Felgi ET i prosba o pomoc
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 466
- Rejestracja: 28 sty 2012, 16:28
- Model: NA
- Wersja: szczur
- Lokalizacja: Olsztyn/NowyDworMaz
Wiem, że temat o felgach jest, szukajki używałem i próbowałem coś wywnioskować z tamtego tematu jednak poległem, wiec zwracam sie z prosba o pomoc.
Czy felga 15" ET25 8J wejdzie, nie bedzie wystawała poza nadkole, nie bedzie sprawiała problemu na miatce obnizonej o 3cm? Opony jakie na niej będą to prawdopodobnie 195/45/15 lub profil 50.
Z góry dziękuje za odpowiedz i zaraz po uzyskaniu odpowiedzi bedzie można temat usunąć.
Czy felga 15" ET25 8J wejdzie, nie bedzie wystawała poza nadkole, nie bedzie sprawiała problemu na miatce obnizonej o 3cm? Opony jakie na niej będą to prawdopodobnie 195/45/15 lub profil 50.
Z góry dziękuje za odpowiedz i zaraz po uzyskaniu odpowiedzi bedzie można temat usunąć.
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
Tak.jimmunio pisze:Czy felga 15" ET25 8J wejdzie
Będzie bardzo na styk, ale nie powinno wystawać.jimmunio pisze:nie bedzie wystawała poza nadkole
Nie mam pojęcia.jimmunio pisze:nie bedzie sprawiała problemu na miatce obnizonej o 3cm?
195 na 8" felgę będzie trochę na siłę, szczególnie przy profilu 45. Wziąłbym 205/50.jimmunio pisze:195/45/15 lub profil 50
lobson, polecam bardziej to: http://rimsntires.com/specs.jsp
.
-
- Posty: 1059
- Rejestracja: 03 mar 2011, 16:23
- Lokalizacja: Sulęcin
ja bym założył 195/50 felga będzie troszeczkę wystawać moim zdaniem +1, a bieżnik powinien ładnie się schować. Przy 7J była by praktycznie na styk, ale 8J nie ma siły że troszeczkę nie wyjdzie...
Łyknąłeś te Smoor`y? grube są
Łyknąłeś te Smoor`y? grube są
-
- Posty: 631
- Rejestracja: 24 wrz 2009, 8:56
- Lokalizacja: Kraków i okolice
Minimum na 8j to 205 wg tabel, w moim watku sa zdjecia jak to pasuje.
AWD + RWD = ;D
-
- Posty: 466
- Rejestracja: 28 sty 2012, 16:28
- Model: NA
- Wersja: szczur
- Lokalizacja: Olsztyn/NowyDworMaz
azbest1983 pisze:ja bym założył 195/50 felga będzie troszeczkę wystawać moim zdaniem +1, a bieżnik powinien ładnie się schować. Przy 7J była by praktycznie na styk, ale 8J nie ma siły że troszeczkę nie wyjdzie...
Łyknąłeś te Smoor`y? grube są
czujny kolega jest
-
- Donator
- Posty: 3628
- Rejestracja: 06 lut 2012, 17:41
- Model: NA
- Wersja: FL
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Ja latam na 7" z przodu, a z tylu mam 8" także takie set jest spoko na 100%, ale myślę, ze 4x8 tez będzie wporzo. Moim zdaniem jednak 195 czy 205 to już jedynie Twoja decyzja co do oczekiwanego wyglądu. Ja latałem ostatnio na 205/50 na 8' i 195/50 na 7", ale teraz sie przesiadam na 195/50 na wszystkich tak jak już kiedyś miałem. Generalnie mniejszy kłopot będę miał z przekładkami przod-tyl a uważam, ze nie ma co niepotrzebnie poszerzać skoro zapasu mocy brak
Live to ride - ride to live! HD or MX5 or 1302S or 126P ?
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
kozik pisze:195/45 na 8J http://tyrestretch.com/8_195_45_R15/
Dziwnie wygląda ten naciąg
Jumpman pisze:nie ma co niepotrzebnie poszerzać skoro zapasu mocy brak
ale z drugiej strony rantów też dosyć szybko nie będzie przy takim naciągu
.
-
- Donator
- Posty: 3628
- Rejestracja: 06 lut 2012, 17:41
- Model: NA
- Wersja: FL
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Don Corleone pisze:Jumpman pisze:nie ma co niepotrzebnie poszerzać skoro zapasu mocy brak
ale z drugiej strony rantów też dosyć szybko nie będzie przy takim naciągu
Ja wychodzę z założenia, ze rant dostaje w dupe wtedy gdy ktoś da mu w dupe...dlatego staram się jeździć ostrożnie i trzymać dystans od krawężników. Przy konkretnym walnięciu, to ani szersza opona nie pomoże ani nic innego... ale wiadomo każdy ma swoje metody
Live to ride - ride to live! HD or MX5 or 1302S or 126P ?
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
kozik pisze:Don Corleone w jakim sensie dziwnie...?
Znaczy, jak dla mnie przesadzony. Po prostu tego nie lubię, nie podoba mi się
Jumpman, przypadkiem można różne rzeczy zrobić. Ja swoją jeżdżę bardzo ostrożnie, a i tak pod koniec zeszłego sezonu musiałem oddać do ponownej polerki, bo tu delikatnie przyhaczyłem, tam też. Nie da się ustrzec wszystkiego, a naciąg tylko powiększa prawdopodobieństwo.
Nie mówię tu o solidnym walnięciu w krawężnik, bo tam naciąg czy nie to i tak nie będzie różnicy
.
-
- Donator
- Posty: 3628
- Rejestracja: 06 lut 2012, 17:41
- Model: NA
- Wersja: FL
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Ładna focia A, ze rożnie bywa, to wiem - może mam szczęście, a może malo śmigam, ale ja daje rade... Pewne jest to, ze w 1,6 czuć każde 10mm szerokości, bo nie ma czym tego napędzać :/
Live to ride - ride to live! HD or MX5 or 1302S or 126P ?
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
Ja robiłem zadry zazwyczaj tocząc się na jedynce.
Chyba odbiegamy trochę od tematu
Chyba odbiegamy trochę od tematu
.
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
ta fotka to ni jak nie leży do tematu bo żadna nawet średniej klasy felga tak się nie rozleci;) natomiast dobra felga wytrzyma najgorsze ciosanie i ew. pęknie bęben. Mamy na niej przykład typowego chińczyka którego należy unikać jak ognia...
natomiast z naciągiem to jest tak:
zależy czy "to" to ma jeździć (być zdolne do upalania i przeżycia naszych dróg) czy wyglądać,
jak naciąg to i gleba, bez niej nie ma sensu bo nie będzie to dobrze nigdy wyglądać, naciąg tylko i wyłącznie w celach "HF"- dobrego spasowania, w miacie taka gleba kończy się jak kończy i temat się zamyka, nie można zapierdzielać, tak więc.. albo opony które są jednakowej szerokości co felgi, albo darujemy sobie wszelkie kombinacje bo nic z tego dobrego nie będzie-> ani wyglądu, ani jazdy. Nie ma miejsca na kompromisy.. a przynajmniej bardzo mało, bo różnica 0.5' w szerokości opony do felgi (in minus) to żaden naciąg jeszcze nie jest.
natomiast z naciągiem to jest tak:
zależy czy "to" to ma jeździć (być zdolne do upalania i przeżycia naszych dróg) czy wyglądać,
jak naciąg to i gleba, bez niej nie ma sensu bo nie będzie to dobrze nigdy wyglądać, naciąg tylko i wyłącznie w celach "HF"- dobrego spasowania, w miacie taka gleba kończy się jak kończy i temat się zamyka, nie można zapierdzielać, tak więc.. albo opony które są jednakowej szerokości co felgi, albo darujemy sobie wszelkie kombinacje bo nic z tego dobrego nie będzie-> ani wyglądu, ani jazdy. Nie ma miejsca na kompromisy.. a przynajmniej bardzo mało, bo różnica 0.5' w szerokości opony do felgi (in minus) to żaden naciąg jeszcze nie jest.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
grzes pisze:ta fotka to ni jak nie leży do tematu bo żadna nawet średniej klasy felga tak się nie rozleci;)
Wiem ale mi się spodobała, bo wyskoczyła mi po wpisaniu w googla felga krawężnik
.
A ja bym się chętnie podpiął pod temat bo w sumie pytanie zbliżone
Kolega na początku pytał o ET28. Ja myslałem o tej samej konfiguracji kół (15x8 opona 195/45) ale ET0 tył i ET15 przód. Ktoś praktykował takie liczby na tym forum ? Będę musiał giąć tył ? Bo domyślam się że przód to koniecznie. Oczywiście w gre wchodzi delikatne obniżenie o 3 cm.
Kolega na początku pytał o ET28. Ja myslałem o tej samej konfiguracji kół (15x8 opona 195/45) ale ET0 tył i ET15 przód. Ktoś praktykował takie liczby na tym forum ? Będę musiał giąć tył ? Bo domyślam się że przód to koniecznie. Oczywiście w gre wchodzi delikatne obniżenie o 3 cm.
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
Przy ET12, fabrycznym ustawieniu kąta kół z tyłu i lekkim obniżeniu już trzeba myśleć o zaginaniu błotników, a co dopiero o ET0. Myśląc o ET0 trzeba również pomyśleć o ustawieniu dobrego negatywu z tyłu.
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
A co Ci dadzą te nakładki Maksiu ? Może panowie policjanci się odczepią ale albo amorki zespawasz na szywno albo wytniesz błotniki Ale też mi się wydaje, że wrzucając nakładki będziesz musiał pójść w minusowe ET, więc jakieś dystanse sie przydadzą.
Dzięki za odpowiedzi Od razu mówię że myślałem o fender flares jak na zdjęciach wyżej ale 8" to za mało nawet z ET 0. Do tego trzeba już konkretnie szerokie koło. Mnie już gięcie czeka w jednym aucie i montaż fender flares w drugim więc sobie poćwiczę temat. Jeśli ktoś by wiedział gdzie można nabyć (w rozsądnych pieniądzach) felge 15x8,5 (lub szerszą) to niech da znać
Błotnik w przypadku nakładek trzeba wycinać i zabezpieczyć antykorozyjnie, nie ma bata. A nakładka właśnie dokładnie po to jest żeby policja się nie czepiała. No i ma to dodatkowy plus, można iść wtedy właśnie w dystanse (mimo dzikiego ET) i poszerzyć auto o dodatkowe kilka centymetrów = lepsze prowadzenie
Bardock pisze:A co Ci dadzą te nakładki Maksiu ? Może panowie policjanci się odczepią ale albo amorki zespawasz na szywno albo wytniesz błotniki Ale też mi się wydaje, że wrzucając nakładki będziesz musiał pójść w minusowe ET, więc jakieś dystanse sie przydadzą.
Błotnik w przypadku nakładek trzeba wycinać i zabezpieczyć antykorozyjnie, nie ma bata. A nakładka właśnie dokładnie po to jest żeby policja się nie czepiała. No i ma to dodatkowy plus, można iść wtedy właśnie w dystanse (mimo dzikiego ET) i poszerzyć auto o dodatkowe kilka centymetrów = lepsze prowadzenie