Czaterja działu technicznego

pytania różne...

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
NoxLux
Posty: 16
Rejestracja: 28 wrz 2019, 15:38
Model: NB
Lokalizacja: wlkp

13 lut 2020, 5:39

mutra pisze:
12 lut 2020, 20:23
NoxLux pisze:
12 lut 2020, 19:45
w weekend chcę wymienić rozrząd w NB 1.8 140km. Oglądając filmy na yt każdy wymienia uszczelniacze wałków oraz wału. Profilaktyka czy konieczne ? Są 2 sposoby, po prostu wyrywając stary i wbijając nowy uszczelniacz lub odkręcić mocowanie wałka rozrządu, włożyć uszczelniacz i skręcić. Który sposób jest prawidłowy? Blokowanie silnika na 5/6 biegu do odkręcenia koła pasowego jest bezpieczne ?
Przy ilosci roboty z rozrządem i zalecanej częstotliwości wymiany rozsadne jest IMO zrobienie uszczelniaczy.
Manual zaleca wyrwanie starego uszczelniacza i wbicie nowego.
Masz dostęp do danych z jaką siłą są dokręcone koła rozrządu oraz napinacz ?
mutra
Donator
Donator
Posty: 3662
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

13 lut 2020, 6:34

Koła rozrządu w Twoim silniku 60Nm, rolka i napinacz paska 50Nm
Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2092
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

13 lut 2020, 12:06

Bless pisze:
12 lut 2020, 18:13
pistenbully pisze:
12 lut 2020, 17:43
Bless pisze:
12 lut 2020, 16:06
Nie wiem czy zły dział ale pytanie odnośnie MossEurope - ma ktoś może jakiś aktualny kontakt do nich? Niestety ale Pan Laloobhai nie odpowiada na maile :/
Kim jest Russell Scott viewtopic.php?f=30&t=413&p=362546&hilit=Russell#p362546
Post z przed trzech lat :/ Widnieje tam jeszcze Felipe, który już nie jest naszym bezpośrednim kontaktem. Russell nadal jest obecny w zespole MossEurope?
Zapytaj: memberlist.php?mode=viewprofile&u=6849
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
kemad
Posty: 343
Rejestracja: 19 lut 2019, 13:58
Model: NA
Lokalizacja: Gdańsk

14 lut 2020, 8:57

Heja.

Czy ktoś mógłby zmierzyć siłowniki do przedniej maski? :senkju:

Bardzo poproszę :)
Pamela - prawie skończona :roll:
viewtopic.php?f=22&t=29041

Felix - może na lato :winner:
viewtopic.php?f=23&t=33202
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

14 lut 2020, 22:16

Witam, pytanie: jak to jest ze szperą w NC?
Czy można włożyć dyfer z 2.0 do 1.8? Ciężko dostać? Ile kosztuje? No i czy jest tak jak w NB że trzeba włożyć razem ze skrzynią 6? Ze względu na przełożenia?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
NoxLux
Posty: 16
Rejestracja: 28 wrz 2019, 15:38
Model: NB
Lokalizacja: wlkp

15 lut 2020, 8:27

Nie mam już siły... Od 2 dni walczę z rozrządem. Po zdjęciu obudowy okazało się że pasek między wałkami ma luz jakby była szmatka zamiast paska a wałek ssący jest przestawiony o jeden ząbek. Koło pasowe poddało się po dniu walki. Teraz nie mogę odkręcić śruby na wale korbowym. Puszka WD-40 już poszła i nic. Nie chcę używać 2 metrowej przedłużki ze względu na blokowanie silnika przez skrzynię biegów. Pneumat też nie pomaga. Zastanawiam się czy grzanie tej śruby będzie bezpiecznie dla panewki. Kit z uszczelniaczem i tak wleci nowy. Myślałem jeszcze o dorobieniu flanszy którą przykręcę w miejsce koła pasowego i dospawam mocny pręt do zablokowania wału przy odkręcaniu. Może macie jakieś inne patenty na tak oporne śruby ?
Awatar użytkownika
luki_92_92
Donator
Donator
Posty: 1055
Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
Model: NC
Wersja: PRHT '08 2.5
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

15 lut 2020, 9:41

Tomai pisze:
14 lut 2020, 22:16
Witam, pytanie: jak to jest ze szperą w NC?
Czy można włożyć dyfer z 2.0 do 1.8? Ciężko dostać? Ile kosztuje? No i czy jest tak jak w NB że trzeba włożyć razem ze skrzynią 6? Ze względu na przełożenia?
Podobno są też dyfry z lsd do 2.0 5biegowej i mają przełożenie takie samo jak w 1.8, sam bym chętnie przytulił jakby się gdzieś trafił ale jeszcze nie widziałem :(
Obrazek
mutra
Donator
Donator
Posty: 3662
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

15 lut 2020, 10:45

NoxLux pisze:
15 lut 2020, 8:27
Nie mam już siły... Od 2 dni walczę z rozrządem. Po zdjęciu obudowy okazało się że pasek między wałkami ma luz jakby była szmatka zamiast paska a wałek ssący jest przestawiony o jeden ząbek. Koło pasowe poddało się po dniu walki. Teraz nie mogę odkręcić śruby na wale korbowym. Puszka WD-40 już poszła i nic. Nie chcę używać 2 metrowej przedłużki ze względu na blokowanie silnika przez skrzynię biegów. Pneumat też nie pomaga. Zastanawiam się czy grzanie tej śruby będzie bezpiecznie dla panewki. Kit z uszczelniaczem i tak wleci nowy. Myślałem jeszcze o dorobieniu flanszy którą przykręcę w miejsce koła pasowego i dospawam mocny pręt do zablokowania wału przy odkręcaniu. Może macie jakieś inne patenty na tak oporne śruby ?
W dobrą stronę kręcisz?
https://youtu.be/qY0AIGGXd5U
Awatar użytkownika
NoxLux
Posty: 16
Rejestracja: 28 wrz 2019, 15:38
Model: NB
Lokalizacja: wlkp

15 lut 2020, 12:23

mutra pisze:
15 lut 2020, 10:45


W dobrą stronę kręcisz?
https://youtu.be/qY0AIGGXd5U
w dobrą :senkju: fajny patent z kluczem ale teraz to się boje że urwę jakieś mocowanie przy silniku. Temat z flanszą o której wczesniej pisałem będe miał załatwiony jutro. Teraz jeszcze spróbowałem kluczem udarowym 450nm i nic. Silnik był remontowany i nie wiem na co wkręcili tą śrubę...
mutra
Donator
Donator
Posty: 3662
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

15 lut 2020, 14:47

NoxLux pisze:
15 lut 2020, 12:23
mutra pisze:
15 lut 2020, 10:45


W dobrą stronę kręcisz?
https://youtu.be/qY0AIGGXd5U
w dobrą :senkju: fajny patent z kluczem ale teraz to się boje że urwę jakieś mocowanie przy silniku. Temat z flanszą o której wczesniej pisałem będe miał załatwiony jutro. Teraz jeszcze spróbowałem kluczem udarowym 450nm i nic. Silnik był remontowany i nie wiem na co wkręcili tą śrubę...
mogli wkleić :bang: ale wydaje mi się że też powinno puścić. Jak coś to zostaje palnik :diablo:
Awatar użytkownika
NoxLux
Posty: 16
Rejestracja: 28 wrz 2019, 15:38
Model: NB
Lokalizacja: wlkp

15 lut 2020, 14:51

mutra pisze:
15 lut 2020, 14:47
NoxLux pisze:
15 lut 2020, 12:23
mutra pisze:
15 lut 2020, 10:45




mogli wkleić :bang: ale wydaje mi się że też powinno puścić. Jak coś to zostaje palnik :diablo:



z takim przyrządem musiało puścić. Oczywiście na śrubie była masa kleju.
Załączniki
IMG_20200215_153434.jpg
IMG_20200215_153434.jpg (4.29 MiB) Przejrzano 2113 razy
Awatar użytkownika
Konioczynka
Donator
Donator
Posty: 718
Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
Model: NC FL
Wersja: Prawilna Sport
Lokalizacja: Mazury / Ełk

15 lut 2020, 15:11

Obrazek
Zdjęcie dla lepszego zainteresowania (dzisiejsza jazda :) )

Otóż potrzebuje pomocy z racji tego że w okolicy nie ma jakiś super magików chciałbym postawić forumową autodiagnozę :)
Obiecałem sobie, że nie tym razem - nie wrzucę tyle kasy w kolejny samochód ale już jestem ustawiony na szycie dachu w marcu i tak jakoś poszło...

Do rzeczy:
Sprawa typu takiego że obwiniałem skrzynie biegów (teraz w sumie jestem pewien że to nie to) a występuje takie metaliczne brzęczenie z tyłu (jakby położyć klucz metalowy na drgającym elemencie) gdy:

lekko sie tocząc na 2 biegu dodamy gazu wiadomo (tak normalnie żeby jechać :) ) z bardzo niskich obrotów, to oczywiście auto drga bo mu ciężko ale jednocześnie jest ten hałas z tyłu za fotelami

przy ok +5k obr chyba już dzwoni samo z siebie (głośno jest to nie jestem pewien ), gdy wcisnę sprzęgło jeszcze tak delikatnie hałasuje aż spadną obroty, przy zapięcu kolejnego biegu na dużych obrotach - to samo (dlatego myślałem że to skrzynia bo te delikatne dzwonienie pojawiało się gdy zapinał się kolejny bieg (obroty spadały).

To może być dyfer?

Co zauważyłem jeszcze to że na postoju po piłowaniu silnik czasem hałasuje (niski dźwięk uderzeń) nawet na "N", ale jak rozłączę skrzynie to przestaje.

Coś co jeszcze może was naprowadzić to nie jestem pewien ale może mam gdzieś nieszczelność w ukł wydechowym bo czasem coś z tyłu popierdywuje jakby dziura w tłumiku (ale nie zawsze to mam, więc okaże się dopiero na podnośniku)

1,6 nbfl podobno z fuji
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4665
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

15 lut 2020, 15:56

luki_92_92 pisze:
15 lut 2020, 9:41
Tomai pisze:
14 lut 2020, 22:16
Witam, pytanie: jak to jest ze szperą w NC?
Czy można włożyć dyfer z 2.0 do 1.8? Ciężko dostać? Ile kosztuje? No i czy jest tak jak w NB że trzeba włożyć razem ze skrzynią 6? Ze względu na przełożenia?
Podobno są też dyfry z lsd do 2.0 5biegowej i mają przełożenie takie samo jak w 1.8, sam bym chętnie przytulił jakby się gdzieś trafił ale jeszcze nie widziałem :(
Nie podobno tylko to norma, że 2,0 mają szperę. Niewiele jest dwulitrówek z otwartym dyfrem. Taka sama sytuacja jak w NB 1,8, które mają szperę w znacznej większości. W NB nie trzeba zmieniać skrzyni zakładając szperę do 1,6 (chyba, że wkładasz szperę od skrzyni 6 to jest wskazane, żeby skrzynię też wymienić).
Dyfer od skrzyni 6 ma inne przełożenie niż ten zestawiany z 5, ale otwarty i LSD od skrzyni 5 mają te same przełożenia, więc pasują zamiennie.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Awatar użytkownika
luki_92_92
Donator
Donator
Posty: 1055
Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
Model: NC
Wersja: PRHT '08 2.5
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

15 lut 2020, 16:25

Napisałem "podobno" bo szukając przez ponad pół roku NC 2.0 nigdy nie widziałem wersji pięciobiegowej :lol: W takim razie - każde 2.0 pięciobiegowe miało LSD, czy tak jak w NB, niby większość a w sumie guzik prawda bo jedne miały jedne nie?
Obrazek
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

15 lut 2020, 17:23

Czyli zrozumiałem tyle, że mając NC 1.8 bez szpery, mogę włożyć dyfer z 2.0 ze szperą i będzie ok.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
Marco
Posty: 20
Rejestracja: 27 mar 2018, 21:20
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa

16 lut 2020, 3:51

Cześć. Muszę sprawdzić kompresję na cylindrach. Czy ktoś wie jak wyłączyć pompę paliwa w 1,8 z 2001 roku?
W opisie bezpieczników nie ma niczego do "pompy paliwa".
mutra
Donator
Donator
Posty: 3662
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

16 lut 2020, 8:49

Marco pisze:
16 lut 2020, 3:51
Cześć. Muszę sprawdzić kompresję na cylindrach. Czy ktoś wie jak wyłączyć pompę paliwa w 1,8 z 2001 roku?
W opisie bezpieczników nie ma niczego do "pompy paliwa".
Szukaj przekaźnika nie bezpiecznika. Tutaj masz wskazówki https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=509711
Awatar użytkownika
turbo pchała
Posty: 4336
Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Warszawa

16 lut 2020, 10:04

W nb jak dasz gaz do dechy przy kręceniu rozrusznikiem pompa się wyłącza i nie ma zapłonu. Tylko suche kręcenie.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Obrazek
mutra
Donator
Donator
Posty: 3662
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

16 lut 2020, 15:51

Konioczynka pisze:
15 lut 2020, 15:11
Obrazek
Zdjęcie dla lepszego zainteresowania (dzisiejsza jazda :) )

Otóż potrzebuje pomocy z racji tego że w okolicy nie ma jakiś super magików chciałbym postawić forumową autodiagnozę :)
Obiecałem sobie, że nie tym razem - nie wrzucę tyle kasy w kolejny samochód ale już jestem ustawiony na szycie dachu w marcu i tak jakoś poszło...

Do rzeczy:
Sprawa typu takiego że obwiniałem skrzynie biegów (teraz w sumie jestem pewien że to nie to) a występuje takie metaliczne brzęczenie z tyłu (jakby położyć klucz metalowy na drgającym elemencie) gdy:

lekko sie tocząc na 2 biegu dodamy gazu wiadomo (tak normalnie żeby jechać :) ) z bardzo niskich obrotów, to oczywiście auto drga bo mu ciężko ale jednocześnie jest ten hałas z tyłu za fotelami

przy ok +5k obr chyba już dzwoni samo z siebie (głośno jest to nie jestem pewien ), gdy wcisnę sprzęgło jeszcze tak delikatnie hałasuje aż spadną obroty, przy zapięcu kolejnego biegu na dużych obrotach - to samo (dlatego myślałem że to skrzynia bo te delikatne dzwonienie pojawiało się gdy zapinał się kolejny bieg (obroty spadały).

To może być dyfer?

Co zauważyłem jeszcze to że na postoju po piłowaniu silnik czasem hałasuje (niski dźwięk uderzeń) nawet na "N", ale jak rozłączę skrzynie to przestaje.

Coś co jeszcze może was naprowadzić to nie jestem pewien ale może mam gdzieś nieszczelność w ukł wydechowym bo czasem coś z tyłu popierdywuje jakby dziura w tłumiku (ale nie zawsze to mam, więc okaże się dopiero na podnośniku)

1,6 nbfl podobno z fuji
Na początek sprawdź blaszaną osłonę kolektora - łączenie blach lubi się rozjeść i wtedy powstaje dzwonienie
Awatar użytkownika
pirul
Moderator techniczny
Moderator techniczny
Posty: 2308
Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
Model: Inny
Wersja: RX-7 FB2 '83
Lokalizacja: Kraków

17 lut 2020, 8:50

Albo katalizator się zdezintegrował i dzwoni w środku.
Awatar użytkownika
Konioczynka
Donator
Donator
Posty: 718
Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
Model: NC FL
Wersja: Prawilna Sport
Lokalizacja: Mazury / Ełk

17 lut 2020, 10:01

Dzięki są to jakieś tropy :)
Dam znać dla potomnych jak rozwiąże problem.
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
Awatar użytkownika
Enzis
Posty: 577
Rejestracja: 02 gru 2014, 8:55
Model: NB FL
Lokalizacja: Ostrzeszów\Wrocław

20 lut 2020, 9:45

Pacjent nbfl, 1.8, 160tys przebiegu.
Od czasu do czasu silnik wchodzi w tryb awaryjny, duszę gaz i nie przyspiesza. Komputer pokazuje wypadanie zapłonów. Dodatkowo gdy błąd się pali (po usunięciu nic takiego nie zauważyłem, ale sprawdzę jeszcze dziś xD) samochód dziwnie brzmi po odpuszczeniu gazu na niskich biegach - wyje jak rajdówka, zupełnie inaczej brzmiało to dotychczas.
Wymienione świece i przewody zapłonowe, sprawdzona kompresja.
Halp
Awatar użytkownika
pirul
Moderator techniczny
Moderator techniczny
Posty: 2308
Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
Model: Inny
Wersja: RX-7 FB2 '83
Lokalizacja: Kraków

20 lut 2020, 11:22

Enzis pisze:
20 lut 2020, 9:45
Pacjent nbfl, 1.8, 160tys przebiegu.
Od czasu do czasu silnik wchodzi w tryb awaryjny, duszę gaz i nie przyspiesza. Komputer pokazuje wypadanie zapłonów. Dodatkowo gdy błąd się pali (po usunięciu nic takiego nie zauważyłem, ale sprawdzę jeszcze dziś xD) samochód dziwnie brzmi po odpuszczeniu gazu na niskich biegach - wyje jak rajdówka, zupełnie inaczej brzmiało to dotychczas.
Wymienione świece i przewody zapłonowe, sprawdzona kompresja.
Halp
Cewki?
mutra
Donator
Donator
Posty: 3662
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

20 lut 2020, 12:36

Enzis pisze:
20 lut 2020, 9:45
Pacjent nbfl, 1.8, 160tys przebiegu.
Od czasu do czasu silnik wchodzi w tryb awaryjny, duszę gaz i nie przyspiesza. Komputer pokazuje wypadanie zapłonów. Dodatkowo gdy błąd się pali (po usunięciu nic takiego nie zauważyłem, ale sprawdzę jeszcze dziś xD) samochód dziwnie brzmi po odpuszczeniu gazu na niskich biegach - wyje jak rajdówka, zupełnie inaczej brzmiało to dotychczas.
Wymienione świece i przewody zapłonowe, sprawdzona kompresja.
Halp
Nie przyspiesza i obroty nie rosną czy tylko nie przyśpiesza?
Awatar użytkownika
Enzis
Posty: 577
Rejestracja: 02 gru 2014, 8:55
Model: NB FL
Lokalizacja: Ostrzeszów\Wrocław

20 lut 2020, 15:20

mutra pisze:
20 lut 2020, 12:36
Enzis pisze:
20 lut 2020, 9:45
Pacjent nbfl, 1.8, 160tys przebiegu.
Od czasu do czasu silnik wchodzi w tryb awaryjny, duszę gaz i nie przyspiesza. Komputer pokazuje wypadanie zapłonów. Dodatkowo gdy błąd się pali (po usunięciu nic takiego nie zauważyłem, ale sprawdzę jeszcze dziś xD) samochód dziwnie brzmi po odpuszczeniu gazu na niskich biegach - wyje jak rajdówka, zupełnie inaczej brzmiało to dotychczas.
Wymienione świece i przewody zapłonowe, sprawdzona kompresja.
Halp
Nie przyspiesza i obroty nie rosną czy tylko nie przyśpiesza?

Obroty nie rosną, coś ją po prostu tłumi, jedynie jak gaz puszczałem to spadały. Do gory nic a nic nie chciały podskoczyć, nawet po strzale ze sprzęgła

pirul pisze:
20 lut 2020, 11:22
Enzis pisze:
20 lut 2020, 9:45
Pacjent nbfl, 1.8, 160tys przebiegu.
Od czasu do czasu silnik wchodzi w tryb awaryjny, duszę gaz i nie przyspiesza. Komputer pokazuje wypadanie zapłonów. Dodatkowo gdy błąd się pali (po usunięciu nic takiego nie zauważyłem, ale sprawdzę jeszcze dziś xD) samochód dziwnie brzmi po odpuszczeniu gazu na niskich biegach - wyje jak rajdówka, zupełnie inaczej brzmiało to dotychczas.
Wymienione świece i przewody zapłonowe, sprawdzona kompresja.
Halp
Cewki?
Cewek nie ruszałem, mniej intuicyjne są dla mnie, zaraz o nich poczytam
Awatar użytkownika
pirul
Moderator techniczny
Moderator techniczny
Posty: 2308
Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
Model: Inny
Wersja: RX-7 FB2 '83
Lokalizacja: Kraków

20 lut 2020, 15:25

Zajrzyj jeszcze na rozrząd dla świętego spokoju czy na znakach się zgadza.
Awatar użytkownika
Bless
Posty: 393
Rejestracja: 26 sty 2018, 10:13
Model: NA
Lokalizacja: Poznań / Babimost

20 lut 2020, 15:35

W NB 1.6 miałem podobnie gdy jedna z cewek co jakiś czas odmawiała posłuszeństwa. Na jałowym też silnik chodzi Ci jak traktor?
Rura - MX-5 NB, 99', 1.6L, 110KM - 2018 - 2019
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
mutra
Donator
Donator
Posty: 3662
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

20 lut 2020, 15:46

Też bym stawiał na cewki, ewentualnie problem z kablami przy wtryskiwaczach - obejrzyj sobie wszystkie kable czy nic tam nie popękało/ masa nie zardzewiała
Awatar użytkownika
Enzis
Posty: 577
Rejestracja: 02 gru 2014, 8:55
Model: NB FL
Lokalizacja: Ostrzeszów\Wrocław

20 lut 2020, 17:40

Dzięki chłopaki, będzie dudlane!
Co do wycia - objawia się na zimnym silniku na 1 i 2 biegu po odpuszczeniu gazu, na rozgrzanym jest oka. Boję się, ze skrzynia zaczyna umierać
Brzmi to tak:
https://youtu.be/oeZTnYAj2IY
Awatar użytkownika
TofikGST
Posty: 217
Rejestracja: 17 gru 2018, 21:40
Model: NA
Wersja: Eunos Roadster 1.8
Lokalizacja: Jersey

20 lut 2020, 23:59

Hej, ma ktoś może namiar gdzie mogę kupić zestawy naprawcze/reperaturki do zacisków Big Brake'a ze sportiva ?
ODPOWIEDZ