zawodnik pisze:czy montując do nb 6b i torsen pasuje to p&p? duza jest roznica w przelozeniach i przyśpieszeniu?
Tylko kup komplet czyli skrzynia 6 razem z torsenem, bo torsen od skrzyni 5-biegowej ma inne przełożenie niż od szóstki.
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
zawodnik pisze:czy montując do nb 6b i torsen pasuje to p&p? duza jest roznica w przelozeniach i przyśpieszeniu?
czteryslonie pisze:pytanie techniczne...
Czy jak podjeżdżacie mazdą np pod lidla po bułkę to zamykacie dach/auto?
a drugie: czy są jakieś sposoby na zakładanie dachu, aby nie wykręcać sobie łokcia?
maciek01 pisze: jak widać na forum radio o wartości 200zl to ciągle tak pożądany towar że i dach ci potną żeby tylko je zdobyć i oddać w lombardzie za jakieś 60zl...
maciek01 pisze:czteryslonie pisze:pytanie techniczne...
Czy jak podjeżdżacie mazdą np pod lidla po bułkę to zamykacie dach/auto?
a drugie: czy są jakieś sposoby na zakładanie dachu, aby nie wykręcać sobie łokcia?
nie wiem czy to moją niesprawność czy kwestia harnessa i windshota ale ja ze środka nie dam rady zamknąć dachu, chyba że cały się wykręce
a sam dach zawsze zamykam - jak widać na forum radio o wartości 200zl to ciągle tak pożądany towar że i dach ci potną żeby tylko je zdobyć i oddać w lombardzie za jakieś 60zl...
czester_ pisze:Mam rollbar, windshot, kubly i bez problemu zamykam z wewnątrz
logimen pisze:Ponowie pytanie.
Jakie sa skutki uboczne plibushy 75shA zamiast fabrycznych gum dyfra ? Do daily zostawic fabryke czy wlozyc polibushe ?
zawodnik pisze:no to wiem a pozostałe?
zawodnik pisze:a rozkodować imo?
zawodnik pisze:a swap z 1.8 na 1.8 w nb, jakieś problemy z wiązką żeby to ogarnąc?
R.E.D. pisze:matth pisze: Temat z płynem i awarią ogólnie ogarnięty, jeszcze byłem dolać teraz, bo jeszcze zeszło ze zbiorniczka do min po wieczornym wypadzie na zakupy.
jak nie podniosles przodu do odpowietrzzenia, to bardzo czesto wlasnie ilosc z max do min wciaga po pierwszej przejazdzce na odpowietrzenie wszystkiego
pyatanie dlaczemu spadl pasek z pompy
zawodnik pisze:Chodzi mi o to czy wersje specjalne typu Anni miały 6b i torsen, czy nie miało to znaczenia jaka wersja?
.zawodnik pisze:Żle napisałem swap w nb 1.8 na 1.8 ale z nbfl, ktoś pisał, że nie jest problem z uwagi na IMO, pytanie jaki? kwestia kodowania?
IMO więcej roboty niż zysku.
R.E.D. pisze:to tylko na australie/japonie ani miala dyfer 3,9? bo gdzies takie info znalazlem