Już kupione, nic innego nie ma na rynku, w ASO jedna guma 49zł, Yamato 13zł. Jak się rozlecą po tygodniu, to kupię w ASO.
Dokładnie, dlatego stwierdziłem że jak szybko padną to wymienię na OEM.
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Już kupione, nic innego nie ma na rynku, w ASO jedna guma 49zł, Yamato 13zł. Jak się rozlecą po tygodniu, to kupię w ASO.
Dokładnie, dlatego stwierdziłem że jak szybko padną to wymienię na OEM.
Jeździłem na tym jeden dzień, było cichutko, także nie było tak źle, niestety wymiarowo słabo, żeby tylko nie okazało się, że w ASO będzie taki sam wymiar. Widzę że wszystkie tuleje AM mają nacięcie na dole/górze, zależy jak się zamontuje. Natomiast stare OEM miały nacięcie z tyłu, na płaskiej powierzchni i tak moim zdaniem powinno być, bo stabilizator pracuje najbardziej góra/dół, a nie przód/tył.ubek pisze:Mówiłem że to syf
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
Dzięki!
Dzięki.niezalogowany pisze:tu masz "pokazane" w serwisówce
https://www.nocnik.org/miata/manual/maz ... 01300.html
Mam, poproszę o plik na priv, dzięki.niezalogowany pisze:a masz jak wydrukować to mogę Ci wysłać projekt narzędzia do tego (mojego autorstwa ) - przejściówkę z bodajże 1/2" na tłoczek
Kufa, jakie to proste.....magiczny_andrzej pisze: ↑29 lip 2023, 19:57Odpowiedź na pytanie pierwsze - znajdź pomocnika, który wciśnie pedał hamulca
Jak nie masz pomocnika to łomem przytrzymujesz szpilki a drugą ręką odkręcasz nakrętki.Scyzor pisze: ↑29 lip 2023, 20:00Kufa, jakie to proste.....magiczny_andrzej pisze: ↑29 lip 2023, 19:57Odpowiedź na pytanie pierwsze - znajdź pomocnika, który wciśnie pedał hamulca
Zawsze wymieniałem tak, że nawet nie ściągałem kół, auto stało na kołach. Skręt kół, odkręcenie górnej nakrętki na łączniku, wyjęcie górnego mocowania, to samo na dole i po robocie, dostęp był dobry bo to SUVy.
Wiem ale jak coś puściło na śrubach do regulacji wahacza, to zmiana kąta, może mieć wpływ na zbieżność.
No jestem tego samego zdania, że lekkie podlewarowanie nie może niczego spierdolić, bo wjazd/wyjazd z większej dziury na drodze generuje większy skok i siły na wahaczu, niż z tego lewarka.
Oczywiście wymieniłem oba ale tylko z prawej podlewarowałem, po lewej już zrobiłem po staremu, auto na kołach i bez problemu odkręciłem obie nakrętki.
Niemożliwe, wymieniłem też od razu tuleje stabilizatora, także wszystko było poluzowane. Ogólnie czuć że nowe łączniki (+ stab z RX8) ładnie usztywniły przednią oś ale mam wrażenie że coś go w prawo ściąga. Podjadę sprawdzić czy jednak nie przesunęła się geometria/zbieżność.