Co to znaczy że polskiego VAT mają nie naliczać przy zakupie w USA? Niby dlaczego?
Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- monkahead
- Donator
- Posty: 1388
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
No właśnie mnie się wydaje, że na export to powinno wyjść netto, bo VAT naliczają w kraju docelowym. Tak na pewno jest przy wysyłce BBR z UK, już mi to potwierdzili.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
- Spaniard
- Donator
- Posty: 641
- Rejestracja: 16 lip 2013, 21:30
- Model: NC
- Wersja: 2.0 AT
- Lokalizacja: Piaseczno
Bo musi być naliczony w Polsce od wartości całej przesyłki jeżeli przekracza 150 eur.
Tutaj się nie upieram i chyba faktycznie ceny podawane w USA są bez podatku bo tam vat nie obowiązuje tylko sales tax.
Niedawno robiliśmy zamówienie w revlimiter na ponad 1000 eur. Urząd celny jest zobowiązany naliczyć vat od wartości przesyłki (towar+wysyłka+cokolwiek ujęte na dokumencie sprzedaży np. ubezpieczenie). Gdyby vat był naliczany w USA i ujęty w dokumencie sprzedaży, to płacilibyśmy podatek podwójnie, a nawet więcej. Co innego jeżeli wartość całkowita przesyłki + vat polski + wysyłka nie przekracza 150 eur i jest dla Kowalskiego nie na firmę, wtedy na mocy jakichś nowych przepisów USA-EU czy tam PL, sprzedawca w USA winien naliczyć polski vat i odprowadzić do swojego urzędu a państwa rozliczą się między sobą.
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Hej
Wiem że jest jakaś liczba forumowiczów którzy mają pod domem oprócz Miaty ....Mazde 6.
Pytanie tutaj zadam bo jak na razie nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi.
Proszę o odpowiedź takich którzy dorzucili LPG BRC
Mazda 6 rocznik 2008 silnik 2,0 147 koni. Jak na razie instalacja jak najbardziej spełnia swoje zadanie bo za 125 zł można przejechać 470 km .....ale....
Po założeniu instalacji LPG wskaźnik poziomu benzyny zwariował. Podczas jazdy na LPG , poziom benzyny też opada , co jest ściemą, bo mieliśmy sytuacje że wskazywał rezerwę, a właściwie zero a udało się zatankować zaledwie 5 L i bak pełny.
Sytuacje ratuje jak na razie zdjęcie klem z aku, po tej akcji pokazuje rzeczywisty stan. Ale później poziom spada wg wskaźnika a w rzeczywistości nie.
Czy ktoś z Was poradził sobie z takim problemem ?
Wiem że jest jakaś liczba forumowiczów którzy mają pod domem oprócz Miaty ....Mazde 6.
Pytanie tutaj zadam bo jak na razie nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi.
Proszę o odpowiedź takich którzy dorzucili LPG BRC
Mazda 6 rocznik 2008 silnik 2,0 147 koni. Jak na razie instalacja jak najbardziej spełnia swoje zadanie bo za 125 zł można przejechać 470 km .....ale....
Po założeniu instalacji LPG wskaźnik poziomu benzyny zwariował. Podczas jazdy na LPG , poziom benzyny też opada , co jest ściemą, bo mieliśmy sytuacje że wskazywał rezerwę, a właściwie zero a udało się zatankować zaledwie 5 L i bak pełny.
Sytuacje ratuje jak na razie zdjęcie klem z aku, po tej akcji pokazuje rzeczywisty stan. Ale później poziom spada wg wskaźnika a w rzeczywistości nie.
Czy ktoś z Was poradził sobie z takim problemem ?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Dużo nie wniosę ale taka chyba jest uroda aut z lpg, nigdy nie jeździłem furą w gazie w której licznik pokazywał faktyczny stan wachy (pewnie spowodowane jest to komputerowym liczeniem paliwa, a nie z wysokości pływaka). Tylko zazwyczaj auta pokazywaly faktyczny stan juz po ponownym odpaleniu wozuTomai pisze: ↑15 sty 2022, 19:36Hej
Wiem że jest jakaś liczba forumowiczów którzy mają pod domem oprócz Miaty ....Mazde 6.
Pytanie tutaj zadam bo jak na razie nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi.
Proszę o odpowiedź takich którzy dorzucili LPG BRC
Mazda 6 rocznik 2008 silnik 2,0 147 koni. Jak na razie instalacja jak najbardziej spełnia swoje zadanie bo za 125 zł można przejechać 470 km .....ale....
Po założeniu instalacji LPG wskaźnik poziomu benzyny zwariował. Podczas jazdy na LPG , poziom benzyny też opada , co jest ściemą, bo mieliśmy sytuacje że wskazywał rezerwę, a właściwie zero a udało się zatankować zaledwie 5 L i bak pełny.
Sytuacje ratuje jak na razie zdjęcie klem z aku, po tej akcji pokazuje rzeczywisty stan. Ale później poziom spada wg wskaźnika a w rzeczywistości nie.
Czy ktoś z Was poradził sobie z takim problemem ?
-
- Posty: 632
- Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
- Model: ND
- Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
- Lokalizacja: Pszczyna
Hej, ma ktoś namiary na użytkownika pepeg - czyli Top Down Motors?
Nigdzie nie ma do nich numeru telefonu, na forum nie był widziany od prawie trzech miesięcy... Na Messenger także brak odzewu.
A z lektury forum wychodzi mi, że to najlepszy warsztat do wykonania porządnego, podstawowego przeglądu mojej Miaty...
Pomoże ktoś?
Nigdzie nie ma do nich numeru telefonu, na forum nie był widziany od prawie trzech miesięcy... Na Messenger także brak odzewu.
A z lektury forum wychodzi mi, że to najlepszy warsztat do wykonania porządnego, podstawowego przeglądu mojej Miaty...
Pomoże ktoś?
Tak jak napisałeś, odpal fejsa i napisz do "Top down motors"stpman pisze: ↑22 sty 2022, 19:51Hej, ma ktoś namiary na użytkownika pepeg - czyli Top Down Motors?
Nigdzie nie ma do nich numeru telefonu, na forum nie był widziany od prawie trzech miesięcy... Na Messenger także brak odzewu.
A z lektury forum wychodzi mi, że to najlepszy warsztat do wykonania porządnego, podstawowego przeglądu mojej Miaty...
Pomoże ktoś?
https://www.facebook.com/TopDownMotors
- pafko71
- Donator
- Posty: 113
- Rejestracja: 07 gru 2014, 10:17
- Model: NC
- Wersja: NC 2.5
- Lokalizacja: Trzebnica
Cześć, kończę front swapa w NC-ku i niestety nie pomyślałem, że żarówki mogą się różnić . Aktualnie reflektory(ncfl halogenowe) już na aucie i mam problem z dopasowaniem żarówek świateł drogowych. Pomocy
Niech ktoś mi wyjaśni bo głupieje.
W NC 2.0 PrzedLift był Torsen czy nie ? Bo to że było LSD to wiem, ale czy konkretnie Torsen ? Nawet na forum zdania są podzielone i różne odpowiedzi widziałem na to pytanie
W NC 2.0 PrzedLift był Torsen czy nie ? Bo to że było LSD to wiem, ale czy konkretnie Torsen ? Nawet na forum zdania są podzielone i różne odpowiedzi widziałem na to pytanie
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Torsen był w NBFL do 2002.
W NC Torsena nie ma. Zastosowana jest szpera płytkowa.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Drogowe sa przeciez inne, nie dopasujesz ich bo sa inne wtyczki. Zmieniles wiazki lamp? Wiazki przedliftowe nie pasuja do polifta.
Albo zmieniasz wiazki albo lutujesz taki adapter
https://allegro.pl/oferta/hb3-9005-p20d ... 7410292506
- pafko71
- Donator
- Posty: 113
- Rejestracja: 07 gru 2014, 10:17
- Model: NC
- Wersja: NC 2.5
- Lokalizacja: Trzebnica
Wiązka to nie problem, ja nie mogę dopasować żarówki do mocowania reflektora , z linku który wysłałeś wynika, że pasująca w gniazdo żarówka to hb3?bjorm pisze: ↑27 sty 2022, 17:41Drogowe sa przeciez inne, nie dopasujesz ich bo sa inne wtyczki. Zmieniles wiazki lamp? Wiazki przedliftowe nie pasuja do polifta.
Albo zmieniasz wiazki albo lutujesz taki adapter
https://allegro.pl/oferta/hb3-9005-p20d ... 7410292506
- monkahead
- Donator
- Posty: 1388
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Prośba do posiadaczy NCFL Spring Edition lub Sendo, o zmierzenie szerokości i wysokości fabrycznej ramki 2DIN w tej obudowie.
- Załączniki
-
- OEM ramka 2DIN_NCFL_FL2.jpg (339.57 KiB) Przejrzano 1729 razy
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
Myślę że to różnica równa tej przy zużytej i nowej oponie. Często ludzie mają opony dwoch różnych marek na osiach, a 205/45 nie równa się 205/45 innej marki, i nigdy nie słyszałem o problemach z tym. Systemy też mają swoje zapasy, inaczej jadąc szybko w zakręcie mogłyby się załączać gdy tego nie chcemy
Przedsiębiorca Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Mazda, wyprodukowanych w Japonii i Meksyku, modele:
CX5 (KE/KF, wyprodukowane od 03.04.2018 r. do 12.12.2018 r.)
6 (GJ/GL, wyprodukowane od 03.04.2018 r. do 27.10.2018 r.)
MX-5 (ND, wyprodukowane od 05.04.2018 r. do 30.10.2018 r.)
CX-9 (TB, wyprodukowane od 16.04.2018 r. do 23.11.2018 r.)
CX-3 (DK, wyprodukowane od 18.10.2017 r. do 06.11.2018 r.)
2 (DJ, wyprodukowane od 18.10.2017 r. do 21.02.2020 r.)
3 (BM/BN, wyprodukowane od 23.04.2018 r. do 26.01.2019 r.)
wirnik w niskociśnieniowej pompie paliwowej może ulec deformacji, powodując usterkę pompy paliwowej. Awaria pompy paliwa może spowodować, że silnik nie uruchomi się i/lub zgaśnie, zwiększając ryzyko wypadku. Kierowcy mogą odnotować tą usterkę za pomocą lampki kontrolnej silnika i/lub nierównej pracy silnika.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 6 943 pojazdy.
Posiadacze pojazdów zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO Mazda w celu dokonania stosownej naprawy.
CX5 (KE/KF, wyprodukowane od 03.04.2018 r. do 12.12.2018 r.)
6 (GJ/GL, wyprodukowane od 03.04.2018 r. do 27.10.2018 r.)
MX-5 (ND, wyprodukowane od 05.04.2018 r. do 30.10.2018 r.)
CX-9 (TB, wyprodukowane od 16.04.2018 r. do 23.11.2018 r.)
CX-3 (DK, wyprodukowane od 18.10.2017 r. do 06.11.2018 r.)
2 (DJ, wyprodukowane od 18.10.2017 r. do 21.02.2020 r.)
3 (BM/BN, wyprodukowane od 23.04.2018 r. do 26.01.2019 r.)
wirnik w niskociśnieniowej pompie paliwowej może ulec deformacji, powodując usterkę pompy paliwowej. Awaria pompy paliwa może spowodować, że silnik nie uruchomi się i/lub zgaśnie, zwiększając ryzyko wypadku. Kierowcy mogą odnotować tą usterkę za pomocą lampki kontrolnej silnika i/lub nierównej pracy silnika.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 6 943 pojazdy.
Posiadacze pojazdów zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO Mazda w celu dokonania stosownej naprawy.
15" GT86 HKS SC | 13" NCFL2 | 19" ND2 | 18" 124 Spider | 17" ND1 |
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1056
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Cześć,
Dysponuje ktoś może informacją, tudzież ma akurat zrzucone koła i mógłby mi zmierzyć, ile mm ma kołnierz z piasty (ten, na którym osadza się felgę otworem centrującym, nie wiem jak to się fachowo nazywa) w MX5 NC, interesuje mnie długość tego kołnierza zarówno na przedniej jak i na tylnej osi.
Dzięki z góry!
Dysponuje ktoś może informacją, tudzież ma akurat zrzucone koła i mógłby mi zmierzyć, ile mm ma kołnierz z piasty (ten, na którym osadza się felgę otworem centrującym, nie wiem jak to się fachowo nazywa) w MX5 NC, interesuje mnie długość tego kołnierza zarówno na przedniej jak i na tylnej osi.
Dzięki z góry!
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Uszczelki są zazwyczaj do dostania ale musiałbyś w aso się dopytać czy wszystkie. Kosztują 200-250za sztukę. Jeżeli ten hardtop nie jest jakąś wyjątkową okazją to ja bym szukał takiego któremu nic nie brakuje
Hej, wczoraj przy rozbiórce lusterka z NA byłem za mało delikatny i połamałem obwódkę mocującą szkło (szkło też, ale i tak chciałem asferyczne więc żadna strata, a przesądny nie jestem ), czy jest to gdzieś dostępne albo mamy patent na użycie czegoś innego? Ostatecznie skleję i pomaluję, ale lepiej dać nowe.
- monkahead
- Donator
- Posty: 1388
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Wymiary otworu 2DIN w OEM ramce to: 99.30mm x 173.30mm.monkahead pisze:Prośba do posiadaczy NCFL Spring Edition lub Sendo, o zmierzenie szerokości i wysokości fabrycznej ramki 2DIN w tej obudowie.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
- Leeo
- Donator
- Posty: 1143
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 20:04
- Model: ND RF
- Wersja: ND2 SkyF Recaro
- Lokalizacja: Białystok/Augustów
Czy ktoś może podpowiedzieć jak zdjąć chromowane końcówki wydechu seryjnego ncfl tak żeby można było je znowu bezproblemowe nałożyć?
Burgundowa NCFL 21-22: viewtopic.php?f=22&t=32724
Mixed NB 18-21: viewtopic.php?f=22&t=27874
10th Anni 16-18: viewtopic.php?f=22&t=21404
Mixed NB 18-21: viewtopic.php?f=22&t=27874
10th Anni 16-18: viewtopic.php?f=22&t=21404
#[NC 1.8]
Dzień dobry,
Pojawił się taki problem podczas eksploatacji mojej NC. Po odpaleniu samochodu oraz w trakcie wrzucania na luz przy postojach na światłach odbywa się swego rodzaju stabilizacja obrotów. Obrotomierz waha się wówczas w przedziale 0.5 - 0.9 (x1000r/min), trwa to około 2-3 sekundy po czym nadchodzi stabilizacja i wskakuje on na stałe obroty podczas postoju. W trakcie jazdy nie odczułem żadnych problemów, zmian w zachowaniu samochodu -> problem występuje tylko przy zatrzymaniu pojazdu.
Dotychczas naładowałem akumulator jednak nie zmieniło to zachowania. Czy ktoś miał podobny problem? Planuje zacząć od resetu komputera samochodu.
Pozdrawiam,
JJ
Dzień dobry,
Pojawił się taki problem podczas eksploatacji mojej NC. Po odpaleniu samochodu oraz w trakcie wrzucania na luz przy postojach na światłach odbywa się swego rodzaju stabilizacja obrotów. Obrotomierz waha się wówczas w przedziale 0.5 - 0.9 (x1000r/min), trwa to około 2-3 sekundy po czym nadchodzi stabilizacja i wskakuje on na stałe obroty podczas postoju. W trakcie jazdy nie odczułem żadnych problemów, zmian w zachowaniu samochodu -> problem występuje tylko przy zatrzymaniu pojazdu.
Dotychczas naładowałem akumulator jednak nie zmieniło to zachowania. Czy ktoś miał podobny problem? Planuje zacząć od resetu komputera samochodu.
Pozdrawiam,
JJ
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Jeśli się jednak nie uspokoi i dalej będzie falować , trzeba przeczyscić przepustnice, też tak miałem, nie jest to trudne.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- pafko71
- Donator
- Posty: 113
- Rejestracja: 07 gru 2014, 10:17
- Model: NC
- Wersja: NC 2.5
- Lokalizacja: Trzebnica
Cześć, mam prośbę do NCkowiczów... ponieważ nie mam uchwytu holowniczego, a dostęp do otworu na ucho jest utrudniony, proszę o zmierzenie gwintu i średnicy tegoż uszka. Chciałbym kupić śrubę by zamontować tow strap.