Strona 375 z 456

Re: Czaterja działu technicznego

: 25 lis 2018, 20:14
autor: gradek11
Duże gumy są na pewno do bagażnika na klapę, mam w swoim identyczne

Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka


Re: Czaterja działu technicznego

: 25 lis 2018, 20:44
autor: nick.es
Wydaje mi się, że małe gumki są z okolic blokady zawiasów bagażnika. One chyba są po to, żeby bagażnik nie stukał przy otwieraniu, jak się opiera do końca. Ale mogę się mylić...

Re: Czaterja działu technicznego

: 26 lis 2018, 21:15
autor: ols
Dach w NA. Trochę traci swój kształt. Można jakoś to wyregulować?

Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Czaterja działu technicznego

: 26 lis 2018, 22:41
autor: Piechur
Czy lampy z nbfl pasują P&P do nb?

Re: Czaterja działu technicznego

: 27 lis 2018, 5:40
autor: Sigma
Zależy które. Tył tak. Przód nie.

Re: Czaterja działu technicznego

: 27 lis 2018, 11:20
autor: mutra
ols pisze:
26 lis 2018, 21:15
Dach w NA. Trochę traci swój kształt. Można jakoś to wyregulować?

Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeżeli to winyl to one tak mają w zależności od temperatury.
Możliwe też że linka dachu się urwała/rozciągnęła - chociaż wtedy byś raczej zauważył że dach jest nierówny przy szybach.

Re: Czaterja działu technicznego

: 27 lis 2018, 12:04
autor: vodka
Jak moher jest mokry lub złapie wilgoć to się rozciąga, jak wyschnie porządnie to jest pięknie naciagniety.

Re: Czaterja działu technicznego

: 28 lis 2018, 6:14
autor: jjocer
Czy ta naba będzie pasować do NBFL 2002r. oryginalnie z poduszką powietrzną?
https://inter-rally.pl/product-pol-8800 ... -5702.html

Re: Czaterja działu technicznego

: 01 gru 2018, 11:18
autor: kamilsloma
gdzie znajdę informację, jakie spinki pasują do mojego NC 2007? szukam spinek bagażnika w dwóch rodzajach.

Re: Czaterja działu technicznego

: 01 gru 2018, 13:00
autor: nick.es
Najlepiej wyciągnij te, które jeszcze masz i zanieść do sklepu, żeby Ci dopasowali takie same.

Re: Czaterja działu technicznego

: 01 gru 2018, 16:36
autor: jerzy
Pojawił się u mnie problem z pasami. Pod względem funkcjonalnym wszystko działa poprawnie, problemem jest dźwięk. Pojawia się gdy zapnę pasy, to przy każdym ruchu kierowcy wydaje dźwięk (wysokie tony) ocierających się blaszek. Na dłuższą jazdę, dźwięk ten mocno wpływa na komfort jazdy.
Czy warto próbować nasmarować czymś zamknięcie pasów (jeśli tak to jakim specyfikiem), czy lepiej wymienić?

Re: Czaterja działu technicznego

: 01 gru 2018, 22:22
autor: nick.es
WD40, albo silikon w sprayu pomagają ;)

Re: Czaterja działu technicznego

: 06 gru 2018, 9:43
autor: Oskarek
Jak wygląda montaż klimatyzacji z NA do NB? Pasuje w miarę czy trzeba rzeźbić czy w ogóle nie pasuje? :)

Re: Czaterja działu technicznego

: 06 gru 2018, 11:23
autor: jjocer
NBFL, jakie żarówki pasują do podświetlenia:
- przycisk podgrzewania siedzenia
- pokrętło kierunku nawiewu
Gdzie mogę dostać sprężynę, która trzyma klapkę drugiego uchwytu na napoje (ten dalej od skrzyni biegów), bo sama mi się zamyka/otwiera?

Re: Czaterja działu technicznego

: 06 gru 2018, 12:22
autor: Sigma
To drugie podpowiem:
To nie kwestia sprężynki, a wykruszonego plastiku. Problem znany i opisany, np. tu: https://www.miata.net/garage/cupholderfix/index.html

Re: Czaterja działu technicznego

: 06 gru 2018, 14:32
autor: sebapoz
jjocer pisze:
06 gru 2018, 11:23
NBFL, jakie żarówki pasują do podświetlenia:?
jeśli Ci chodzi o żarówki podświetlenia licznika (czerwone) to z Carspeed-u przysłali mi coś takiego, ale jeszcze nie montowałem więc nie wiem na 100% czy pasują:

Re: Czaterja działu technicznego

: 06 gru 2018, 19:29
autor: jjocer
sebapoz pisze:
06 gru 2018, 14:32
jjocer pisze:
06 gru 2018, 11:23
NBFL, jakie żarówki pasują do podświetlenia:?
jeśli Ci chodzi o żarówki podświetlenia licznika (czerwone) to z Carspeed-u przysłali mi coś takiego, ale jeszcze nie montowałem więc nie wiem na 100% czy pasują:
Niestety chodzi mi o żarówki w konsoli centralnej.

Re: Czaterja działu technicznego

: 10 gru 2018, 9:11
autor: creidd
Miał ktoś / kojarzy ktoś wydech FOX do mx5?
https://www.fox-sportauspuff.de/store-p ... fkla2fogk6

Wygląda to tak (8-10 tyś. przejechał):
Obrazek

Ile warto za niego dać biorąc pod uwagę że cenę Cobalta?

Warto w ogóle kupować używany wydech?

Re: Czaterja działu technicznego

: 11 gru 2018, 23:22
autor: Wiszcz
Pytanie - jak bardzo szkodzi dyfrowi (torsen) jazda na dojazdówce?
Zależy od prędkości? Odległości?
Czy poświęcić te 30 minut (warunki mało przyjazne) na przełożenie dojazdówki na przód? Zakładam że mam do przejechania jakieś 20 coś kilometrów na niej.

Re: Czaterja działu technicznego

: 12 gru 2018, 12:25
autor: mutra
Wiszcz pisze:
11 gru 2018, 23:22
Pytanie - jak bardzo szkodzi dyfrowi (torsen) jazda na dojazdówce?
Zależy od prędkości? Odległości?
Czy poświęcić te 30 minut (warunki mało przyjazne) na przełożenie dojazdówki na przód? Zakładam że mam do przejechania jakieś 20 coś kilometrów na niej.
Ja bym przełożył na przód. Poza tym jak nie przełożysz to przy każdej zmianie biegu będzie Ci spinać dyfer

Re: Czaterja działu technicznego

: 12 gru 2018, 12:45
autor: Wiszcz
mutra pisze:
12 gru 2018, 12:25
Wiszcz pisze:
11 gru 2018, 23:22
Pytanie - jak bardzo szkodzi dyfrowi (torsen) jazda na dojazdówce?
Zależy od prędkości? Odległości?
Czy poświęcić te 30 minut (warunki mało przyjazne) na przełożenie dojazdówki na przód? Zakładam że mam do przejechania jakieś 20 coś kilometrów na niej.
Ja bym przełożył na przód. Poza tym jak nie przełożysz to przy każdej zmianie biegu będzie Ci spinać dyfer
Przełożyłem ostatecznie, bo okazało się rano, że kilometrów może być znacznie więcej, ale pytanie nadal aktualne na przyszłość. Może innym też się przyda :)

Re: Czaterja działu technicznego

: 13 gru 2018, 16:06
autor: Matsuda
Czy przednie sanki z NA różnia sie od tych z NB ?

Re: Czaterja działu technicznego

: 14 gru 2018, 15:12
autor: Bless
Matsuda pisze:
13 gru 2018, 16:06
Czy przednie sanki z NA różnia sie od tych z NB ?
Tak jak pisałem u mnie w temacie - różnią się.

Re: Czaterja działu technicznego

: 17 gru 2018, 10:25
autor: creidd
Hej,

Miałem wczoraj nieprzyjemna sytuację. Rano autem zrobiłem 20+ kilometrów bez żadnego problemu. Poszedłem na zakupy, po jakichś 2h wróciłem, a MX po odpaleniu cały się trząsł i miał straszny spadek mocy. Chciałem sprawdzić czy coś się zmieni jak kawałek przejadę i rzeczywiście po kilkuset metrach jakby się odetkał (dosłownie było czuć ten moment kiedy auto się "odblokowało"). Przejechałem kilkanaście kilometrów bez żadnych oznak problemów. Zatrzymałem się jeszcze kawałek przed domem w sklepie, wróciłem, odpaliłem - znowu to samo. I znowu po przejechaniu krótkiego odcinka wszystko wróciło do normy. Dzisiaj rano auto odpaliło bez problemu.

Ktoś miał podobny problem? Co to może być?

Re: Czaterja działu technicznego

: 17 gru 2018, 10:43
autor: nick.es
Brzmi, jakby silnik nie chodził na wszystkich cylindrach. Można zacząć od najprostszych rzeczy: wymiana świec, sprawdzenie błędów w komputerze, podmianka czujnika położenia wałka na jakiś czas...

Re: Czaterja działu technicznego

: 17 gru 2018, 11:09
autor: EverGreen
Szybkie pytanie, Gdzie w NB znajdę oznaczenie silnika?

Re: Czaterja działu technicznego

: 17 gru 2018, 11:17
autor: Bukos
EverGreen pisze:
17 gru 2018, 11:09
Szybkie pytanie, Gdzie w NB znajdę oznaczenie silnika?
Na bagnecie?

Re: Czaterja działu technicznego

: 17 gru 2018, 11:50
autor: Fifkers
creidd, cewka zapłonowa?

Re: Czaterja działu technicznego

: 17 gru 2018, 12:45
autor: creidd
nickesh v2.0 pisze:
17 gru 2018, 10:43
Brzmi, jakby silnik nie chodził na wszystkich cylindrach. Można zacząć od najprostszych rzeczy: wymiana świec, sprawdzenie błędów w komputerze, podmianka czujnika położenia wałka na jakiś czas...
Dzięki za szybką odpowiedź. Podjadę gdzieś sprawdzić błędy. Potem wymienię świece - NGK BKR5E-11 będzie ok? Przewody też od razu zmieniać?
Fifkers pisze:
17 gru 2018, 11:50
creidd, cewka zapłonowa?
Dam radę to sprawdzić w domu, czy raczej lepiej gdzieś z tym podjechać mając na uwadze, że nigdy nie sprawdzałem, a ogólnie z mechaniką mam mało do czynienia?

Re: Czaterja działu technicznego

: 17 gru 2018, 14:32
autor: nick.es
creidd pisze:
nickesh v2.0 pisze:
17 gru 2018, 10:43
Brzmi, jakby silnik nie chodził na wszystkich cylindrach. Można zacząć od najprostszych rzeczy: wymiana świec, sprawdzenie błędów w komputerze, podmianka czujnika położenia wałka na jakiś czas...
Dzięki za szybką odpowiedź. Podjadę gdzieś sprawdzić błędy. Potem wymienię świece - NGK BKR5E-11 będzie ok? Przewody też od razu zmieniać?
Fifkers pisze:
17 gru 2018, 11:50
creidd, cewka zapłonowa?
Dam radę to sprawdzić w domu, czy raczej lepiej gdzieś z tym podjechać mając na uwadze, że nigdy nie sprawdzałem, a ogólnie z mechaniką mam mało do czynienia?
Której generacji to w ogóle dotyczy? Jeśli NBFL lub nowszej, to wiele osób w Klubie na wtyczki ODB II na bluetooth.

Jeśli chodzi o świece i kable to i tak co jakiś czas powinieneś je wymieniać. Pytanie, jak stare są Twoje.

Cewki, jeśli jeszcze nie były dokręcane, mogą być upierdliwe w demontażu. Są z tyłu silnika, między nim, a grodzią komory. Tam jest taka długa śruba, którą trudno odkręcić.

Jeśli Ci się uda, to zerknij na styki cewek. Teoretycznie powinny być metaliczne. Jeśli są całe czarne to może być powód. Na początek można spróbować je wyczyścić. U mnie kiedyś podziałało.