nie dziala spryskiwacz przedniej szyby (jakby byl tylnej)
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
heja,
od paru dni nie dziala mi spryskiwacz przedniej szyby. co jest dosc irytujace przy obecnej pogodzie, jak mozna sobie wyobrazic. najdziwniejsze jest to,z e sam spryskiwacz (silniczek) slychac ze dziala i jakies babelki z prawego spryskiwacza (tego pierwszego patrzac na kolejnosc podlaczenia do rurki) ida. ale nawet nie przypomina to porzadnego sikniecia
ogladalem wczoraj rurke i wydaje sie byc ok... mial tak ktos?
od paru dni nie dziala mi spryskiwacz przedniej szyby. co jest dosc irytujace przy obecnej pogodzie, jak mozna sobie wyobrazic. najdziwniejsze jest to,z e sam spryskiwacz (silniczek) slychac ze dziala i jakies babelki z prawego spryskiwacza (tego pierwszego patrzac na kolejnosc podlaczenia do rurki) ida. ale nawet nie przypomina to porzadnego sikniecia
ogladalem wczoraj rurke i wydaje sie byc ok... mial tak ktos?
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Miałem tak w escorcie. Wymieniłem poprostu tę końcówke plastikową - dysze. W aso 12zł bodajże. Obawiam sie jednak że do miaty może być troszke drożej
zdejmij rurki z końcówek (pod maską) i dmuchnij mocno - sprawdzisz drożność przewodów. Wskazana pomoc drugiej osoby do obserwacji bąbelków w zbiorniku.
Jeśli OK, to cienkim, miedzianym drucikiem przepchaj dysze.
Jeśli to ni nie da, to trzeba się przyjrzeć silnikowi - może buczeć, ale nie pchać płynu...
pzdr
Jeśli OK, to cienkim, miedzianym drucikiem przepchaj dysze.
Jeśli to ni nie da, to trzeba się przyjrzeć silnikowi - może buczeć, ale nie pchać płynu...
pzdr
516 566 767
Piszę poprawnie po polsku.
Piszę poprawnie po polsku.
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
vox pisze:zdejmij rurki z końcówek (pod maską) i dmuchnij mocno - sprawdzisz drożność przewodów. Wskazana pomoc drugiej osoby do obserwacji bąbelków w zbiorniku.
Jeśli OK, to cienkim, miedzianym drucikiem przepchaj dysze.
Jeśli to ni nie da, to trzeba się przyjrzeć silnikowi - może buczeć, ale nie pchać płynu...
pzdr
dzienks - popracuje nad tematem dzisiaj lub jutro
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
R.E.D. pisze:ja mialem prawie to samo.
wyjalem dysze i wlozylem na noc do wd40. pozniej szpila obracalem caly czas w rozne strony i teraz spryskuja prawie jak nowe
kueszczyn - jak wyjac dysze? z odpieciem od rurki nie bylo problemu (przy okazji przetestowalem silniczek spryskiwacza i sadzac po zdrowym siknieciu - z nim nie ma problemu)
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Tak sie sklada ze pare dni temu tez mialem z tym problem ale juz sie uporalem. Przyczyny Byly 3:
-zapchane dysze - przepchalem miedzianym drucikeim
-przewod przy samym silniczki sie zagial i przez to bylo male cisnienie ( trzeba bylo uciac kawalek poniewaz juz byl wyrobiony i miekki w tym miejscu, dlatego sie zagial)
-trojnik (rozgaleziacz przewodu) przy masce, byl pekniety i cisnienie uciekalo.
-zapchane dysze - przepchalem miedzianym drucikeim
-przewod przy samym silniczki sie zagial i przez to bylo male cisnienie ( trzeba bylo uciac kawalek poniewaz juz byl wyrobiony i miekki w tym miejscu, dlatego sie zagial)
-trojnik (rozgaleziacz przewodu) przy masce, byl pekniety i cisnienie uciekalo.
Dizajer pisze:W aso 12zł bodajże. Obawiam sie jednak że do miaty może być troszke drożej
Czy koniecznie trzeba kupować oryginalne dysze do Miaty, czy one wszystkie są uniwersalne?
Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie?
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
Mżawkowe dysze powinny z lekkim udziałem pilniczka wejść z Citroena C3 lub C4.
Cena w ASO to dwadzieścia kilka złotych.
Tu masz temat na [URL=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=27397]MazdaSpeed[/URL]
Cena w ASO to dwadzieścia kilka złotych.
Tu masz temat na [URL=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=27397]MazdaSpeed[/URL]
.
Pozwolę sobie wykopać temat, żeby zostawić informację dla kolejnych walczących ze spryskiwaczami. Miałem ten sam problem, u mnie winne okazały się zaworki zwrotne, które były tak brudne, że nie otwierały się pod ciśnieniem pompki. Można je przeczyścić lub kupić na allegro za 5 zł sztuka.
King Tony - narzędzia dla profesjonalistów
odkopie troche temat
-jak zdemontować końcówkę spryskiwacza? on wchodzi w maske na zatrzask?
chcę załozyć koncówki z Tributa, przy tym nie używać zbyt wiele siły gdyz nie koniecznie na dobre wyjśc to może. Czekam na podpowiedź.
-jak zdemontować końcówkę spryskiwacza? on wchodzi w maske na zatrzask?
chcę załozyć koncówki z Tributa, przy tym nie używać zbyt wiele siły gdyz nie koniecznie na dobre wyjśc to może. Czekam na podpowiedź.
arturo_ga, otwórz maskę i od dołu ściśnij końcówkę spryskiwacza - wchodzi na zatrzask podobnie jak niektóre zapinki do tapicerki. da się to zrobić nieuzbrojoną dłonią, ewentualnie można sobie pomóc płaskim śrubokrętem
Z wyjęciem dysz nie powinieneś mieć problemu, osobiście polecam wymianę na mżawkowe z Mazdy 6 (te same są w Fordzie Mondeo, jak zamówisz w ASO Forda wyjdzie Cię trochę taniej :p), pasują P&P.
mogę Ci zdjęcie zrobić ale szybciej bedzie jak wezmiesz dwa płasie śrubokręty i ściśniesz z przodu i tyłu bo tam sa zatrzaski a druga osoba pociągnie do góry.
tez montuje te spryskiwacze mgłowe z mazdy/forda, 22zł za sztuke wychodzi. A w fordzie ile ?
edit:
Proszę foto, jak widać nowe sa krótsze o połowę.
tez montuje te spryskiwacze mgłowe z mazdy/forda, 22zł za sztuke wychodzi. A w fordzie ile ?
edit:
Proszę foto, jak widać nowe sa krótsze o połowę.
Osobiście nie wiem, bo też kupiłem w Mazdzie, ale podobno (!) 18-19, więc przy dwóch zostałoby jeszcze na piwo przy robocie .
- thewildone86
- Donator
- Posty: 215
- Rejestracja: 05 lis 2013, 21:00
- Model: NB
- Wersja: 10AE 1.8+
- Lokalizacja: Krotoszyn
Odkopie stary temat, ale co tam!
Chciałbym się dowiedzieć, o której mazdzie 6 jest mowa? I gen? Z niej braliście spryskiwacze mglowe?
Chciałbym się dowiedzieć, o której mazdzie 6 jest mowa? I gen? Z niej braliście spryskiwacze mglowe?
MX-5 NB 1.8 10th Anniversary: viewtopic.php?f=22&t=14493
Instagram Profile: https://www.instagram.com/jurij_86/
Instagram Profile: https://www.instagram.com/jurij_86/
- Lucas Z
- Donator
- Posty: 1915
- Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
z mazdy tribute pochodzą na 100 %
https://www.facebook.com/lukaszzawalskifotografia Zapraszam do polubienia !
- thewildone86
- Donator
- Posty: 215
- Rejestracja: 05 lis 2013, 21:00
- Model: NB
- Wersja: 10AE 1.8+
- Lokalizacja: Krotoszyn
Dziękuję! Już szukam i zamawiam!
MX-5 NB 1.8 10th Anniversary: viewtopic.php?f=22&t=14493
Instagram Profile: https://www.instagram.com/jurij_86/
Instagram Profile: https://www.instagram.com/jurij_86/
Identyczne co w Maździe Xedos są w Fordzie Maverick, a w ASO Forda wychodziły parę złoty taniej.