Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- SponeR
- Posty: 1097
- Rejestracja: 28 mar 2010, 18:10
- Model: NA
- Wersja: ultra old
- Lokalizacja: Góra Św.Anny/Warszawa
ja mam taki, łączy się z wężem od chłodnicy
jak chcesz to mam identyczny ale krótszy (coś koło 50cm) bo kupiłem 2 na przymiarkę - kolor niestety niebieski
https://rengum.pl/waz-silikonowy-elastyczny-flex-fi-32mm-x700mm-p-5352.html
jak chcesz to mam identyczny ale krótszy (coś koło 50cm) bo kupiłem 2 na przymiarkę - kolor niestety niebieski
https://rengum.pl/waz-silikonowy-elastyczny-flex-fi-32mm-x700mm-p-5352.html
MIATA nim jak szatan
On w środku rozumiem nie jest gładki? I masz sam wąż elastyczny od tylu do chłodnicy bez rurek ?
To powiedz mi jeszcze jakie są parametry tej czarnej przejściówki samco
- tomasz01
- Donator
- Posty: 3520
- Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
- Model: NB
- Wersja: Magic
- Lokalizacja: Warszawa Usrynów
Chezus pisze:Poszukuję zdrowej budy NA. Projekt jest taki, że to co zostało z mojej NBFL chcę przełożyć do NA. Łączenie z wnętrzem. Ile realnie może kosztować sensowna buda?
viewtopic.php?f=29&t=27260
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
Interesująca oferta... nawet bardzo... A cenowo na ilę muszę się przygotować? Nie szabruję, wiem ile może kosztowac gruz, wiem ile kosztują cacka. Ja potrzebuję budy do zbudowania cacka.
The answer is always Miata.
Pytanie z cyklu dziwne:
Czy napisy na przyciskach szyb elektrycznych w NA są "do góry nogami", nie wiem czy były wcześniej rozbierane i ktoś to inaczej poskladał, czy tak ma być. Może ktoś ma jakieś foto jak to u niego wygląda?
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Czy napisy na przyciskach szyb elektrycznych w NA są "do góry nogami", nie wiem czy były wcześniej rozbierane i ktoś to inaczej poskladał, czy tak ma być. Może ktoś ma jakieś foto jak to u niego wygląda?
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Chezus pisze:Czy wahacze z NBfl pasują do NAfl?
NA ma inne wozki niż NB jeśli dobrze pamiętam
pytanie ktory przewód od listwy wtryskowej jest powrotny a ktory dostarcza paliwo? jeden wychodzi z gruszki podcisnienia przy listwie
kostka zazanaczona na czerwono przy stacyjce - co tam powinno być podłaczone? bo zaden kabel mi tam nie wisi
kostka zazanaczona na czerwono przy stacyjce - co tam powinno być podłaczone? bo zaden kabel mi tam nie wisi
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Enzis pisze:Jaki akumulator do nbfl 1.8? Obecnie mam jakiś od ciągnika dokonujący żywota :Lol:
Proszę też o sugestie jakichś fajnych modeli, które są w miarę odporne na stanie (mało jeżdżę)
do auta które duzo stoi potrzebujesz akumulator odporny na rozładowanie. Żelowy albo AGM. Ja mam WestCO AGM - póki co bez problemów.
https://www.tayna.co.uk/car-batteries/westco/12v31m/
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
Robił ktoś przekładki anglika? Mam rozbitego europejczyka jako dawcę części i myślę, czy nie kupić anglika. Chcę przekładać całość, bo wkładam NBFL do NA, łącznie z wnętrzem.
The answer is always Miata.
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Panowie, czym są zamocowane chlapacze i tylne plastiki nadkoli w NBFL? Zdemontowałem właśnie jeden u siebie i każdą śrubę mam inną, dwie śruby musiałem odciąć bo się nie dały wykręcić.
wg katalogu powinny być takie https://www.mx5parts.co.uk/bumper-body- ... -3666.html
te które mam u siebie mają szesciokątną główkę.
drugie pytanie: w co się wkręcają te śruby? Plastik nadkola jest mocowany srubami do plastikowych kołków wetkniętych w blachę - nie mogę nigdzie znaleźć ani numeru częśći ani samych kołków :/ Ktoś może przerabiał ten temat u siebie i wie co tam włożyć?
wg katalogu powinny być takie https://www.mx5parts.co.uk/bumper-body- ... -3666.html
te które mam u siebie mają szesciokątną główkę.
drugie pytanie: w co się wkręcają te śruby? Plastik nadkola jest mocowany srubami do plastikowych kołków wetkniętych w blachę - nie mogę nigdzie znaleźć ani numeru częśći ani samych kołków :/ Ktoś może przerabiał ten temat u siebie i wie co tam włożyć?
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
Szybkie pytanie o skrzynię - mam wrażenie, że działa momentami trochę opornie. Przy wrzucaniu trójki i czwórki (ale i innych biegów) czasami mam wrażenie, że czuję lekki opór lub coś jakby stuknięcie w gajgę. Raz czy dwa zdarzyło się tak, że bieg nie chciał wejść za pierwszym razem, ale wbił się bez mocowania z drążkiem. Olej w skrzyni zmieniany 1000km temu (zaczęła po tym odczuwalnie lepiej pracować). Co to jest? Koniec skrzyni? Wysprzęglik? A może sprzęgło (chociaż nie ślizga się i nie daje innych objawów)?
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
- cardesign1
- Donator
- Posty: 163
- Rejestracja: 01 sie 2016, 20:23
- Model: NC FL
- Wersja: Sport
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
mutra pisze:Panowie, czym są zamocowane chlapacze i tylne plastiki nadkoli w NBFL? Zdemontowałem właśnie jeden u siebie i każdą śrubę mam inną, dwie śruby musiałem odciąć bo się nie dały wykręcić.
wg katalogu powinny być takie https://www.mx5parts.co.uk/bumper-body- ... -3666.html
te które mam u siebie mają szesciokątną główkę.
drugie pytanie: w co się wkręcają te śruby? Plastik nadkola jest mocowany srubami do plastikowych kołków wetkniętych w blachę - nie mogę nigdzie znaleźć ani numeru częśći ani samych kołków :/ Ktoś może przerabiał ten temat u siebie i wie co tam włożyć?
U mnie jak na fotach, natomiast to w co wchodzą śruby, to kostki montażowe. Spróbuj dobrać coś po wymiarach z tego sklepu: http://www.romix.pl/search_ajax,n-82
- Załączniki
-
- IMG_20180921_191808.jpg (305.48 KiB) Przejrzano 2352 razy
-
- IMG_20180921_191745.jpg (743.21 KiB) Przejrzano 2352 razy
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
cardesign1 pisze:mutra pisze:Panowie, czym są zamocowane chlapacze i tylne plastiki nadkoli w NBFL? Zdemontowałem właśnie jeden u siebie i każdą śrubę mam inną, dwie śruby musiałem odciąć bo się nie dały wykręcić.
wg katalogu powinny być takie https://www.mx5parts.co.uk/bumper-body- ... -3666.html
te które mam u siebie mają szesciokątną główkę.
drugie pytanie: w co się wkręcają te śruby? Plastik nadkola jest mocowany srubami do plastikowych kołków wetkniętych w blachę - nie mogę nigdzie znaleźć ani numeru częśći ani samych kołków :/ Ktoś może przerabiał ten temat u siebie i wie co tam włożyć?
U mnie jak na fotach, natomiast to w co wchodzą śruby, to kostki montażowe. Spróbuj dobrać coś po wymiarach z tego sklepu: http://www.romix.pl/search_ajax,n-82
dzięki u mnie chlapacz do plastiku nadkola też jest na śruby .
Dla potomnych: wkręt 4.8mmx19mm kostka montażowa 9x9mm (kia/hyundai z gabkową podkładką)
- Polinski
- Posty: 403
- Rejestracja: 16 maja 2011, 8:58
- Model: NA
- Wersja: rotrex keczup
- Lokalizacja: krk
20180922_111111 by spoko majonez
Co tu sie dzieje? zrobilem swapa na 1.8 i silnik odpala ladnie, ale po chwili zaczyna jakby przeskakiwac. Na filmiku widac po paru sekundach. Obroty w kolko ida do 3000 i spadaja do 2500.
Zmienilem kable, zmienilem swiece, bez rezultatu. Help pls!
Co tu sie dzieje? zrobilem swapa na 1.8 i silnik odpala ladnie, ale po chwili zaczyna jakby przeskakiwac. Na filmiku widac po paru sekundach. Obroty w kolko ida do 3000 i spadaja do 2500.
Zmienilem kable, zmienilem swiece, bez rezultatu. Help pls!
jak blokujecie wał chcąc dokręcić srubę na wale (kolo pasowym)?
- Chicago7
- Posty: 86
- Rejestracja: 20 lip 2017, 21:03
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6
- Lokalizacja: Zielona Góra
Cześć, po regeneracji kompletnej zacisku lewy tył, odpowietrzeniu i dolaniu płynu, słabo hamuje tzn. Pedał hamulca delikatnie najpierw wpada a później dopiero łapie, dźwignia od recznego zaciąga na maxagdzie wczesniej lapal na 3 zabki i w trakcie jazdy po zaciągnieciu czuć, że ściąga w prawo czyli laie tylko i to lekko prawa strona, co to może być?
1.6 nbfl
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Moze uklad jeszcze jest troche zapowietrzony. A tak w ogole ręczny wyregulowany imbusem przy zacisku?
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- cardesign1
- Donator
- Posty: 163
- Rejestracja: 01 sie 2016, 20:23
- Model: NC FL
- Wersja: Sport
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Chicago7 pisze:No z tym recznym przy zacisku bedziemy walczyc, bo wlasnie doczytalem o tym, a ktos opisze jak to dobrze wyregulowac?
Wkręć kluczem inbusowym śrubę do oporu aż zablokuje tarczę, następnie popuść ją o 1/2 do 3/4 obrotu, poskręcaj, załóż koło i na podniesionym aucie i zaciągniętym ręcznym spróbuj np dokręcić kluczem koło - samego koła nie powinno się dać obrócić.