Czaterja działu technicznego

pytania różne...

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

mutra
Donator
Donator
Posty: 3662
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

15 kwie 2019, 11:24

Enzis pisze:
15 kwie 2019, 10:34
Oskarek pisze:
15 kwie 2019, 10:00
Pytanko,
pacjent NBFL 1.6 bez LSD.

https://allegro.pl/oferta/motul-gear-30 ... 7688245179

Taki olej będzie okej zarówno do skrzyni jak i do dyfra? Starczy po jednej buteleczce na każdy element? Czy polecacie inną firmę/gęstość/ilość?
Lałem w NB nb skrzyni i torsena i wszystko chodzi jak marzenie. Co do ilości to był gdzieś na forum temat, więc szukajka pomoże
do skrzyni potrzebujesz dwie
Awatar użytkownika
danielski
Donator
Donator
Posty: 310
Rejestracja: 12 sie 2014, 20:02
Model: NC
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Warszawa Ursynów

16 kwie 2019, 13:42

tomasz01 pisze:
14 kwie 2019, 19:35
Odezwij się do Purple Panda Crew na FB. Dominika takie robiła idealnie zgodne z oryginałem.
Dzięki, spróbuję :)
bartek1706
Posty: 42
Rejestracja: 29 lip 2017, 16:10
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

16 kwie 2019, 13:50

Co najczęściej pada w mechanizmie szyby na korbkę w NA?
Obecnie korbka kręci się luźno do pewnego momentu, szyba trochę też sama opada...
Awatar użytkownika
pavlacos
Donator
Donator
Posty: 681
Rejestracja: 12 lut 2018, 9:30
Model: NC
Wersja: Koksed by Five
Lokalizacja: Wrocław

17 kwie 2019, 7:56

Mam u siebie założone tarcze EBC turbo groove / zaciski rx 8 razem z klockami ebc red stuff
Pojawiają się dwa pytanka:

1. Z racji tego ze ebc są dość drogie to czy np. klocki ate original będą wystarczające, czy jednak odkładać do skarpety na klocki ceramiczne?
2. Czy rx8 miało zawsze takie same zaciski przód /tył (ograniczona opcja zwrotu zamówienia)?

tu sobie coś wyszperałem (chcę od razu zamówić na obie osie, jak się skończą obecne)
https://auto.brakeparts.pl/162716-13#/w ... tkowe-2003_

auto raczej daily / weekendowe
Motór jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, Freestyle podstawą
Obrazek
essowot
Posty: 15
Rejestracja: 03 maja 2018, 6:25
Model: NC
Wersja: Sportive

18 kwie 2019, 6:20

Klapa bagażnika Nc różni się między sobą Soft top / RPHT ? Bo znalazłem bardzo fajne 3 częściowe lotki na klape Ale pasują tylko do miękkiego dachu.

https://m.pl.aliexpress.com/item/329214 ... 5564423874
wojteks
Posty: 969
Rejestracja: 05 maja 2012, 19:54
Model: NA
Lokalizacja: Podkarpackie

18 kwie 2019, 7:55

Oskarek pisze:
11 kwie 2019, 12:52
Panowie, zamontowałem zestaw z Raszyna. Moc spadła z bardzo małej do znikomej. Jak to ratować?
Przywrócić seryjny dolot :D
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4665
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

18 kwie 2019, 11:12

essowot pisze:
18 kwie 2019, 6:20
Klapa bagażnika Nc różni się między sobą Soft top / RPHT ? Bo znalazłem bardzo fajne 3 częściowe lotki na klape Ale pasują tylko do miękkiego dachu.

https://m.pl.aliexpress.com/item/329214 ... 5564423874
Różnią się wizualnie i nie da się ich montować zamiennie (klap).
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
creidd
Posty: 181
Rejestracja: 04 sie 2018, 15:20
Model: Inny

19 kwie 2019, 11:56

Jaka jest kolejność odpowietrzanie hamulców dla NB z ABS? Przeszukałem kilka stron i szczerze mówiąc, to opinie są różne. Niektórzy piszą, że trzeba zacząć z przodu, inni z tyłu a jeszcze inni, że to bez większego znaczenia.
mutra
Donator
Donator
Posty: 3662
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

19 kwie 2019, 12:01

creidd pisze:
19 kwie 2019, 11:56
Jaka jest kolejność odpowietrzanie hamulców dla NB z ABS? Przeszukałem kilka stron i szczerze mówiąc, to opinie są różne. Niektórzy piszą, że trzeba zacząć z przodu, inni z tyłu a jeszcze inni, że to bez większego znaczenia.
Generalnie zasada jest żeby odpowietrzac zaczynając od zacisku najdalej od pompy ABS.
DamianSzatan
Posty: 74
Rejestracja: 25 sie 2018, 22:58
Model: NA
Wersja: Standard
Lokalizacja: Radoszyce TKN / Grębenice EOP
Kontakt:

19 kwie 2019, 21:21

Panie i panowie. Potrzebuje zakupic prog do NA. Gdzie znajde cos godnego polecenia w dobrej cenie?

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka



Edit. Znalazlem.
Awatar użytkownika
Hookie
Donator
Donator
Posty: 3401
Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
Model: NB FL
Wersja: 1.8 Memories 2
Lokalizacja: Sosnowiec

22 kwie 2019, 21:24

Hm, 1.8 z NBfl + skrzynia 5B z NB + otwarty dyfer. Jak to będzie jeździć w porównaniu do 6B + Torsen? Śmigałem do tej pory 1.8 NB z 6B i Torsenem lub 1.6 NBfl z 5B i otwartym
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
mutra
Donator
Donator
Posty: 3662
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

22 kwie 2019, 21:31

Hookie pisze:
22 kwie 2019, 21:24
Hm, 1.8 z NBfl + skrzynia 5B z NB + otwarty dyfer. Jak to będzie jeździć w porównaniu do 6B + Torsen? Śmigałem do tej pory 1.8 NB z 6B i Torsenem lub 1.6 NBfl z 5B i otwartym
mam 1.8 vvt z torsenem i 6M i 1.8 Nb z torsenem i 5M. Powiem Ci, że jedyna różnica IMO jest reakcja w górnej granicy obrotów (gdzieś tak od 5000 na plus vvt) Co do samej skrzyni to nie widzę jakiejś znaczącej przewagi jednej nad drugą. Ale też 5 biegową nie byłem jeszcze na torze więc zastrzegam sobie prawo do zmiany zdania ;)
Awatar użytkownika
Malcolm_x
Donator
Donator
Posty: 520
Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: poznań

23 kwie 2019, 18:56

Słuchajcie kojarzycie jakie żarówki wchodzą do tylnych migaczy w NC1?
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

25 kwie 2019, 6:49

Ktoś u nas zmieniał kolor pasów bezpieczeństwa ... pamiętacie kto?
Albo hasła nie zgadłem albo nadal szukajki nie potrafię obsługiwać.

To było - chyba - zamówienie z Ali, ale ja bardziej jestem ciekaw, czy projekt polegał na rozebraniu całego systemu pasów (raz to zrobiłem - napis DO NOT OPEN !!! mnie nie przekonał. Nie polecam - strzał w czoło ze sprężyny był odczuwalny. Bardzo odczuwalny), czy rozciągnął pasy na maksa, przeciął pod koniec i wstawił nowe?

Pamiętacie akcję?
Bo długi weekend się zbliża i koci co zrobić z wolnym czasem ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
KyRy
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
Model: NA
Wersja: Chiquita
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Kontakt:

25 kwie 2019, 6:58

Pamiętam. Kammich.
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

25 kwie 2019, 7:36

Cudnie. THX !!!
Obrazek
Mustaine
Posty: 5
Rejestracja: 15 sty 2017, 1:07
Model: NA
Wersja: 1989 Classic Red
Lokalizacja: Gdynia

27 kwie 2019, 18:00

Chciałbym z lenistwa zamówić filtr oleju w internecie, ale nie mogę odnaleźć solidnych informacji.
Mam NA 1.6 z samego początku produkcji, czy ten K&N https://www.oilparts.pl/1935,filtr-olej ... x8-hp-1008 będzie pasował? Panują sprzeczne opinie lub nieprawidłowe/niepełne bazy danych części zamiennych.


P.S. Naprawę przepraszam, że o to pytam, ale długo szukałem odpowiedzi i na takową nie natrafiłem.
mutra
Donator
Donator
Posty: 3662
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

27 kwie 2019, 21:32

Mustaine pisze:
27 kwie 2019, 18:00
Chciałbym z lenistwa zamówić filtr oleju w internecie, ale nie mogę odnaleźć solidnych informacji.
Mam NA 1.6 z samego początku produkcji, czy ten K&N https://www.oilparts.pl/1935,filtr-olej ... x8-hp-1008 będzie pasował? Panują sprzeczne opinie lub nieprawidłowe/niepełne bazy danych części zamiennych.


P.S. Naprawę przepraszam, że o to pytam, ale długo szukałem odpowiedzi i na takową nie natrafiłem.
powinien pasować: filtr jest taki sam (o tyle o ile się orientuję) w NA i NB. Miałem dokładnie taki w NBFL u siebie. IMO powinno byc OK.
Jeżeli chcesz kupic ten konkretny ze względu na to wytłoczenie pod klucz to pamiętaj że ono jest na klucz 1cal więc metryczne narzędzia są średnio pomocne przy odkręcaniu
Awatar użytkownika
jerzy
Donator
Donator
Posty: 132
Rejestracja: 21 paź 2018, 21:01
Model: NB
Wersja: Miracle
Lokalizacja: Warszawa/Bielany

03 maja 2019, 14:50

Za mną pierwsza modyfikacja w macie, otóż instalacja obrysówek. Do montażu trzeciego światła wszystko grało i działało. Po montażu czwartej i podziwianiu swojej pracy okazało się, że bezpiecznik 15A wywaliło i klops. Wymieniłem na drugi 15A wywaliło. Wymieniłem na 20A i obrysówki działały tylko na pół mocy, to samo ze światłami pozycyjnymi, pod które zostały podłączone obrysówki, czyli 4x3 wat.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i zna rozwiazanie?

Czy zwiększenie mocy na światła pozycyjne może pomóc wymiana przekaźnika? Jeśli tak, to gdzie go znajdę?
Awatar użytkownika
TerminatorPi
Donator
Donator
Posty: 1602
Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)

03 maja 2019, 19:06

jerzy pisze:
03 maja 2019, 14:50
Za mną pierwsza modyfikacja w macie, otóż instalacja obrysówek. Do montażu trzeciego światła wszystko grało i działało. Po montażu czwartej i podziwianiu swojej pracy okazało się, że bezpiecznik 15A wywaliło i klops. Wymieniłem na drugi 15A wywaliło. Wymieniłem na 20A i obrysówki działały tylko na pół mocy, to samo ze światłami pozycyjnymi, pod które zostały podłączone obrysówki, czyli 4x3 wat.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i zna rozwiazanie?

Czy zwiększenie mocy na światła pozycyjne może pomóc wymiana przekaźnika? Jeśli tak, to gdzie go znajdę?
Jeżeli dobrze rozumiem, podłączyłeś dodatkowe odbiorniki prądu równolegle do istniejących pozycyjnych. Praw fizyki pan nie zmienisz, jak mówili w znanym skeczu. Po pierwsze, zwiększyłeś całkowity pobór prądu (i prosta wymiana bezpiecznika na większy może spowodować, że instalacja zacznie się grzać). Po drugie, odbiorniki podłączone szeregowo 'kradną' sobie nawzajem prąd. Kłaniają się panowie Ohm i Kirchoff.
Dyzia Bo czerwone są najszybsze
Tylko kierowca jest zielony :-D
Koza team member!
Awatar użytkownika
danielski
Donator
Donator
Posty: 310
Rejestracja: 12 sie 2014, 20:02
Model: NC
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Warszawa Ursynów

03 maja 2019, 21:20

Taka sytuacja: odkleja mi się jedna z bocznych uszczelek dachu w NA - jakim klejem można to podkleić?
Awatar użytkownika
jerzy
Donator
Donator
Posty: 132
Rejestracja: 21 paź 2018, 21:01
Model: NB
Wersja: Miracle
Lokalizacja: Warszawa/Bielany

03 maja 2019, 21:23

TerminatorPi pisze:
03 maja 2019, 19:06
jerzy pisze:
03 maja 2019, 14:50
Za mną pierwsza modyfikacja w macie, otóż instalacja obrysówek. Do montażu trzeciego światła wszystko grało i działało. Po montażu czwartej i podziwianiu swojej pracy okazało się, że bezpiecznik 15A wywaliło i klops. Wymieniłem na drugi 15A wywaliło. Wymieniłem na 20A i obrysówki działały tylko na pół mocy, to samo ze światłami pozycyjnymi, pod które zostały podłączone obrysówki, czyli 4x3 wat.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i zna rozwiazanie?

Czy zwiększenie mocy na światła pozycyjne może pomóc wymiana przekaźnika? Jeśli tak, to gdzie go znajdę?
Jeżeli dobrze rozumiem, podłączyłeś dodatkowe odbiorniki prądu równolegle do istniejących pozycyjnych. Praw fizyki pan nie zmienisz, jak mówili w znanym skeczu. Po pierwsze, zwiększyłeś całkowity pobór prądu (i prosta wymiana bezpiecznika na większy może spowodować, że instalacja zacznie się grzać). Po drugie, odbiorniki podłączone szeregowo 'kradną' sobie nawzajem prąd. Kłaniają się panowie Ohm i Kirchoff.
Tak dodatkowe odbiorniki podłączyłem równolegle. Planowałem podkraść trochę prądu od świateł pozycyjnych. Liczyłem, że raptem dorzucenie 12W nie zrobi różnicy dla instalacji, jednak byłem w błędzie i bezpiecznik dał mi o tym znać. Pierwsze śliwki robaczywki.
Szukam rozwiązania, czy można zwiększyć ilość prądu dla tego układu? Czy będzie to ryzykowne, ponieważ instalacja zacznie się grzać?
Czy z przodu lepiej ukraść trochę prądu ze świateł mijania?
Idealnie pewnie byłoby położyć nowy obwód dla obrysówek tylko wiąże się to z kupą roboty.
Awatar użytkownika
TerminatorPi
Donator
Donator
Posty: 1602
Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)

03 maja 2019, 22:36

jerzy pisze:
03 maja 2019, 21:23
TerminatorPi pisze:
03 maja 2019, 19:06
jerzy pisze:
03 maja 2019, 14:50
Za mną pierwsza modyfikacja w macie, otóż instalacja obrysówek. Do montażu trzeciego światła wszystko grało i działało. Po montażu czwartej i podziwianiu swojej pracy okazało się, że bezpiecznik 15A wywaliło i klops. Wymieniłem na drugi 15A wywaliło. Wymieniłem na 20A i obrysówki działały tylko na pół mocy, to samo ze światłami pozycyjnymi, pod które zostały podłączone obrysówki, czyli 4x3 wat.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i zna rozwiazanie?

Czy zwiększenie mocy na światła pozycyjne może pomóc wymiana przekaźnika? Jeśli tak, to gdzie go znajdę?
Jeżeli dobrze rozumiem, podłączyłeś dodatkowe odbiorniki prądu równolegle do istniejących pozycyjnych. Praw fizyki pan nie zmienisz, jak mówili w znanym skeczu. Po pierwsze, zwiększyłeś całkowity pobór prądu (i prosta wymiana bezpiecznika na większy może spowodować, że instalacja zacznie się grzać). Po drugie, odbiorniki podłączone szeregowo 'kradną' sobie nawzajem prąd. Kłaniają się panowie Ohm i Kirchoff.
Tak dodatkowe odbiorniki podłączyłem równolegle. Planowałem podkraść trochę prądu od świateł pozycyjnych. Liczyłem, że raptem dorzucenie 12W nie zrobi różnicy dla instalacji, jednak byłem w błędzie i bezpiecznik dał mi o tym znać. Pierwsze śliwki robaczywki.
Szukam rozwiązania, czy można zwiększyć ilość prądu dla tego układu? Czy będzie to ryzykowne, ponieważ instalacja zacznie się grzać?
Czy z przodu lepiej ukraść trochę prądu ze świateł mijania?
Idealnie pewnie byłoby położyć nowy obwód dla obrysówek tylko wiąże się to z kupą roboty.
Chociaż z drugiej strony, zgodnie ze schematem, na jednym 15-amperowym bezpieczniku powinny wisieć
obrysówki (2x5W + 2x3,8W), oświetlenie tablicy (2x5W) i pozycyjne (2x5W)
http://neomiata.com/garage/Wiring%20Dia ... agrams.pdf
Nie masz tam jakiegoś upływu do masy niekontrolowanego?
Dyzia Bo czerwone są najszybsze
Tylko kierowca jest zielony :-D
Koza team member!
Awatar użytkownika
SponeR
Posty: 1097
Rejestracja: 28 mar 2010, 18:10
Model: NA
Wersja: ultra old
Lokalizacja: Góra Św.Anny/Warszawa

03 maja 2019, 22:45

jerzy pisze:
03 maja 2019, 21:23
TerminatorPi pisze:
03 maja 2019, 19:06
jerzy pisze:
03 maja 2019, 14:50
Za mną pierwsza modyfikacja w macie, otóż instalacja obrysówek. Do montażu trzeciego światła wszystko grało i działało. Po montażu czwartej i podziwianiu swojej pracy okazało się, że bezpiecznik 15A wywaliło i klops. Wymieniłem na drugi 15A wywaliło. Wymieniłem na 20A i obrysówki działały tylko na pół mocy, to samo ze światłami pozycyjnymi, pod które zostały podłączone obrysówki, czyli 4x3 wat.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i zna rozwiazanie?

Czy zwiększenie mocy na światła pozycyjne może pomóc wymiana przekaźnika? Jeśli tak, to gdzie go znajdę?
Jeżeli dobrze rozumiem, podłączyłeś dodatkowe odbiorniki prądu równolegle do istniejących pozycyjnych. Praw fizyki pan nie zmienisz, jak mówili w znanym skeczu. Po pierwsze, zwiększyłeś całkowity pobór prądu (i prosta wymiana bezpiecznika na większy może spowodować, że instalacja zacznie się grzać). Po drugie, odbiorniki podłączone szeregowo 'kradną' sobie nawzajem prąd. Kłaniają się panowie Ohm i Kirchoff.
Tak dodatkowe odbiorniki podłączyłem równolegle. Planowałem podkraść trochę prądu od świateł pozycyjnych. Liczyłem, że raptem dorzucenie 12W nie zrobi różnicy dla instalacji, jednak byłem w błędzie i bezpiecznik dał mi o tym znać. Pierwsze śliwki robaczywki.
Szukam rozwiązania, czy można zwiększyć ilość prądu dla tego układu? Czy będzie to ryzykowne, ponieważ instalacja zacznie się grzać?
Czy z przodu lepiej ukraść trochę prądu ze świateł mijania?
Idealnie pewnie byłoby położyć nowy obwód dla obrysówek tylko wiąże się to z kupą roboty.
zakładając że w5w ma 5w, a tylne pozycje 10w
podpinając się pod pozycje zwiększasz prąd o 1.7 A
a licząc wszystkie żarówki (z obrysówkami) prąd nie przekracza 5A więc nie powinno palić bezpiecznika, pozatym w manualu NB jest pod tym bezpiecznikiem -front parking lights, taillights, side markers
więc mazda przewidziała podłączenie pod tą wiązkę
zmierz prąd miernikiem na bezpieczniku ( o ile masz taki miernik bo zwykle mają do 10A)
MIATA nim jak szatan
Obrazek
Awatar użytkownika
jerzy
Donator
Donator
Posty: 132
Rejestracja: 21 paź 2018, 21:01
Model: NB
Wersja: Miracle
Lokalizacja: Warszawa/Bielany

04 maja 2019, 20:27

SponeR pisze:
03 maja 2019, 22:45
jerzy pisze:
03 maja 2019, 21:23
TerminatorPi pisze:
03 maja 2019, 19:06


Jeżeli dobrze rozumiem, podłączyłeś dodatkowe odbiorniki prądu równolegle do istniejących pozycyjnych. Praw fizyki pan nie zmienisz, jak mówili w znanym skeczu. Po pierwsze, zwiększyłeś całkowity pobór prądu (i prosta wymiana bezpiecznika na większy może spowodować, że instalacja zacznie się grzać). Po drugie, odbiorniki podłączone szeregowo 'kradną' sobie nawzajem prąd. Kłaniają się panowie Ohm i Kirchoff.
Tak dodatkowe odbiorniki podłączyłem równolegle. Planowałem podkraść trochę prądu od świateł pozycyjnych. Liczyłem, że raptem dorzucenie 12W nie zrobi różnicy dla instalacji, jednak byłem w błędzie i bezpiecznik dał mi o tym znać. Pierwsze śliwki robaczywki.
Szukam rozwiązania, czy można zwiększyć ilość prądu dla tego układu? Czy będzie to ryzykowne, ponieważ instalacja zacznie się grzać?
Czy z przodu lepiej ukraść trochę prądu ze świateł mijania?
Idealnie pewnie byłoby położyć nowy obwód dla obrysówek tylko wiąże się to z kupą roboty.
zakładając że w5w ma 5w, a tylne pozycje 10w
podpinając się pod pozycje zwiększasz prąd o 1.7 A
a licząc wszystkie żarówki (z obrysówkami) prąd nie przekracza 5A więc nie powinno palić bezpiecznika, pozatym w manualu NB jest pod tym bezpiecznikiem -front parking lights, taillights, side markers
więc mazda przewidziała podłączenie pod tą wiązkę
zmierz prąd miernikiem na bezpieczniku ( o ile masz taki miernik bo zwykle mają do 10A)
Bezpiecznik wywalało z powodu trefnego gniazda. Musiało robić jakieś zawarcie ponieważ dokładany kabel trochę nad topiło. Oprawka i kable wymienione na nowe i wszystko gra. Obrysówki świecą, będzie lans na mieście. Po dołożeniu obrysówek prąd wynosi 4,3A.

Dzięki za szybkie podpowiedzi.
Awatar użytkownika
gradek11
Donator
Donator
Posty: 140
Rejestracja: 13 sie 2015, 6:49
Model: NB FL
Wersja: Memories II
Lokalizacja: Białystok

05 maja 2019, 18:31

Pytanko o grubość dystansów
Pacjent NBFL na KYB AGX + Eibach Pro Kit
felgi 16' Sportive, opony 215/45
Kąty: przód ok 1,2stopnia, tył ok 1,4 stopnia
Jaka grubośc dystansu żeby dobrze wyglądało a nie tarło?
Awatar użytkownika
Sowaone
Posty: 229
Rejestracja: 10 kwie 2016, 19:28
Model: NA
Lokalizacja: London / Rybnik

07 maja 2019, 15:45

chlopaki NA 1.6 90km swiatla nie swieca. zarowki sprawdzone, wtyczki byly popalone - wymienione. Ciagle pali sie bezpiecznik. Przekaznik H300 od swiatel zastalem spalony, po wymianie na nowy dalej te same objawy wypala bezpiecznik. Nie mam juz sil, wyglada na to ze moze byc gdzies zwarcie na kablach ale pod maska juz wszystkie przeszukane i nic nie znalazlem. Jakies porady co jeszcze sprawdzic? :(
Obrazek
mrufkojat
Posty: 36
Rejestracja: 19 lip 2015, 19:57
Model: NC FL
Wersja: Parszywek
Lokalizacja: Warszawa - Wola

08 maja 2019, 21:10

Podnoszenie szyb w NCFL, da sie jakos zaprogramowac by za mocniejszym pociagnieciem sie podnosily do konca?

Bo za mocniejszym nacisnieciem w dol sie opuszczaja do konca, ale w gore juz nie...

Czy ten typ tak ma i o?

Dzieki

Pozdrawiam
DR
Krzysiek
Posty: 23
Rejestracja: 03 wrz 2012, 12:38
Model: NB
Lokalizacja: Wawa

12 maja 2019, 19:18

1.8 NB

Tylnie klocki hamulcowe mi ciągle ocierają o tarcze i są strasznie duże opory przy toczeniu koła. Mam wrażenie że nie "odpuczają".
W necie jest pełno zestawów naprawczych, ale w każdy zawiera co innego. ;/
Co powinien zawierać zestaw naprawczy żebym był w stanie naprawić ten problem? Albo który jest najbardziej uniwersalny?
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4665
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

12 maja 2019, 21:57

A masz odpowiednio wyregulowane tłoczki tą "ukrytą" śrubą imbusową?
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
ODPOWIEDZ