alternatywne zawieszenia

gwinty i inne elementy

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

JackAL
Posty: 212
Rejestracja: 07 sty 2013, 9:36
Model: NA
Lokalizacja: WY

02 maja 2014, 22:12

Z tego co mi sie udało doczytać to taki zestaw to średnio coś około -35 pomimo że producent podaje właśnie -25
No chyba że u mnie też problemy z czytaniem ze zrozumieniem i jest inaczej
Ortalion
Posty: 618
Rejestracja: 05 kwie 2010, 9:09
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

02 maja 2014, 22:14

Ja mam B6+Eibach. Jak się złapiemy na spocie to możesz się przejechać i zobaczyć jak to wygląda :)
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

02 maja 2014, 22:18

Ortalion pisze:Ja mam B6+Eibach. Jak się złapiemy na spocie to możesz się przejechać i zobaczyć jak to wygląda


Cudnie :kciuk:

A jak nie na spocie, to pod Urzędem Stanu Cywilnego z miarką będę latać :D
Obrazek
Ortalion
Posty: 618
Rejestracja: 05 kwie 2010, 9:09
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

02 maja 2014, 22:33

Deal!
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

03 maja 2014, 8:44

Z Eibacha+B6 bedzie Pan zadowolony 8-)potem jeszcze można się troszkę na geometrii pobawić kątami żeby ograniczyć ewentualne tarcie.
Jakie masz felgi i opony? Oczywiście chodzi mi o parametry nie markę :D
Rules are made to be broken
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

03 maja 2014, 9:44

Hantkus pisze:Z Eibacha+B6 bedzie Pan zadowolony


Tak mi też na spotach powtarzają ... ale jak pytam, ile zejdzie na dół ... to odpowiadają, że "to zależy" :D

Hantkus pisze:Jakie masz felgi i opony? Oczywiście chodzi mi o parametry nie markę


Felga 15 o szerokości 7 i ET=12. Opona 195/55
Kąty z tyłu 1,5, przód natomiast 0,3.

Jadę do polecanego w Warszawie Pana Sylwka i chęcią zmodyfikowania na 1,5 (przód) i 2,0 (tył).

Zastanawiam się, czy nie wygiąć bardziej (może, by się schowały), biorąc pod uwagę, że jadę ze 120kg przyjacielem na XXV lecie :D
Obrazek
Ortalion
Posty: 618
Rejestracja: 05 kwie 2010, 9:09
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

03 maja 2014, 10:37

Mnie to pan Sylwek zrobił nawet -1,5 i -2,2. Na tym zestawie jest twardo ale jeździ się świetnie :)
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

03 maja 2014, 10:55

Ortalion pisze:Na tym zestawie jest twardo ale jeździ się świetnie


To w sumie dobrze ... bo potrzebuję wymówki, coby srebrne PRLowskie plomby wymienić ;)
I nawet zacnie kolejność wyjdzie - wpierw B6, później dentysta :D
Obrazek
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

03 maja 2014, 10:59

Arvinski pisze:Opona 195/55


No to mamy problem rozwiązany, szukaj sobie 195/50 i znowu będzie Pan zadowolony :mrgreen:
Rules are made to be broken
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

03 maja 2014, 12:11

Hantkus pisze:No to mamy problem rozwiązany, szukaj sobie 195/50 i znowu będzie Pan zadowolony


Ależ zacnie wykoncypowane :poklony: !!!
Teraz zastanawiam się, czy nie wejść w 195/45 ...

Dzięki Wielkie :winner:
Obrazek
kermit01
Posty: 1417
Rejestracja: 29 wrz 2012, 11:55
Model: Inny
Wersja: Japoński :P
Lokalizacja: Warszawa

03 maja 2014, 12:15

a czy ktoś miał może zestaw B6+HR(-35mm chyba)?
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

03 maja 2014, 12:24

Arvinski pisze:
Hantkus pisze:No to mamy problem rozwiązany, szukaj sobie 195/50 i znowu będzie Pan zadowolony


Ależ zacnie wykoncypowane :poklony: !!!
Teraz zastanawiam się, czy nie wejść w 195/45 ...

Dzięki Wielkie :winner:



Tylko nie przegnij w drugą stronę...mniejszy profil to mniej komfortu i więcej stresu na torach, dziurach etc. i również podwozie bliżej ziemi(mniejsza średnica koła).
Rules are made to be broken
RS
Donator
Donator
Posty: 1552
Rejestracja: 27 wrz 2011, 18:37
Model: NA
Lokalizacja: Krosno/Kraków

03 maja 2014, 13:25

kermit01 pisze:a czy ktoś miał może zestaw B6+HR(-35mm chyba)?


Miałem. Teraz mam B6+Eibach Prokit i jest zupełnie inaczej. Bardziej miękko, mniej taczkowato, prowadzenie stało się mniej 0-1, dużo prościej się ślizgać. Dla mnie HR nadaje się jedynie na tor i nigdzie indziej.
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

03 maja 2014, 14:19

Hantkus pisze:Tylko nie przegnij w drugą stronę...mniejszy profil to mniej komfortu i więcej stresu na torach, dziurach etc. i również podwozie bliżej ziemi(mniejsza średnica koła).


Słuszna uwaga.
Dzięki ... raz jeszcze :D
Obrazek
Dizajer
Posty: 1101
Rejestracja: 16 kwie 2007, 9:04
Lokalizacja: Poznań / Kujawy
Kontakt:

03 maja 2014, 15:07

Zastanów sie jeszcze czy nie warto pójsc w B6 przeznaczony do NB. Ten z NA jest podobno o wiele bardziej hardkorowy.
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

03 maja 2014, 15:20

Dizajer pisze:Zastanów sie jeszcze czy nie warto pójsc w B6 przeznaczony do NB. Ten z NA jest podobno o wiele bardziej hardkorowy.


Jeżeli to było do mnie, a nie do Kermita01, to jak najbardziej rozważam tą opcję...
Moim marzeniem jest na zimę zrobić blachę, lakier i cały dół od jakiejś drugiej generacji z B6 + ProKit (na torsena może nie starczyć ;)).

Lecz wolałem dopytać, bo zastanawiałem się, czy przypadkiem ta zamiana podwozia nie jest zbyt dużym kombinowaniem - ale ewidentnie nie :D
Obrazek
JackAL
Posty: 212
Rejestracja: 07 sty 2013, 9:36
Model: NA
Lokalizacja: WY

03 maja 2014, 18:06

Dizajer pisze:Ten z NA jest podobno o wiele bardziej hardkorowy.

Ja właśnie idę w ten hardkor ;) zobaczymy jak będzie :D
Dizajer
Posty: 1101
Rejestracja: 16 kwie 2007, 9:04
Lokalizacja: Poznań / Kujawy
Kontakt:

03 maja 2014, 19:24

Tak przy okazji - gdyby ktoś kojarzył jakieś miejsce zakupu B6 gdzie nie trzeba czekać do lipca to byłbym wdzięczny za info. Niestety skończyły sie przednie od NB w magazynie producenta...
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

03 maja 2014, 20:10

RS pisze:
kermit01 pisze:a czy ktoś miał może zestaw B6+HR(-35mm chyba)?


Miałem. Teraz mam B6+Eibach Prokit i jest zupełnie inaczej. Bardziej miękko, mniej taczkowato, prowadzenie stało się mniej 0-1, dużo prościej się ślizgać. Dla mnie HR nadaje się jedynie na tor i nigdzie indziej.


Może to kwestia inaczej ustawionej progresji , bo HnR jest tylko 10 % sztywniejsze niż seria (info z centrali w DE - nie słuchać humburgerów) ) ,- więc teoretycznie jeszcze bardziej miękkie niż Eibach ...
kermit01
Posty: 1417
Rejestracja: 29 wrz 2012, 11:55
Model: Inny
Wersja: Japoński :P
Lokalizacja: Warszawa

05 maja 2014, 13:27

a czy ktoś ma b8? jak rozumiem, b8 są już przystosowane do sprężyn -35/40 i mniej?
Awatar użytkownika
flatline
Donator
Donator
Posty: 2194
Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom+Recaro
Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
Kontakt:

05 maja 2014, 13:50

Z tego co pamietam wiktoch zakładał.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."

Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

05 maja 2014, 18:16

kermit01 pisze:a czy ktoś ma b8? jak rozumiem, b8 są już przystosowane do sprężyn -35/40 i mniej?


B8 to to samo co B6, tylko krótsze, niby dedykowane do krótszych springów. Obydwa są tak samo miękkie .
Po usztywnieniu budy (staby, rollbar itd) - jeździ to dobrze, nawet na Poznaniu ...

Jak chcesz twardo lub beton - wysyłasz do Zerkopolu , i prosisz o odpowiednie ustawienie.
kermit01
Posty: 1417
Rejestracja: 29 wrz 2012, 11:55
Model: Inny
Wersja: Japoński :P
Lokalizacja: Warszawa

07 maja 2014, 13:36

Dobra, kupiłem B8 bo faktycznie B6 się skończyły i będą dopiero w lipcu...jak się okazało mam spreżyny H&R - 40 więc myślę, że będzie ok. Dla zainteresowanych mogę podać kontakt gdzie kupowałem - 315 zł/sztuka/tył. Nowe oczywiście.
szymek
Posty: 1491
Rejestracja: 06 cze 2013, 14:55
Lokalizacja: Poznań

07 maja 2014, 13:57

kermit01 pisze:Dobra, kupiłem B8 bo faktycznie B6 się skończyły i będą dopiero w lipcu...jak się okazało mam spreżyny H&R - 40 więc myślę, że będzie ok. Dla zainteresowanych mogę podać kontakt gdzie kupowałem - 315 zł/sztuka/tył. Nowe oczywiście.

Cena wydaję się być atrakcyjna. Poproszę zatem o namiary na sprzedawcę ;)
Necro
Posty: 594
Rejestracja: 03 lip 2013, 7:48
Model: Inny
Lokalizacja: W-wa/Sz-n

07 maja 2014, 16:04

szymek pisze:
kermit01 pisze:Dobra, kupiłem B8 bo faktycznie B6 się skończyły i będą dopiero w lipcu...jak się okazało mam spreżyny H&R - 40 więc myślę, że będzie ok. Dla zainteresowanych mogę podać kontakt gdzie kupowałem - 315 zł/sztuka/tył. Nowe oczywiście.

Cena wydaję się być atrakcyjna. Poproszę zatem o namiary na sprzedawcę ;)


Ja również :>.
kermit01
Posty: 1417
Rejestracja: 29 wrz 2012, 11:55
Model: Inny
Wersja: Japoński :P
Lokalizacja: Warszawa

07 maja 2014, 16:21

strona internetowa:

http://www.sklep.autoartph.pl/osc/

piszcie/dzwońcie bezpośrednio bo na stronie chyba nie ma wywieszonych tych amorów.

jak by się więcej was uzbierało to może jakiś zakup grupowy, chociaż nie wiem czy taniej jeszcze można ;) Generalnie to moje pierwsze spotkanie z tą firmą - jak dostanę przesyłkę to dam znać :geek:
kamilza
Posty: 68
Rejestracja: 25 sie 2013, 18:37
Lokalizacja: Starachowice

20 cze 2014, 9:36

Kermit, jak wrażenia na B8? Można iść ogniem po dziurach? :) Muszę kupić do siebie bo seria puściła soki i buja.
kermit01
Posty: 1417
Rejestracja: 29 wrz 2012, 11:55
Model: Inny
Wersja: Japoński :P
Lokalizacja: Warszawa

22 cze 2014, 15:56

wrażenia bardzo dobre. Pokonywanie garbów nawet tych większych odbywa się bez uszczerbku na samochodzie :) Dziury nawet te większe amortyzowane są genialnie a samochód wisi dosyć nisko bo przód na ok. -3,5 cm a tył na - 4 cm.
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

08 lip 2014, 17:48

Jeździ ktoś w PL na Gaz Gold Monotube ?? NA Gaz Gold Pro - to wiem, że tak - ale szukam opinii o Mono ...
http://gaz-gold.com/Gaz-Gold-Mazda-MX5.html
Awatar użytkownika
Bardock
Posty: 1863
Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
Model: Inny
Wersja: S3 1.8T
Lokalizacja: Warszawa

10 lip 2014, 12:35

że tak spytam rozważasz zawieszenie do swojej mazdy za 5 tys zł ? :P
ODPOWIEDZ