W zasadzie tak, ale wolałem się upewnićRS pisze:Sam sobie właśnie odpowiedziałeś.
Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Cześć,
Panie i Panowie, potrzebuję pomocy. Będę zamawiał przednią szybę do mojej NA z 1989. I zostałem zastrzelony pytanie, z jakim odcieniem ma być: zielonym czy niebieskim. Samochód stoi w tej chwili u lakiernika, więc nie jestem wstanie sprawdzić... podpowiedziałby mi ktoś, albo u siebie sprawdził... z jakim odcieniem powinienem brać?
Z góry dzięki za pomoc.
Swoją droga, byłem przekonany, że szyba jest po prostu biała, a nie z jakimś odcieniem.
Panie i Panowie, potrzebuję pomocy. Będę zamawiał przednią szybę do mojej NA z 1989. I zostałem zastrzelony pytanie, z jakim odcieniem ma być: zielonym czy niebieskim. Samochód stoi w tej chwili u lakiernika, więc nie jestem wstanie sprawdzić... podpowiedziałby mi ktoś, albo u siebie sprawdził... z jakim odcieniem powinienem brać?
Z góry dzięki za pomoc.
Swoją droga, byłem przekonany, że szyba jest po prostu biała, a nie z jakimś odcieniem.
wobi
luksik pisze:Hej!
W mej NA 95 rok mam odcień niebieskiego
Dzięki!
Swoją drogą, zastanawiam się, czy boczne też są z odcieniem, czy zwykłe białe. Bo jeżeli boczne są białe (rzeczywiście białe), to wybór odcienia czołowej szyby mogę sobie wybrać według własnego widzi mi się...
wobi
-
- Donator
- Posty: 361
- Rejestracja: 12 lut 2015, 10:55
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Warszawa
FNT pisze:To jeszcze szybkie pytanko: czy do NBFL zmieszczę 4 opony 15"? Dwie w bagażniku, dwie na fotelu pasażera? Da radę?
Ostatnio przewoziłem zestaw:
- 2 felgi 15 Enkei w bagażniku
- 2 felgi w środku - jedna na podłodze druga na fotelu pasażera
- 4 opony w środku - trzy na fotelu a czwarta pionowo na podłokietniku
Dało radę chociaż nie polecam dalekich podróży w ten sposób
Do bagażnika może być problem zmieścić dwie opony.
W razie czego 4 koła w ten sposób: viewtopic.php?f=33&t=1451&start=120#p355065
Moja 10th Anniversary
-
- Donator
- Posty: 1200
- Rejestracja: 22 lip 2013, 21:20
- Model: NA
- Wersja: 1.6 '92
- Lokalizacja: Warszawa
Jarri pisze:Do bagażnika może być problem zmieścić dwie opony.
W NB 195/50R15 Uniroyala wchodziły mi bez problemu, Przy 205/45R16 musiałem jedną wcisnąć z małym użyciem siły (aby lekko się zjajowiła).
była: Mała aka MX-5 NB Twilight Blue '99 1.6 110KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
FNT pisze:A powiedz jeszcze, wyciągałeś dojazdówkę?rrutek pisze:W NB 195/50R15 Uniroyala wchodziły mi bez problemu, Przy 205/45R16 musiałem jedną wcisnąć z małym użyciem siły (aby lekko się zjajowiła).
Nie ma potrzeby, u mnie weszły bez kombinacji. Tylko je dobrze przymocuj, żeby nie zgubić - opony nie wchodzą na samo dno bagażnika.
wobi pisze:luksik pisze:Hej!
W mej NA 95 rok mam odcień niebieskiego
Dzięki!
Swoją drogą, zastanawiam się, czy boczne też są z odcieniem, czy zwykłe białe. Bo jeżeli boczne są białe (rzeczywiście białe), to wybór odcienia czołowej szyby mogę sobie wybrać według własnego widzi mi się...
Mazda co prawda zimuje w garażu ale na 99% boczne szyby są bez odcienia Bo kiedyś podczas jazdy porównywałem "widoczność" przez przednią i boczną. A różnica była
Gdzie mozna kupić wężyk odpowietrzający akumulator (z odpowiednia końcówka pasującą do aku, czyli nie druciarstwo z Castoramy)? Pytałam w Petrostar i jakimś FeuVert, powiedzieli że razem z aku się dostaje a osobno nie
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Torpeda pisze:Gdzie mozna kupić wężyk odpowietrzający akumulator (z odpowiednia końcówka pasującą do aku, czyli nie druciarstwo z Castoramy)? Pytałam w Petrostar i jakimś FeuVert, powiedzieli że razem z aku się dostaje a osobno nie
A ten z casto jest zły? Spokojnie dobierzesz średnicę i będzie kosztować 4zł
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
szczerze? Nie wiem jak. Dlatego chcę mieć gotowca p&p... Nickesh, samodzielne druciarstwo w moim wykonaniu wychodzi słabo.czester_ pisze:Torpeda pisze:Gdzie mozna kupić wężyk odpowietrzający akumulator (z odpowiednia końcówka pasującą do aku, czyli nie druciarstwo z Castoramy)? Pytałam w Petrostar i jakimś FeuVert, powiedzieli że razem z aku się dostaje a osobno nie
A ten z casto jest zły? Spokojnie dobierzesz średnicę i będzie kosztować 4zł
Torpeda pisze:Gdzie mozna kupić wężyk odpowietrzający akumulator (z odpowiednia końcówka pasującą do aku, czyli nie druciarstwo z Castoramy)? Pytałam w Petrostar i jakimś FeuVert, powiedzieli że razem z aku się dostaje a osobno nie
W akwarystycznym, prawdopodobnie 4mm średnicy; potrzebujesz wężyk igielitowy i takie złączki, dwie proste i jedną T-kształtną.
Yogi pisze:Z check engine
przeczytać błąd, będzie wiadomo. W NBfl kontrolka alternatora sygnalizuje też problem z czujnikiem temperatury powietrza.
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- funky
- Donator
- Posty: 4077
- Rejestracja: 29 lip 2011, 9:30
- Model: NC
- Wersja: 1.8
- Lokalizacja: Warszawa
ubek pisze:na szybkosci jak poznać ori kiere Nardi? oczywiscie nie mowie o oem tylko o tym :
taką perforowana skóre pierwsze widze.
Logo Nardi na prawym ramieniu, napisy na odwrocie, klakson. To tak na szybko. Nie wiem czy Nardi nie wydało instrukcji jak poznać ori.
miatasm.com
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Wyglądają na serię. Może amory już masz wywalone?
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
majkel pisze:Yogi pisze:Z check engine
przeczytać błąd, będzie wiadomo. W NBfl kontrolka alternatora sygnalizuje też problem z czujnikiem temperatury powietrza.
JESLI to czujnik to padł na amen bo pomimo podgrzewanego garazu i doładowania aku
kontrolka jak sie palila tak sie pali
samochod normalnie odpala i jezdzi
ale i tak nie uzywam pozeraczy prądu... dmuchawy, ogrzewania, radia, grzanych stołków i szyby
- czteryslonie
- Posty: 107
- Rejestracja: 16 lis 2015, 15:38
- Model: NB
- Lokalizacja: Gdańsk/Warszawa
maciek01 pisze: hani09 pisze:
Podrzućcie jakąś dobrą gumę do zaklejenia drobnych pęknięć na rantach dachu przy oknach drzwi.
Wiem, że są osoby które używają AllstarGum (do kupienia np tu http://pl.skate-europe.com/details/2562 ... r-gum.html) sam też mam zamiar się w to zaopatrzyć, chyba że ktoś podrzuci lepszy pomysł
Czy ktoś ma zdjęcia jak wygląda dach po zaaplikowaniu tego wynalazku? No i jak wyglądał przed
Będę wdzięczny bo też mam delikatne pęknięcia na rancie, ale na tyle małe, że nie chce żeby jakiś badziew pogorszył to wizualnie
-
- Posty: 230
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:12
- Model: NA
- Lokalizacja: Leszno k.Wawy
Panowie,
Czy tylny zacisk w NA jest rozbierany na 2 części ? Z przodu mam dwie śruby. Odkrecam i zostają 2 części. Z tylu natomiast mam jedna a z drugiej strony jakby taki bolec na ktorym nabite są dwie części. Mam problem z trzymającym zaciskiem i chce to naprawić ale Nir wiem czy da sie to rozebrać
Czy tylny zacisk w NA jest rozbierany na 2 części ? Z przodu mam dwie śruby. Odkrecam i zostają 2 części. Z tylu natomiast mam jedna a z drugiej strony jakby taki bolec na ktorym nabite są dwie części. Mam problem z trzymającym zaciskiem i chce to naprawić ale Nir wiem czy da sie to rozebrać
-
- Donator
- Posty: 1269
- Rejestracja: 22 cze 2013, 9:20
- Model: NA
- Wersja: Eunos
- Lokalizacja: Bristol
Tak, da sie go rozczlonkowac na 2 czesci. Nie pamietam juz tak dokladnie jak to sie stalo, latem przy wymianie klockow jakos tak go przekrecilem i wyjechala prowadnica (po odkreceniu chyba jesnej sruby) Wiem ze wiele nie pomoglem ale checi mam dobre
-
- Donator
- Posty: 743
- Rejestracja: 10 maja 2014, 8:22
- Model: Inny
- Wersja: Fiesta ST
- Lokalizacja: Gdańsk
funky pisze:ubek pisze:na szybkosci jak poznać ori kiere Nardi? oczywiscie nie mowie o oem tylko o tym :
taką perforowana skóre pierwsze widze.
Logo Nardi na prawym ramieniu, napisy na odwrocie, klakson. To tak na szybko. Nie wiem czy Nardi nie wydało instrukcji jak poznać ori.
Instrukcji chyba nie ma ale mają stronkę gdzie mogą sprawdzić autentyczność po numerze fabrycznym.
Podróbki są robione z gumy udającej skórę, i przy rzeczywistych zdjęciach od razu widać że to nie skóra. Jakość wykonania też jest widocznie gorsza. Podróbki mogą mieć też rozstaw śrub ala momo.
Wg mnie kiera za zdjęcia to oryginał.
#miatarri