Strona 399 z 456

Re: Czaterja działu technicznego

: 11 sty 2020, 20:11
autor: Tomai
Hej, jak to jest z felgami z ND do NBFL a ? Pasują? A przede wszystkim ile ważą? Czy to są jakieś firmowe? Enkei?

Re: Czaterja działu technicznego

: 12 sty 2020, 12:58
autor: vodka
Enkei, podejda ale lepiej z dystansami bo et to chyba cos kolo 50

Re: Czaterja działu technicznego

: 12 sty 2020, 13:17
autor: TerminatorPi
vodka pisze:
12 sty 2020, 12:58
Enkei, podejda ale lepiej z dystansami bo et to chyba cos kolo 50
45

Re: Czaterja działu technicznego

: 12 sty 2020, 14:52
autor: Hookie
Tomai pisze:
11 sty 2020, 20:11
Hej, jak to jest z felgami z ND do NBFL a ? Pasują? A przede wszystkim ile ważą? Czy to są jakieś firmowe? Enkei?
Ktoś tak ma na forum. Red? Nie pamiętam. :P

Re: Czaterja działu technicznego

: 12 sty 2020, 15:13
autor: vodka
czyli pomylilem sie o 10 % :)

Re: Czaterja działu technicznego

: 13 sty 2020, 9:15
autor: Hookie
Hookie pisze:
10 sty 2020, 10:49
Staby Eibacha 27 / 16 mm do ND? Jakieś przeciw, czy same za? Coś trzeba dokupić czy wystarczy to co na obrazku:

unnamed.jpg
Podbiję sobie - ktoś, coś?

Re: Czaterja działu technicznego

: 14 sty 2020, 7:06
autor: WSR
Czy ktoś się orientuje jaka jest wysokość chłodnicy od NA względem NB? W sieci rysunki chłodnicy NA nie podają całej wysokości.

Chcę zastosować dolne uchwyty chłodnic od NB ze względu na skraplacz klimy, który też będzie od NB, niestety przy takim zestawie chłodnica od NB wystaje ponad górny pas i zastanawiam się, czy nieco przerobić uchwyty aby podpasowała chłodnica NA + skraplacz NB a może obniżyć mocowanie pod chłodnicę NB aby zeszła na równo do pasa (tu boję się aby nie była za nisko, więc stąd pytanie).

Re: Czaterja działu technicznego

: 15 sty 2020, 6:39
autor: WSR
Odpowiem sam sobie, może ktoś będzie kiedyś szukał.
Rdzenie mają ten sam wymiar, co ciekawe NA ma nawet wyższą górę, ale przesuniętą na prawo.
Czerwona NA, czarna NB, wychodzi na to, że nawet wentylator klimy powinien pasować. A którą założę, to chyba na etapie składania zdecyduję.
Obrazek

Re: Czaterja działu technicznego

: 19 sty 2020, 14:03
autor: Pastez
Czy może mi ktoś powiedzieć czy dach z mazdy NB 2004 1.8 po lifcie pasuje do tej przed liftowej z 1999 1.6. Ewentualnie czy ma ktoś jakieś miejsce godne polecenia gdzie można by było pytać o dach do takiej starszej mx-5. Dziękuje.

Re: Czaterja działu technicznego

: 19 sty 2020, 14:26
autor: meewosh
Dachy pasują wymiennie z NA/NB/NBFL, jedyna roznica to plexa lub szyba i ewentualnie rodzaj materiału (vinyl/szmata)

Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka


Re: Czaterja działu technicznego

: 19 sty 2020, 15:28
autor: Pastez
Dzięki, miałem takie podejżenia ale brak pewności.

Re: Czaterja działu technicznego

: 20 sty 2020, 18:50
autor: Bless
Temat lamp w NA - z tego co wiem to są dwa różne rodzaje. Czym się różnią i czy są wymienne?

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


Re: Czaterja działu technicznego

: 20 sty 2020, 19:00
autor: pirul
Jeśli mowa o przednich to z tego co wiem są takie, gdzie klosze są zintegrowane z żarówkami albo takie, gdzie żarówkę można wymienić. Obydwa typy mają złącze H4.

Re: Czaterja działu technicznego

: 20 sty 2020, 21:07
autor: Bless
To są różnice w reflektorach. A jak kwestia silniczka regulacji wysokości reflektora? Tez się różnią?

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


Re: Czaterja działu technicznego

: 22 sty 2020, 6:43
autor: AaaA
Tomai pisze:
11 sty 2020, 20:11
Hej, jak to jest z felgami z ND do NBFL a ? Pasują? A przede wszystkim ile ważą? Czy to są jakieś firmowe? Enkei?
Pasuja, kola w ND to:
17x7 ET45 otwor 54.1mm seryjne Enkei waga 8.2kg, kute BBS 7.3 kg, kute RAYS z 30AE niestety nie wiem
16x6.5 ET45 otwor 54.1mm seryjne Enkei waga 6.5kg (czemu nikt nie kupuje 1.5 - takie ladne lekkie kola by byly na rynku uzywek:) )

Re: Czaterja działu technicznego

: 22 sty 2020, 7:24
autor: Tomai
AaaA pisze:
22 sty 2020, 6:43
Tomai pisze:
11 sty 2020, 20:11
Hej, jak to jest z felgami z ND do NBFL a ? Pasują? A przede wszystkim ile ważą? Czy to są jakieś firmowe? Enkei?
Pasuja, kola w ND to:
17x7 ET45 otwor 54.1mm seryjne Enkei waga 8.2kg, kute BBS 7.3 kg, kute RAYS z 30AE niestety nie wiem
16x6.5 ET45 otwor 54.1mm seryjne Enkei waga 6.5kg (czemu nikt nie kupuje 1.5 - takie ladne lekkie kola by byly na rynku uzywek:) )
Dzięki za info :senkju:

Re: Czaterja działu technicznego

: 22 sty 2020, 9:21
autor: luki_92_92
Mamy tu kogoś z drukarką 3d? Znalazłem fajny projekt adaptera do anteny, dzięki któremu nie trzeba kupować anteny stubby za stówkę, żeby mieć antenę na gładko z podstawką anteny przy karoserii w NC (możliwe że do ND też pasuje), adapter pozwala na zamontowanie większości krótkich anten „na gładko”, potrzebowałbym wydrukować 1 sztukę,

Re: Czaterja działu technicznego

: 22 sty 2020, 11:11
autor: Marcin M&S
Pacjent to NA z silnikiem 1.8 (140 KM) z NB
padło wspomaganie kierownicy i pytanie jest czy w NA i NB pompa jest taka sama, czy ma znaczenie czy z 1.6 czy z 1.8 ? czy to jedna i ta sama pompa :?: kupić używkę czy lepiej regenerowaną, coś może polecacie z własnego doświadczenia.

Re: Czaterja działu technicznego

: 22 sty 2020, 13:46
autor: AaaA
Marcin M&S pisze:
22 sty 2020, 11:11
Pacjent to NA z silnikiem 1.8 (140 KM) z NB
padło wspomaganie kierownicy i pytanie jest czy w NA i NB pompa jest taka sama, czy ma znaczenie czy z 1.6 czy z 1.8 ? czy to jedna i ta sama pompa :?: kupić używkę czy lepiej regenerowaną, coś może polecacie z własnego doświadczenia.
z tego co pamietam z glowy pompa jest taka sama (ale nie dam sobie nic uciac, zglebialem ten temat dosc dawno), na pewno warto zrobic porzadek z rurkami i chlodniczka, ktore o wiele czesciej puszczaja plyn ze spermy wieloryba niz pojawia sie problem z padajaca pompa sama z siebie (problem z pompa moze byc wtorny, zatarta/przegrzana pompa po tym jak uciekl plyn).
zawsze masz tez opcje zrobienia depower i zaoszczedzeniu paru kilogramow kosztem rozwoju miesni przy parkowaniu.

Re: Czaterja działu technicznego

: 23 sty 2020, 21:53
autor: Konioczynka
Hej,
najtańsza i najskuteczniejsza opcja rozprawienia się z airbagiem 4/8 (mata zajętości fotela) to emulator z polszy za ~100zł czy szukać czegoś po ebayach?

Re: Czaterja działu technicznego

: 24 sty 2020, 7:04
autor: Fifkers
Mam oryginalną matę do sprzedania.

Re: Czaterja działu technicznego

: 24 sty 2020, 15:17
autor: mutra
Taka sytuacja:
Auto (NBFL) stało od Listopada pod pokrowcem, dzisiaj chciałem je przewietrzyć ale nie odpaliło.
Sprawdziłem świece (ok) i paliwo (ok)
Ostatecznie odpaliła na wciśniętym pedale gazu - czyli z otwartą przepustnicą. Na zimnym silniku przy zamkniętej przepustnicy nie odpala.

Skąd silnik bierze powietrze przy odpalaniu/jałowych obrotach w NBFL 1.8? Podejrzewam że kolejny krok to demontaż przepustnicy i czyszczenie?

Re: Czaterja działu technicznego

: 27 sty 2020, 11:19
autor: Fifciak
Zamawiam poliuretany a nie mam możliwości zmierzyć teraz stabilizatorów, ktoś może mi potwierdzić że stabilizatory w NA z 97roku to 20mm przód oraz 11mm tył?

Re: Czaterja działu technicznego

: 27 sty 2020, 12:07
autor: pirul
mutra pisze:
24 sty 2020, 15:17
Skąd silnik bierze powietrze przy odpalaniu/jałowych obrotach w NBFL 1.8? Podejrzewam że kolejny krok to demontaż przepustnicy i czyszczenie?
Z tej dziurki:

Obrazek

Re: Czaterja działu technicznego

: 27 sty 2020, 13:10
autor: lukasmc
Fifciak pisze:
27 sty 2020, 11:19
Zamawiam poliuretany a nie mam możliwości zmierzyć teraz stabilizatorów, ktoś może mi potwierdzić że stabilizatory w NA z 97roku to 20mm przód oraz 11mm tył?
U mnie w 94' to 19mm i 11mm i w 97 z tego co wiem było tak samo.

Re: Czaterja działu technicznego

: 27 sty 2020, 15:46
autor: mutra
pirul pisze:
27 sty 2020, 12:07
mutra pisze:
24 sty 2020, 15:17
Skąd silnik bierze powietrze przy odpalaniu/jałowych obrotach w NBFL 1.8? Podejrzewam że kolejny krok to demontaż przepustnicy i czyszczenie?
Z tej dziurki:

Obrazek
To jest od strony filtra czy od strony kolektora ssącego?

Re: Czaterja działu technicznego

: 27 sty 2020, 17:47
autor: pirul
mutra pisze:
27 sty 2020, 15:46
To jest od strony filtra czy od strony kolektora ssącego?
Od filtra. Ale jeśli kanalik zaschnął w środku to nie wiem czy rozpuścisz badziewie bez demontażu przepustnicy i zanurzenia w ropie/nafcie/kozim mleku. O ile to jest przyczyną, a nie np. wilgoć w gnieździe przepływomierza czy cokolwiek innego elektrycznego, łącznie z kompem, jak w przypadku mojego swapa...

Re: Czaterja działu technicznego

: 27 sty 2020, 18:32
autor: mutra
pirul pisze:
27 sty 2020, 17:47
mutra pisze:
27 sty 2020, 15:46
To jest od strony filtra czy od strony kolektora ssącego?
Od filtra. Ale jeśli kanalik zaschnął w środku to nie wiem czy rozpuścisz badziewie bez demontażu przepustnicy i zanurzenia w ropie/nafcie/kozim mleku. O ile to jest przyczyną, a nie np. wilgoć w gnieździe przepływomierza czy cokolwiek innego elektrycznego, łącznie z kompem, jak w przypadku mojego swapa...
Dzięki. Pokombinuje jeszcze, ale jestem przekonany na 75 procent że problem jest z przepustnicą bo auto odpaliło normalnie przy wciśniętym gazie

Re: Czaterja działu technicznego

: 27 sty 2020, 18:41
autor: Fifciak
Potrzebuje namiar na przednie górne sworznie do NA, nie noname ale też nie za 200zł sztuka, ktoś ma coś godnego polecenia? Prosiłbym o namiar bo nie moge znaleźć niczego sensownego

Re: Czaterja działu technicznego

: 27 sty 2020, 19:42
autor: Marco
Sprawdzałeś w Carspeed?