Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- sir.michor
- Posty: 289
- Rejestracja: 01 lis 2015, 21:05
- Model: NA
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Pytanie do tych którzy posiadają wydech Cobalta w NA (NA i NB chyba będzie ten sam). Czy ktoś się orientuje ile cali ma końcówka? Jak dla mnie cobalt ma za krótką końcówkę i chciałbym sobie to przespawać, jestem na etapie zakupu redukcji na 3". Z ilu na ile (np. 2,5-3") powinienem kupić redukcję?
Dodam, że wydechu jeszcze nie mam u siebie i nie mam jak sprawdzić stąd te pytanie tutaj
Dodam, że wydechu jeszcze nie mam u siebie i nie mam jak sprawdzić stąd te pytanie tutaj
Samochód (NC 2.0 2010 r.) przekroczył 80 000 km przebiegu i chciałem wymienić:
- olej silnikowy,
- olej w ręcznej skrzyni biegów,
- olej w dyferencjale,
- filtr oleju,
- filtr powietrza.
Jakiej ceny za samą robociznę mogę się spodziewać?
- olej silnikowy,
- olej w ręcznej skrzyni biegów,
- olej w dyferencjale,
- filtr oleju,
- filtr powietrza.
Jakiej ceny za samą robociznę mogę się spodziewać?
- KarolFnatic
- Posty: 52
- Rejestracja: 12 sie 2016, 21:02
- Model: NA
- Wersja: 1.6 93r.
- Lokalizacja: Wrocław
Czy Cobalt ma 4 cale to chyba przesada. 4 cale to bardzo dużo i tyle to mają Skyliny albo jakies Evo. Cobalt ma chyba 2.5 wewnętrzny i 2.75 tą obudowe.
Mam pytanie. Padło mi sprzęgło i jestem zainteresowany kupnem tego
http://www.good-win-racing.com/Mazda-Pe ... -0677.html
Bardzo zastanawia mnie cena bo to tylko 383 zł za performance stage 1 do 170Nt. Moja mazda to stock z wydechem cobalta i układem dolotowym z raszyna więc na bank 170Nt nie przekroczy. Wszystkie tematy na forum, a propo stage 1 exedy podają ceny 500+ za używane zestawy. Co uważacie? Spokojnie nie zależy mi ja ACT heavy clutch bo nie mam zamiaru modować grubo silnika. Zwykłe Organic wystarczy i do tego jakiś lekki zamach. Co polecacie?
Mam pytanie. Padło mi sprzęgło i jestem zainteresowany kupnem tego
http://www.good-win-racing.com/Mazda-Pe ... -0677.html
Bardzo zastanawia mnie cena bo to tylko 383 zł za performance stage 1 do 170Nt. Moja mazda to stock z wydechem cobalta i układem dolotowym z raszyna więc na bank 170Nt nie przekroczy. Wszystkie tematy na forum, a propo stage 1 exedy podają ceny 500+ za używane zestawy. Co uważacie? Spokojnie nie zależy mi ja ACT heavy clutch bo nie mam zamiaru modować grubo silnika. Zwykłe Organic wystarczy i do tego jakiś lekki zamach. Co polecacie?
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
KarolFnatic pisze:Czy Cobalt ma 4 cale to chyba przesada. 4 cale to bardzo dużo i tyle to mają Skyliny albo jakies Evo. Cobalt ma chyba 2.5 wewnętrzny i 2.75 tą obudowe.
Mam pytanie. Padło mi sprzęgło i jestem zainteresowany kupnem tego
http://www.good-win-racing.com/Mazda-Pe ... -0677.html
Bardzo zastanawia mnie cena bo to tylko 383 zł za performance stage 1 do 170Nt. Moja mazda to stock z wydechem cobalta i układem dolotowym z raszyna więc na bank 170Nt nie przekroczy. Wszystkie tematy na forum, a propo stage 1 exedy podają ceny 500+ za używane zestawy. Co uważacie? Spokojnie nie zależy mi ja ACT heavy clutch bo nie mam zamiaru modować grubo silnika. Zwykłe Organic wystarczy i do tego jakiś lekki zamach. Co polecacie?
cena taka bo to nie Exedy. Generalnie opinia jest taka, że najlepszy stosunek ceny do efektów daje regeneracja sprzęgła u Wróbla. Przy okazji możesz oddać zamach do odelżenia (o ile Ci zależy na lekkim kole)
- KarolFnatic
- Posty: 52
- Rejestracja: 12 sie 2016, 21:02
- Model: NA
- Wersja: 1.6 93r.
- Lokalizacja: Wrocław
mutra pisze:KarolFnatic pisze:Czy Cobalt ma 4 cale to chyba przesada. 4 cale to bardzo dużo i tyle to mają Skyliny albo jakies Evo. Cobalt ma chyba 2.5 wewnętrzny i 2.75 tą obudowe.
Mam pytanie. Padło mi sprzęgło i jestem zainteresowany kupnem tego
http://www.good-win-racing.com/Mazda-Pe ... -0677.html
Bardzo zastanawia mnie cena bo to tylko 383 zł za performance stage 1 do 170Nt. Moja mazda to stock z wydechem cobalta i układem dolotowym z raszyna więc na bank 170Nt nie przekroczy. Wszystkie tematy na forum, a propo stage 1 exedy podają ceny 500+ za używane zestawy. Co uważacie? Spokojnie nie zależy mi ja ACT heavy clutch bo nie mam zamiaru modować grubo silnika. Zwykłe Organic wystarczy i do tego jakiś lekki zamach. Co polecacie?
cena taka bo to nie Exedy. Generalnie opinia jest taka, że najlepszy stosunek ceny do efektów daje regeneracja sprzęgła u Wróbla. Przy okazji możesz oddać zamach do odelżenia (o ile Ci zależy na lekkim kole)
Racja w sumie teraz zobaczyłem ze to jest F1 Racing firma. Czy odelżenie koła fabrycznego nie wiążę sie z ryzykiem uszkodzenia koła lub zmniejszenia jego wytrzymałości? Poczekam jeszcze na opinie innych czy jednak warto wziąc tego F1 czy szukać czegoś innego. Tylko w rozsądnych pieniądzach ( set za 500$ i tym podobne odpadają)
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
KarolFnatic pisze:mutra pisze:KarolFnatic pisze:Czy Cobalt ma 4 cale to chyba przesada. 4 cale to bardzo dużo i tyle to mają Skyliny albo jakies Evo. Cobalt ma chyba 2.5 wewnętrzny i 2.75 tą obudowe.
Mam pytanie. Padło mi sprzęgło i jestem zainteresowany kupnem tego
http://www.good-win-racing.com/Mazda-Pe ... -0677.html
Bardzo zastanawia mnie cena bo to tylko 383 zł za performance stage 1 do 170Nt. Moja mazda to stock z wydechem cobalta i układem dolotowym z raszyna więc na bank 170Nt nie przekroczy. Wszystkie tematy na forum, a propo stage 1 exedy podają ceny 500+ za używane zestawy. Co uważacie? Spokojnie nie zależy mi ja ACT heavy clutch bo nie mam zamiaru modować grubo silnika. Zwykłe Organic wystarczy i do tego jakiś lekki zamach. Co polecacie?
cena taka bo to nie Exedy. Generalnie opinia jest taka, że najlepszy stosunek ceny do efektów daje regeneracja sprzęgła u Wróbla. Przy okazji możesz oddać zamach do odelżenia (o ile Ci zależy na lekkim kole)
Racja w sumie teraz zobaczyłem ze to jest F1 Racing firma. Czy odelżenie koła fabrycznego nie wiążę sie z ryzykiem uszkodzenia koła lub zmniejszenia jego wytrzymałości? Poczekam jeszcze na opinie innych czy jednak warto wziąc tego F1 czy szukać czegoś innego. Tylko w rozsądnych pieniądzach ( set za 500$ i tym podobne odpadają)
wszystko zależy ile masy zdejmiesz. Te przypadki które ja znam maja zdjęte 30-40% i nikt żadnych problemów nie doświadczył. Pytanie jest czy charakterystyka auta z lekkim zamachem to jest to czego szukasz.
- SponeR
- Posty: 1097
- Rejestracja: 28 mar 2010, 18:10
- Model: NA
- Wersja: ultra old
- Lokalizacja: Góra Św.Anny/Warszawa
Racja w sumie teraz zobaczyłem ze to jest F1 Racing firma. Czy odelżenie koła fabrycznego nie wiążę sie z ryzykiem uszkodzenia koła lub zmniejszenia jego wytrzymałości? Poczekam jeszcze na opinie innych czy jednak warto wziąc tego F1 czy szukać czegoś innego. Tylko w rozsądnych pieniądzach ( set za 500$ i tym podobne odpadają)[/quote]
mam zdjęte 10% z koła od 5 lat i nic się nie dzieje
mam zdjęte 10% z koła od 5 lat i nic się nie dzieje
MIATA nim jak szatan
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
SponeR pisze:Racja w sumie teraz zobaczyłem ze to jest F1 Racing firma. Czy odelżenie koła fabrycznego nie wiążę sie z ryzykiem uszkodzenia koła lub zmniejszenia jego wytrzymałości? Poczekam jeszcze na opinie innych czy jednak warto wziąc tego F1 czy szukać czegoś innego. Tylko w rozsądnych pieniądzach ( set za 500$ i tym podobne odpadają)
mam zdjęte 10% z koła od 5 lat i nic się nie dzieje
A jakieś efekty zauważyłeś?
Panowie czy w NA są jakieś powszechne / typowe przyczyny rozładowania akumulatora?
Byłem na myjni, odstawiłem auto do garażu, po 2 dniach przychodzę i ledwo zakręcił, a następne próby skutkowały już tylko terkotaniem spod maski. Odpaliłem na kable, przejechałem się, zgasiłem auto i spróbowałem po minucie odpalić - bez problemu. Dwa dni później przy próbie odpalenia kontrolki się zaświeciły jednak zero reakcji po przekręceniu na zapłon - cisza. Akumulator ma dwa lata dlatego zdziwiłoby mnie gdyby był martwy. Jakieś sugestie oprócz sprawdzania bezpieczników, mierzenia amperomierzem?
Byłem na myjni, odstawiłem auto do garażu, po 2 dniach przychodzę i ledwo zakręcił, a następne próby skutkowały już tylko terkotaniem spod maski. Odpaliłem na kable, przejechałem się, zgasiłem auto i spróbowałem po minucie odpalić - bez problemu. Dwa dni później przy próbie odpalenia kontrolki się zaświeciły jednak zero reakcji po przekręceniu na zapłon - cisza. Akumulator ma dwa lata dlatego zdziwiłoby mnie gdyby był martwy. Jakieś sugestie oprócz sprawdzania bezpieczników, mierzenia amperomierzem?
Hockey Puck - 93' NA
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Dewuer pisze:Panowie czy w NA są jakieś powszechne / typowe przyczyny rozładowania akumulatora?
Byłem na myjni, odstawiłem auto do garażu, po 2 dniach przychodzę i ledwo zakręcił, a następne próby skutkowały już tylko terkotaniem spod maski. Odpaliłem na kable, przejechałem się, zgasiłem auto i spróbowałem po minucie odpalić - bez problemu. Dwa dni później przy próbie odpalenia kontrolki się zaświeciły jednak zero reakcji po przekręceniu na zapłon - cisza. Akumulator ma dwa lata dlatego zdziwiłoby mnie gdyby był martwy. Jakieś sugestie oprócz sprawdzania bezpieczników, mierzenia amperomierzem?
posprawdzaj masy czy nie są zaśniedziałe. Masz alarm? U mnie dwuletni akumulator tez zdechł. Jest taka potoczna opinia że zwykłe akumulatory nie sprawdzają sie w mazdzie. Nie wiem ile w tym prawdy (ludzie jeżdzą na takich bez problemów) ale ja u siebie wymieniłem na WestCo i póki co nie mam problemów.
Masy ok, na minusie zauważyłem że "klema" jest luźna, tzn można ją łatwo ściągnąć ręką, ale jak mniemam nie powinno się to przyczynić do rozładowania jeśli cały czas była na swoim miejscu. Możliwe, że przejażdżka po odpaleniu na kablach nie naładowała go wystarczająco i trzeba go podłączyć na dłużej pod prostownik?
Hockey Puck - 93' NA
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
- KarolFnatic
- Posty: 52
- Rejestracja: 12 sie 2016, 21:02
- Model: NA
- Wersja: 1.6 93r.
- Lokalizacja: Wrocław
Czy ktoś z forumowiczów kto zajmował sie odelżeniem koła oryginalnego i mieszka w okolicy wrocławia wie gdzie można oddać tą część na operacje? ktoś kto sie zna i nie skasuje jak za zboże? No i znów powtórzę pytanie. Jakie sprzęgło polecacie dla stockowej mazdy. Może być jakies lekko sportowe byle w granicy do 500zł. Jak nie sportowe to jakie zwykłe kupić?
Znalałzłem mnóstwo opinii o sprzęgłach firmy F1 Racing. Racja, że ceny mają mega konkurencyjne, ale nie tylko w mazdach bo w większosci samochodów gdzie montowano to sprzęgło ludzie dają bardo dużo złych opinii. Ze szybko sie psuje, bardzo głośno chodzi, czasem nawet nie pasuje. ogólnie nie polecają
Znalałzłem mnóstwo opinii o sprzęgłach firmy F1 Racing. Racja, że ceny mają mega konkurencyjne, ale nie tylko w mazdach bo w większosci samochodów gdzie montowano to sprzęgło ludzie dają bardo dużo złych opinii. Ze szybko sie psuje, bardzo głośno chodzi, czasem nawet nie pasuje. ogólnie nie polecają
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Dewuer pisze:Masy ok, na minusie zauważyłem że "klema" jest luźna, tzn można ją łatwo ściągnąć ręką, ale jak mniemam nie powinno się to przyczynić do rozładowania jeśli cały czas była na swoim miejscu. Możliwe, że przejażdżka po odpaleniu na kablach nie naładowała go wystarczająco i trzeba go podłączyć na dłużej pod prostownik?
Podłącz prostownik i zobacz w zalezności od tego jaki masz prostownik po prędkości ładowania możesz z grubsza ocenić stan baterii.
-
- Donator
- Posty: 411
- Rejestracja: 04 gru 2016, 16:48
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8VVT '02
- Lokalizacja: Warszawa
KarolFnatic pisze:Czy ktoś z forumowiczów kto zajmował sie odelżeniem koła oryginalnego i mieszka w okolicy wrocławia wie gdzie można oddać tą część na operacje? ktoś kto sie zna i nie skasuje jak za zboże? No i znów powtórzę pytanie. Jakie sprzęgło polecacie dla stockowej mazdy. Może być jakies lekko sportowe byle w granicy do 500zł. Jak nie sportowe to jakie zwykłe kupić?
Znalałzłem mnóstwo opinii o sprzęgłach firmy F1 Racing. Racja, że ceny mają mega konkurencyjne, ale nie tylko w mazdach bo w większosci samochodów gdzie montowano to sprzęgło ludzie dają bardo dużo złych opinii. Ze szybko sie psuje, bardzo głośno chodzi, czasem nawet nie pasuje. ogólnie nie polecają
Zamach wyślij do Otoczaka, koszt 200zł + ewentualnie 50 za szlifowanie. A sprzęgło obij kevlarem, koszt ok 150zł (już nie pamiętam), ja robiłem u Śluby. jak nie chcesz czekać to kup używane za 150zł i to obij a drugie sprzedaj albo będziesz miał na zapas, moim zdaniem wybór znacznie lepszy niż tanie sprzęgło do 500zł. Ja tak zrobiłem i jestem bardzo zadowolony
-
- Donator
- Posty: 1200
- Rejestracja: 22 lip 2013, 21:20
- Model: NA
- Wersja: 1.6 '92
- Lokalizacja: Warszawa
henorek jak już 'regenerować' stare sprzęgło to razem ze sprawdzeniem docisku i pod warunkiem, że słoneczko docisku nie jest już zbyt mocno wytarte przez łożysko. Osobiście też uważam, że najlepiej okładziny z nitką kewlarową nabijać na nową tarczę, bo sprężynki w tarczy też podlegają zużyciu.
była: Mała aka MX-5 NB Twilight Blue '99 1.6 110KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3765
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
Dewuer pisze:na minusie zauważyłem że "klema" jest luźna, tzn można ją łatwo ściągnąć ręką, ale jak mniemam nie powinno się to przyczynić do rozładowania jeśli cały czas była na swoim miejscu.
do rozładowania może nie ale do trudności w odpalaniu jak najbardziej mogło to się przyczynić.
Dokręć ją i wtedy sprawdź.
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
Wyciorki do czyszczenia odpływów z dachu. Jest takie cudo? Jakiś mądry patent? Ja czyszczę gumową rureczką żeby był przelot, ale żeby ładnie wyczyścić i nie porysować w środku, to jak?
The answer is always Miata.
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Chezus pisze:Wyciorki do czyszczenia odpływów z dachu. Jest takie cudo? Jakiś mądry patent? Ja czyszczę gumową rureczką żeby był przelot, ale żeby ładnie wyczyścić i nie porysować w środku, to jak?
przedmiot którego szukasz nazywa się "wycior do instrumentów dętych"
może byc taki jak ten https://archiwum.allegro.pl/oferta/wyci ... 80964.html
ale lepiej szukaj takiego który ma metalową sprężynkę a nie linkę:
http://www.ebay.co.uk/itm/Trumpet-Clean ... SwPe1UHJFm ja mam taki działa bardzo ładnie, nawet nim dzisiaj odpływ w lodówce przeczyściłem
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1605
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Czy to prawda, że w NA nie ma komputera, który oblicza kiedy wskazówka jest na pozycji "0" i mogę bez problemu ustawić pionowe starty dla prędkościomierza i obrotomierza na wyłączonym silniku przestawiając wskazówki ręcznie, a "algorytm" przyspieszania zostanie ten sam?
Hockey Puck - 93' NA
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Chezus pisze:Wyciorki do czyszczenia odpływów z dachu. Jest takie cudo? Jakiś mądry patent? Ja czyszczę gumową rureczką żeby był przelot, ale żeby ładnie wyczyścić i nie porysować w środku, to jak?
Jeśli chodzi Ci o odpływy z kabiny za pasami bezpieczeństwa to ich nie porysujesz bo są gumowe, ja je całkiem wymontowałem (razem z całym wnętrzem po prostu się je wyciąga do gory) i wyczyściłem myjką parową bo mega śmierdziały. Różnicę przed/po z zewnątrz widać na zdjęciu. Oczywiście z rurek wyleciał kilogram błota pomimo tego, że były drożne bo na dole mają zastawki skierowane w dół żeby nie łapać syfu spod auta tyle, że guma ma 27 lat i troszkę stwardniała przez co owe zastawki też nie wypuszczają szlamu płynącego z gory...
- tomasz01
- Donator
- Posty: 3520
- Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
- Model: NB
- Wersja: Magic
- Lokalizacja: Warszawa Usrynów
Dewuer pisze:Czy to prawda, że w NA nie ma komputera, który oblicza kiedy wskazówka jest na pozycji "0" i mogę bez problemu ustawić pionowe starty dla prędkościomierza i obrotomierza na wyłączonym silniku przestawiając wskazówki ręcznie, a "algorytm" przyspieszania zostanie ten sam?
Prawda li to. Pozycja 0 może być w dowolnym miejscu.
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Dewuer pisze:Czy to prawda, że w NA nie ma komputera, który oblicza kiedy wskazówka jest na pozycji "0" i mogę bez problemu ustawić pionowe starty dla prędkościomierza i obrotomierza na wyłączonym silniku przestawiając wskazówki ręcznie, a "algorytm" przyspieszania zostanie ten sam?
A dokładniej możesz zapoznać się z DIY tutaj:
http://revlimiter.net/mods/gauge_install.php
(sekcja na samym dole: Setting the Needles)
Hej,
potrzebuje się dowiedzieć jak wygląda mechanizm naciągu alternatora przy 1.8 NBFL. Dysponuje ktoś jakimiś materiałami?
Zapaliła się dziś kontrolka od ładowania i po inspekcji okazało się, że alternator jest luźny. Zaginęła śruba lub cały mechanizm naciągu. Tak dokładnie to nie wiem czego brakuje i czego mam szukać.
PS. Dziś odkryłem też, że nie ma płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym a cała okolica jest mokra. Czy można łączyć te dwa problemy?
Z góry dzięki
potrzebuje się dowiedzieć jak wygląda mechanizm naciągu alternatora przy 1.8 NBFL. Dysponuje ktoś jakimiś materiałami?
Zapaliła się dziś kontrolka od ładowania i po inspekcji okazało się, że alternator jest luźny. Zaginęła śruba lub cały mechanizm naciągu. Tak dokładnie to nie wiem czego brakuje i czego mam szukać.
PS. Dziś odkryłem też, że nie ma płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym a cała okolica jest mokra. Czy można łączyć te dwa problemy?
Z góry dzięki
NB, 1/2NBFL, NC