alternatywne zawieszenia

gwinty i inne elementy

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

eiti
Posty: 896
Rejestracja: 17 lip 2012, 7:23
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa

05 kwie 2014, 18:56

koledzy, czy taka rdza na amorku (i w tym miejscu) to duzy problem?
viewtopic.php?f=31&t=13231&p=248313&hilit=bilstein#p248313

mam okazje kupic podobne za 700pln i zastanawiam sie czy z braku laku nie brac
przebieg 100tys
bezmiatowy //
ree
Posty: 2576
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:51
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

05 kwie 2014, 19:57

eiti pisze:koledzy, czy taka rdza na amorku (i w tym miejscu) to duzy problem?
viewtopic.php?f=31&t=13231&p=248313&hilit=bilstein#p248313

mam okazje kupic podobne za 700pln i zastanawiam sie czy z braku laku nie brac
przebieg 100tys


Niema dramatu, ogolnie licz conajmniej 200pln/szt za regeneracje w zerkopolu ,czyli robi sie kolo 1500pln. Ewentualnie wersja budzetowa ,jesli amorki nie ciekna i same sie plynnie wysowaja, to ja bym odmalowal czymkolwiek i upala "az kola odpadna" (ewentualnie wymienic tulejki met/gum w amorkach, jesli zurzyte).
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

05 kwie 2014, 20:33

ree pisze:
eiti pisze:koledzy, czy taka rdza na amorku (i w tym miejscu) to duzy problem?
viewtopic.php?f=31&t=13231&p=248313&hilit=bilstein#p248313

mam okazje kupic podobne za 700pln i zastanawiam sie czy z braku laku nie brac
przebieg 100tys


Niema dramatu, ogolnie licz conajmniej 200pln/szt za regeneracje w zerkopolu ,czyli robi sie kolo 1500pln. Ewentualnie wersja budzetowa ,jesli amorki nie ciekna i same sie plynnie wysowaja, to ja bym odmalowal czymkolwiek i upala "az kola odpadna" (ewentualnie wymienic tulejki met/gum w amorkach, jesli zurzyte).


Zerkapol i tai by ich nie odmalował - oni z wizualnym aspektem kolumn NIC nie robią :mrgreen:
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
ree
Posty: 2576
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:51
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

05 kwie 2014, 21:48

dmk pisze:
ree pisze:
eiti pisze:koledzy, czy taka rdza na amorku (i w tym miejscu) to duzy problem?
viewtopic.php?f=31&t=13231&p=248313&hilit=bilstein#p248313

mam okazje kupic podobne za 700pln i zastanawiam sie czy z braku laku nie brac
przebieg 100tys


Niema dramatu, ogolnie licz conajmniej 200pln/szt za regeneracje w zerkopolu ,czyli robi sie kolo 1500pln. Ewentualnie wersja budzetowa ,jesli amorki nie ciekna i same sie plynnie wysowaja, to ja bym odmalowal czymkolwiek i upala "az kola odpadna" (ewentualnie wymienic tulejki met/gum w amorkach, jesli zurzyte).


Zerkapol i tai by ich nie odmalował - oni z wizualnym aspektem kolumn NIC nie robią :mrgreen:


O to lipa troche, myslalem ze kompleksowo robia.
Ps. Jest opcja zeby dac im do rozebrania, potem same tuby zabrac do piachu i proszku, bo tak by bylo najlepiej?
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

06 kwie 2014, 11:07

ree pisze:
dmk pisze:
ree pisze:
eiti pisze:koledzy, czy taka rdza na amorku (i w tym miejscu) to duzy problem?
viewtopic.php?f=31&t=13231&p=248313&hilit=bilstein#p248313

mam okazje kupic podobne za 700pln i zastanawiam sie czy z braku laku nie brac
przebieg 100tys


Niema dramatu, ogolnie licz conajmniej 200pln/szt za regeneracje w zerkopolu ,czyli robi sie kolo 1500pln. Ewentualnie wersja budzetowa ,jesli amorki nie ciekna i same sie plynnie wysowaja, to ja bym odmalowal czymkolwiek i upala "az kola odpadna" (ewentualnie wymienic tulejki met/gum w amorkach, jesli zurzyte).


Zerkapol i tai by ich nie odmalował - oni z wizualnym aspektem kolumn NIC nie robią :mrgreen:


O to lipa troche, myslalem ze kompleksowo robia.
Ps. Jest opcja zeby dac im do rozebrania, potem same tuby zabrac do piachu i proszku, bo tak by bylo najlepiej?


Nie ma... tzn. możesz je rozebrać, tuby do piachu (i w proszek) i im wysłać, żeby złożyli. Ale odradzali mi robienie czegokolwiek po złożeniu, ze względu na temperaturę w piecu (olej by mógł tego nie wytrzymać, nie mówiąc o gumowych elementach). Proszek też jest słabą opcją, bo łatwo pomalować elementy, w których chodzi np. tłok i farby nie ma prawa być (co przy proszkowym nie jest trudne). Więc generalnie sugestia była taka, żeby kupić akryl w sprayu (nawet mam gdzieś kod tego lakieru), stare zedrzeć, podkład, akryl, bezbarwny i więcej nie kombinować.
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Awatar użytkownika
Luca
Posty: 307
Rejestracja: 11 maja 2013, 19:17
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Warszawa

06 kwie 2014, 23:32

Chciałbym się jeszcze upewnić, czy to prawda, że jeśli opona ma niski profil (w moim przypadku 40 i wysoki indeks prędkości - sztywny bok) to wogóle testy zawieszenia (amortyzatorów) w stacji diagnostycznej są do d....?
ree
Posty: 2576
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:51
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

07 kwie 2014, 0:03

Luca pisze:ym się jeszcze upewnić, czy to prawda, że jeśli opona ma niski profil (w moim przypadku 40 i wysoki indeks prędkości - sztywny bok) to wogóle testy zawieszenia (amortyzato


Nie do końca, tzn sprawność amora może wyjść niska mimo iż jest dobry. Dlatego wagę przywiązuje się tylko do różnicy w % tłumienia między amorami na tej samej osi, jeśli różnica jest duża to amorki raczej do wymiany.

ps. ciśnienie w oponach też ma znaczenie, dlatego warto je sprawdzić przed pomiarem.
samurajek1
Posty: 448
Rejestracja: 16 paź 2012, 19:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

10 kwie 2014, 11:34

Witam ogrzeję kotleta: Przód mi ładnie siadł po założeniu prokita tył troszkę mniej.
Donek pisze:

marrazz pisze:koledze chodzi o popuszczenie srub mocujacych wahacze do wozka.



zgadza sie, do wózka i do piasty, trzeba poluzować śruby, przejechać się i skręcić bez podnoszenia auta

Czy ten zabieg nie rozwali nam geometrii ? Ile trzeba się "przejechac "? Poprzepychać obok kanału parę metrów?
pzdr
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

10 kwie 2014, 12:14

samurajek1 pisze:Czy ten zabieg nie rozwali nam geometrii ?

Jeśli zmieniasz sprężyny na inne, o innej wysokości, to i tak geometria jest do zrobienia. Chyba, ze jesteś takim mistrzem, że trafiasz z wysokością idealnie pod nowe nastawy i potrafisz zawias zmontować z dokładnością do części milimetra :D

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
ree
Posty: 2576
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:51
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

10 kwie 2014, 12:28

samurajek1 pisze:Witam ogrzeję kotleta: Przód mi ładnie siadł po założeniu prokita tył troszkę mniej.
Donek pisze:

marrazz pisze:koledze chodzi o popuszczenie srub mocujacych wahacze do wozka.



zgadza sie, do wózka i do piasty, trzeba poluzować śruby, przejechać się i skręcić bez podnoszenia auta

Czy ten zabieg nie rozwali nam geometrii ? Ile trzeba się "przejechac "? Poprzepychać obok kanału parę metrów?
pzdr

Tak jak pisze Majkel geometria i tak do roboty, przepychanie po parkingu nie wystarczy, dobrze jest na lekko poluzowanym zawiasie przejechac sie kawalek (powoli) po dziurach). Druga szkola mowi (moim zdaniem bezpieczniej, nie lubie miec luznego zawiasu podczas jazdy), ze dokrecamy tuleje i elementy pracujace na ziemi pod obciazeniem, potem robimy troche kilometrow (najlepiej tez zaliczyc jakies wertepy) i dopier na geometrie (100 km powinno starczyc). Oczywiscie w wersji 2 jezdzimy na dokreconym zawiasie.
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

10 kwie 2014, 14:02

ree pisze:i dopier na geometrie (100 km powinno starczyc).

U mnie po założeniu fabrycznie nowych Teinów wysokość się przestała zmieniac po jakiś 200 km. Mierzyłem z uporem maniaka 3 razy dziennie w tych samych warunkach :D

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Dizajer
Posty: 1101
Rejestracja: 16 kwie 2007, 9:04
Lokalizacja: Poznań / Kujawy
Kontakt:

10 kwie 2014, 20:58

Ktoś poleci jakieś miejsce gdzie można by nabyć komplet Bilsteinów B6 do NB?
Obecna cena w Tanioidobrze/RS Auto Cześci to 2 tys zł za komplet. Da rade dorwać je za mniej?

Czy te Bilsteiny różniły się czymś w NB/NB FL? W katalogu występuję jako dwie pozycje.
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

10 kwie 2014, 21:33

samurajek1 pisze:Przód mi ładnie siadł po założeniu prokita tył troszkę mniej.


A więc chyba ten typ tak ma.... do B6 założyłem sprężyny ze Sportiv'a u siebie i przód mam niżej o 1 cm w stosunku do serii, a tył 1 cm wyżej od serii :twisted: ( przejechane około 300 km już )

Może faktyczne trzeba spróbować z poluźnieniem tych śrub...
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

10 kwie 2014, 22:02

Tomai pisze:do B6 założyłem sprężyny ze Sportiv'a u siebie i przód mam niżej o 1 cm w stosunku do serii, a tył 1 cm wyżej od serii ( przejechane około 300 km już )

W stosunku do nominalnej serii, czy swoich sprężyn, które zdjąłeś ? Jak miałeś tylne springi w stanie sklepany złom, to teraz nawet na obniżonych może być wyżej, i to nie tylko o 10mm :D

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

10 kwie 2014, 22:29

majkel pisze:
Tomai pisze:do B6 założyłem sprężyny ze Sportiv'a u siebie i przód mam niżej o 1 cm w stosunku do serii, a tył 1 cm wyżej od serii ( przejechane około 300 km już )

W stosunku do nominalnej serii, czy swoich sprężyn, które zdjąłeś ? Jak miałeś tylne springi w stanie sklepany złom, to teraz nawet na obniżonych może być wyżej, i to nie tylko o 10mm :D

Po
eM


Moje seryjne miały taką samą wysokość jak inne seryjne NBFL - sprawdzone , zmierzone . Złomem nie były. Przód jest teraz 10 mm niżej, tył wyżej 10 mm. Wygląda słabo ale sztywniej jest.
Więc pytanie powstaje czy faktycznie poluźnienie tych śrub mocującuch wahacz do wózka coś pomoże w opadnięciu tyłu ?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
samurajek1
Posty: 448
Rejestracja: 16 paź 2012, 19:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

11 kwie 2014, 7:25

U mnie przod siadł o 30mod razu a tył z 10 mm
pzdr
autopaga
Posty: 3342
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:37
Lokalizacja: Szczecin

11 kwie 2014, 11:14

eibachy tak mają że tyłek jest w górze, dopiero jak wejdą 2 osoby to siada na równo.
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

11 kwie 2014, 12:00

autopaga pisze:eibachy tak mają że tyłek jest w górze, dopiero jak wejdą 2 osoby to siada na równo.


Moja Anniversary siedziała idealnie równo...może w NA jest inaczej?
Rules are made to be broken
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

11 kwie 2014, 12:11

Hantkus pisze:
autopaga pisze:Moja Anniversary siedziała idealnie równo...może w NA jest inaczej?


A Twoja na pewno miała eibachy ? Moja również jest tyłkiem wyżej ...
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

11 kwie 2014, 12:34

remik pisze:
Hantkus pisze:
autopaga pisze:Moja Anniversary siedziała idealnie równo...może w NA jest inaczej?


A Twoja na pewno miała eibachy ? Moja również jest tyłkiem wyżej ...


Na bank miała pro-kity...może dość duży negat sprawiał że było równo, w każdym razie było idealnie 8-)
Rules are made to be broken
ubek
Donator
Donator
Posty: 1349
Rejestracja: 24 lis 2012, 22:05
Lokalizacja: Łańcut

11 kwie 2014, 16:14

odkręcenie śrub regulacyjnych nic tu nie da chyba ze ktoś sie wybiera na geometrie to moze spróbować i sie przekonać.

przy wymianie amorów i sprężyn i tak by sie przydało.

w emiksie prześwit jak jest mierzony, wie ktoś ?
White NA BP'95
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

11 kwie 2014, 19:20

samurajek1 pisze:marrazz pisze:koledze chodzi o popuszczenie srub mocujacych wahacze do wozka.zgadza sie, do wózka i do piasty, trzeba poluzować śruby, przejechać się i skręcić bez podnoszenia auta


ubek pisze:odkręcenie śrub regulacyjnych nic tu nie da


Czyli wiem że nic nie wiem, dzięki !
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
Luca
Posty: 307
Rejestracja: 11 maja 2013, 19:17
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Warszawa

11 kwie 2014, 21:22

Czy możecie mi rozwiać mi moje wątpliwości odnośnie rozmiaru felg i zestawu Eibach Pro. W swojej Anni.. mam felgi 17" a dokładnie 7Jx17H2 ET35. Czy to ET35 jest jeszcze w normie i przy obniżonym zawieszeniu felgi nie będą obcierały o krawędź błotnika? Z góry dzięki za pomoc.
autopaga
Posty: 3342
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:37
Lokalizacja: Szczecin

11 kwie 2014, 21:30

Hantkus pisze:
remik pisze:
Hantkus pisze:
autopaga pisze:Moja Anniversary siedziała idealnie równo...może w NA jest inaczej?


A Twoja na pewno miała eibachy ? Moja również jest tyłkiem wyżej ...


Na bank miała pro-kity...może dość duży negat sprawiał że było równo, w każdym razie było idealnie 8-)


W NA różnica jest taka sama, tylko 1-1,5cm wyżej i przód i tył. Poprzedni właściciel tych sprężyn potwierdził że w NB był identycznie tyłek wyżej.
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

11 kwie 2014, 22:22

Luca pisze:Czy to ET35 jest jeszcze w normie i przy obniżonym zawieszeniu felgi nie będą obcierały o krawędź błotnika? Z góry dzięki za pomoc.


Nie musisz się niczego obawiać, jak byś miał felgę 8 cali i ET poniżej 30 to co innego ...
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

02 maja 2014, 19:39

Odgrzebuję temat, bo przeglądając ostatnich kilka stron nie znalazłem odpowiedzi na następujące pytania:
(ale kiepsko u mnie z czytaniem, więc z góry przepraszam, jeżeli identyczne zostały wcześniej zadane)

- czy wsadzenie Eibach Pro Kit (-25mm) do seryjnych KYB ma sens? (liczę na usztywnienie samochodu)

- ile w dół pójdzie samochód z zestawem B6 + Eibach Pro Kit (-25mm)?

Już tłumaczę o co mi chodzi - mam felgi ET12 - więc pokrywają się idealnie z linią wozu ... ale już na wertepach jest dramat. Potwornie obcieram, szczególnie dupskiem. A już z pasażerem i zakupami, to najlepiej jechać maks. 40 km/h :facepalm:
Wiem, że można rolować, wyginać, naciągać i wycinać - ale chciałbym tego uniknąć...

Zależy mi na usztywnieniu samochodu i delikatnej glebie (maks 30mm - więcej będzie dramatem z dojazdem pod blok).

W tej chwili mamy (dzięki meo87) zamówienie grupowe na Eibachki - ale nie wiem, czy jest sens do seryjnych KYB je kupować.
Teoretycznie mógłbym na zapas (do B6), ale nie wiem, czy ten zestaw nie obniży mi samochodu za bardzo...

Stąd też me pytania... ktoś ma Eibachki (-25 mm) na KYB'ach? Bo na logikę, to mi to powinno wystarczyć do szczęścia (chcę tylko usztywnić samochód - lekka gleba, to tylko miły bonus).

Acha... Zapomniałem dodać ... mam MX-5 NA :)


Peace.
Obrazek
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

02 maja 2014, 20:32

No kiepsko z czytaniem, fajnie że masz tego poczucie.
Imho wsadzanie samych springów to bezsens(już lepiej w drugą stronę) a w Twoim przypadku może to tylko pogorszyć sprawę bo:
obciera jak rozumiem góra/wewnętrzna część opon czy może zewnętrzna/góra?? Jak wsadzisz Eibachy do seryjnego(miękkiego) amora to zmienisz tylko to, że tarło będzie bliżej o te 25mm właśnie, a sama twardsza sprężyna bez wsparcia twardszego amora nic tu nie da. O bujanie się tutaj rozchodzi...
Bo amortyzator to jednak ważny element jest 8-)
Rules are made to be broken
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

02 maja 2014, 21:22

Hantkus pisze:No kiepsko z czytaniem, fajnie że masz tego poczucie.


W sensie czytać, czytam ... gorzej ze zrozumieniem ;)

Hantkus pisze:może zewnętrzna/góra??


Dokładnie tak.

Hantkus pisze:a sama twardsza sprężyna bez wsparcia twardszego amora nic tu nie da.


Dzięki za wyjaśnienie. Jest to dla mnie temat zupełnie obcy (nie on zresztą jeden). Do tej pory jeździłem stricte serią, jak coś się psuło, Pan Stanisław wszystko naprawiał. A teraz wychodzi na to, że Pan Stanisław wiele więcej ode mnie nie wie - więc Was pytam.

Hantkus pisze:O bujanie się tutaj rozchodzi...


Nie inaczej 8-)
Obrazek
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

02 maja 2014, 21:36

Arvinski pisze:Stąd też me pytania... ktoś ma Eibachki (-25 mm) na KYB'ach? Bo na logikę, to mi to powinno wystarczyć do szczęścia (chcę tylko usztywnić samochód - lekka gleba, to tylko miły bonus).


Hej Arvi ;) nie idź tą drogą ;)

Jak kupiłem moją NBFL to poprzedni właściciel skrzywdził ją właśnie sprężynami Eibacha do seryjnych amorów. Nie dało się tym jeździć, seryjny amor był za miękki do obniżającej sprężyny. ( koleiny i progi były wrogami ).

Masz dwa sposoby na osiągnięcie tego co chcesz, tańszy i droższy :
B6 + Eibach ( tańszy )
Dobry markowy gwint ( droższy ).
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

02 maja 2014, 21:48

Tomai pisze:nie idź tą drogą


No właśnie net jest pełen opinii - zarówno pozytywnych, jak i negatywnych o tym pomyśle ... ale z natury sceptyczny jestem, więc mimo wszystko chciałem się upewnić :)

Dzięki.

Tomai pisze:B6 + Eibach ( tańszy )


I chyba wejdę właśnie w to...
Gwint mi zbędny, bo gleba będzie miłym bonusem do usztywnienia budy. Niestety na moim kwadracie musiałbym zostawiać samochód 5 przecznic wcześniej, jeżeli chciałbym taką glebę jak robią w USA :D

Bo dobrze rozumiem - B6 + Pro Kit (-25mm) to de facto obniżenie samochodu o 25mm ... czy jakiś szczegół mi uleciał?
Obrazek
ODPOWIEDZ