Lucas Z pisze:Nie zaświeciła się bo w mx-5 nbfl nie swieci się rezerwa, a wynik bardzo dobry
Nie wiem czy to była opcja czy zależy od wersji ale niektóre nbfl'e mają działającą kontrolkę rezerwy.
jak bardzo paliwozerne sa silniki w waszych miatkach
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
rafal87 pisze:Produkcje mam listopad 2002, a mam rezerwe jak i kontrole pasow.
ree pisze:h8r pisze:NA 1.8, dynamiczna jazda + korki 13+L średnia
Taa niestety u mnie też coś w ten design. Biorąc pod uwagę, że mam długi dyfer i mi przebieg zaniża to już w ogóle kosmosy wychodzą
SurfBoy23 pisze:ree pisze:h8r pisze:NA 1.8, dynamiczna jazda + korki 13+L średnia
Taa niestety u mnie też coś w ten design. Biorąc pod uwagę, że mam długi dyfer i mi przebieg zaniża to już w ogóle kosmosy wychodzą
A trzeba było nie tuning'ować
fifomaniak pisze:ree, A nie pali Ci jednak mniej? Jak masz długi dyfer, który zaniża Ci podawaną prędkość (a tym samym licznik kilometrów) to robisz w rzeczywistości więcej kilometrów niż pokazuje licznik między tankowaniami, czyli palisz mniej niż Ci wychodzi
wojteks pisze:Obliczanie spalania po kreskach nie ma sensu, jedyny sensowny sposób to tankowanie pod korek po xxx kilometrach.
Hantkus pisze:To jedyny sensowny sposób ale jeśli ma być naprawdę dokładnie, to ilość kilometrów na budziku musi być skorygowana o gps
R.E.D. pisze:z doswiadczenia z roverkiem na rope zazwyczaj tankuje do pierwszego odbicia bo pozniej wszystko bylo tluste
nie zmienia faktu, ze przy srodkowej kresce nadal normalnie jechalem
Hantkus pisze:Co do gps'u zgoda, tutaj masz duuużo większą wiedzę Peecer natomiast nadal jest to dla mnie obecnie najdokładniejszy sposób pomiaru
Peecer pisze:Hantkus pisze:Co do gps'u zgoda, tutaj masz duuużo większą wiedzę Peecer natomiast nadal jest to dla mnie obecnie najdokładniejszy sposób pomiaru
Nie ukrywam, że dla mnie też. Nie raz już mi tyłek uratował w trudniejszych warunkach.... I wcale nie przeszkadzała mi myśl błędu 200 - 500 m ....