to taka sama robota jak przy swapie na 2.5. Za 2.0 przemawia, że większość imprez/trackdayów ma klasę pojemnościową do 2.0 NA. Za 2.5 natomiast fakt, że chyba łatwiej wykrzesać z niego 200 koni, które chciałbym uzyskać. Ile koni można uzyskać po modyfikacjach typu: kolektor wydechowy, dolotowy, dolot, wydech i strojenie w 2.0 a ile w 2.5?
Awatar użytkownika
Danillo
Donator
Donator
Posty: 878
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: NC
Wersja: Pure Fun Edition
Lokalizacja: W-wa

15 mar 2019, 14:02

Proponuje przyjedź na zlot lub MC, przejedz się autami z obydwoma silnikami i wtedy podejmij decyzje który Ci bardziej leży. Zależy jak chcesz go używać?

2,0 bardziej lubi obroty i kręcenie do końca, 2,5 mniej ale nie musi bo ma duzo więcej momentu.

Kokona 2,5 przekroczył 200 KM na serii walkach; 2,0 nie złapie 200 KM nawet z walkami.
Pozdrawiam, Danillo
Andrut
Posty: 9
Rejestracja: 10 mar 2019, 17:40
Model: Inny
Wersja: poszukuje
Lokalizacja: Kraków

16 mar 2019, 9:19

Cześć, kupiłeś może tą z Bogdaszowic?
Jakie mniej więcej koszta trzeba ponieść przy robieniu swap'a i czy ma ktoś jakieś sprawdzone miejsce na zakup silników?
Game
Posty: 3
Rejestracja: 13 lis 2018, 9:56
Model: NC

16 mar 2019, 15:58

Auto ma mi służyć jako zabawka na tor. Skłaniałbym się ku 2.5 ale większość imprez ma podział na klasy a wtedy 2.5 nie wypada zbyt specjalnie ze swoimi -/+200hp.
Andrut pisze:
16 mar 2019, 9:19
Cześć, kupiłeś może tą z Bogdaszowic?
Jakie mniej więcej koszta trzeba ponieść przy robieniu swap'a i czy ma ktoś jakieś sprawdzone miejsce na zakup silników?
Ja swoją osobiście przywiozłem z DE. ;) Jeśli ma ktoś sprawdzone źródło silników to również bym prosił o kontakt ;)
ODPOWIEDZ