Tomai pisze:Grudzien19 pisze:Szybkie pytanie : sprężyny ze ''zwykłej'' nb/nbfl, a sportive..różnią się twardością?
Tak, nie jakoś bardzo dużo ale różnicę czuć.
Bzdura.
Sportive miał w serii B6 i rozpórki podwozia springi te same.
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Tomai pisze:Grudzien19 pisze:Szybkie pytanie : sprężyny ze ''zwykłej'' nb/nbfl, a sportive..różnią się twardością?
Tak, nie jakoś bardzo dużo ale różnicę czuć.
Hantkus pisze:Tomai pisze:Grudzien19 pisze:Szybkie pytanie : sprężyny ze ''zwykłej'' nb/nbfl, a sportive..różnią się twardością?
Tak, nie jakoś bardzo dużo ale różnicę czuć.
Bzdura.
Sportive miał w serii B6 i rozpórki podwozia springi te same.
kammich pisze:Potrzebuję kupić kilka konektorów do wtyczki ECU
ktoś wie gdzie mogę tego szukać ewentualnie jakie to ma oznaczenia?
kammich pisze:Szukam nowych bo chciałem je zacisnąć a nie lutować. Dzisiaj sprawdzę czy uda mi się rozebrać moje i je na nowo zacisnąć. Jak mi się nie uda to skorzystam z twojej oferty i będę lutował te kilka kabelków. Moich się nie da bo są ucięte przy samej wtyczce
kammich pisze:ktoś wie gdzie mogę tego szukać ewentualnie jakie to ma oznaczenia?
Kurak pisze:A jak nie to powinno się dopasować jakieś wsuwki piny od konektorów molexa...
majkel pisze:Kurak pisze:A jak nie to powinno się dopasować jakieś wsuwki piny od konektorów molexa...
zapomnij, to nie system molexa, to wtyczki AMP.
piny większe: 173631 http://pl.farnell.com/te-connectivity-amp/173631-1/contact-receptacle-20-16awg-crimp/dp/6393299?ost=173631&categoryId=700000005000
piny mniejsze: 173716 http://pl.farnell.com/te-connectivity-amp/173716-1/contact-crimp-receptacle-22-20awg/dp/2308828?ost=173716
Miałem rulon takowych nowych pinów, ale na 99% już wyszedł niestety
Alex pisze:Co robic dalej, jak szukac przyczyny?
Alex pisze:Co robic dalej, jak szukac przyczyny?
Matick7 pisze:Żadna kontrolka się nie zaświeciła, oleju też nie wziął ani grama przez ostatnie 1000km. Nagrałem filmik może rozjaśni nieco:
https://www.youtube.com/watch?v=2tFZYdhVVf8
Alex pisze:Pomozcie w temacie przegrzewajacej sie NA 1.6 Zaczelo sie od tego ze wskazowka podczas normalnej jazdy zaczela stac lekko w prawo (poprzednio bylo lekko w lewo raczej), przy upalaniu dosc szybko dochodzilo pod 3/4 skali i trzeba bylo odpuscic. Zmienilem plyn: zero efektu. Wymienilem kolejno: pompe wody, termostat, termowylacznik wentylatora + pobraz drugi w tym roku swiezy plyn. Nadal zero efektu. Zrobilem wczoraj mod linearyzacji wskaznika temperatury i jest tak:
Kurak pisze:A olej jest? Robiłeś jakąś płukankę kiedyś?
Ciap pisze:Do wspomagania wchodzi olej ATF (czerwony).
nickesh v2.0 pisze:Alex, bez wymiany chłodnicy na start, dalsze kombinowanie jest chyba bezcelowe. I czy przy zmianie płynu chłodniczego weszło Ci tyle nowego, ile powinno (chyba ponad 5l, ale nie wiem dokładnie, ile powinno wejść do NAl)?