rafal87 pisze:Obiema sie ruszy ale po polsekundzie stoi
Rozbieraj zacisk, oglądanie wydruków ze stacji diagnostycznej nie ma sensu.
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Krzywy pisze:Z obrotami nie byłoby problemu przez CASa
luksik pisze:Podpowie ktoś gdzie w Warszawie bądź Mazowieckim można zakupić do NA kompletny rozrząd z pompą wody, uszczelkę zaworów, uszczelniacze itp?
Krzywy pisze:Ten przekształtnik jest precyzyjny czy raczej nie? Albo ewentualnie źródło sygnału? Bo zastanawiałem się nad przerobieniem zegarów tak aby pokazywały zawsze jak najbardziej poprawną i rzeczywistą wartość.
Krzywy pisze:Nie wiem jak to dokładnie jest zbudowane tak naprawdę. Ja bym przechwycił sygnał CAS bo on daje dobrą rozdzielczość do precyzyjnego pomiaru. Z cewek brałem kiedyś do pracy inżynierskiej i gówno z tego wyszło - nawet jak wziąłem sumę obu sygnałów (też R4 i grupowe sterowanie). Za niska częstotliwość jest. CAS jak rozebrałem to wygląda mi na co najmniej 4 sygnały na obrót wałka czyli 8 impulsów na obrót wału (albo i więcej, jeśli tam są jakieś dwa niezależne obwody a chyba są bo są dwa magnesy/halle i dwa wirniki). 2x tyle czyli sporo choć mogłoby być więcej.
Z oryginalnych zegarów właśnie ciężko powiedzieć. Może sam impulsator napędzany linką daje precyzyjną częstotliwość ale przetwarzanie jest zrobione jak najmniejszym kosztem więc efekt jest jaki jest.
Na dokladnosc obrotka wplywa nie tylko sygnal ktorym nim sterujemy ale takze np. wstrzasy podczas pracy ktorych raczej nie wyeliminujesz.
Przetwarzanie możesz zrobić licząc czas między kolejnymi impulsami,
Nie baw się w CAS
luksik pisze:Śpieszy... Aż nie aż tak Planuje w tym miesiącu bądź przyszłym wymienić kompletny rozrząd z pompą wody, uszczelkę zaworów, świecę, łącznik stabilizatora Więc trochę tego jest Lecz skoro najtaniej jest tam... To pewnie tam zamówię
luksik pisze:Lecz skoro najtaniej jest tam... To pewnie tam zamówię
Kurak pisze:Prędkości z innego miejsca niż stamtąd nie weźmiesz - bo nie ma
Krzywy pisze:Bo na nic innego wstrząsy nie powinny mieć wpływu jeśli chodzi o sygnały elektryczne.
Krzywy pisze:Czemu? Dla obrotów chyba idealny jest.
Krzywy pisze:Choć przydałoby się to co wypluwa przerobić na jakiś prostokąt
Krzywy pisze:A co do ABSu to jak w pierwszych modelach wyglądała sprawa zwrotnic i półosi? Bo w mojej nubirze I nie było ABSu ale na zwrotnicach nie było też miejsca na czujniki, no i półosie były bez "tarczy" pomiarowej. Dodanie choćby jednego czujnika (który swoją drogą był drogi biorąc pod uwagę resztę części do tego auta) to była wymiana wszystkiego.
Nie da się ukryć że najlepszy sygnał na prędkość byłby z ABSu przedniego koła.
majkel pisze:Poza tym, CarSpeed lubimy, bo wspiera nas przy klubowych imprezach
majkel pisze:luksik pisze:Lecz skoro najtaniej jest tam... To pewnie tam zamówię
Bierz z CarSpeed Lublin, cena może być lepsza i części porządnej jakości. Poza tym, CarSpeed lubimy, bo wspiera nas przy klubowych imprezach A KMParts nie chce więc namawiać na zakupy tam nie będziemy
Po
eM
Kurak pisze:Co do sygnału ABS, to ktoś mądry kiedyś tutaj na forum napisał, że jest quasi-niewiadomoczym zamiast ładnym sygnałem. Ja go na oczy nie widziałem, ale brzmi to jak sensowne zmartwienie.
że też do końca nie czuję po co takie superprecyzyjne odczyty na desce
Nawet jak masz piastę z wersji bez ABS, bez zębatki to ją można nacisnąć z jakiejkolwiek innej zużytej.
Krzywy pisze:że też do końca nie czuję po co takie superprecyzyjne odczyty na desce
A tak dla sportu w sumie. Nudzi mi się w robocie i po powrocie z niej to sobie podłubię.Nawet jak masz piastę z wersji bez ABS, bez zębatki to ją można nacisnąć z jakiejkolwiek innej zużytej.
Tylko skąd taką piastę tanio... Bo całe zwrotnice z czujnikiem za 150zł można kupić. Jeśli wystarczy jakoś tą zębatkę zdjąć i przełożyć to spoko (tylko czy to na prasie? i jeśli tak to jak zdjąć?). Co do miejsca na czujnik to zerknę pewnie gdzie powinno być i czy mam u siebie, ale chyba powinno być.
Kurak pisze:U Carspeeda mamy zniżkę