Jakie felgi ?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Skoro u mnie weszły to u Ciebie też
Też mam big brake:)
- Załączniki
-
- IMG_20190811_172140715_HDR.jpg (4.21 MiB) Przejrzano 4467 razy
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Witajcie,
Czy ktoś miał może styczność z felgami firmy Carbonado? Z tego co widzę, maja kilka fajnych wzorów w przyzwoitych cenach i fajnymi parametrami. Podpierają się certyfikatami itp, ale nie znalazłem prawie żadnych opini o nich. Może ktoś miał w rękach lub jeździł/jeździ na takich?
Ewentualnie jakieś opinie o felgach PDW?
Czy ktoś miał może styczność z felgami firmy Carbonado? Z tego co widzę, maja kilka fajnych wzorów w przyzwoitych cenach i fajnymi parametrami. Podpierają się certyfikatami itp, ale nie znalazłem prawie żadnych opini o nich. Może ktoś miał w rękach lub jeździł/jeździ na takich?
Ewentualnie jakieś opinie o felgach PDW?
Ktos sie orientuje jaka szeroka stal z przodu jest maksymalna zeby kolo bylo skretne. Mam terqz 9,75j i federala rsrr 225/45/15 i trze o nadkole przy kreceniu. Chce zwerzyc ale nadal zostac przy dosc szerokiej feldze. Zastanawiam sie czy pol cala wystarczy.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 lip 2019, 22:31
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Olsztyn
Proszę o radę bo mam felgi 6,5Jx16 ET49 i pierścienie centrującym do niech pod moja mazdę (NBFL 1.6) z oponami 205/55/R16 da radę to jakos włożyć i jeździć ?
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Z tego co kojarzę, to przy 8 calach szerokości i normalnej oponie (nie naciągu) ET25 jest w przypadku drugiej generacji opcją mocno bezpieczną i felga ładnie układa się wzdłuż budy. Wszystko poniżej (obstawiam) ET20 wymaga użycia dodatkowych metod pieszczenia koła, by się w trakcie składania zmieściło w budę: rollka nadkoli, węższa opona, negatyw na geometrii...
|Misterhikan pisze: ↑10 paź 2019, 17:17Proszę o radę bo mam felgi 6,5Jx16 ET49 i pierścienie centrującym do niech pod moja mazdę (NBFL 1.6) z oponami 205/55/R16 da radę to jakos włożyć i jeździć ?
Seryjne ET w 16 calach do NBFL to bodajże 40 lub 42? (z pamięci piszę) więc nie powinno być problemu.
- Załączniki
-
- PhotoPictureResizer_191025_183733673_crop_660x610.jpg (98.71 KiB) Przejrzano 4176 razy
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 19 lis 2016, 14:13
- Model: NB FL
- Wersja: Memories
- Lokalizacja: Wawa Żoliborz
Panowie,
przejrzałem kilkadziesiąt stron, sporo wyczytałem, ale trochę info jeszcze mi brakuje.
Robię samochód raczej do wyglądania niż na tor. Ma być szeroko, z naciągiem i negatywem.
Musi być 16 cali ze względu na hamulce. 9 cali na szerokość, żeby wyszedł naciąg (opona 195/45/16).
Samochody z forum, które wziąłem za wzór mają felgi 16 j9 ET 15. Koła stoją w miarę poziomo, może delikatny negatyw.
To by mi pasowało, ale jest jeden problem. Szerokie JR19 mają ET negatywny (co najmniej -15). Czy to w ogóle jest do upchnięcia? Rolowanie nadkoli OK, spory negatyw OK, cięcia błotników i zakładania poszerzeń na ten moment nie OK.
przejrzałem kilkadziesiąt stron, sporo wyczytałem, ale trochę info jeszcze mi brakuje.
Robię samochód raczej do wyglądania niż na tor. Ma być szeroko, z naciągiem i negatywem.
Musi być 16 cali ze względu na hamulce. 9 cali na szerokość, żeby wyszedł naciąg (opona 195/45/16).
Samochody z forum, które wziąłem za wzór mają felgi 16 j9 ET 15. Koła stoją w miarę poziomo, może delikatny negatyw.
To by mi pasowało, ale jest jeden problem. Szerokie JR19 mają ET negatywny (co najmniej -15). Czy to w ogóle jest do upchnięcia? Rolowanie nadkoli OK, spory negatyw OK, cięcia błotników i zakładania poszerzeń na ten moment nie OK.
Żoliborz
NBFL 1.8 146KM Memories II 2003r.
NBFL 1.8 146KM Memories II 2003r.
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1056
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Z lewej (pomarańczowy) masz nasz setup - na nierównościach obcierał trochę o nadkola.
B6 + ProKit - nie trzeba było robić hardcore'owych kątów, ale trzeba było podgiąć błotniki.
Z prawej (zielony) twój.
B6 + ProKit - nie trzeba było robić hardcore'owych kątów, ale trzeba było podgiąć błotniki.
Z prawej (zielony) twój.
- Załączniki
-
- 121.jpg (56.87 KiB) Przejrzano 3894 razy
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1056
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
czy koła 195/50 na feldze 6.5x15 ET36 mocno się schowają w NA? trzeba jeszcze jakiś dystans dawać aby japy nie było za dużej?
Panowie i Panie
Czy takie felgi podejdą do NB? Chodzi mi głównie o to czy nie będą obcierać o nadkola....Zawias - amorki seria + Eibach Prokit -25mm. I ewentualnie jakie opony do takiego setup'u?
https://jr-wheels.pl/towar.1899.japan.r ... ronze.html
Czy takie felgi podejdą do NB? Chodzi mi głównie o to czy nie będą obcierać o nadkola....Zawias - amorki seria + Eibach Prokit -25mm. I ewentualnie jakie opony do takiego setup'u?
https://jr-wheels.pl/towar.1899.japan.r ... ronze.html
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
Et 25 wchodzi bez problemu. To pewnie też z odpowiednim negatywem wejdzie.miszka pisze:Pomoże ktoś? może ktoś z Was jeździ na takim rozmiarze i ET?
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
- bartz
- Donator
- Posty: 319
- Rejestracja: 15 mar 2017, 22:17
- Model: NB FL
- Wersja: Individual
- Lokalizacja: Warszawa
Wejdzie bez problemu. Dla porownania moj obecny setup, gdzie kolo chowa sie w nadkolu przy obnizeniu ca. 30mm wzgl serii.miszka pisze:Pomoże ktoś? może ktoś z Was jeździ na takim rozmiarze i ET?
Czyli ET15 wejdzie przy oponie 195? Ja mam amorki seria + Eibach -25mm......tak, wiem, zje....łem, mogłem rozejrzeć się za jakimś gwintem zamiast kupować 4 seryjne Kayaby nie chcę robić negatywu przy tym setupie, bo chyba nie będzie to wyglądało dobrze, myślałem, że na tych sprężynach usiądzie niżej, przód spoko, ale tył mógłby być niżej
Myślicie, że taki rozmiar koła będzie oki?
Myślicie, że taki rozmiar koła będzie oki?
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1056
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Miałem u siebie w mojej poprzedniej NB z tyłu jr12 16x8 et15 na oponie 205/45/16, z przodu to samo tylko z et22, poszukaj w dziale nasze mazdy jak ci się chce
Aktualnie: KOZA - ori zawias + felgi z wersji unplugged tj. 16x6.5 et40 z oponami 205/45
Plan: Gleba+mięso - bilstein b6+prokit -25/-35 no i do tego felga 15x8 z oponami 205/50 no i tutaj pytanie w jakich widełkach ET może się wahać, żeby nie było rolowania, ale jednocześnie nie schowało się za bardzo koło w nadkolu ?
Plan: Gleba+mięso - bilstein b6+prokit -25/-35 no i do tego felga 15x8 z oponami 205/50 no i tutaj pytanie w jakich widełkach ET może się wahać, żeby nie było rolowania, ale jednocześnie nie schowało się za bardzo koło w nadkolu ?
NBFL 1.6 '01
- bartz
- Donator
- Posty: 319
- Rejestracja: 15 mar 2017, 22:17
- Model: NB FL
- Wersja: Individual
- Lokalizacja: Warszawa
205/50/15 to nie mięsoCocon pisze:Aktualnie: KOZA - ori zawias + felgi z wersji unplugged tj. 16x6.5 et40 z oponami 205/45
Plan: Gleba+mięso - bilstein b6+prokit -25/-35 no i do tego felga 15x8 z oponami 205/50 no i tutaj pytanie w jakich widełkach ET może się wahać, żeby nie było rolowania, ale jednocześnie nie schowało się za bardzo koło w nadkolu ?
Musiałbyś bardziej amerykański rozmiar założyć - 225/50/15 - na zdjeciu na 8 calach.
Mięso to pojęcie względne na to wychodzi, to co pokazałeś to w moim odczuciu balon Cofam w takim razie moje wyrażenie Chodzi mi o ładniejszy fit niż 205/45 na 16"bartz pisze: ↑12 lut 2020, 16:25205/50/15 to nie mięsoCocon pisze:Aktualnie: KOZA - ori zawias + felgi z wersji unplugged tj. 16x6.5 et40 z oponami 205/45
Plan: Gleba+mięso - bilstein b6+prokit -25/-35 no i do tego felga 15x8 z oponami 205/50 no i tutaj pytanie w jakich widełkach ET może się wahać, żeby nie było rolowania, ale jednocześnie nie schowało się za bardzo koło w nadkolu ?
Musiałbyś bardziej amerykański rozmiar założyć - 225/50/15 - na zdjeciu na 8 calach.
NBFL 1.6 '01
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1056
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
- bartz
- Donator
- Posty: 319
- Rejestracja: 15 mar 2017, 22:17
- Model: NB FL
- Wersja: Individual
- Lokalizacja: Warszawa
Dobra, znalazlem na Instagramie 205/50/15 na feldze 15x7,5 et35.Cocon pisze:Mięso to pojęcie względne na to wychodzi, to co pokazałeś to w moim odczuciu balon Cofam w takim razie moje wyrażenie Chodzi mi o ładniejszy fit niż 205/45 na 16"bartz pisze: ↑12 lut 2020, 16:25205/50/15 to nie mięsoCocon pisze:Aktualnie: KOZA - ori zawias + felgi z wersji unplugged tj. 16x6.5 et40 z oponami 205/45
Plan: Gleba+mięso - bilstein b6+prokit -25/-35 no i do tego felga 15x8 z oponami 205/50 no i tutaj pytanie w jakich widełkach ET może się wahać, żeby nie było rolowania, ale jednocześnie nie schowało się za bardzo koło w nadkolu ?
Musiałbyś bardziej amerykański rozmiar założyć - 225/50/15 - na zdjeciu na 8 calach.
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 22 lut 2010, 6:23
- Model: NB
- Wersja: Miracle
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
heja
JR29 16x7 ET40 - jaki dystans do tego aby (fajnie by bylo dac lekki negatyw tez ) schowac w NB?
Plan to 195/50 na przod i 205/50 Federale 595RS-R
zawias tez bedzie wymieniany - pewnie minus 35 lub gwint (jeszcze temat do dyskusji).
JR29 16x7 ET40 - jaki dystans do tego aby (fajnie by bylo dac lekki negatyw tez ) schowac w NB?
Plan to 195/50 na przod i 205/50 Federale 595RS-R
zawias tez bedzie wymieniany - pewnie minus 35 lub gwint (jeszcze temat do dyskusji).