Jakie opony na sezon letni?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Jak autko made in JP to i oponki więc ja preferuje Toyo t1r Po dawnych przeżyciach z tymi oponami w BMW miałem wątpliwości ale teraz założyłem do swojej MX5 i nie ten samochód ( mimo poliuretanowych tulei 75SHA) poprzednie miałem jakieś BF goodrich ale auto miało tndencję do wyrywania się z pod kontroli. Szerokość jaką mam 195/60/R15
W ciągu doby pracuje 16 godzin 8 by mieć pieniądze a pozostałe 8 w garażu przy mojej Miacie
NB 1.8 2000 "Yami"
Zastępczaki
Ford Sierra sedan 1991 2.0DOHC
Ford Sierra 3er chachback 1990 2.0 DOHC
NB 1.8 2000 "Yami"
Zastępczaki
Ford Sierra sedan 1991 2.0DOHC
Ford Sierra 3er chachback 1990 2.0 DOHC
Luigi pisze:Jak autko made in JP to i oponki więc ja preferuje Toyo t1r Po dawnych przeżyciach z tymi oponami w BMW miałem wątpliwości ale teraz założyłem do swojej MX5 i nie ten samochód ( mimo poliuretanowych tulei 75SHA) poprzednie miałem jakieś BF goodrich ale auto miało tndencję do wyrywania się z pod kontroli. Szerokość jaką mam 195/60/R15
Przecież to, że T1R jest równie bezpieczne na mokrym co rosyjska ruletka przy użyciu ak-47 było tu przerabiane już dużo razy, nawet kojarzy mi się jedna forumowa mazda która skończyła przez nie żywot.
To serio jest kiepska opona, i biją ją dużo tańsze modele.
Soul Red NB- kiedy mózg mówi ND, ale portfel mówi NB
rachey pisze:Luigi pisze:Jak autko made in JP to i oponki więc ja preferuje Toyo t1r Po dawnych przeżyciach z tymi oponami w BMW miałem wątpliwości ale teraz założyłem do swojej MX5 i nie ten samochód ( mimo poliuretanowych tulei 75SHA) poprzednie miałem jakieś BF goodrich ale auto miało tndencję do wyrywania się z pod kontroli. Szerokość jaką mam 195/60/R15
Przecież to, że T1R jest równie bezpieczne na mokrym co rosyjska ruletka przy użyciu ak-47 było tu przerabiane już dużo razy, nawet kojarzy mi się jedna forumowa mazda która skończyła przez nie żywot.
To serio jest kiepska opona, i biją ją dużo tańsze modele.
Niestety muszę się zgodzić, chociaż od BFG są o niebo lepsze
T1R lubi od tak stracić przyczepność, w ogóle granica przyczepności w nich nie jest zbyt odczuwalna.
Hej, chce kupić opony Yokohama AD08R w rozmiarze 205 45 17. Na stronie Yoko znalazłem 2 rodzaje - zwykłe i ze wzmacnianym rantem (RPB). Co ciekawe te ze wzmacnianym rantem mają wpisaną głośność 70db , a te zwykłe 75. Czy ktoś używał jednych i drugich i jest w stanie coś napisać o różnicach między nimi?
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
Czołem! Pacjent: nowo nabyty NBFL, koła R16. Choroba: daily / żwawa jazda /czasem winkle / tor raczej nie (jeśli tak to drugi komplet będzie). Budżet: ograniczony, bo inne mody mają pierwszeństwo w tym sezonie (rollbar, gwint, stożek, wydech, audio).
Przeryłem temat i w zasadzie mam 3 typy:
Uniroyal Rainsport 3
Hankook Ventus Prime 3 K125
Nankang NS 2
ALE może być coś innego do max 1200 za komplet...
Pytanie dodatkowe - Jaki rozmiar? 205/50 wydają mi się duże, 205/45 chyba optimum, ale korci 205/40 - tego jednak się trochę boję, w połączeniu z gwintem zrobi się chyba baaardzo twardo.
BRAVO POMUSZ!
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Przeryłem temat i w zasadzie mam 3 typy:
Uniroyal Rainsport 3
Hankook Ventus Prime 3 K125
Nankang NS 2
ALE może być coś innego do max 1200 za komplet...
Pytanie dodatkowe - Jaki rozmiar? 205/50 wydają mi się duże, 205/45 chyba optimum, ale korci 205/40 - tego jednak się trochę boję, w połączeniu z gwintem zrobi się chyba baaardzo twardo.
BRAVO POMUSZ!
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
-
- Donator
- Posty: 3679
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
VooR pisze:Czołem! Pacjent: nowo nabyty NBFL, koła R16. Choroba: daily / żwawa jazda /czasem winkle / tor raczej nie (jeśli tak to drugi komplet będzie). Budżet: ograniczony, bo inne mody mają pierwszeństwo w tym sezonie (rollbar, gwint, stożek, wydech, audio).
Przeryłem temat i w zasadzie mam 3 typy:
Uniroyal Rainsport 3
Hankook Ventus Prime 3 K125
Nankang NS 2
ALE może być coś innego do max 1200 za komplet...
Pytanie dodatkowe - Jaki rozmiar? 205/50 wydają mi się duże, 205/45 chyba optimum, ale korci 205/40 - tego jednak się trochę boję, w połączeniu z gwintem zrobi się chyba baaardzo twardo.
BRAVO POMUSZ!
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Dobre opony to pierwszy i najważniejszy IMO mod. Z twojej listy ja bym wziął rainsporty 205/45
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
mutra pisze:Dobre opony to pierwszy i najważniejszy IMO mod. Z twojej listy ja bym wziął rainsporty 205/45
Zgadzam się z tym jak najbardziej, ale do jazdy w większości daily nie widzę sensu żeby iść od razu w opony za 2k+ PLN.
Chodzą mi po głowie jeszcze Federal 595 RSR, które miło wspominam z PSB / Superoes, ale nie wiem jak by się spisały w codziennym użytkowaniu...
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Budżetowo bardzo lubiłem kumho ecsta 31. Do czasu gdy kupiłem teraz semi nankang ns2r. Jedne i drugie mieszczą się w twoim budżecie.
Rozmiar oczywiście zalecany mazdowy 205/45/16.
Rozmiar oczywiście zalecany mazdowy 205/45/16.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
-
- Donator
- Posty: 3679
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
VooR pisze:mutra pisze:Dobre opony to pierwszy i najważniejszy IMO mod. Z twojej listy ja bym wziął rainsporty 205/45
Zgadzam się z tym jak najbardziej, ale do jazdy w większości daily nie widzę sensu żeby iść od razu w opony za 2k+ PLN.
Chodzą mi po głowie jeszcze Federal 595 RSR, które miło wspominam z PSB / Superoes, ale nie wiem jak by się spisały w codziennym użytkowaniu...
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
mam w daily opony za 2k i jakbym miał kupować jeszcze raz do emixa to kupiłbym coś lepszego niż rainsporty które mam teraz ( nie żeby coś z nimi było nie tak) w cenie rainsporta masz na oponeo.pl Conti sport contact 2 - nie jeździłem na nich ale jeździłem na sportcontact 3 i 5
- matth
- Donator
- Posty: 278
- Rejestracja: 15 wrz 2015, 23:03
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Poznań
Good Year Eagle F1 Assymetric 2. Mam od blisko trzech lat, dwa torowania w tym roku i nie mają dość, a do tego czy na sucho czy na mokro - spisują sie bardzo dobrze.
A tak btw to opona trzyma Cię na drodze, imo jest dużo ważniejsza niz stożki, audio czy tłumik. Kupisz raz dobrze i masz 3 lata spokoju, resztę z czasem też ogarniesz.
A tak btw to opona trzyma Cię na drodze, imo jest dużo ważniejsza niz stożki, audio czy tłumik. Kupisz raz dobrze i masz 3 lata spokoju, resztę z czasem też ogarniesz.
- ace
- Donator
- Posty: 565
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Mam te same opony Goodyear, o których wspomina matth. Wydają się spoko, bardzo pewnie się na nich jeździ.
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
matth pisze:A tak btw to opona trzyma Cię na drodze, imo jest dużo ważniejsza niz stożki, audio czy tłumik. Kupisz raz dobrze i masz 3 lata spokoju, resztę z czasem też ogarniesz.
Ale ja to doskonale rozumiem. Poza mx-5 śmigam motocyklami, upalałem 318is na PSB/Superoes, a na codzień jeżdżę 200+KM autem Po prostu pytam o różne opcje, bo czasem warto dopłacić te 100 PLN/szt., a czasem tej różnicy się nie odczuje dopóki nie będzie ostrego pałowania. Dlatego nie rozważam chinola "byle taniej", tylko szukam optymalnego kosztowo rozwiązania.
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
- MMRS
- Donator
- Posty: 1772
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
matth pisze:Good Year Eagle F1 Assymetric 2. Mam od blisko trzech lat, dwa torowania w tym roku i nie mają dość, a do tego czy na sucho czy na mokro - spisują sie bardzo dobrze.
A tak btw to opona trzyma Cię na drodze, imo jest dużo ważniejsza niz stożki, audio czy tłumik. Kupisz raz dobrze i masz 3 lata spokoju, resztę z czasem też ogarniesz.
Zgadzam się z powyższym w 100%
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
Po wertowaniu przez pół dnia miliona informacji i szukaniu najróżniejszych opcji padło w końcu na Pirelli P Zero Nero GT, bo udało mi się je znaleźć w bardzo przystępnej cenie (1270 z przesyłką). Na pewno będą dużo lepsze od pięcioletnich kartofli, które teraz są na aucie. Teraz jeszcze tylko gwint i auto w połowie czerwca będzie stało na zupełnie nowym poziomie
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
Arvinski pisze:Moi drodzy...
Taka różnica, to chyba nie różnica, prawda?
(185/60r14 vs. 175/60r14)
Boli jednak 2,000,- za R888R w 14stce.
A tutaj A539 za 350 złotych od sztuki.
A539 są też 185/50, w racingtires za 286 sztuka
Soul Red NB- kiedy mózg mówi ND, ale portfel mówi NB
Arvinski pisze:Słusznie piszesz... szkoda mi trochę tego mięsa, ale z drugiej strony fajnie szeroka się opona zrobi (choć są to różnice minimalne).
No i pytanie czy rozważasz też inne- są jeszcze w tych okolicach Nankangi NS-2R(mediumy w miarę łatwo dostępne, o softy by trzeba pewnie pytać, ale budżetowo są całkiem opłacalne) i Kumho V70A (te mają różne fajne rozmiary - 185/55, 195/55, 225/50 , ale trzeba by pytać dystrybutora o dostępność).
Są jeszcze Yokohamy AS01 185/55 R14 - dosyć tanie, ale nie jest to już chyba typowe semi.
Soul Red NB- kiedy mózg mówi ND, ale portfel mówi NB
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
No właśnie po RE002 (dobre recenzje, nawet naszych klubowiczów) jednak cywile są nie dla mnie.
Nie czuję samochodu tak jakbym chciał w zakrętach. Obstawiam, że to bardzo dobra guma, ale nie do końca rozumiem kiedy puszcza (bo akurat łapie bardzo szybko przyczepność ponownie).
Natomiast zawodnicy MC trochę narzekali na Nankangi... chyba na Mediumy.
Jako, że zakochany byłem/jestem w AD08R to spróbuję wrócić do firmy, która zrobiła te opony i zobaczę jak to jest z tymi A539.
Myślałem też o A048, ale tu ceny zbliżają się do R888R, więc póki co odpuszczam.
Cóż. Poeksperymentuję. Zobaczymy co z tego będzie.
Dam znać potomnym, jak już się zdecyduję kupić.
Dzięki za pomoc.
Nie czuję samochodu tak jakbym chciał w zakrętach. Obstawiam, że to bardzo dobra guma, ale nie do końca rozumiem kiedy puszcza (bo akurat łapie bardzo szybko przyczepność ponownie).
Natomiast zawodnicy MC trochę narzekali na Nankangi... chyba na Mediumy.
Jako, że zakochany byłem/jestem w AD08R to spróbuję wrócić do firmy, która zrobiła te opony i zobaczę jak to jest z tymi A539.
Myślałem też o A048, ale tu ceny zbliżają się do R888R, więc póki co odpuszczam.
Cóż. Poeksperymentuję. Zobaczymy co z tego będzie.
Dam znać potomnym, jak już się zdecyduję kupić.
Dzięki za pomoc.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Arvi na nankang narzekalismy tylko przy jeździe torowej.szybko płynie.
Nie mniej jako opona Daily nie ma sobie równych.
Nie mniej jako opona Daily nie ma sobie równych.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
turbo pchała pisze:Arvi na nankang narzekalismy tylko przy jeździe torowej.szybko płynie.
Nie mniej jako opona Daily nie ma sobie równych.
Ja również jestem zadowolony z ns-2r, kleją od razu i to dobrze, maja sztywna boczna ściankę. Natomiast są głośne, ale wiadomo, coś za coś. Aha, i występują w rozmiarze 205/45/16
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Czester... bo pozwolisz, że Turbo Pchałą Ciebie nazywać nie będę .
Mieszkanka M czy S? Jest do wyboru coś jeszcze?
(sprzedaż 15 z RE002 wstrzymana do jesieni, więc mam trochę więcej czasu na poszukiwania)
jerzyj - podobne pytanie. Na ulicy obstawiam, że latasz na M?
Mieszkanka M czy S? Jest do wyboru coś jeszcze?
(sprzedaż 15 z RE002 wstrzymana do jesieni, więc mam trochę więcej czasu na poszukiwania)
jerzyj - podobne pytanie. Na ulicy obstawiam, że latasz na M?
Arvinski pisze:Czester... bo pozwolisz, że Turbo Pchałą Ciebie nazywać nie będę .
Mieszkanka M czy S? Jest do wyboru coś jeszcze?
(sprzedaż 15 z RE002 wstrzymana do jesieni, więc mam trochę więcej czasu na poszukiwania)
jerzyj - podobne pytanie. Na ulicy obstawiam, że latasz na M?
Tak, na medium.
Na torze pojechałem tylko rundę na silesi (dla porównania) i trening na ułezu i chyba wole rsr ale na daily są super.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Ja również medium. Dają radę na niskich temp., na deszczu są genialne. Opona wg. mnie jest na początek za dobra. Głowa Cię ogranicza jak na niej jedziesz:)
Na torze na Silesi po okrążeniu pływaly (suchej). Czekam na jakieś mokre Mc bo czuje ze będzie dobre czasy robiła.
Na torze na Silesi po okrążeniu pływaly (suchej). Czekam na jakieś mokre Mc bo czuje ze będzie dobre czasy robiła.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Opony sprawiają wrażenie fajnej opcji.
W Yoko niepokoi mnie trochę ten 175, bo przyzwyczajony jestem jednak do 195.
A natomiast brać 14 z profilem 50 to mija się z celem.
Jak mięcho, to mięcho. Jak niski profil, to po cholerę iść w 14stki.
Dzięki Panowie.
W Yoko niepokoi mnie trochę ten 175, bo przyzwyczajony jestem jednak do 195.
A natomiast brać 14 z profilem 50 to mija się z celem.
Jak mięcho, to mięcho. Jak niski profil, to po cholerę iść w 14stki.
Dzięki Panowie.
- pavlacos
- Donator
- Posty: 681
- Rejestracja: 12 lut 2018, 9:30
- Model: NC
- Wersja: Koksed by Five
- Lokalizacja: Wrocław
215/45/17:)
Faktycznie może nie będę ryzykował z tymi T1R, aczkolwiek ostatnio na americans cars mania trochę było obutych aut w te opony:)
Zmierzam raczej w stronę tych hankooków ventus prime 3 - stosunek cena / jakość wydają się optymalne
Ewentualnie v12 lub te zero nero (jak się trafią w budżecie)
W tej półce cenowej (ok 300 zł) są też nokiany zline ale nic nie wiem o nich, a wg oponeo to już premium:)
Jazda raczej cywilna, lekko dynamiczna
Wiem, że już trochę to trwa, ale cały czas liczę że uda mi się wyjechać na placyk i trochę pomęczyć stare laczki, zanim wlecą nowe.
btw. zauważyłem lekkie spękania na boku z tyłu więc myślę że to już czas najwyższy (ale co dziwne trzymają w miarę)
Faktycznie może nie będę ryzykował z tymi T1R, aczkolwiek ostatnio na americans cars mania trochę było obutych aut w te opony:)
Zmierzam raczej w stronę tych hankooków ventus prime 3 - stosunek cena / jakość wydają się optymalne
Ewentualnie v12 lub te zero nero (jak się trafią w budżecie)
W tej półce cenowej (ok 300 zł) są też nokiany zline ale nic nie wiem o nich, a wg oponeo to już premium:)
Jazda raczej cywilna, lekko dynamiczna
Wiem, że już trochę to trwa, ale cały czas liczę że uda mi się wyjechać na placyk i trochę pomęczyć stare laczki, zanim wlecą nowe.
btw. zauważyłem lekkie spękania na boku z tyłu więc myślę że to już czas najwyższy (ale co dziwne trzymają w miarę)
Ostatnio zmieniony 02 lip 2018, 13:40 przez pavlacos, łącznie zmieniany 1 raz.
Motór jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, Freestyle podstawą
- pavlacos
- Donator
- Posty: 681
- Rejestracja: 12 lut 2018, 9:30
- Model: NC
- Wersja: Koksed by Five
- Lokalizacja: Wrocław
dodałem rozmiar
generalnie coś dobrego w moim rozmiarze to raczej min 300zł, lukam co jakiś czas na jakieś promki
pewnie cokolwiek założe markowego to i tak będzie progres
generalnie coś dobrego w moim rozmiarze to raczej min 300zł, lukam co jakiś czas na jakieś promki
pewnie cokolwiek założe markowego to i tak będzie progres
Motór jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, Freestyle podstawą
Ostatnio policzyłem, że użytkowałem ponad 40 kompletów opon. Skromne ale jakieś doświadczenie więc mam. Jazda typowo daily ale z pierwiastkiem Do mazdy dla żony szukałem "spokojnej ale pewnej" opony. Okazyjnie ( 900 zł ) kupiłem Contitental EcoContact 5 ( 205/45/16 ). Mega pozytywne zakoczenie. Miał być typowy przeciętniak a okazało się że opona dobrze się klei i to już na zimno. Boki twarde, nie pływa, nie kładzie się. Co do jazdy na mokrym dam jeszcze znać.
Miałem pisać jak kupię i pojeżdżę trochę na oponach Pirelli P1 Cinturato Verde, a że mało jeździłem to dopiero teraz piszę
Niestety rozczarowałem się tymi oponami. W porównaniu do opon jakie miałem w foczce (nie wiem jakie, już jej z nami nie ma), oraz zimowych na Miatce (Fulda Kristal Supremo) są miękkie.
Ogólnie co zaobserwowałem:
- przy ruszaniu na asfalcie nie udało mi się jeszcze zerwać przyczepności
- nie zauważyłem żeby kiedykolwiek odezwały się w zakrętach czy też rondach
- są ciche (z otwartym dachem słyszę opony innych samochodów )
- ale "uginają/kładą się" w zakrętach oraz przy dynamicznej zmianie pasa
Dodam, że są to odczucia z jazdy po suchej nawierzchni, z racji tegorocznej pogody nie miałem jeszcze okazji pojeździć po mokrej
Początkowo miałem ciśnienie jak zaleca mazda (1.8), po podniesieniu do 2.0 jest trochę lepiej ale szału nie ma.
Podsumowując: niestety nie czuję się pewnie jadąc na tych oponach. Nie wiem jaka jest ich granica i chyba nie chcę poznać
Na przyszły sezon będzie trzeba uzbierać na jakieś R002 czy też inną AD08R
Niestety rozczarowałem się tymi oponami. W porównaniu do opon jakie miałem w foczce (nie wiem jakie, już jej z nami nie ma), oraz zimowych na Miatce (Fulda Kristal Supremo) są miękkie.
Ogólnie co zaobserwowałem:
- przy ruszaniu na asfalcie nie udało mi się jeszcze zerwać przyczepności
- nie zauważyłem żeby kiedykolwiek odezwały się w zakrętach czy też rondach
- są ciche (z otwartym dachem słyszę opony innych samochodów )
- ale "uginają/kładą się" w zakrętach oraz przy dynamicznej zmianie pasa
Dodam, że są to odczucia z jazdy po suchej nawierzchni, z racji tegorocznej pogody nie miałem jeszcze okazji pojeździć po mokrej
Początkowo miałem ciśnienie jak zaleca mazda (1.8), po podniesieniu do 2.0 jest trochę lepiej ale szału nie ma.
Podsumowując: niestety nie czuję się pewnie jadąc na tych oponach. Nie wiem jaka jest ich granica i chyba nie chcę poznać
Na przyszły sezon będzie trzeba uzbierać na jakieś R002 czy też inną AD08R