Jakie opony na sezon letni?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
tomai pisze:Przy rozmiarze 195/50R15
Parada- 300 zl sztuka
W Internecie spokojnie znajdziesz to opony w cenie ~900zł za komplet.
Sek pisze:dzieki tomai. mam czas z zakupem i narazie 60% er300 do 40% parady. autem jeżdzi żona ( 7 miesięcy dopiero prawko ) i stąd moja "upierdliwość" o mokre.
pozdr
Jeśli obawiasz się o zachowanie auta na mokrym, przemyśl wybór [URL=http://www.opony.com/opony/59639_uniroyal_rainexpert.html]tej opony[/URL] .
Przeglądałem ostatnio kilka testów opon i na wodzie model ten jest bezkonkurencyjny (w klasie "średniej").
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- LeszekMX5
- Moderator
- Posty: 799
- Rejestracja: 04 sie 2006, 22:27
- Model: NC
- Wersja: 3RD
- Lokalizacja: Leszno
Śpieszę poinformować, że planowany zakup doszedł do skutku. Kierując się Waszymi opiniami zdecydowałem się na Parady.
Moje pierwsze spostrzeżenia: Szkoda, że tak długo czekałem z podjęciem decyzji. Należało zrobić to dawno temu ( nie zwracając uwagi na wysoki bieżnik w poprzednich oponach ). Różnica ogromna. Albo Parady są tak dobre, albo dotychczasowe opony były tak beznadziejne. Teraz - lepsze prowadzenie w zakrętach. Mniejsze ugięcie opony wyraźnie odczuwalne, co potwierdza zapewnienie producenta o wzmocnionych bokach. Mniej zbędnych poślizgów, czyli lepsza przyczpność. I to, na co absolutnie nie liczyłem, to poprawa komfortu. Ogólnie, same plusy. Nie miałem okazji pojeździć na mokrym, ale na suchym rewelacja. W porównaniu z dotychczasowymi gumami - przepaść. Polecam.
Moje pierwsze spostrzeżenia: Szkoda, że tak długo czekałem z podjęciem decyzji. Należało zrobić to dawno temu ( nie zwracając uwagi na wysoki bieżnik w poprzednich oponach ). Różnica ogromna. Albo Parady są tak dobre, albo dotychczasowe opony były tak beznadziejne. Teraz - lepsze prowadzenie w zakrętach. Mniejsze ugięcie opony wyraźnie odczuwalne, co potwierdza zapewnienie producenta o wzmocnionych bokach. Mniej zbędnych poślizgów, czyli lepsza przyczpność. I to, na co absolutnie nie liczyłem, to poprawa komfortu. Ogólnie, same plusy. Nie miałem okazji pojeździć na mokrym, ale na suchym rewelacja. W porównaniu z dotychczasowymi gumami - przepaść. Polecam.
- Załączniki
-
- _IGP0005.JPG (71.23 KiB) Przejrzano 1149 razy
-
- _IGP0001.JPG (80.36 KiB) Przejrzano 1157 razy
"Z wiatrem w zawody" - pozdrawiamy - Leszek i Lidka
NA & NC
archiwum foto: https://picasaweb.google.com/112926031581487386687?noredirect=1
foto z kolejnych zlotów tylko w indywidualnych linkach
NA & NC
archiwum foto: https://picasaweb.google.com/112926031581487386687?noredirect=1
foto z kolejnych zlotów tylko w indywidualnych linkach
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
pmcomp pisze:To czy jest nas już czterech muszkieterów ???
Jesli tak to znaczy że już nikomu NIE WOLNO będzie paradować !!!
Pozdro
Może Cię pmcomp zmartwię, ale jest ich więcej. U mnie te oponki śmigają w Miacie od ponad 2 tygodni (żeby nie było że ściągam - decyzja o zakupie zapadła po pierwszej prezentacji fotek irakleo ).
Podpisuję się pod wszystkimi pozytywnymi opiniami.
Miałem okazję przetestować je we wszystkich warunkach (tak pogodowych jak i "trasowych") i powiem szczerze - rewelacja.
Na mokrym (włączając kałuże i wypełnione wodą koleiny) radzą sobie doskonale. Na suchym poezja. Trzymają nawet wtedy, kiedy mam ochotę w bezpiecznym miejscu sprowokować Miatę i celowo zamieść tyłkiem.
W górach, przy bardzo ostrej jeździe po ciasnych zakrętach także nie potrafiłem określić granicy ich przyczepności. Kosmos.
Jedyny "minus" jaki zauważyłem to charakterystyczny odgłos pracy przy wyższych prędkościach. Nie są przesadnie głośne, ale właśnie "charakterystyczne" i nie każdemu dźwięk ten może przypaść do gustu.
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- pmcomp
- Posty: 2563
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
Junior pisze:pmcomp pisze:To czy jest nas już czterech muszkieterów ???
Jesli tak to znaczy że już nikomu NIE WOLNO będzie paradować !!!
Pozdro
Może Cię pmcomp zmartwię, ale jest ich więcej.
O kurde, masakra . I jak tu się człowiek ma wyróżnić ??? Nawet parady i turbo zeszło pod strzechy.
No chyba że zostaniecie giermkami . Za mną można nosić nie tylko mój miecz ale także moje spaliny .
Pozdro
Ostatnio zmieniony 10 maja 2009, 19:57 przez pmcomp, łącznie zmieniany 1 raz.
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
pmcomp pisze: I jak tu się człowiek ma wyróżnić ???
A to takie bezwzględnie potrzebne? Nie można być po prostu równym...?
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Kurcze, nie sądziłem że rozpętam taką "Paradową" epidemię ! Nie dość że każdy chwali ten model opony i nie żałuje zakupu to na dodatek ten bieżnik naprawdę czadowo wygląda. A u Five i u Sluby którzy kupili szersze profile to już kompletny odlot. Dlatego juz dawno zdecydowałem się na wywalenie tylnych chlapaczy i jeszcze lepsze uwidocznienie ogumienia na tylnej osi.
- pmcomp
- Posty: 2563
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
irakleo pisze:Dlatego juz dawno zdecydowałem się na wywalenie tylnych chlapaczy i jeszcze lepsze uwidocznienie ogumienia na tylnej osi.
Pojechałeś po bandzie. Nawet ja się na to nie zdecyduję.
Pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
pmcomp, bo masz NBFL. W NA były "dorabiane" chlapacze i światło przeciwmgielne. W oryginalnych MX-5 z Japonii tego nie było. Zdejmując je w NA powraca się do serii
irakleo, świetna decyzja Odrazu mówię, że łatwo nie jest to zdjąć. Przygotuj cięzki sprzęt, bo tam jest troche plastiku a nie sam metal mocujący chlapacz i nie chce sie on odkręcać. Przynajmniej u mnie nie chciał i u Agenta
Chętnie zobacze zdjęcia parad bez chlapaczy
irakleo, świetna decyzja Odrazu mówię, że łatwo nie jest to zdjąć. Przygotuj cięzki sprzęt, bo tam jest troche plastiku a nie sam metal mocujący chlapacz i nie chce sie on odkręcać. Przynajmniej u mnie nie chciał i u Agenta
Chętnie zobacze zdjęcia parad bez chlapaczy
pmcomp pisze:irakleo pisze:Dlatego juz dawno zdecydowałem się na wywalenie tylnych chlapaczy i jeszcze lepsze uwidocznienie ogumienia na tylnej osi.
Pojechałeś po bandzie. Nawet ja się na to nie zdecyduję.
Pozdro
Ale sporo takich Miatek jeździ Ja też o tym myślę, choć przy Miatkach z większymi felgami albo "zdystansowanych" moja wygląda dość skromnie - ale bez chlapaczy z tyłu efekt jest piękny No i ktoś już to kiedyś pisał - przynajmniej w deszczu nikt Ci blisko na ogonie nie pojedzie...
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Jak myślicie panowie jaki może być realny przebieg jaki można zrobić na Paradach ?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Fiveopac pisze:Ja mam cicha nadzieje, ze do zimy jeszcze bedzie widac bieżnik
Hehe. Zgadza się - wieeele zależy od mocy auta i stopnia jej realnego wykorzystywania...
Parada jest wykonana z dużo bardziej miękkiej mieszanki niż wszystkie użytkowane i "macane" przeze mnie dotąd opony letnie, ale i masa naszych bolidów nie jest jakaś przeogromna. Mam nadzieję że ścieralność tej opony w Miacie będzie podobna do ścieralności przeciętnej opony europejskiej jeżdżącej na kołach europejskiego auta...
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Junior pisze:Fiveopac pisze:Ja mam cicha nadzieje, ze do zimy jeszcze bedzie widac bieżnik
Hehe. Zgadza się - wieeele zależy od mocy auta i stopnia jej realnego wykorzystywania...
Parada jest wykonana z dużo bardziej miękkiej mieszanki niż wszystkie użytkowane i "macane" przeze mnie dotąd opony letnie, ale i masa naszych bolidów nie jest jakaś przeogromna. Mam nadzieję że ścieralność tej opony w Miacie będzie podobna do ścieralności przeciętnej opony europejskiej jeżdżącej na kołach europejskiego auta...
Z powodu tej bardziej miękkiej mieszanki myśle że ten przebieg nie bedzie zbyt duży. Co nie zmienia faktu że nabieram apetytu na Parade. Ale najpierw dokończę moje "prawie" nowe Turanzy.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- kociol
- Donator
- Posty: 995
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
Odgrzebie troche temat.
Przeczytalem te kilka stronek, ale nie bardzo udalo mi sie znalezc cene tej slawnej na cale forum Parady... Otoz wlasnie sie rozgladam wstepnie za nowymi bucikami dla Madzi i sprawdzam mozliwosci. Tak sie rozplywaliscie nad ta Parada, ze postanowilem jej dac szanse. Tylko napotkalem jeden problem... Oponki te w moim rozmiarze (205/40 R17) sa w strasznych cenach w PL - 712 zl za sztuke Patrzylem na tirerack.com i tam sa za 76$ za sztuke. Powaznie zastanawiam sie czy nie sprowadzic... Doradzcie cos.
Pozdrawiam
Przeczytalem te kilka stronek, ale nie bardzo udalo mi sie znalezc cene tej slawnej na cale forum Parady... Otoz wlasnie sie rozgladam wstepnie za nowymi bucikami dla Madzi i sprawdzam mozliwosci. Tak sie rozplywaliscie nad ta Parada, ze postanowilem jej dac szanse. Tylko napotkalem jeden problem... Oponki te w moim rozmiarze (205/40 R17) sa w strasznych cenach w PL - 712 zl za sztuke Patrzylem na tirerack.com i tam sa za 76$ za sztuke. Powaznie zastanawiam sie czy nie sprowadzic... Doradzcie cos.
Pozdrawiam
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
- kociol
- Donator
- Posty: 995
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
Pomysl mam Poplynely by w bagazniku pewnego oldtimera...
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
kilka osob testowalo swoje oponki u wrobla w ulezu. co sadzicie? bylo i mokro i sucho...
wrobel mowil ze parady swietne na mokrym ale na suche troche zbyt miekka mieszanka.
polecal bardzo ktores potenzy i continentale.
strasznie zjechal dunlopy sporty
ktos pamieta co jeszcze mowil o oponach?
wrobel mowil ze parady swietne na mokrym ale na suche troche zbyt miekka mieszanka.
polecal bardzo ktores potenzy i continentale.
strasznie zjechal dunlopy sporty
ktos pamieta co jeszcze mowil o oponach?
"Wskakuj mała (dozwolone do lat 18tu)"
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
ja bym łykną r888 jak masz 15" to po 300 zeta sa na allegro;]
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Rajdowiec ze mnie kiepski i mogę się mylić, ale subiektywne odczucia przekażę.
Potwierdzam - Parada na mokrym radziła sobie wyśmienicie i nawet w czasie silnych opadów deszczu (asfalt pokryty wyraźną warstwą wody, a nie tylko wilgotny po opadzie) nie czułem by opona trzymała wyraźnie słabiej niż na suchym. Ścieralność wypada kiepsko - już po przejazdach zapoznawczych miałem na gumach niezłą "tarkę", a po kilku kółkach z pomiarem czasu wszystkie ostre krawędzie bieżnika uległy pięknemu wyokrągleniu.
Z punktu widzenia budowlańca muszę jednak zgłosić pewne "ale":
Moim zdaniem należy brać poprawkę na specyfikę nawierzchni - warstwa ścieralna w Ułężu wykonana jest z grubej i bardzo regularnej frakcji kruszywa, przez co nawierzchnia ma wysoką przyczepność nawet po deszczu. Ciężko odnieść to do mieszanek asfaltowych stosowanych powszechnie w budownictwie drogowym...
Stąd nadspodziewanie dobre wyniki uzyskiwane na gumach dedykowanych na suchy asfalt. Tak mi się przynajmniej wydaje.
Potwierdzam - Parada na mokrym radziła sobie wyśmienicie i nawet w czasie silnych opadów deszczu (asfalt pokryty wyraźną warstwą wody, a nie tylko wilgotny po opadzie) nie czułem by opona trzymała wyraźnie słabiej niż na suchym. Ścieralność wypada kiepsko - już po przejazdach zapoznawczych miałem na gumach niezłą "tarkę", a po kilku kółkach z pomiarem czasu wszystkie ostre krawędzie bieżnika uległy pięknemu wyokrągleniu.
Z punktu widzenia budowlańca muszę jednak zgłosić pewne "ale":
Moim zdaniem należy brać poprawkę na specyfikę nawierzchni - warstwa ścieralna w Ułężu wykonana jest z grubej i bardzo regularnej frakcji kruszywa, przez co nawierzchnia ma wysoką przyczepność nawet po deszczu. Ciężko odnieść to do mieszanek asfaltowych stosowanych powszechnie w budownictwie drogowym...
Stąd nadspodziewanie dobre wyniki uzyskiwane na gumach dedykowanych na suchy asfalt. Tak mi się przynajmniej wydaje.
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
przy r888 nie istnieje aquaplaning jesli nie ma kaluz to sa super nawet na mokrym, wiec jazda na codzien chyba średnio,
potenzy niestety nie robia w rozsadnym rozmiarze do miatki,
dunlopy sportmaxy, dobre ale na mokrym - przy ostatnim przejezdzie postanowilem jechac wolniej ale płynniej i czas był lepszy niz na suchym, choć to subiektywne to auto prowadziło sie pewniej, niestety na mokrym w koninie zerowa przyczepnosc w porównaniu do parady
toyo r1r dośc dobrze trzymały na suchym w miatce marcina (jechałem z nim) ale on twierdził ze są mizerne - o niebo jednak lepsze od moich dunlopów
parada - tor był dośc zimny bo nie było słońca wiec moze nie zdarzyły popłynąć, ale niech sie wypowiedzą ci co je mają - może ktoś z paradowiczów jechał z marcinem na r1r i ma porównanie do parady?
chyba najlepsze wyjście to jednak r888 do zakładania na tor
Masz racje junior - w ułęzu wielu jezdzacych na r888 twierdzi ze ten tor na mokrym jest super przyczepny
potenzy niestety nie robia w rozsadnym rozmiarze do miatki,
dunlopy sportmaxy, dobre ale na mokrym - przy ostatnim przejezdzie postanowilem jechac wolniej ale płynniej i czas był lepszy niz na suchym, choć to subiektywne to auto prowadziło sie pewniej, niestety na mokrym w koninie zerowa przyczepnosc w porównaniu do parady
toyo r1r dośc dobrze trzymały na suchym w miatce marcina (jechałem z nim) ale on twierdził ze są mizerne - o niebo jednak lepsze od moich dunlopów
parada - tor był dośc zimny bo nie było słońca wiec moze nie zdarzyły popłynąć, ale niech sie wypowiedzą ci co je mają - może ktoś z paradowiczów jechał z marcinem na r1r i ma porównanie do parady?
chyba najlepsze wyjście to jednak r888 do zakładania na tor
Masz racje junior - w ułęzu wielu jezdzacych na r888 twierdzi ze ten tor na mokrym jest super przyczepny
Sluba pisze:ja bym łykną r888 jak masz 15" to po 300 zeta sa na allegro;]
od dzis 16tki
chyba sie skusze na turanzy er300...
a tak podsumowujac ktore opony maja dosc twarde scianki, dobrze trzymaja i wolno sie zuzywaja?
bo czytajac ten topic to zadna z opon nie spelnia tych trzech wymogow... no moze oprocz turanzy er300.
"Wskakuj mała (dozwolone do lat 18tu)"
śmigał ktoś na tych turanzach? jak sie spisywały na tle innych gumek?
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
blaise pisze:a tak podsumowujac ktore opony maja dosc twarde scianki, dobrze trzymaja i wolno sie zuzywaja?
Ja bym tak swoje turanzy podsumował, ( wrażenia z jazdy codziennej oraz po torze Poznań) oczywiście do Parady się nie umywają, no ale są tańsze więc coć za coś.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
ja jezdzilem ale na 2letnich i bez rewelacji, choć w cywilnym wozie mialem od nowości i bardzo sobie ceniłem. ktoś pisał na forum że turanza słabo sie rozgrzewa w miatce i zeby złapac optimum przyczepności musi być gorąco. w testach wypada bardzo dobrze
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
yanik pisze:ja jezdzilem ale na 2letnich i bez rewelacji, choć w cywilnym wozie mialem od nowości i bardzo sobie ceniłem. ktoś pisał na forum że turanza słabo sie rozgrzewa w miatce i zeby złapac optimum przyczepności musi być gorąco. w testach wypada bardzo dobrze
Moje mam od nowości (200 zł sztuka) , z tym słabym rozgrzewaniem - racja, potrzebują temperatury aby dobrze trzymały.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
a czym bedzie roznila sie w praktyce er300 od er300 xl?
czy ta o wiekszej nosnosci nada sie do miatki?
czy ta o wiekszej nosnosci nada sie do miatki?
"Wskakuj mała (dozwolone do lat 18tu)"